بهترین بازی های موبایل 2020 بهترین بازی های موبایل که می‌توانید در سال ۲۰۲۱ تجربه کنید
در ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ , 23:30:58

بهترین بازی های موبایل که می‌توانید در سال ۲۰۲۱ تجربه کنید

0
در ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ , 23:30:58

در این مقاله قصد داریم تا بهترین بازی های موبایل ۲۰۲۱ – ۲۰۲۰ را که الان می‌توانید تجربه کنید را مروری کنیم و آن‌ها را معرفی کنیم. با دنیای بازی همراه باشید.

بازی‌های موبایل سهم بزرگی در صنعت بازی‌های ویدیویی دارند. چه خوشمان بیاید چه نیاید، ساختار موبایل و مخاطبانی که دارد، سبب می‌شود که بازی‌ های موبایل بسیار مورد توجه قرار گیرند. امروزه موبایل به بخش جدانشدنی از زندگی انسان‌ها بدل شده که همیشه همراه‌مان است. به قولی ظهور موبایل‌‌های هوشمند بود که بازار کنسول‌های دستی را هم کساد کرد. همه ما دستگاهی در جیب خود داریم که تقریبا همه کار می‌کند. حال خودتان در نظر بگیرید که چرا پلتفرم موبایل محبوب است! سودآوری که این گونه بازی‌ها برای کمپانی‌های بازی‌سازی دارند، سرسام‌آور است. به همین دلیل هم هیچ شرکتی دست از این موقعیت نمی‌کشد. هر ساله شاهد عرضه بازی‌های بسیاری برای تلفن‌های همراه هستیم. در این میان بازی‌هایی هستند که بسیار مخاطب جذب می‌کنند یا در نقش یک اثر هنری، قوی ظاهر می‌شوند. در این مقاله سعی داریم که بهترین بازی های موبایل ۲۰۲۱ که می‌تواتید الان تجربه کنید را معرفی کنیم.

Genshin Impactبهترین بازی‌ های موبایل ۲۰۲۰

بازی Genshin Impact هم‌زمان با عرضه‌اش برای کامپیوترهای شخصی و پلی استیشن ۴، به اندروید و iOS آمد. فقط می‌توان گفت که مانند بمبی عمل کرد و به یکی از بهترین بازی های موبایل ۲۰۲۱ که می‌توانید تجربه کنید، تبدیل شد. بازی گنشین ایمپکت به واسطه دنیای پویا، شخصیت‌های جذاب، عناصر نقش آفرینی خوب و گیم پلی هیجان انگیزش، یکی از آثار قوی سال ۲۰۲۱ شناخته می‌شود. روند اعتیادآور آن در بازکردن سطح‌های بالاتر، گشت‌وگذار در محیط و به‌دست آوردن لوت‌باکس‌های بهتر، باعث می‌شود که مخاطب از بازی‌کردن خسته نشود.

بازی Genshin Impact در دنیایی فانتزی به نام تویات (Tevyat) قرار دارد که مناظق بسیاری برای جست‌وجو کردن دارد. داستان اصلی بازی، شما را در مسیر گشتن پیداکردن دوقلوی کاراکتر اصلی قرار می‌دهد و ماجراجویی از این‌جا آغاز می‌شود. گرافیک چشم‌نواز آن، تحربه بازی را جذاب‌تر از همیشه می‌کند و سیستم کوآپ سبب می‌شود که حس بهتری از بازی بگیرید. هم‌چنین خالی از لطف نیست که بدانید این بازی چه درآمدزایی بزرگی برای شرکت سازنده‌اش داشته است!

Civilization VICivilization VI, Genshin Impact, Mobile Games

نسخه پی‌سی و کنسول‌های بازی «تمدن ۶» حدود چهار سال پیش عرضه شد. نسخه موبایل آن در اواخر سال ۲۰۲۰ انتشار یافت. دانلود بازی به صورت رایگان به مخاطبان اجازه می‌دهد که تا شصت دور بازی کنند و بعد از آن باید اقدام به پرداخت پول بازی کنند. سپس می‌توانید به تمام امکانات بازی دسترسی داشته باشید و به ادامه آن بپردازید. یکی از نقاط قوت بازی Civilization 6 روی موبایل، پورت به شدت خوب آن است. حتی نسخه نینتندو سوییچ آن‌ هم به‌خاطر همین موضوع بسیار مورد تمجید قرار گرفت. این‌که به خوبی سیستم‌های بازی را به پلتفرم‌هایی کاملا متفاوت بیاوری و ذره‌ای تداخل در بازی ایجاد نشود، فوق‌العاده است.

بازی Civilization VI انتخاب شایسته‌ای برای بازی‌‌کردن روی موبایل است. با در نظر گرفتن نوبتی‌بودن آن، گزینه بسیار خوبی برای این پلتفرم است. شما هر موقع که وقتتان خالی است چند دست بازی می‌کنید و بعداً به ادامه بازی‌تان مشغول می‌شوید. بازی Civilization VI یکی از بهترین بازی‌های سبک استراتژیکی به شمار می‌رود که روی موبایل در دسترس است. به شما یاد می‌دهد که چگونه سیاست‌مدار شوید، منابع‌تان را کنترل کنید و هوش مدیریتی شما را می‌سنجد. قطع به یقین، بازی Civilization 6 یکی از بهترین بازی‌ های موبایل ۲۰۲۱ که می‌توانید تجربه کنید، به شمار می‌رود.

Among Usبهترین بازی های موبایل ۲۰۲۰

بازی «امانگ آس (در میان ما)» از بازی‌هایی بود که دیر کشف شد. این بازی که در سال ۲۰۱۸ عرضه شده بود، سال گذشته توسط استریمری معرفی شد و ناگهان همه جا صحبت از این بازی شد. تعداد دانلودهای نسخه موبایل این بازی به اندازه Pokemon GO رسید و رکوردهای عجیبی برای خودش ثبت می‌کرد. هم‌چنین بازی روی کامپیوترهای شخصی هم پرطرفدار است و به لطف کراس‌پلی، همه می‌توانند با یکدیگر به تجربه بازی مشغول شوند.

ساده بخواهم بگویم بازی Among Us تجربه‌ای مشابه به بازی مافیا به شمار می‌رود. ابزار اصلی‌ای که شما را به پیروزی می‌رساند، قدرت کلام و به قولی چانه‌زنی شما است. در بازی باید از خود دفاع کنید، دیگران را مقصر جلوه دهید و سعی کنید از زیر اتهامات قصر در روید. تجربه چند‌نفره‌ی جدیدی که امانگ آس ارائه داد، مهم‌ترین دلیل موفقیت بی‌چون و چرای بازی حساب می‌شود. هم‌چنین این بازی به پلی استیشن هم خواهد آمد.

If Foundبهترین بازی های موبایل ۲۰۲۰

بعد از بررسی چند بازی مین‌استریم، برسیم به یکی از بازی‌های مستقل طلا که سال گذشته برای موبایل‌های هوشمند عرضه شد. بازی If Found که مانند گوهری نایاب در بازار بازی‌های موبایل به شمار می‌رود، سال گذشته برای بهترین بازی موبایل در مراسم The Game Awards 2020 هم نامزد شده بود. بازی If Found، اثری آرام‌سوز تلقی می‌شود که درباره ارتباطات انسان‌ها است. این بازی داستان دختری به نام کاسیو را روایت می‌کند که خانه‌اش را به ایرلند غربی جابجا می‌کند و با خانواده و دوستانش تعامل می‌کند. هم‌چنین یک سیاه‌چاله مهارنشدنی وجود دارد که می‌تواند دنیا را به کل ببلعد و لایه بزرگ‌تری از تنش را به قصه می‌افزاید.

طراحی دستی و موسیقی متن بی‌نظیر If Found، به بهترین شما در خدمت روایت داستان است و به بهترین شکل حس داستان را به مخاطب منتقل می‌کند. برخی مخاطبان بازی می‌کنند تا از مکانیک‌های آن لذت ببرند. گرافیک چشم‌نواز آن را ببینند یا این‌که دشمنان خود را نابود کنند. اما قضیه If Found متفاوت است! بازی If Found یکی از بهترین روایت‌های ممکن را به مخاطب ارائه می‌دهد. دنیایی در قالب یک بازی می‌سازد که شگفتی‌آور است. بقیه نکات بازی به کنار، این که بازی به شکلی جالب درباره ارتباطات انسان‌ها صحبت می‌کند و در همین حین، داستان و اتمسفری یک‌پارجه دارد، از قوی‌ترین نکات بازی حساب می‌شود. حتما If Found را تجربه کنید. در غیر این صورت، یکی از بهترین بازی های موبایل ۲۰۲۱ را از دست داده‌اید.

!Crash Bandicoot: On the RunCivilization VI, Genshin Impact, Mobile Games

چه چیزی بهتر از حضور کرش، روباه دوست‌داشتنی روی گوشی‌های همراه؟ قطعا تجربه کرش روی هر پلتفرمی واجب است و الان هم به ساده‌ترین شکل روی موبایل‌های هوشمند در دسترس است. بازی Crash Bandicoot: On the Run مانند اکثر عناوین این مجموعه تجربه‌ای سرگرم‌کننده به شمار می‌رود. دنیایی رنگارنگ و چالش‌های پیش روی کرش، جذاب‌تر و بهتر از همیشه متناسب با موبایل‌های همراه ساخته شده که تجربه‌ای بسیار خوشایند را برای مخاطب رقم می‌زند. بازی Crash Bandicoot: On the Run در سبک رانر طراحی شده که با مجموعه کراش همخوانی دارد و هم‌چنین به درد پلتفرم موبایل می‌خورد. بازی Crash Bandicoot: On the Run همین امسال عرضه شده و قطعا یکی از بهترین بازی های موبایل ۲۰۲۱ است که می‌توانید به تجربه آن بپردازید.

Legends Of RuneterraCivilization VI, Genshin Impact, Mobile Games

بازی‌های کارتی بخش جدانشدنی‌ای از صنعت گیم و مخصوصا بازی‌های موبایل هستند. بازی Legends of Runeterra هم یکی از آن بازی‌ها است. استودیو Riot Games تلاش خوبی برای ساخته این بازی کرده و حتی Lore خوبی هم برای آن در نظر گرفته است. کسانی که خیلی به جزییات دقتی ندارند، به‌راحتی این نکات را از دست می‌دهند. بازی لذت‌بخش است، تحربه جدیدی به شمار می‌رود و حتی قصه و دنیایی که سازندگان برای آن در نظر گرفته‌اند در سطح خوبی قرار دارد.

بازی Legends of Runeterra مکانیک‌های جالبی معرفی می‌کند. طراحی‌ها و کاراکترهای بازی هم در نظر مخاطبان جذاب است و برای یک بازی کارتی واقعا خوب به شمار می‌رود. از دیگر نکات مثبت Legends of Runeterra می‌توان به این اشاره کرد که هرگز به مخاطبان خود اجازه نمی‌دهد تا با پرداخت پول، برنده شوند و باید بازی کنند تا کارت‌های خوب را به‌دست آورند.

FantasianCivilization VI, Genshin Impact, Mobile Games

نقش آفرینی‌های ژاپنی همیشه مورد توجه بخش عظیمی از مخاطبان این صنعت به شمار می‌رود. سبک‌وسیاقی خاص که حال‌وهوایی متفاوت دارد و برای عده زیادی تجربه دلنشینی است. سبک JRPG (مختصرشده Japanese Role Playing Game) اخیرا راه خودش را به بازی‌های موبایل هم پیدا کرده و همین سال ۲۰۲۱ چند اثر درخور برای موبایل عرضه خواهد شد. بازی Fantasian که حتی از منظر نام‌اش هم با فاینال فانتزی شباهت دارد، یکی از آن آثار است. اثری خوش‌ساخت با گرافیکی چشم‌نواز و دنیای جذاب که ساعت‌ها مخاطب را سرگرم می‌کند. سیستم مبارزه و شخصیت‌های دوست‌داشتنی آن هم از نقاط قوت بازی به شمار می‌روند تا تجربه این بازی خوشایندتر از همیشه باشد. بازی Fantasian از دنیای زیبایی برخوردار است که گشت‌وگذار در آن و تجربه این بازی را واجب می‌کند. بازی Fantasian تا به الان یکی از بهترین بازی‌ های موبایل ۲۰۲۱ بوده که عرضه شده است.

South of The Circleبهترین بازی های موبایل ۲۰۲۰

بازی South of The Circle یکی از بازی‌های سیستم Apple Arcade به شمار می‌رود که توسط استودیو State of Play Games توسعه داده شده است. این بازی در سبک روایت ماجراحویی قرار می‌گیرد. از لحاظ ساختاری و حتی تم داستانی، South of The Circle شباهت‌های فراوانی با بازی If Found دارد. مخاطب در نقش شخصی به نام پیتر، وارد بازی می‌شود. داستان از جایی شروع می‌شود که در دوران جنگ سرد با سقوط هواپیما، همراه با هم‌دانشگاهی‌اش کلارا در قطب شمال خود را می‌یابد. مانند If Found، این بازی هم به دنبال نشان‌دادن روابط انسان‌ها و خاطرات آن‌ها است. البته بازی فقط حول روایت داستان نمی‌چرخد و المان‌های بقا هم در بازی وجود دارد تا روندی چالشی برای مخاطب شکل گیرد.

مهم‌تر از هر نکته‌ای، داستان و هدف South of the Circle است که آن را مهم جلوه می‌دهد. در کنار این‌ موارد، باید به تیم صداپیشگی بسیار خوب آن هم اشاره کرد که تجربه داستان بازی را چندین سطج لذت‌بخش‌تر کرده‌اند. این بازی قطعا یکی از بهترین بازی های موبایل ۲۰۲۱ حساب می‌شود.


این فهرست از دید ما بهترین بازی‌ های موبایل ۲۰۲۱ – ۲۰۲۰ است که می‌توانید بازی کنید. به نظر شما چه بازی‌های دیگری می‌توانستند در این لیست حضور داشته باشند؟

حسین بازدید

I’m a shadow, one that no light will shine on.

Civilization VIGenshin ImpactMobile Games

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر