تریلر جدیدی بازی Genshin Impact به معرفی شخصیت جدید بازی می‌پردازد

در ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ , 15:10:49
تریلر جدیدی بازی Genshin Impact

استودیو miHoYo Games در فاصله یک روز تا انتشار قهرمان جدید Genshin Impact به نام «Eula»، از تریلر جدیدی بازی Genshin Impact با محوریت این شخصیت رونمایی کرد. Eula علاوه‌ بر مهارت بالا در شمشیر زنی، یک متخصص رقص نیز هست. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

در یک سال پیش تا به امروز اخبارهای فراوانی درباره موفقیت عظیم تجاری بازی Genshin Impact، محصول جدید استودیو miHoYo Games شنیده می‌شد. این استودیو چینی با وقف تمام وقت و تمرکز خود روی این بازی و استخدام بیش از ۴۰۰ نفر برای تولید محتوای جدید برای آن، توانسته به خوبی در بازار به شدت سخت و رقابتی بازی‌های موبایل نام خود را به عنوان یکی از مطرح‌ترین و پردرآمد‌ترین استودیوهای فعال در این حوزه حفظ کند.

مسلما بخشی از ارکان اصلی حفظ جامعه آماری بالای مخاطبان و افزایش روز افزون تعداد آن‌ها، تازه ماندن حس تجربه بازی و عرضه محتواهای جدید برای آن است. یکی از نقاط اصلی قوت Genshin Impact، قهرمانان کاریزماتیک و دوست داشتنی آن است. Eula قهرمان جدید پنج ستاره بازی است که یکی از نجیب زادگان قبلیه Lawrence و ویژن اصلی او «Cryo» است.

وی علاوه بر داشتان مهارت بالا در شمشیر زنی، در رقص نیز تخصص دارد. این هیرو از فردا به صورت رسمی در دسترس قرار می‌گیرد و سازندگان تریلر معرفی او را در فاصله یک روز تا انتشار رسمی، در فضای مجازی منتشر کردند. شما می‌توانید تریلر جدیدی بازی Genshin Impact را از اینجا تماشا کنید.

Genshin Impact هم‌اکنون برای پلتفرم‌‎های PS4 ،PS5، اندورید، ios و رایانه‌ای شخصی در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر