شماره ۴ های دوست داشتنی

در ۱۳۹۱/۰۸/۱۱ , 15:20:59

نسخه های سه گانه در داستان گویی ها تبدیل به یکی از استاندارد ها شده است . نسخه های سه گانه Matrix , Lord of the Rings نمونه های فوق  موفقی در این زمینه هستند .اما بازی های رایانه ای کمی دراین زمینه سنت شکنی کرده اند و بعد از نسخه های سوم به سراغ نسخه های چهارم رفته اند و این حرکت حتی تا نسخه های ۱۲هم ادامه داشته است . اصولا تعداد نسخه ها در بازی های رایانه ای زیاد پای بند اصول و قواعد خاصی نیست و تا وقتی که بازی همچنان مشتری داشته باشد نسخه های مختلفی از ان ساخته خواهد شد .

اما همیشه نسخه های چهارم بوده اند که زمینه ساز نسخه های موفق بعدی بوده اند . در واقع فشار و حساسیتی که بر روی نسخه های چهارم است حتی خیلی بیشتر از نسخه های اول است .  نسخه های چهارم باعث تثبیت موفقیت نسخه های بعدی خواهند شد. در این مقاله نسخه های چهارمی معرفی می شوند که باعث موفقیت در فروش و انتشار نسخه های بعدی خود شده اند حتی نسخه های به مراتب ضعیف تر  .

در این مقاله تعدادی از نسخه های ۴ های دوست داشتنی را می بینیم .

این لیست هیچ گونه ترتیب خاصی از لحاظ اولویت و برتری را ندارد و بازی های به صورت کاملا تصادفی مرتب شده اند

Silent Hill: The Room

میانگین امتیاز در سایت metacritic : 76

بازی Silent Hill: The Room به نحوی از تمامی سه نسخه قبلی متفاوت بود و در واقع یکی از بهترین بازیهای استدیوی studio Team Silent بود . محصول نهایی این استدیو واقعا ترسناک بود و نام ” اتاق ” برای این محصول یکی از بهترین انتخاب ها بود . هرچند موفقیت این نسخه باعث شد نسخه ناموق بعدی ساخته شود و بعد از ان استدیو به کلی تعطیل شود و ساخت بازی به دست استدیوی های غربی بیافتد .موسیقی این بازی به یکی از بهترین موسیقی ها تبدیل شد و این بازی توانست بهترین بازی PS2 در همایش E3 سال ۲۰۰۵ توسط IGN شود .

Soul Calibur IV

میانگین امتیاز در سایت metacritic :85


سری بازی Soul Calibur همواره دارای فرازو نشیب های زیادی بوده است .اما نحوه مبارزات و جلوه های بصیری بازی همیشه جزوه بهترین ها بوده است . در نسخه ۴ ام این موارد به بهترین شکل پیاده سازی شد . به این موارد قابلیت های فوق العاده شخصی سازی، گرافیک و گیم پلی خیره کننده ، داستان جالب را اضافه کنید، از همه مهمتر Tower of Lost Souls باعث شد این نسخه یکی از بهترین نسخه های در بین شماره ۴ ها باشد .

Grand Theft Auto IV

میانگین امتیاز در سایت metacritic :98


راک استار هیچ وقت زمان خود را هدر نمی دهد . ساخت بازی های open world  همیشه در این استدیوی با موفقیت همراه بوده است . سری بازی های GTA همواره یکی از بازیهای مبهوت کننده بوده است و بازی کننده ها ساعت های زیادی را صرف انجام این سری از بازی های کرده اند . داستان و گرافیک و موسیقی و گیم پلی بازی همیشه از قوی ترین ها بوده است .اما نسخه چهارم این بازی در واقع تکمیل کننده نسخه های قبلی و ارائه کننده بهترین ویژگی ها در یک بازی بوده است . همین باعث شده است که نسخه ۵ ام این بازی در لیست همه بازی کننده قرار بگیرد .

Street Fighter IV

میانگین امتیاز در سایت metacritic :94


بازی Street Fighter همواره یکی از بهترین بازیهای مبارزه ای بوده است . اما بعد از نسخه سوم این بازی سازندگان آن به موفقیت نسخه بعدی کمی تردید داشتند . به همین دلیل تصمیم گرفتند بازی به همان سبک قدیمی و دور از گرافیک های فوق مدرن امروزی باشد و در این امر هم موفق ظاهر شدند . در واقع کپکام نشان داد که با نگه داشتن همان ویژگی های گذشته و ترکیب کردن انها با تعداد محدودی ویژگی جدید می توان بازی ساخت که هم طرفداران سرسخت را راضی کرد و هم طرفدارانی جدید به دست اورد . نوع مبارزات ، موسیقی ، شخصیت ها و نوع گرافیک و گیم پلی بازی توانست توجه بسیاری را جلب کند .

Resident Evil 4

میانگین امتیاز در سایت metacritic :96


بازی Resident Evil 4 که در سال ۲۰۰۵ عرضه شد در ابتدا تمامی خاطرات را از نسخههای قبلی ای نبازی به کلی از بین برد یا بهتر بگوییم همه را بلعید ! ویژگی های ترسناک در این باز باعث شد که کلا سبک ترسناک دچار تغییر و تحول شود و نوع زاویه دوربین و گیم پلی و همه چیز در این بازی نوع اوری بود . تا به امروز سازندگان این بازی خواسته اند که موفقیت های نسخه ۴ این بازی را تکرار کنند  ولی حتی نزدیک هم نشده اند . این بازی یکی از بهترین بازیهای نسخه ۴ است که تا به حال ساخته شده است و تا کنون هیچ کدام از نسخه های Resident Evil نتوانسته اند کمی به موفقیت های ان نزدیک شوند .

Call of Duty 4: Modern Warfare

میانگین امتیاز در سایت metacritic :94


این بازی در واقع پل موفقیت های اکتیویژن و اینفینیتی وارد است . با ساخت این بازی راه برای ساخت نسخه های بعدی هموار شد و توانست رکورد ها را در دنیای بازی ها جابجا کند .کسی به فوق العاده بودن این بازی شک ندارد . مخصوصا که این بازی توانست نوع جدید از مبارزات تحت شبکه انلاین را به نمایش بگذارد به نحوی که همچنان بخش انلاین این بازی طرفداران پروپاقرصی دارد . نسخه های بعدی این بازی گرچه توانستند در فروش موفقیت های زیادی کسب کنند اما همه ان موفقیت ها مدیون این بازی فوق العاده بود . این بازی با اینکه همزمان با بازی فوق جنجالی کرایسیس ساخته شد ولی نه تنها زیر سایه گرافیک فوق العاده ان قرار نگرفت بلکه در نظر بسیاری از منتقدان نیز بهترین بازی سال شد .

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

میانگین امتیاز در سایت metacritic :94


یک بازی تمام و کمال ،  نسخه ای که توانست نظر تقریبا تمامی منتقدین را به خود جلب کند و حتی عنوان بازی سال را با بهترین نمره ها به دست اورد.این بازی با نظارت و کارگردانی مستقیم کوجیما ساخته شد و باعث شد نسخه بعدی این بازی به تعویق بیافتد چرا که کوجیما بارها اظهار کرده بود که ساخت نسخه ای که بتواند از Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots پیشی بگیرد کاری به شدت دشوار خواهد بود و به این زودی ساخته نخواهد شد . در نهایت نسخه بعدی این بازی معرفی شد و قرار است با یک موتور فوق پیشرفته ساخته شود . خیلی ها معتقد هستند که این نسل نمی تواند جواب گوی موفقیت های نسخه بعدی این بازی باشد و بهتر است نسخه بعدی این بازی به نسل بعد منتقل شود .

The Elder Scrolls IV: Oblivion

میانگین امتیاز در سایت metacritic :93

بازی Oblivion  یک بازی بسیار زیبا بود . پادشاه قبلی توسط یک ادمکش به قتل رسیده بود و شخصیت اصلی بازی می بایست به دنبال وارث تاج و تخت که خالی بود باشد . داستان بازی کشش های بسیاری داشت . به این موارد حمله شیاطین رو هم اضافه کنید . داستان این بازی تقریبا بی نقص بود .هوش مصنوعی جدیدی در بازی به کار گفته شد . انیمیشن ها و حرکات لب ها و صورت ها در این بازی به شدت عالی کار شده بود ، صحبت ها و گفت گو ها و دیالوگ ها در این بازی بی نقص بودند . همین مورد باعث شد که سازنگان بازی با وسواس خاصی به دنبال نسخه بعدی این بازی باشند .در واقع این نسخه پلی شد برای موفقیت نسخه بعدی این بازی که در این امر هم کاملا موفق ظاهر شد .


101 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. این چهارها همشون عالی بودن. مخصوصا cod 4، اویل ۴ و gta 4. وارفیر ۱ که اصلا بهترین بازی نسل هفتمه! :D حداقل ۵ سال از زمان خودش جلو بود
    ———————————————————————————-
    CoD Team

    ۰۰
  2. بله! همه دیگه میدونن بهترین بازی سری رزیدنت اویل و یکی از بهترین بازی های تاریخ اویل ۴ هستش :X با حضور محبوب ترین شخصیت کل سری اویل و یکی از ۵۰ شخصیت محبوب تاریخ گیم تاریخ، لیان اس کندی :X

    ۰۰
    1. محمد رضا من هنوز با این جملت مشکل دارم که«میکامی همون قدر که ترسناک عالی میسازه اکشن بد میسازه.»

      ۰۰
    2. بازی هایی که میکامی‌ توشون دخیل بوده(همشون)اصلا برای عامه جامعه گیمر ها ساخته نشده.به قول طه رسولی تو نقد Shadows of The Damned برای دل خودش بازی ساخته.

      ۰۰
    3. خوب بنظرت گیم باید برای گیمر باشد یا سازنده !!! اگر برای سازنده است
      که دیگه چرا منتشر میکنند !!! :/
      اگر هم برای گیمر است که سازنده نباید برای خودش بازی بسازد .
      پس گیمران این وسط چه میشوند !!! :/

      ۰۰
    4. البته الان که کامنتم رو خوندم فهمیدم چیز چرتی نوشتم!
      ولی با اون حرف محمد‌رضا کاملا موافقم.کسی که خودش سبک اکشن امروزی رو پایه گذاری کرده و با هر توش تحول ایجاد کرده بازی های اکشنش بدن؟
      _______

      دوربین رزیدنت ۴ که لازم نیست بگم چه تحولی ایجاد کرد.QTE های رزیدنت ۴.مکانیک سرخوردن تو Vanquish که بعدش چند بازی دیگه هم اون رو پیاده کردن.خود سری رزیدنت که همه میدونن تحولش رو.
      ______
      از نظر باس که هیچ کدوم از بازی های استاد کم‌و کسر ندارن. تو این دیگه هیچ شکی نیست.

      ۰۰
    5. من این حرف را اصلا قبول ندارم !!! :/
      برای گیمران ساخته نه برای دل خودش
      بلکه برای گیمران خواسته لحظاتی خاص را خلق کند .
      بازی را که درست میکند قرار است یک جامعه بزرگ آن را بازی کنند .
      ساز زدن نیست که نوازنده برای دل خودش بنوازد !!! :/ آن هم وقتی تنهاست
      وقتی در جمعی قرار میگرد نوازنده برای آن جمع می نوازد و دل خودش را هم
      برای نواختن می گذارد تا زیبا تر شنیده شود .
      گیم را برای گیمر درست میکنند !!! :/

      ۰۰
    6. مجتبی جان درسته میکامی با اویل ۴ در سبک سوم شخص معادلات را برهم زد اما آن برای نسل قبل بود! در این نسل المان ها را ساخته ی کلیف بی یعنی GeOW تعریف میکند :-?

      ۰۰
    7. خوب راست میگم دیگه!!! من الان هیچ چیز جالبی تو بازی ونکویش نمی بینم که بهش بگیم شاهکار! الان اویل های میکامی هر شماره گرافیک خیره کننده ای نسبت به شماره قبلی داشت !! ولی الان ونکویش از نظر فنی کاملا تو بین بازی های سال خودش پودر میشه!! از لحاظ گیم پلی هم دوربین بازی پر از اشکاله،از لحاظ هوش مصنوعی،از لحاظ داستانی کلا همه چیزش داغونه! :|
      ونکویش منو یاد اویل های کلاسیک میکامی میندازه که با توجه به اینکه ۱۰-۱۵ سال از زمان ساختش میگذره و با همه ضعف های گرافیک و گیم پلی هنوزم جذاب هست! حرف من اینه که ونکویش با شاهکار فاصله خیلی زیادی داره!

      ۰۰
    8. این برای روایت یک داستان خوب یا نسبتا خوب ساخته نشده بود.فقط و فقط گیم‌پلی بازی‌ بود که خودنمایی میکرد.در ضمن،گرافیکش خیلی‌ هم عالیه.یکی از پرجزئیات ترین بازی هایی هست که من دیدم.هوشمندی سازنده ها هم تو انتخاب رنگ کاملا هوشمندانه است.

      ۰۰
    9. من حداقل تا نقد از این بازی خوندم.دروغ بزرگی گفتم اگه بگم که یکیشون گفته باشه گرافیک بازی ضعیفه.گیم‌پلی و گرافیک بازی‌ یکی از بهترینهاست.

      ۰۰
    10. مجتبی جان اگه قرار باشه گرافیک این بازی بگیم عالی حتما گرافیک بازی هم ((تم)) یعنی بیناری دومین ابرشاهکار ترین گرافیک دنیا رو داره دیگه؟؟؟ اصلا ربات های بیناری دومین از جزئیات و طراحی فوق العاده بالایی برخوردار بودند! ولی ربات های ونکویش…
      این دو بازی رو همونطور که گفتم چون تم بازیشون مثل هم هست دارم مقایسه میکنم! درسته یک سال فرق بین عرضه شان هست ولی تفاوت در همه موارد به اندازه ۳-۴ سال است!!!
      رنگ بازی هم اتفاقا خیلی بد بود! یعنی این رنگ سفید چشم من را در آورد :-?
      گیم پلی بازی هم همونطور که گفتم جذاب بود ولی اشکال داشت! اولیش هم دوربین بدش بود!!!

      ۰۰
    11. نسخه اول داره بازی میکنه همین حالا !!! خودش میداند این نسخه چقدر
      ارزشمند است . سخنی های کریس در این بازی چشیده است .
      می داند که کریس خاک رزیدنت اویل را خورده است البته به همراه بانو جیل :D

      ۰۰
    12. اتفاقا سعید جان فهمیدم که طرفداران قدیمی همه رزیدنت اویل را با بانو جیل شروع کردن چرا؟
      ۱-یک جای اضافی در کوله پشتی داشت
      ۲-یک سنجاق قفلی داشت که همه در های قفل رو باز میکرد! نه اینکه مث کریس مجبور باشیم کل عمارت رو برای یه کلید شخم بزنیم :mrgreen:

      ۰۰
    13. دقت کن نوشتم !!! سختی های کریس را در این نسخه چشیده است .
      در واقع کریس حالت نرمال بازی بوده است و جیل حالت ساده بازی .
      نکته سوم – جیل سلاح های بیشتری در دسترسش بود .
      کریس ۶ اسلت دارد و جیل ۸ اسلت دارد . که همان دو اسلت + یک بازوکا +
      یک سنجاق بازی را ساده تر کرده است .
      واقعا کریس توی نسخه اول نهایت سختی را باید تحمل میکرد .
      باز لئون توی نسخه دوم ۸ تا اسلت داشت و سلاح ها را می توانست تقویت کند .
      اون شات گان در انتها یادت هستش که !!! تقویت کرد هر شلیکش لئون یک متر
      به عقب پرت میکرد .

      ۰۰
    14. اگر سخت بود زامبی های کم تری هم داشت!!!
      زامبی های اویل ۲ را با اویل ۱ مقایسه میکنی سعید جان؟ توی هر محیط کم تر از ۳ تا نبودند! اگه سلاح ها قوی تر و تیر ها بیشتر نبودند به قول خودتان چیزی جز شکست گیمر در همان مراحل اولیه به همراه نداشت!
      تازه ریبون های سیو در اویل ۱ هربار پیدا میکردی ۳ تا بود ولی برای لیان ۲ تا بود که این خودش سختی و دقت رو بیشتر میکند!!!
      رویداد شهر راکون خیلی خیلی خطرناک تر و ترسناک تر از رویداد قصر اسپنسر است :-?

      ۰۰
    15. نسخه اول و دوم و سوم هر کدوم سختی های خودش را دارد .
      درست میگویی ولی حداقل لئون در جایی ۱۰ تا اسلت میشود !!! :/
      ماشین گان میگیرد و به خیلی از سلاح ها دسترسی دارد .
      کلا نسخه دوم و سوم انصافا سختی های نسخه اول را نداشت :/
      اون مارو دیدی که توی نسخه اول !!! :/ توی ۳۰ متر جا باید باهاش مبارزه کنید .
      و این مورد توی هیچ رزیدنت اویل دیگری پیدا نشد !!! :/ حتی آن کروکدیل بزرگ را با
      یک کپسول در حلقش میشد کشت و نیازی به اسپری کردنش نبود .
      ولی آن مار دیگر در هیچ قسمتی از رزیدنت اویل تکرار نشد !!! :/
      نسخه دوم داخل شهر بود پس نیاز داشتند به تعداد بیشتری زامبی دیگر محیط قصر و آزمایشگاه نبود که زامبی کم باشد !!! :/
      خاک را کریس با جیل خوردن و این دو ستون رزیدنت اویل هستند.

      ۰۰
    16. سعید جان اون ماره با ۵ تا گلوله شاتگان سر و تهش هم میومد :-? اصلا کار سختی نبود والا :roll:
      تازه اگه بخوایم از لحاظ داستانی و خاک خوردن حساب کنیم قبل از اینکه کریس و جیل برسند ، ربکا و بیلی کف عمارت رو ل.ی.س زده بودند :-?
      ستون اویل لیان است نه بخاطر اینکه اولین کاراکتر سری بود چون این افتخار آن چنان شاخی نیست! بهترین بازی تمام مجموعه رزیدنت اویل شماره ۴ آن هست که لیان در آن حضور دارد! در تمامی نظر سنجی ها و به خصوص گینس لیان بالاتر از بقیه کاراکتر ها قرار دارد!!! :-? سایت های مثل IGN لقب Main main character را به او داده اند!
      در زیدنت اویل ۶ خود کارگردان میگوید داستان اصلی مربوط به لیان است! بخش ترس رزیدنت اویل ۶ مربوط به لیان است که این خودش بر محبوبیت اون می افزاید!!

      ۰۰
    17. سعید عزیز , این مار همچین هم سخت نبودا ! به قول محمد من فکر کردم سخت ترین باس فایت عمرم رو در مقابل دارم . ولی با حداقل گوگله برای یک باس فایت از بین بردمش !

      ۰۰
    18. خوب در زمان خودش برای خودش سخت بود !!! :/
      نکته اینجاست که بیلی و ربکا هنوز تعریف نشده بودند .
      آن کسانی هم که لئون را انتخاب کرده اند مطمئن باش دستشان به نسخه اول
      بازی نخورده بوده است و خیلی هاشون از نسخه دوم یا چهارم شروع کردن
      بازی کردن :/ برای همین لئون و لئون می کنند !!! :/

      ۰۰
    19. سعید من از ۳ شروع کردم ! اسم شخصیت اول رو هم نمیدونستم !:D فقط میدونستم خوشگله :| ( خیلی میدونستم ! )
      بعد رفتم سراغ ۱ . دیدم نه این دیگه خیلی ترسناکه !
      بعد که ۴ اومد رفتم سراغ اون . شیر شدم رفتم سراغ ۲ . بعد هم ۱ :D

      ۰۰
    20. LOL
      آره میدونم :lol:
      تو گینس کریس جزو ۵۳۲۴۵۴۳۶۴۳۵۳۴۵۴۳۴۵۵۴۳۲۵۲۳۴۵۴۳ تای اول هم نیست :)) در صورتی که لیان رده ۳۶ ام رو داره !!
      نام کبیر رو اون قاتل نزار که فقط ارزش آدم های مهم رو میاری پایین!
      فقط یه جمله از IGN که خوراکش بازی های شرقیه میگم:
      Leon S Kennedy is the main main character of resident evil series.

      ۰۰
    21. بهترین رزیدنت تاریخ شماره ۴ هست
      ولی leon نشد بگی محبوب ترین ها یه تار موی کریس رو با همه موهای لختش عوض نمیکنم :D :D

      ۰۰
    22. کتاب رزیدنت اویل:دسیسه آمبرلا:
      صفحه ۸۸ پاراگرف ۵:
      ((در گوشه اتاق یک میز تحریر وجود داشت.هیچ جنبنده ای دیده نمی شود.کریس زیر تخت و داخل کمد را هم چک کرد تا خیالش راحت بشود.یاد بچگی هایش افتاد که از هیولای داخل کمد می ترسید.
      و الان چند سالته کریس؟؟
      از خودش خجالت کشید.معلوم بود که زامبی ها نمی توانند داخل کمد یا زیر تخت پنهان شوند.))
      اول شما برو این ترسو بازی ها و سوسول بازی های کریس آ.ب.ک.ی رو جمع کن بعد از رو هوا به لیان چیزی بگو.
      یه چیز دیگه:
      تو اویل ۱ وقتی برای اولین بار هانتر ها نمایان میشوند و کریس از دست اولین نفر در میرود دیالوگ هایش:[با حالت ترس و لرز میگه]
      what was that?….i’m SCARED
      :)) :)) :)) :)) :)) :)) :))

      ۰۰
    23. اون موقع خوب معلومه تازه اول راه بوده از این جور چیزا ندیده بوده میخای زامبی رو دید بگه به به
      در ضمن فردی رو که تو هر سری دنبال خانم بازی بوده و با کریس مقایسه نکن :D :D
      یه نکته ای که خیلی تو شماره ۶ جالب بود بیچاره لیون خودش رو اینهمه کشت شری رو بزرگ کرد بعد پسر وسکر از راه نرسیده ……………. :D :D

      ۰۰
    24. :P
      یه مثال دیگه درمورد این حرفت که اولین بارش بود اینا رو دیده:
      کتاب رزیدنت اویل دسیه آمبرلا:صفحه ۶۱ پاراگراف دوم
      ((حمله آدم خوار عا در راکون همگی در اطراف جنگل اتفاق افتاده بود.کریس آن قدر فیلم ترسناک دیده بود که میدانست معنی این حرف و جنازه ای که جلوی اش روی زمین پخش شده بود چیست.
      زامبی!!!!!))
      بعدش لیان فقط یه عشق داره اونم ایدا هست :X این برقیه هستن که میان می چسبن به لیان! نمونش همین دوستمون هلینا!! شدت حسادتش به عشق بین لیان و ایدا یعنی منو از خنده روده بر کرده بود!! تیکه هاش و حالت هاش حسادت رو به آخرین حد ممکن رسونده بود!!
      بعدش شری جای دختر لیان رو داشت انتظار داشتی اونم….هرچند که اگه لیان اراده میکرد دو سوت میتونست….. :mrgreen:

      ۰۰
    25. شما مگر از ۲ تا ۶ را بازی نکردی محمد رضا جان !!! بعد رفتی شماره یک را بازی
      کردی . خودت اعتراف کردی پیش من !!! روی فیس هم موجوده خودت میدانی دیگر
      دقت کن !!! شما با زامبی ها آشنایی دیگر با این همه نسخه رزیدنت اویلی که
      بازی کردی !!! :/
      —————————————————————————————
      اون سگ های که از شیشه راهرو پریدن بیرون !!! یا همون زامبی که از کمد آمد
      بیرون حالت را خراب کرده بود !!! یک معمای بازی را هم با مشکل مواجه شده بودی
      برداشتن شات گان از روی دیوار !!! :/
      —————————————————————————————
      بعد از چند نسخه بازی کردن از زامبی ها و سگ ها ترسیده بودی و هیجان
      زده بودی !!! :/ بعد توقع داری کریس که هنوز تجربه ای نداشته است !!! نترسد
      یا کلامی به زبان نیاورد !!! :/ اتفاقا این ها که میگویی تماما نکات مثبت آن نسخه بوده است !!! :/

      ۰۰
    26. سعید جان بله همه این ها را گفته ام ولی هیچ وقت نفگته ام که رزیدنت اویل ۱ از رزیدنت اویل ۲ یا ۳ برایم ترسناک تر بوده :-?
      اتفاقا من از رزیدنت اویل ۲ بیشتر ترسیدم!! الان به قول خودتان من به جز شماره یک ، ۵ شماره از رزیدنت اویل را بازی کرده ام پس دیگر نباید ترسی برایم بماند! اما اویل ۱ من را ترساند!
      بعد از آن همانطور که گفتم کریس بعد از دیدن آن مار و کوسه و زامبی ها و گیاه ۴۲ دیگر باید به مسائل مسلط باشد نه اینکه با دیدن یک هانتر با آن لحن بچگانه حرف بزند و بگوید من میترسم :-?
      اما درمورد معما ها قبول دارم معما های اویل ۱ کمی فسفر سوزان تر بود :D

      ۰۰
    27. انصافا خود گیمر هم بادیدن اون CG که جناب هانتر می آید !!! :/
      تقریبا وسط های بازی است شوکه میشود !!!
      ( که دقیقا من این را یادم نمی آید که کریس همچین چیزی گفته باشد )
      ولی اگر هم گفته باشد کاملا حق داشته است .
      قدرت فرا بشری که نداشته او هم یک انسان مجازی است :/
      رزیدنت اویل دو را نمیگم صحنه های ترسناک نداشته است !!! :/
      اون هم هیجان نسخه اول حفظ کرده بود .
      یک شماره جدیدتر پس طبیعتا باید پیشرفت میکرده نه ثابت می مانده است .
      فضای قصر به شهر تبدیل شده بود .
      رزیدنت اویل بر پایه کریس و جیل ساخته شده است !!! که تعداد حضور خانواده ردفیلد در نسخه های مختلف رزیدنت اویل این را تایید میکند .

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر