خانه » مقالات بازی پیش نمایش بازی Devil May Cry – همیشه پای غرب در میان است × توسط فرشید عبدالله پور در ۱۳۹۱/۰۴/۲۳ , 00:34:25 97 DEVIL MAY CRY سازنده:Ninja Theory ناشر:Capcom سبک:Action/Third_Person پلتفرم:Pc/Ps3/Xbox360 انتشار:۱۵ Jan 2013 به فال نیک بگیریم اینبار هم به نوشتن مطلب در مورد یک بازی رسیدیم که نیازی به توضیحات مبسوط در مورد پیشینه بازی نیست. پس یک ضرب به سراغ اصل مطلب که همانا نسخه ریبوتی بازی هست برویم تا ببینیم کپکام دارد چه میکند, شرکت سازنده قصد بازی با احساسات مخاطبین رو در جهت مثبتی دارد یا منفی. آیا باید این تغییرات را به فال نیک گرفت یا خیر؟ در مابین صحبتهای تیم سازنده بازی یک تناقضی را مشاهده کردم که هنوز کامل آن را درک نکرده ام با شما درمیان خواهم گذاشت بلکه هر دو طرف کامل شیرفهم گردیم و به یک نتیجه درست برسیم. الان منتظر ان مطلب هستید؟ من که عرض نکردم همین الان میگویم عارض شدم خواهم گفت. بسیار خوب ناراحت نشوید آن این است , همانطور که میدانید اصل بازی دچار تغییراتی گشته است که چهره خود شخصیت اصلی بازی با نام دانته هم از آن قاعده مستثنی نیست. نمایشهایی که از بازی به اجرا در آمد خیلی ها بر تیم سازنده خرده گرفتند که ای بابا این دیگر چه وضعش هست چرا اینکارها را میکنید بازیتان مگر گرفته است و از این حرفها. تیم سازنده در پاسخ به این سوال که آیا ریبوت این عنوان بدین شکل کار درستی بوده است فرموه بودند که بلی درست بوده است. بعد در اظهار نظر دیگری فرموده بودند که حق امتیاز بازی در دستان کپکام هست و آنها خواستند و ما مجبور بودیم, بعد در مصاحبه دیگری فرمودند که رزومه کاری ما را نگاهی بیاندازید بد نیست ما کارمان خوب است به ما اعتماد کنید جواب اعتماد خود را خواهید گرفت. در مجموع به شخصه از بوجود آمدن این تغییرات نظر مثبتی را دارا هستم و با توجه به دموها و تصاویری که از بازی به نمایش در آمده است باید بگویم تا به اینجا نظر خیلی ها را تغییر داده است. یک نکته جالب دیگر این است که خالق این بازی قبل از نمایش شخصیت جدید بازی به همراه تیم سازنده بسیار مضطرب و نگران بودند که بعد نمایش بازی و کمی که از تولید و ساخت بازی گذشت فرموده بودند که دیگر نگران و مضطرب نیستم زیرا که باید به علاقه مندان بازی بگویم ما چاره دیگری نداشتیم و ما سیستم مبارزه ای بازی که مهمترین قسمت بازی هم بود را کاملا تحت کنترل داریم, ما نشان خواهیم داد که مبارزات بازی, احساسی DEVIL MAY CRY گونه خواهد داشت. نکته جالب دیگر بازی این است که نینجا تئوری دانته را در یکی از حالتهایی که تغییر وضعیت خواهد داد که توضیحش را مفصلا خواهیم گفت مویش را به همان رنگ سپید درخواهد آورد. این است شورش علاقه مندان به یک مجموعه سری از بازی! نکند مد شده است؟! اگر یادتان باشد در پیش نمایش تامب ریدر هم در بخش داستانی گفتیم که تیم سازنده قصد برگشت به ریشه ها را دارد و اینکه چطور لارا به اینجایی که هست رسیده است و…اینبار هم نینجا تئوری گفته است که داستان بازی بزرگسالانه تر خواهد بود که بازی گویا برای اولین بار درجه سنی +۱۷ هم گرفته است, بله به گذشته خواهیم رفت تا بدانیم چه شد که دانته اینطور شد. یکسری شخصیتها را ما در قالب شایعه دریافته ایم که حضور خواهند داشت مانند ورجیل یا ماندس دشمن اصلی دانته در شماره نخست بازی. داستان بازی یکسری انتقادات رو هم با خود بیان خواهد کرد مثلا وجود دوریین های مدار بسته در سطح شهر, یا حتی تبلیغات یکسری نوشابه های مضر. از شخصیت دانته چه برایتان بگویم که او بسیار شجاع, گستاخ و مغرور است.اینروزها گویی غرور در شخصیتها تجلی پیدا کرده است. کاملا چهره او باب مخاطبین غرب گشته است. برای پول دست به دامان غرب نشویم, آب را گل نکنیم, دانته را عوض نکنیم, تقلب نکنیم, اویل را ترسو نکنیم… ناسوت, ملکوت(دنیای معمولی,دنیای شیاطین) گرافیک بازی به دو بخش که دنیای معمولی انسانها و دنیای شیاطین هست تقسیم خواهد شد که یکی از رنگ های سرد و محیطی کمتر پویا برخوردار هست و دیگری یعنی دنیای شیاطین بسیار رنگارنگ و پویا خواهد بود. گرافیک بازی نوازش گر چشمها نخواهد بود زیرا که اولویت و تمرکز اصلی آن بر روی بخش گرافیک نیست ولی مطمئن باشید قابل قبول هست. گرافیک بازی در بسیاری نقاط پیشرفت خوبی را داشته است و طراحی هیولا ها و چهره خود دانته به خوبی صورت پذیرفته است و محیطها هم از رنگ های گرم و سرد خوبی بهره برده است. بار اولی خواهد بود که بازی با موتور آنریل انجین ۳ ساخته خواهد شد. یک تکه شیطان یک تکه فرشته اینبار جای Devil Trigger شما از Devil & Angel Trigger استفاده خواهید کرد. یعنی قابلیت قدرتی در مود شیطانی و مود فرشته بودن. حالا تفاوت در چه هست عرض خواهم کرد. در حالت دویل شما قدرتمندتر ولی کندتر و در حالت فرشته شما سریعتر و کمی ضعیفتر خواهید بود. دشمنان را به سمت خود خواهید کشید و چند ضرب به آنها خواهید زد به جای آنکه از چند ضربهای تعیین شده استفاده کنید چند ضرب خلق خواهید کرد. اجرای کومبوهای هوایی بسیار فراوان تر شده است دویل تریگر را بزنید بعد دشمنان را به هوا پرتاب کنید بعد رویشان کومبو اجرا کنید. خلق دنیایی موازی دنیای معمولی با نام لیمبو که همانا کاملا توسط شیاطین اداره میشود بسیار جالب است. دانته در حین انجام دادن کومبوها با تعویض سلاحهای گرم و سرد ضربات بسیار جالبی را خلق خواهد کرد. دو نوع کلت متفاوت را ما شاهدش بودیم, همچنین قلابی برای اجرای فن شیطانی و نیز داس نورانی برای نیروی فرشته موجود خواهد بود. زدن دل به دریای پرتلاطم دل را باید به دریا زد و تا انتشار بازی صبر کرد تا دست پخت شرکت با سابقه نینجا تئوری را چشید و یا احسنت گفت و تشکر کرد و یا آنرا از فرت شوری و یا شیرینی زیاد پس زد و با نگاهی عصبانی سراغ عنوان دیگری رفت. شمشیر آسمانی و اسیر شده دوعنوان موفق این شرکت بوده است, البته اینها بوده است که با اعتماد به نفس بالا تیم سازنده اعتماد مخاطبین رو مسئلت دارند. آنچه از دموهای گیم پلی بازی مشهود است مبارزات بسیار نفسگیرتر و سلاحها متنوع تر شده اند, گرافیک بازی پویاتر و پیشرفته تر شده است و محیطهای بازی زیباتر و مبسوط تر شده اند. خود شخصیت دانته چهره جالبی را به خود گرفته است و شخصیت وی پر است از رازها و اسرار کشف نشدنی. داستان بازی به نظر کمی جذابتر میاید. در مجموع تیم سازنده و خالق بازی امید زیادی بر بازی بسته اند و میدانند که مخاطبین آنها را سرزنش نخواهند کرد. پس بیایید تا زمان انتشار بازی سکوت را پیشه کنیم و با درست کردن حواشی کار تیم سازنده را سخت تر نکنیم زیرا که اینروزها کار ما تنها درست کردن حواشی شده است. امید بر این که از مقاله داداش کوچکتان خوشتان آمده باشد, تا مقاله بعدی بدرود. “آن نازنین کجاست که یادم نمیکند, صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند,یک لحظه آن کس که بی من نمی نشست,امروز به یاد کیست که یادم نمیکند” نویسنده فرشید عبدالله پور موفقیت یا شکست = انتخاب!!!!! مقالات بازی 97 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. فرشید جان دیگه پیش نمایش نبود نرفته باشی ها ماشالله خیلی پرکاری پسر نمیدونی چجوری حوصله ات میکشه اینجوری تند تند مطلب می زنی من که یدونه نقد می نویسم باید یه هفته استراحت کنم که خستگیش در بره :mrgreen: :mrgreen: دویل می کرای هم متأسفانه هیچکدومش رو بازی نکردم حالا شاید این یکی رو بازی کنم ببینم به مزاجم سازگاره یا نه بازم ممنون از پیش نمایشت! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید قربونت برم حامد جان اینا بعضیاشون رو از قبل نوشتم و کمی از اونا مونده که فرصت کنم میام و کامل میکنم و بعدم ویرایش میزارم رو سایت,یکیشون بایوشاکه که از همه بیشتر مطلب راجع بهش خوندم و بهش عشق میورزم و خیلی وسواس روش خرج کردم امروز میزارمش و کلا با همه پیش نمایشام متفاوتتره و سنت شکنی هست یعنی از قاعده خاصی پیروی نمیکنه.حتما بخون نظرت رو بگو حامد جان ۰۰ دانته هم دانته ی قدیم….. خدا کنه بشه با Virgil مثل نسخه سوم بازی کرد ………………… ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید البته این حضور ورجیل خیلی شایعه اس! اگر هم حقیقت باشه احتمال داره یه نقش بسیار کمی بهش بدن و انقد هم متفاوت باشه که شما نشناسیش… مثلا هی میگفتن توی عصر اژدها ۲ ویچر رو ساختن… من چند بار رفتم گفتم خدایا پس این کجاس؟! بعد یه سرچی زدم دیدم که ای بابا اونی که توی فلان مرحله، شبیه مرغ بود همین ویچره… :-| ۰۰ همیشه پای یک مخرب در میان است. ممنون از فرشید عزیز.ترجیح می دهم در مورد بازی صحبت کنم .تغییر دادن دنیا از برزخ به دنیای واقعی باعث ایجاد اثرهایی بر ذهن آدم های دنیای واقعی می شود. هر اتفاقی که در یکی از این دنیاها بیفتد، بر دنیای دیگر هم اثر می گذارد. مثلاً وقتی در دنیای برزخ یکی از چرخ دنده های چرخ و فلک شهربازی جدا می شود، در دنیای واقعی از آن به عنوان یک حرکت تروریستی یاد می شود. همچنین این تغییرات دنیاها بر گیم پلی بازی هم تأثیر می گذارند. تهیه کنندگان بازی اعلام کرده اند که بسیاری از معماها با استفاده از همین قابلیت تغییر دنیاها حل می شوند و مرحله به مرحله میزان چالشی را که برای شما درست می کنند، بیشتر می شود. مراحل داینامیک بازی خیلی لذت بخش و چالش برانگیز هستند. دانته اینبار فقط با هیولاها مبارزه نمی کند، بلکه دنیایی که در آن حضور دارد هم مانع رسیدن وی به هدفش می شود. این دنیا ناگهان طوری تغییر می کند تا وی را بکشد و رسیدن به یک منطقه نیازمند پرش و فرار بسیار است و وقتی زمین زیر پای شما ناگهان غیب می شود، باید خیلی سریع با استفاده از قابلیت Dash خود را به منطقه بعد برسانید. پس همه چیز در DmC شما را به چالش می کشد و باید بر آن ها غلبه کنید. مبارزات خیلی سریع و درگیر کننده کار شده اند. فنون چندضرب مثل بازی های دیگر فقط زدن دکمه با سرعت نیست، موفقیت در این بخش نیازمند زمان بندی خوب و استفاده از قابلیت مناسب است. . استفاده از حملات سنگین و سبک می تواند خیلی لذت بخش باشد که شانسی هم نیست و باید به نوع مبارزه خود دقت کنید. واقعاً نمی توان از DmC جدید نفرت داشت، چون طنز بازی هم بسیار خنده دارد است. DmC همچنان سریع، نفس گیر و در عین حال نو است. البته مخرب از نوی خوبش!!! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید قربونت شایان جان ۰۰ ممنون که منو راهنمایی کردید ببخشید یه سوال دیگه هم دارم چجوری میشه عکس اواتارم رو انتخاب کنم :?: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید فعلا به مشکل خورده کمی تامل.. ۰۰ از قسمت شناسنامه سمت چپ منو, البته فعلا مشکل داره ۰۰ Just DMC….. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید من خاطرات زیادی از شماره ی سوم این بازی دارم ولی از دانته جدید اصلا خوشم نمی آید . دیگه آن قیافه ی خندان قبل را نداره :twisted: :mrgreen: 8) ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید مرسی . مثل همیشه لذت بردم . در مورد این بازی حرف زیاده . اما خب به طور تقریبا کامل اشاره کردی . نکته پر رنگ خاصی باقی نمی مونه . باز هم ممنون در مورد تیترت هم بگم این دفعه خیلی عالی و هوشمندانه بود :wink: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید قربونت برم امین جان اینسری باعث شدی وقت بیشتری رو روی تیتر بزارم ۰۰ هیچوقت از این بازی خوشم نیومد. :-| ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید باز هم یک پیش نمایش زیبا از داداش گلم فرشید.واقعا فوق العاده بود.من اصلا از شماره جدید این بازی اطلاعات نداشتم.اما الان هم از مود ها و هم علت تغییر چهره و سیستم مبارزات اگاه شدم.امیدوارم با یک بازی زیبا رو به رو شیم که نه شور باشه و نه شیرین.باز هم ممنون فرشید جون.خسته نباشی.کریس از pc$ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید ممنونم علی جان تو دوست باارزشی هستی ۰۰ فرشید جان شیطان درونت بیدار شده و دویل انجینتا روشن کرده…پس تا موتورش گرمه بزن،بکش برو جلو نقد ها و پیش نمایش ها رو که همیشه تو قلب من جا دارن، یه تن سالم،یه لب خندن،یه دوست خوب آرزوی امروز من برای تو :wink: ______________________________ Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۲ MEA Co. All rights reserved :arrow: انجمن حقوق بگیران مایکروسافت ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید آرزوی من هم برای تو روزبه جان تن سالم و دلی خوشه واقعا ممنونم ازت ۰۰ نمایش بیشتر
فرشید جان دیگه پیش نمایش نبود نرفته باشی ها ماشالله خیلی پرکاری پسر نمیدونی چجوری حوصله ات میکشه اینجوری تند تند مطلب می زنی من که یدونه نقد می نویسم باید یه هفته استراحت کنم که خستگیش در بره :mrgreen: :mrgreen: دویل می کرای هم متأسفانه هیچکدومش رو بازی نکردم حالا شاید این یکی رو بازی کنم ببینم به مزاجم سازگاره یا نه بازم ممنون از پیش نمایشت! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
قربونت برم حامد جان اینا بعضیاشون رو از قبل نوشتم و کمی از اونا مونده که فرصت کنم میام و کامل میکنم و بعدم ویرایش میزارم رو سایت,یکیشون بایوشاکه که از همه بیشتر مطلب راجع بهش خوندم و بهش عشق میورزم و خیلی وسواس روش خرج کردم امروز میزارمش و کلا با همه پیش نمایشام متفاوتتره و سنت شکنی هست یعنی از قاعده خاصی پیروی نمیکنه.حتما بخون نظرت رو بگو حامد جان ۰۰
البته این حضور ورجیل خیلی شایعه اس! اگر هم حقیقت باشه احتمال داره یه نقش بسیار کمی بهش بدن و انقد هم متفاوت باشه که شما نشناسیش… مثلا هی میگفتن توی عصر اژدها ۲ ویچر رو ساختن… من چند بار رفتم گفتم خدایا پس این کجاس؟! بعد یه سرچی زدم دیدم که ای بابا اونی که توی فلان مرحله، شبیه مرغ بود همین ویچره… :-| ۰۰
همیشه پای یک مخرب در میان است. ممنون از فرشید عزیز.ترجیح می دهم در مورد بازی صحبت کنم .تغییر دادن دنیا از برزخ به دنیای واقعی باعث ایجاد اثرهایی بر ذهن آدم های دنیای واقعی می شود. هر اتفاقی که در یکی از این دنیاها بیفتد، بر دنیای دیگر هم اثر می گذارد. مثلاً وقتی در دنیای برزخ یکی از چرخ دنده های چرخ و فلک شهربازی جدا می شود، در دنیای واقعی از آن به عنوان یک حرکت تروریستی یاد می شود. همچنین این تغییرات دنیاها بر گیم پلی بازی هم تأثیر می گذارند. تهیه کنندگان بازی اعلام کرده اند که بسیاری از معماها با استفاده از همین قابلیت تغییر دنیاها حل می شوند و مرحله به مرحله میزان چالشی را که برای شما درست می کنند، بیشتر می شود. مراحل داینامیک بازی خیلی لذت بخش و چالش برانگیز هستند. دانته اینبار فقط با هیولاها مبارزه نمی کند، بلکه دنیایی که در آن حضور دارد هم مانع رسیدن وی به هدفش می شود. این دنیا ناگهان طوری تغییر می کند تا وی را بکشد و رسیدن به یک منطقه نیازمند پرش و فرار بسیار است و وقتی زمین زیر پای شما ناگهان غیب می شود، باید خیلی سریع با استفاده از قابلیت Dash خود را به منطقه بعد برسانید. پس همه چیز در DmC شما را به چالش می کشد و باید بر آن ها غلبه کنید. مبارزات خیلی سریع و درگیر کننده کار شده اند. فنون چندضرب مثل بازی های دیگر فقط زدن دکمه با سرعت نیست، موفقیت در این بخش نیازمند زمان بندی خوب و استفاده از قابلیت مناسب است. . استفاده از حملات سنگین و سبک می تواند خیلی لذت بخش باشد که شانسی هم نیست و باید به نوع مبارزه خود دقت کنید. واقعاً نمی توان از DmC جدید نفرت داشت، چون طنز بازی هم بسیار خنده دارد است. DmC همچنان سریع، نفس گیر و در عین حال نو است. البته مخرب از نوی خوبش!!! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
ممنون که منو راهنمایی کردید ببخشید یه سوال دیگه هم دارم چجوری میشه عکس اواتارم رو انتخاب کنم :?: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
من خاطرات زیادی از شماره ی سوم این بازی دارم ولی از دانته جدید اصلا خوشم نمی آید . دیگه آن قیافه ی خندان قبل را نداره :twisted: :mrgreen: 8) ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
مرسی . مثل همیشه لذت بردم . در مورد این بازی حرف زیاده . اما خب به طور تقریبا کامل اشاره کردی . نکته پر رنگ خاصی باقی نمی مونه . باز هم ممنون در مورد تیترت هم بگم این دفعه خیلی عالی و هوشمندانه بود :wink: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
باز هم یک پیش نمایش زیبا از داداش گلم فرشید.واقعا فوق العاده بود.من اصلا از شماره جدید این بازی اطلاعات نداشتم.اما الان هم از مود ها و هم علت تغییر چهره و سیستم مبارزات اگاه شدم.امیدوارم با یک بازی زیبا رو به رو شیم که نه شور باشه و نه شیرین.باز هم ممنون فرشید جون.خسته نباشی.کریس از pc$ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
فرشید جان شیطان درونت بیدار شده و دویل انجینتا روشن کرده…پس تا موتورش گرمه بزن،بکش برو جلو نقد ها و پیش نمایش ها رو که همیشه تو قلب من جا دارن، یه تن سالم،یه لب خندن،یه دوست خوب آرزوی امروز من برای تو :wink: ______________________________ Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۲ MEA Co. All rights reserved :arrow: انجمن حقوق بگیران مایکروسافت ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید