میزان فروش بازی های موبایلی در تعطیلات آخر سال به بیش از ۲۱۰ میلیون دلار رسید

در ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ , 22:42:55
بازی های موبایلی, میزان فروش بازی های موبایلی

با فراسیدن رسیدن تعطیلات کریسمس و فرصتی برای فراغت و استراحت، مدت زمان تجربه بازی‌ها و فروش آن‌ها افزایش چشم گیری داشته‌است. میزان فروش بازی های موبایلی در تعطیلات آخر سال به بیش از ۲۱۰$ رسید تا بدین ترتیب آمار فروش بازی‌های تلفن همراه نسبت به سال گذشته ۸% افزایش یابد. در ادامه این خبر با دنیای بازی همراه باشید.

با فرا رسیدن سال نو معمولا افراد به دوستان و آشنایان خود هدیه می‌دهد و درآمد‌های خود صرف شادمانی آن‌ها می‌کنند اما؛ در مورد بازی‌ها موبایل ماجرا وارونه است! افراد از طریق کارت‌ها بانکی خود، پول نقد و نرم‌ افزارهای پرداخت مختلف روی گوشی‌های موبایل و یا از هر طریقی دیگری، بازی‌های مویابل که تجربه آن‌ها راحت و امکانات زیادی نیاز ندارد را تهیه می‌کنند. کریسمس امسال نیز از این قاعده مستثنا نیست.

طبق آمار منتشر شده توسط وبسایت sensortower، مبلغ قابل توجهی توسط نرم افزارهای موبایل جا به جا شده‌است که بیشتر این مبلغ صرف خرید و پرداخت‌های درون برنامه بازی‌های موبایل شده‌است، به بیان دقیق‌تر ۷۶% کل هزینه صرف تهیه بازی‌ها و باقی مبلغ صرف خرید دیگر نرم افزارها شده‌است. مبلغی که برای خرید بازی در فروشگاه‌های اندروید و آی او اس صرف شده بالغ بر ۲۱۰$ میلیون دلار است.

بیشتر میزان درآمد ناشرین بازی‌ها در کشور آمریکا بوده چرا که بیش از ۷۶% هزینه مذکور در این کشور صرف شده‌است. رتبه اول کسب درآمد به استودیو PUBG Corporation و بازی پابجی موبایل(PUBG Mobile) با درآمدی بالغ بر هشت و نیم میلیون دلار تعلق دارد و این مبلغ در مقایسه با تعطیلات سال گذشته برای این استودیو موفقیت بزرگی محسوب می‌شود.

اگر شما نیز از کاربران بازی‌های موبایل هستید، می‌توانید مقالات نقد وبررسی بازی های موبایلی را از اینجا و معرفی بازی‌های مختلف موبایل را از اینجا مطالعه نمایید.

شما چه مدت از وقت و هزینه خود را صرف تجربه بازی‌ها موبایل می‌کنید؟ دیدگاه‌ها خود را در بخش نظرات با دنیای بازی در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر