سرورهای بازی Dr. Mario World دهم آبان خاموش می‌شود

در ۱۴۰۰/۰۵/۰۶ , 15:57:02
بازی Dr. Mario World

مطابق اطلاعیه جدید کمچانی نینتندو، سرورها و خدمات بازی Dr. Mario World از دهم آبان سال جاری (اول نوامبر ۲۰۲۱) از دسترس خارج می‌شود. الماس‌ها که وجه رایج این بازی هستند، دیگر قابل خرید و فروش نیستند و فرآیند غیر فعال کردن بازی آغاز شده‌است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای دنیای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

نزدیک به دو سال از انتشار بازی معمایی و پازل دکتر ماریو ورلد برای گوشی‌های هوشمند، کمپانی نینتندو به عنوان ناشر بازی قصد دارد برای همیشه سرورهای بازی را از دسترس خارج کند. این اتفاق رسما از دهم آبان ماه سال جاری (یکم نوامبر سال ۲۰۲۱ میلادی) رخ می‌دهد. نینتندو همچنین در اطلاعیه خود اعلام کرد الماس‌هایی که به عنوان وجه رایج در بازی شناخته می‌شدند، دیگر قابل خرید نیستند و این شرایط تا زمان خاموش شدن سرورهای بازی برقرار خواهد بود. زمانی سرورهای بازی به طور کامل از دسترس خارج شوند برای بازیکنان در بازی یک نوتیفیکیشن ارسال می‌شود.

پس از اینکه سرورهای بازی در تاریخ مذکور به صورت کامل خاموش شدند، وبسایت به نام Dr. Mario World Memories در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و طرفداران می‌توانند نگاهی به خاطرات و ساعات گیم‌پلی خود در جهان بازی Dr. Mario World داشته باشند. نینتندو دلیل مشخصی را برای این تصمیم اعلام نکرد اما، به احتمال زیاد این تصمیم بی ارتباط با مسائل مالی نیست. این بازی پس از انتشار در کمتر از هفتاد و دو ساعت بیش از دو میلیون بار دانلود شد اما، کمتر از ۱۰۰ هزار دلار کسب درآمد داشت.

با توجه به اینکه بازی‌های نینتندو عموما عملکرد خیره‌کننده از نظر مالی دارند، این تصمیم شرکت برای خاتمه دادن به بازی قابل درک است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر