۱۰ بازی برتر سیستم عامل آندروید

در ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ , 11:00:27
10 بازی برتر موبایل

بازی‌های موبایل در سال‌های اخیر پیشرفت محسوسی داشته‌اند به نحوی که انتخاب بهترین بازی های اندروید واقعا کار سختی شده است. هر ساله شاهد عرضه بازی‌های با کیفیتی هستیم که می‌توانند سخت‌افزار موبایل‌ها را به چالش بکشند و حتی با بازی‌های کنسول و رایانه‌های شخصی رقابت کنند. امروز ما در این مقاله قصد داریم ۱۰ بازی برتر سیستم عامل آندروید را به شما معرفی کنیم. ملاک انتخاب این بازی‌ها با کیفیت و محبوب بودن آنها است. لازم به توضیح است که بازی Fortnite به درستی روی تمام گوشی‌های آندروید بهینه‌سازی نشده است. به همین دلیل در این لیست حضور ندارد. با بهترین بازی های آندروید دنیای بازی را همراهی کنید.

بهترین بازی های اندروید: ۱۰- The Room series

The Room

سری بازی‌های اتاق از چهار بازی پازل‌محور تشکیل شده‌‌اند. The Room اولین فرنچایزی بود که ژانر معمایی را به خوبی روی موبایل پیاده‌سازی کرد. جدیدترین بازی از سری The Room با عنوان Old Sins به مانند بازی‌های قبلی سری موفق عمل کرد و به یکی از بهترین بازی‌های سیستم عامل آندروید تبدیل شد. The Room مجموعه‌ای از پازل‌های فرار از اتاق است. هر اتاق دارای یک سری از اشیاء مرموز است. هدف شما در این بازی استفاده درست از این اشیاء و خروج از اتاق است. بازیکنان از اتاقی به اتاق دیگر پیشروی خود را ادامه می‌دهند تا اشیاء منحصر به فرد بیشتری پیدا کنند و پازل‌های بازی را حل کنند تا زمانی که در بازی برنده شوند. اگر به بازی‌های معمایی علاقه‌مند هستید و قصد دارید ذهن خود را حسابی به جالش بکشید، این بازی برتر آندروید برای شما ساخته شده است.

بهترین بازی های آندروید: ۹- Sky: Children of Light

10 بازی برتر آندروید

در ادامه‌ی بهترین بازی های اندروید به یک بازی خارق‌العاده می‌رسیم. Sky: Children of Light یک بازی ماجراجویی با گرافیک هنری خیره‌کننده است که سال ۲۰۲۰ منتشر شد. این بازی توسط سازندگان بازی ماجراجویی Journey ساخته شده است. ابتدا بازی برای سیستم عامل ios منشر شد و پس از مدتی کوتاه به لیست بازی‌های آندروید راه یافت. این بازی ماجراجویی دارای هفت جهان وسیع برای کاوش است که چیزی حدود شش ساعت می‌تواند شما را سرگرم کند. ویژگی منحصر به فرد بازی تعامل بازیکنان با یکدیگر بدون ارسال پیام متنی و صوتی است. این موضوع باعث شده Sky: Children of Light به تجربه‌ای خاص و به یادماندنی تبدیل شود. بدون شک بازی Sky: Children of Light یکی از بهترین بازی‌های ماجراجویی آندروید است که کمتر نمونه‌اش را در موبایل خواهید یافت.

۱۰ بازی برتر آندروید: ۸- Ninja Arashi

10 بازی برتر آندروید

نینجا آراشی یک بازی سکو‌بازی اکشن و چالشی است. طراحی منحصر به فرد بازی ترکیبی از سایه و پس زمینه‌‌های رنگی اما با یک تم تیره است. شما می‌توانید در این بازی به عنوان شخصیت اصلی به‌ لطف عناصر نقش‌آفرینی مهارت‌های خود را ارتقا و در انتها پسر خود را نجات دهید. اگر به بازی‌های سخت و سکو‌بازی علاقه‌مند هستید، Ninja Arashi یکی از بهترین گزینه‌ها است. لازم به ذکر است این بازی ه کاملا رایگان در دسترس عموم قرار دارد.

بهترین بازی های آندروید: ۷- Monument Valley 

10 بازی برتر آندروید

 

Monument Valley یکی از بهترین بازی‌های معمایی آندروید است که ذهن شما را حسابی به چالش می‌کشد. هر دو نسخه این مجموعه بسیار سرگرم‌کننده و در عین حال دارای گرافیک هنری چشم‌نوازی هستند. هر دوی بازی‌ها گیم‌پلی و گرافیک تقریباً یکسانی دارند. بازیکنان در این بازی‌ها از طریق پازل‌هایی باید مسیر خود را برای رسیدن به نقطه پایانی هموار کنند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر اولین نسخه با قیمت ۳.۹۹ دلار و نسخه دوم با قیمت ۴.۹۹ دلار در دسترس هستند. اگر علاقه‌مند به بازی‌های معمایی هستید، Monument Valley را از دست ندهید.

بهترین بازی های آندروید: ۶- Asphalt 9:Legends

10 بازی برتر آندروید

 

بدون شک بهترین بازی‌ مسابقه‌ای سیستم عامل آندروید آخرین نسخه آسفالت است. سری بازی‌های آسفالت از قدیم در میان بهترین بازی های اندروید ریشه دوانده است. شرکت گیم‌لافت سال‌ها پرچم‌دار ساخت بازی‌های پیشرو در گوشی‌های موبایل بوده‌ و در ساخت آسفالت ۹ سنگ تمام گذاشته است. بازی آسفالت ۹ با گرافیک بسیار زیبا، نقشه‌ها و ماشین‌های متنوع شما را به دل مسابقه‌های هیجان‌انگیز می‌برد. این بازی روی گوشی‌های میان‌رده نیز عملکرد خوبی دارد. ویژگی‌ آنلاین بازی آسفالت ۹ به لطف سرورهای قدرتمند بازی قادر است تا ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم کند. اگر یک بازی مسابقه‌ای چالش‌برانگیز و سرگرم‌کننده می‌خواهید همین الان آسفالت ۹ را دانلود کنید.

۱۰ بازی برتر آندروید: ۵- Vector Series

10 بازی برتر آندروید

اگر به بازی‌های ژانر Runner علاقمند باشید حتما با مجموعه وکتور آشنا هستید. این مجموعه دارای دو بازی خوش ساخت و محبوب است که میلیون‌ها بار از پلی استور دانلود شده‌اند. در بازی وکتور شما به عنوان شخصیت اصلی بازی در فضایی دو بعدی باید بدون برخورد به موانع پر تعداد بازی، از دست شخصی مرموز فرار کنید و با موفقیت مرحله را به اتمام رسانید. بدون شک وکتور یکی از بهترین بازی‌های برتر آندروید است. اگر به دنبال بازی هیجان‌انگیز و چالشی هستید هرگز دو بازی وکتور را از دست ندهید.

بهترین بازی های آندروید: ۴- Genshin Impact

10 بازی برتر آندروید

Genshin Impact یک بازی اکشن، نقش‌آفرینی و فوق‌العاده سرگرم‌کننده و بی‌شک جزو بهترین بازی های اندروید است. این بازی در سال ۲۰۲۰ برای موبایل. پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی منتشر شد و به دلیل جلوه‌های بصری چشمگیر و گیم پلی اعتیاد‌آور خود، بسیار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. Genshin Impact اوایل شاید یک کپی دست جندمی از بازی Zelda: Breath of the Wild به نظر می‌رسید، اما پس از مدتی بازی جای خود را به عنوان یک بازی درجه یک بین طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی باز کرد.

هیچ بازی نقش‌آفرینی بهتر از این بازی در موبایل پیدا نخواهید کرد. Genshin Impact به صورت رایگان و البته آنلاین در دسترس عموم قرار دارد. اگر تا به حال این بازی را تجربه نکرده‌اید، بهترین بازی نقش آفرینی موبایل را از دست داده‌اید.

۱۰ بازی برتر آندروید: ۳- Stardew Valley

10 بازی برتر آندروید

بازی Stardew Valley آرامش‌بخش‌ترین بازی سیستم عامل آندروید است. این بازی مدیریتی مزرعه با الهام از بازی هاروست مون بازیکنان را فارق از دغدغه‌های روزمره زندگی مدرن، به دل دنیایی اعجاب‌انگیز می‌برد که جدایی از آن بسیار سخت است.

شما به عنوان کارمندی ساده هستید که از روزمرگی‌های زندگی خسته شده‌‌اید. با دریافت یک نامه متوجه می‌شوید که یک مزرعه بزرگ متروکه از پدربزرگتان به شما ارث رسیده است. حال شما در بازی باید با کار و تلاش، مزرعه متروکه را به شکوه گذشته برگردانید. امکان ماهیگری، حضور در رویدادهای مختلف و همچنین کاشت و برداشت محصولات از جمله خصوصیات بازی Stardew Valley هستند. شما در بازی باید سعی کنید مزرعه خود را بزرگتر کنید و محصولات آن را به فروش برسانید. اگر تا به حال این بازی زیبا را با گرافیک پیکسلی دوست‌داشتنی‌اش بازی نکرده‌اید، این لطف را به خود بکنید و حتما آن را تجربه کنید.

۱۰ بازی برتر آندروید: ۲- PUBG Mobile

10 بازی برتر آندروید

در بازی دوم لیست به خالق سبک بتل رویال، پابجی، می‌رسیم. ظهور بازی پابجی برای اولین بار در استیم انقلابی در صنعت بازی‌های ویدویی بود.

در جریان این بازی ۱۰۰ بازیکن به‌صورت همزمان به جزایری بزرگ می‌روند، در ابتدا هیچ وسیله‌ و اسلحه‌ای ندارند و کم کم با پیشروی خود می‌توانند خود را مسلح کنند. در ادامه یک نفر تنها در این جزیره زنده می‌ماند و آن شخص برنده یک دور بازی خواهد بود. سلاح‌های پابجی موبایل نیز مانند نسخه پی‌سی بسیار متنوع است و به‌ ویژه هریک از اتچمنت‌هایی که روی سلاح قرار می‌دهید، تاثیر زیادی روی عملکرد تفنگ می‌گذارند.

هم‌اکنون دو نسخه پابجی موبایل لایت و پابجی موبایل در دسترس است که هرکدام برای گوشی‌های بالارده، میان‌رده و پایین‌رده طراحی شده‌اند. در این بازی امکان تجربه بازی به‌صورت سوم‌شخص یا اول شخص را دارید. اگر به دنبال بازی با کیفیت در سبک بتل رویال هستید، پابجی شاید بهترین گزینه ممکن روی موبایل باشد. لازم به ذکر است که این بازی در ایران فیلتر است، با تغییر آی پی یا استفاده از فیلتر‌شکن می‌توانید پابجی را بازی کنید.

بازی برتر سیستم عامل آندروید: ۱- Call of Duty: Mobile

10 بازی برتر آندروید

Call of Duty: Mobile انتخاب ما برای بهترین بازی اندروید است. این بازی به اندازه‌ای با کیفیت و محبوب است که رتبه‌ دیگری را نمی‌توان برای آن متصور شد. Call of Duty: Mobile دارای حالت PvP آنلاین FPS معمولی و بتل رویال ۱۰۰ نفره است. گیم‌پلی اول شخص بازی بسیار روان و لذت‌بخش است. این بازی کاملا رایگان است و بیشتر خریدهای درون برنامه‌ای بازی مربوط به لوازم تزئینی می‌شود. اگر اعتقاد دارید که موبایل پلتفرم خوبی برای بازی‌های شوتر اول شخص نیست، بهتر است کالاف دیوتی موبایل را تجربه کنید تا نظرتان تغییر کند. بدون شک Call of Duty: Mobile لایق ایستادن در رتبه اول ۱۰ بازی برتر سیستم عامل آندروید است.

نظر شما در مورد ۱۰ بازی برتر سیستم عامل آندروید چیست؟ آیا شما در بهترین بازی های آندروید با ما موافق هستید یا بهترین بازی های اندروید را بازی‌های دیگری می‌دانید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر