خنده دار ترین بازی های گوشی (اندروید و آیفون) | کمدی در جیب شما

در ۱۴۰۲/۰۱/۰۹ , 23:00:56
خنده دار ترین بازی های گوشی

در این مقاله می‌خواهیم به معرفی خنده دار ترین بازی های گوشی (اندروید و آیفون) بپردازیم و چندی از آن‌ها را معرفی کنیم. در ادامه برای معرفی بازی خنده دار با دنیای بازی همراه باشید.

بعد از ظهور تلفن‌های هوشمند و پیشرفت روز افزون آن‌ها، بازی‌ها هم به این دستگاه‌ها راه باز کردند. دیگر همه مردم در جیب خود دستگاهی حمل می‌کنند که با آن موزیک گوش می‌دهند، تلفن می‌زنند، در فضای وب می‌چرخند، پیام‌ها و فضاهای اجتماعی‌شان را چک می‌کنند و در نهایت حتی با آن به بازی‌کردن هم مشغول می‌شوند. فرقی ندارد که موافق یا مخالف این قضیه باشیم، اما باید پذیرفت که بازی‌‌‌های موبایل به بخش مهمی از صنعت بدل شده‌اند. بازی‌هایی که طراحی شدند تا به شکل یک سرگرمی کوتاه‌مدت، صرفاً برای چند دقیقه وقت شما را پر کنند. بنابراین چه بهتر که در آن چند دقیقه به بازی‌هایی سرمان گرم شود که حال‌مان را هم خوب کنند. در این مقاله سعی کردیم که خنده‌دار ترین بازی‌های گوشی را برای شما جمع آوری و آن‌ها را معرفی کنیم؛ پس همراه ما باشید با خنده‌دار ترین باز‌ی‌های گوشی.

بازی Fortnite

خنده دار ترین بازی های گوشی

شرکت سازنده: Epic Games

سال عرضه: ۲۰۱۸ (نسخه موبایل)

لینک دانلود: اندروید

شاید عجیب به نظر برسد ولی فورت‌نایت هم در این لیست حضور دارد. فورتنایت به واسطه طراحی بصری و دنیای رنگارنگش، تجربه سرگرم‌کننده‌ای به شمار می‌رود. بازی ساخته شده که شما با دوستان‌تان برای چند دقیقه در لابی آن جمع شوید و فقط بخندید و بازی کنید. حقیقتا اگر این‌گونه به سراغ این بازی بروید تجربه خوبی نصیبتان خواهد شد. با اسکین فلان پلیر شوخی کنید، یا حتی به اشتباهات خودتان در طول بازی بخندید و فقط از این دنیای مسخره بازی لذت ببرید. کلا سخت نگیرید، مگر از یک بازی بتل رویال چه انتظار دیگری می‌توان داشت؟ پس برای چند لحظه هم که شده در آن شلوغی حال کنید.

بازی خنده دار – بازی موبایلی Crashing Season

خنده دار ترین بازی های گوشی

شرکت سازنده: Koukoi Games

ایده‌ها و طرح‌هایی وجود دارند که فقط در پلتفرم گوشی‌های همراه قادر هستیم که آن‌ها را ببینیم. یکی از همان طرح‌ها به بازی Crashing Season تعلق دارد. در این بازی شما در نقش یک خرس ظاهر می‌شوید! بله درست شنیدید، به معنای واقعی کلمه در کالبد یک خرس قرار می‌گیرید. هدف آن خرس انسان‌هایی هستند که برای شکار به قلمرو او تعرض کرده‌اند. باید از محیط زندگی خود در برابر این افراد دفاع کنید. در طی پیشرفت‌کردن، می‌توانید خرس‌تان را حتی ارتقا دهید، یا مدلش را عوض کنید. احتمالا بعدها سازنده آپدیتی دهد که در مرحله‌های آخر تیربار یا موشک‌انداز روی خرس‌تان نصب کنید!

بازی Super Brawl Universe

خنده دار ترین بازی های گوشی

شرکت سازنده: Playsoft

همه‌ی ما Nickelodeon را برای کارتون‌های جذاب و نشاط‌‌ آورش می‌شناسیم. کارتون‌هایی که سرشار از کاراکترهای باحال و بامزه مانند باب اسفنجی را به دنیا معرفی کردند. حال وقت آن است که با یکی از مریض‌ترین و در عین حال خنده‌دار ترین باز‌ی‌هایی که فکرش را می‌کنید، آشنا شوید. بازی Super Brawl Universe تمام این کاراکترها مانند باب اسفنجی، پاتریک، لاک‌پشت‌های نینجا و … از شخصیت‌های نام‌آشنای این بازی محسوب می‌شوند. فقط تصور کنید که پاتریک روی پشت‌بام‌ خانه‌‌ای در منهتن، در حال مبارزه با یکی از لاک‌پشت‌ها باشد! حتی تصورش هم خنده‌دار است. این بازی قظعا یکی از خنده دار ترین بازی های گوشی محسوب می‌شود

بازی Bowmasters

سیستم عامل iOS, سیستم عامل اندروید (Android), گوشی موبایل - Mobile Phones (Smart Phones)

شرکت سازنده: Playgendary

لینک دانلود: اندروید | آیفون

بازی Bowmasters مهارت کمان‌داری مخاطب را با چاشنی کمدی به چالش می‌کشد. بازی با محیط‌های رنگی و چشم‌نوازش، مخاطب را به نبردی خونین دعوت می‌کند. همین عدم هماهنگی در بازی به نحوی خنده دار و کمدی حساب می‌شود. حتی در این بازی کمدی با دشمن‌های عادی یا کمان معمول هم طرف نیستید. ممکن است مبارزه شما در پاریس باشد و دشمن به جای تیر معمولی، نان باگت به سوی شما پرتاب کند!‌ بازی Bowmasters دقایق خوبی را برای شما رقم می‌زند و یکی از خنده دار ترین بازی های گوشی را تجربه خواهید کرد.

بازی های خنده دار – بازی Stumble Guys

بازی Stumble Guys

شرکت سازنده: Kitka Games

لینک دانلود: اندروید | آیفون

تابستان سال گذشته بود که عرضه‌ی بازی Fall Guys غوغا به پا کرد. در همان روز‌های اول بازی مخاطبان فراوانی به‌دست آورد و عملکرد خوبی از خود نشان داد. سیستم رقابت جدیدی که فال گایز ارائه داد، برای مخاطبان جدید بود و به همین دلیل استقبال خوبی از بازی شد. متاسفانه فال گایز هنوز به موبایل‌ها راه پیدا نکرده اما بازی Stumble Guys نمونه‌ای از این بازی روی سیستم‌های اندروید و iOS به شمار می‌رود. به طور کل تمام بازی باعث خنده شما می‌شود. از نحوه راه رفتن آدمک‌ها گرفته تا محیط‌ها و موانع سر راهتان. بازی Stumble Guys به عنوان یک بازی چندنفره، تجربه بازی کمدی خوبی را القا می‌کند.

Sniper Vs Thieves

خنده دار ترین بازی های گوشی

استودیو سازنده: Playstack

لینک دانلود: اندروید | آیفون

بازی «تک‌ تیراندازها علیه دزدها» تجربه‌ای چند نفره و بسیار جذاب است. مخاطب می‌تواند در دو نقش بازی را پیش ببرد. یا باید در نقش دزد پا به فرار بگذارد و از تیرهای تک تیرانداز جاخالی دهد، یا در نقش تک‌ تیرانداز امان دزدها را ببرد! مطمئن باشید که با تجربه این بازی با دوستان‌تان یکی از بهترین بازی‌های طنز اندروید و آیفون را تجربه کرده‌اید. بازی به قدری ایده خنده‌دار در خود گنجانده است که قادر هستید از ثانیه به ثانیه آن لذت ببرید. قطعا این بازی کمدی شما را سرگرم خواهد کرد.

Dan The Man

بازی Dan the man

استودیو سازنده: StudioJoho

لینک دانلود: اندروید | آیفون

بازی Dan The man بازی‌ای در سبک اکشن و سکو بازی تلقی می‌شود. در همان لحظه اول، گرافیک پیکسلی بازی خوش می‌درخشد. بازی سراسر فان و شلوغ است که می‌توانید مدت خوبی را در دنیای عجیبش غرق شوید. طراحی‌ جذاب دشمنان، اکشن دلنشین، محیط‌های متفاوت و همه این‌ها سبب می‌شود که Dan The Man به تحربه‌ای خوب بدل شود. بازی‌ای که مناسب بازی‌کردن در فواصل کوتاهی مانند ایستگاه اتوبوس یا مترو است. شاید این بازی از خنده دار ترین بازی های گوشی نباشد اما مطمئن باشید یکی از بازی های کمدی باحال را تجربه خواهید کرد.

Battle Cats

خنده دار ترین بازی های گوشی

شرکت سازنده: PONOS

لینک دانلود: اندروید | آیفون

بازی Battle Cats مریض است! تنها کلمه‌ای که می‌تواند حق مطلب را ادا کند همین‌ «مریض» است. در تمام طول تجربه این بازی کمدی ، با خود می‌گویید که چرا چنین چیزی اصلا وجود دارد! این بازی که در سبک Tower Defense به شمار می‌رود، مخاطب را به نبرد قبایل دیگر می‌فرستد. هر مرحله پیشرفت می‌کنید و نیروهای گربه‌ای بهتری دریافت می‌کنید تا با دشمنان قوی‌تر مقابله کنید. حقیقتا به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید که به طرز عجیبی طنز است.


سعی کردیم در این مقاله خنده دار ترین بازی های گوشی را برای مخاطبان دنیای بازی گردآوری کنیم. به نظرتان چه بازی‌های دیگری می‌توانستند در این فهرست حضور داشته باشند؟


22 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. استامبل گایز رو از عمو امیر من یاد گرفتم خیلی باحاله نصف شبا هم بازی می‌کنم بازی معلم ترسناک هم بذارید لطفا

    راستی توی استامبل میشه مپ ساخت

    ۰۰
    1. الان کدوم از این بازی ها طنز بود؟ لامصبا
      اینا بیشترشون تو دسته ی بتل رویال شما کسی رو دیدی سر این بازی ها فشار نخوره؟ الکی اومدید یه چیزی نوشتید صفحه خالی نمونه 😐
      کلا دوتاش رو درست گفتید

      ۰۰
  2. اقا ی بازی هست میدوعه پس گردنی میزنه بعد ادما میوفتن دنبالش کلی گشتم پیداش نمیکنم خواهش میکنم اگه میتونین واتساپ من ی پیام بدین کلیپشو میفرستم فوق العاده خنده دارو باحال کسی ام میشناسه لطفا اسمشو بگه

    ۱۹۱۳
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر