امتیاز اخرین بازی انجام شده توسط شما

در ۱۳۹۲/۰۵/۱۱ , 23:55:22

امیدوارم در این روزها که سایت خراب بوده است حسابی بازی کرده باشید تا امشب یک بحث داغ در مورد بازی هایی که به تازگی عرضه شده اند داشته باشیم هر چند که بازی به خصوصی در این هفته منتشر نشده است.

از شما  می خواهیم آخرین بازی که انجام داده‌اید را معرفی کنید. نام کامل بازی به همراه نام سازنده و ناشر آن و پلتفرمی که شما بازی‌ کرده‌اید را حتما ذکر کنید. بعد از این می‌توانید اطلاعاتی در مورد روند داستانی بازی بنویسید و بازی را خیلی خلاصه نقد کنید. بحث کردن در مورد بازی‌ها هم بلامانع است.


277 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. stalker:shadow of chernobyl
    pc
    من بازیهای استالکر رو تا بحال بازی نکرده بودم تا اینکه هر سه تاشو یک جا دانلود کردم تا تو این ایام بی بازیی! امتحانش کنم، نسخه اولش به نظرم عالی بود، گرافیک خوب نسبت به زمان خودش، گیم پلی منحصر به فرد که یک سختی خاص داشت که کاملا با فضای بازی جور در میاد و از همه مهم تر داستان و اتمسفر عالی بازی بود که حس چرنوبیل اتمی شده رو کاملا القا میکنه، تنها ضعف بازی صدا گذاریشه که اون هم قابل چشم پوشیه، در کل کاملا لایق نمره ۸.۵ یا حتی بالا تر هست.

    ۰۰
    1. جزو اون ۲-۳ تا و از معدود بازیایی که نیمه کاره رهاش کردم اصلا به دلم ننشست
      گرافیکش خوب بود

      ۰۰
    2. من با سگ های خفته تو همه چیش حال کردم مخضوصاً مبارزاتش و اون رو ماشین پریدن هاش ولی راستیت اش تو بخش تیراندازی بدترین نوع سیستم رو تو کلّ بازی های این سبک داشت امّا از بقیه لحاظ واقعاً همه چی تموم بود محصوصاً گرافیک که هنک کونگ وحشتناک زیبا و چشم نواز بود

      ۰۰
    3. گرافیک ۱۰ ! گیمپلی ۱۰ !! من دیگه حرفی ندارم!!
      واقعا از این بازی خوشت اومد؟!! بعد از دو تا مرحله ولش کردم.

      ۰۰
    4. واقعا نمیفهمم چرا از گیم پلی sleeping dogs ایراد میگیرین
      این بازی واقعا فوق العاده بود
      من عاشق این بازیم
      من به این بازی ١٠ میدم
      برعکس از gta iv متنفرم ، واقعا چرت بود
      ماشین رونیش مثل روندن کشتی بود ( خود راک استار هم اینو گفته )
      مثل نوقل و نبات هم باگ و لگ
      کلا تو iv وقتی با ماشین تند میرفتی شهر مثل بازی های سگا میشد
      با هلیکوپتر هم که تند میرفتی کلا شهر غیب میشد
      شاید v بتونه خاطرات خوش سن آندرس رو تکرار کنه

      ۰۰
  2. گربه ی قجری
    سازنده (ای بابا یادم رفت)
    فروشندش:فکر کنم عصر نوین بود یا یه همچین چیزی
    پلتفرمم که …
    سبک سیاه سفید و هنری بازی خوبه (.کلا بازی های ادونچر باید این موردشون خوب باشه )
    گوینده ی بازی هم که با لهجه صحبت می کرد تو بعضی جا ها خیلی خب بود اما بعضی ها یه تیکه های مسخره و احمقانه ای می نداخت
    اما نکته ی اصلی که تووی بازی های ادونچر هست اینه که باید معما های منطقی داشته باشه که آدم از حل کردنشون لذت ببره اما بیشتر معما های بازی رو حتما باید از روی راهنماشون می خوندی تا بشه حلشون کرد و اکثرا هم منطق خاصی نداشتن مخصوصا اون قسمت تعمیر سفینه.(البته معما های جالب هم کم نداشت :زنگ زدن به سرباز دم کاخ و …)
    در کل برای بازی سازهای ایرانی که هنوز زیاد تجربه ی کافی ندارن این بازی یه عنوان متوسط رو به بالا بود
    داستان:۶
    گرافیک:۷.۵
    موسیقی و صداگذاری:۸(تکنوازی های سه تار اگه ملایم نواخته می شدن خیلی بازی میومد اما بیشتر اوقات بازی ساکته و وقتی صدا رو زیاد می کنی تا از مکالمه ها سر دربیاری یهو عین عجل معلق نواخته می شه)
    گیمپلی:۷
    کل:۷.۲۵
    Max Payne 3
    Rock Star vancouver
    Rock star games
    PC
    به خاطر مشکلات سخت افزاری نتونستم بازی رو موقع انتشارش بازی کنم حالا هم بهترین موقع برای بازی کردنش بود(بهترین نعمته)
    داستان بازی مثه قسمت های قبلش غمناک و افسرده کنندس باز هم مکس جلوی یه زن ایستاده بود که نتونسته بود جونشو نجات بده بازم زندگی روی ناخششو بهش رو کرده بود بازم انتقام بود که بهترین کار برای ابراز احساستش بود بازم…
    داستان بازی به نظرم هیچ کم کسری نداره همون حس حال قدیمو شاید نداشته باشه اما هنوز می تونی غمو دردو توی تک تک اعضای این مرد دید
    گیمپلی هم که بازی به لطف حرکت آهسته خیلی خوب در اومده اما بخش کاور بازی یکم می تونست کامل تر بشه همچنین اسلحه ها تنوع خوبی دارن
    تو بازی های سوم شخص از یه چیز خیلی بدم میاد اونم پیدا کردن وسایل و چیزا ی بی ارزشه که هیچ کمکی نمی کنه به جز نوشتن ۱۰۰% جلوی چپتر بازی . اما سازنده ها تی این بازی به خوشون و ما زحمت اضافه ندادن که به دنبال چیزای بی ارزش بریم و به جاش همون محل های جرم قدیمی و آپگرید اسلحه ها رو قرار دادن که به نظرم به لذت بخش تر کردن بازی خیلی کمک می کنه
    بخش گرافیکی بازی متوسطه و خیلی با عالی فاصلی داره (جزییات محیط و جزییات بدن کاراکتر های خیلی کم کار شده) اما با این حال فیزیک و تخریب پزیری اجسام خیلی بی نظیر کار شده تو این بین یه سری باگ هم دیده می شه اما تعدادشون زیاد نیست که بشه اسمشو آزار دهنده گذاشت(اما یکیشون داشت منو تا حد جنون می کشوند و باعث شد برای اولین بار از فایل سیو شخص دیگه استفاده کنم :| )
    موسیقی که تو بازی هست در اوایل به نظرم خیلی جذاب نبود و آدمو برای کار های اکشن بزن بکوب نمی کشوند اما اواخر بازی با نواخته شدن موسیقی ها و تم اصلی بازی و چاشنی حس انتقام خیلی به آدم می چسبید صدا گذاری هم خوب کا شده بود و صدا ها به کاراکتر ها می اومدن
    گرافیک:۷
    گیمپلی:۸.۵
    داستان:۹.۷۵
    صدا گذاری و مو سیقی:۶.۵
    کل:۸.۵

    ۰۰
    1. “بخش گرافیکی بازی متوسطه و خیلی با عالی فاصلی داره”
      گرافیک این بازی خیلی بالاس منتهی سیستم بالایی هم میخواد.

      ۰۰
    2. باز هم می گم خوب بود اما من بیشتر جاهایی هم که برام مثه تکسچرو FX هستش رو بالا می ذارم و با اون چیز هایی که دیدم گرافیکش متوسط بود

      ۰۰
  3. بنده این هفته با توجه به اینکه تونستنم بازی های ps2 رو روی ps3 اجرا کنم رفتم سراغ یکی از عناوین محبوبم تا اونو ۱۰۰ ٪ به اتمام برسونم.

    فاینال فانتزی ۱۲
    سازنده و ناشر:square enix

    گیم پلی:۱۰
    داستان:۸
    موسیقی:۹
    گرافیک:۱۰
    ارزش:۲۰
    این بازی از اون عناوینی هست که از لحاظ گیم پلی کاملا بی نقص عمل کرده.در این عنوان انقدر چیزهای مخفی و باز شدنی هست که قشنگ بالای ۱۰۰ ساعت منو درگیر خودش کرده.توی این بازی دشمنی هستش که به جرات میتونم بگم قوی ترین و سخت جون ترین باس در تمام بازی هاست.اسمش زودیاک هست.بعد از ۱۰۰ ساعت گیم پلی هنوز موفق نشدم شکستش بدم.ولی هرطور شده شکستش خواهم داد.آخه نمیتونم از شمشیر مخصوصی که بهم میده بگذرم.
    گرافیک این عنوان هم فرای کنسول ps2 هست و یه سر و گردن بالاتر از خدای جنگ ۲
    موسیقی هم عالی و کاملا همخوان با محیط کار شده.
    فقط متاسفانه داستان کمی بی رمق هست و به پای دیگر ویژگی های این اثر نمیرسه.البته به خودی خود داستان خوبه عیبش اینه که بد روایت میشه.
    در کل اگه بتونین گیم پلی بسیار پیچیده ولی در عین حال ساده و درگیر کننده ی این بازی رو یاد بگیرین عاشقش خواهید شد.

    ۰۰
    1. Zodiark قویترین Esper کل بازیه از جادوی dark برای دفاع از خودش استفاده میکنه که ضد این جادو light هستش که اگر التیما رو گرفته باشی به دردت میخوره. من زیاد توش نموندم. نکته ی کلیدیش اینه که قبل از اینکه قدرتیش رو بزنه(darkja) باید فقط یکی از شخصیتات تو میدون باشن بعد از اینکه زدش افراد رو بیار. ضمنا لول شخصیتا باید حداقل ۸۰ باشه ولی بازم مبارزه طولانیه ولی سخت نیست.
      بعضی از اخرین شکارهای بازی از اونم سختترن اونا رو ببینی چی میگی. hpشون سه برابر زودیارکه!!

      ۰۰
    2. میدونستم ولی ممنون که گفتی.گفتم سخت هست نگفتم غیر ممکنه.یادت نره فاینال فانتزی هست و با تلاش و استراتژی همه چی آسون میشه.خدارو شکر تمام دشمنان و جادوهارو رو میشناسم.این بازی رو همون سال اول تموم کردم ولی وقت نشد کاملش کنم.
      ممنون

      ۰۰
  4. Fallout : New Vegas

    Obsidian Entertainment
    Bethesda Softworks
    Action RPG
    Xbox 360
    ۹.۵/۱۰
    فکر کنم بیشترین مدتی که یه بازی تونسته روی هارد ۳۶۰ام بمونه همین وگاس جدید هست!
    در حال حاضر علاوه بر DLC ها چیزی نزدیک ۵۰ ساعت بازی کردم ولی هیچ علاقه ای برای تموم کردن بخش داستانی ندارم!
    اخه همونطور که میدونید به رسم فالوت ، نیو وگاس هم بعد از پایان خط داستان بازی به شما اجازه نمی ده به محیط برگردید و ماموریت های جانبی رو انجام بدید!
    این بازی برای خیلی ارزش داره! اولا RPG هست و ساخته ی Obsidian کبیر که حتی Alpha Protocolش هم با عشق بازی کردم! دوما مشت محکمی بر بتزدا و ضعف بازیاش و مخصوصا فالوت ۳ در شخصیت پردازی و هوش مصنوعی هستش!
    شخصیت پردازی یه سگ سایبرگ به اسم Rex که می تونه یکی از همراهانتون باشه یا ربات وفادارتون ED-E به مراتب بهتر از هر شخصیت پردازی ای در فالوت۳ یا اسکایریم هستش!
    ادامه دادن یه شاهکار که در بالاترین سطح ممکن قرار داره و شما استدیوی اصلی سازنده ی اون نبودید خودش کار بزرگیه ولی این Obsidian کبیر بود که حتی با نیو وگاس خود بتزدا و فالوت ۳ رو پشت سر گذاشت!!
    احتمالا هفته ی بعد هم توی این قسمت همچین پستی دارم . . . حالا حالا صحرای وگاس رفیق شب زنده داری های منه!
    اگر تا به حال این بازی رو از دست دادید سریعا دسیک بازی رو تهیه کنید ، رادیوی pipboyیتون رو روشن کنید و “حتی” از بیابون متر کردن هم لذت ببرید!
    ____________________________________________
    الان در پوست خودم نمی گنجم بالاخره Shenmue2 رو گیر اوردم! :D

    ۰۰
    1. پس حاجیت یکی از غیر ممکن ها رو ممکن کرده! :D
      بازی خیلی خیلی ضعف داشت ولی چه کنیم عشقه دیگه . . . اگر با عشق بازی کنی اونقدر ها هم بد نیست!

      ۰۰
    2. فال اوت وگاس جدید نسبت به قسمت سوم پسرفت داشته و با گ هم بسیار داره با این اوضاع نمره زیاد دادی نه داستان جالبی دارد و نه گرافیک خوبی گیم پلی هم به لطف باگ های فراوان جذابیتش را از دست می دهد در حالی که در نسخه سوم به هیچ عنوان خبری از این باگ ها نبوده و داستان هم بسیار جالب می باشد و شروع بازی هم بسیار مناسب می باشد

      ۰۰
    3. به نظر من شروعش خوب بود و شاید بهتر از ۳ !!!
      اون نیم نمره رو هم به خاطر گرافیک خیلی بد و باگ های خیلی خیلی زیاد کم کردم!
      ولی باگ ها خیلی تاثیر گذار نیستن! برای من که تاحالا دردسر نشدن!
      شاید داستان کشش شمار هی سوم رو نداشته باشه ولی شخصیت پردازی عالی جاش رو پر می کنه!
      در کل شاید زیاد داده باشم! :D

      ۰۰
    4. اصلا شروعش به ۳ نمی رسید ( هر چند بازم خیلی خوبه ) ، بعدشم شخصیت پردازی تو خالی به چه درد میخوره
      مقوای خوشگل
      نمرت سر ریز کرده واسه من درش شکی نیست ولی خوب نویسنده شمایی و نظر شما اصل

      ۰۰
    5. عزیزم منظورم اینه که از شخصیت پردازی ، درست استفاده نمیشه
      مقوای خوشگل هم در راستای تبیین همون گفتم ، یه چیزی رو به بهترین شکل با مقوا درست کن ؛ شبیه خواهد شد ولی توخالی و بی ارزش

      نمرمم ۸

      ۰۰
    6. مبالغه می فرمایید. الان این بازی کجاش ضعف های هوش مصنوعی و شخصیت پردازی رو رفع کرده؟! من خودم خوراکم اینه که Bethesda و بازی هاش رو چکش بزنم ولی فراموش نکنید که Fallout 3 یه بازی کاملاً متفاوت و جدید بود نسبت به ۲ بازی قبلی. اون همه نوآوری، سیستم نقش آفرینی پیشرفته، مکانیک های جالبی مثل هک کردن و Lockpicking و … همه و همه واقعاً جذاب بودن. به نظر من Obsidian روی این بازی کار چندان خاصی هم انجام نداده بلکه فقط یه بازی بسیار خوب رو تا حدی بهترش کرده. مبارزه ها و اون سیستم V.A.T.S هنوزم اصلاً جالب نیست. باگ های مختلف هنوزم دیده می شه. انیمیشن ها هنوزم فاجعه است.
      من موندم اینا دنیای به این بزرگی خلق کردن ولی محض رضای خدا چرا یه وسیله ی نقلیه (اتومبیل یا موتور یا حتی یه فرقون) نذاشتن که مجبور نشیم از این ور نقشه تا اون ورش کیلومتر ها پیاده بریم و مناطق رو Discover کنیم؟
      توی این نسخه ۲ تا مشکل بزرگ حل شده:
      ۱- درجه ی سختی که دیگه مثل قبل نیست عین آب نبات خوردن بازی رو تا ته بری و این بار درجات سختی مختلف با Hardcore Mode داره.
      ۲- سیستم دیالوگ ها قوی تر شده و آدم واقعاً احساس می کنه تمام انتخاب هات روی بازی تاثیر می ذاره. حتی به نظر من تاثیر گیم پلی روی سیستم دیالوگ ها هم خیلی بیشتر شده. Fallout 3 از این نظر تا حدی ضعیف بود.

      Fallout: New Vegas واقعاً بازی محشریه و تغییرات خوبی هم نسبت به نسخه ی قبلی داشته ولی اون قدر ها هم که می گید نسبت به قبل بهتر و بزرگ تر نیست.

      در مورد داستان و شخصیت پردازی هم بهتره چیزی نگم. داستان مثل همیشه عالیه ولی شخصیت پردازی هم مثل همیشه هیچ حرفی واسه گفتن نداره! البته اصولاً Fallout بازی کاراکتر-محوری نیست که بخواد شخصیت پردازی آنچنانی داشته باشه.

      نمره ی من: یه چیزی بین ۸.۵/۱۰ و ۹/۱۰

      ۰۰
    7. شاید به نظر بیاد Obsidian کار بزرگی روی فالوت انجام نداده باشه ولی ایا ادامه ساختن برای یه بازی خیلی کامل و به بلوغ رسیده کار شاخی نیست؟!
      اگر کار بزرگی نیست چرا بتزدا بازی رو به Obsidian سپرد؟! چرا قبلا بایوور این کارو کرد؟!
      با اینکه بی انصافیه بگیم این استدیوی بزرگ هیچ کاری برای به جلو بردن فالوت انجام نداد!
      فالوت۳ خیلی کامل بود! ولی این Obsidian بود که یه عمل خلاقانه مث هاردکور مود رو به بازی اضافه کرد! اکشن ها رو بهبود داد و از همه مهم تر شخصیت پردازی رو ده پله بالابرد!
      هیچ شخصی انتظار شخصیت پردازی ای در حد عصر اژدها و ویچر نداره چون اونها بازی محدود تری از نظر وسعت ساختن ولی این بازهم Obsidian بود که شخصیت های بیاد ماندنی رو به فالوت دعوت کرد!
      ایا شخصتی از فالوت ۳ یادتون میاد؟! حتی مهم ترینشون؟!
      ولی چه طور میشه مستر هوس ، کینگ ، سزار یا حتی ED -E رو از یاد برد؟!!
      Obsidian به سبک بایوور برای این همراه ماموریت و داستان تعریف کرده! برای یه ربات که شاید حتی بعضی از بازیکن ها اصلا اون رو پیدا نکنن!
      کلا کار Obsidian بسیار قابل تقدیره! :D

      ۰۰
    1. NFS رو بازی نکردم اما قاست واریور که خوب بود هرچی اسنایپ بازی بود همیشه خودت تنها بودی اما این سری یه راهنما داشتی
      ولی جدا اون جاهایش که باید محوطه رو پاکسازی می کردی خیلی چسبید انگار یه اسنایپر بودی واقعا. آخر بازیشم از بقیه اسنایپرها به نظرم بهتر تموم شد.

      ۰۰
    2. نر..نین بهمون دیگه بابا.
      ولی خداییش با اسنایپر و اساسین دارم حال میکنم. چرا انقدر ازشون بد میگین؟
      فارکرای هم که فوق العادست.

      ۰۰
    3. ای بابا این چه طرزه صحبت در یه سایت فرهنگیه :lol:

      خزاسینز بدک نبود ! یه ساعت آخرش خوب بود :lol:

      اسنایپر که کلا . . . :lol:

      ۰۰
  5. The Last Of US
    Naughty Dog/SCE
    PS3
    تعریف ها رو دوستان قبلا انجام داده اند.صحبت های زیادی هم درباره دفاع از این بازی در برابر حرف های آقای سعید زعفرانی عزیز داشتم.ولی متاسفانه خوابم میاد… :دی
    فقط اینو بگم که بدون شک ناتی داگ برترین استدیوی این نسله
    چون ۲ تا سبک مختلف رو پیشرفت داد و برای اکشن / ادونچر و اکشن / سوروایول استاندارد های جدیدی رو تعریف کرد
    اما استدیو های دیگه مثل راکستار فقط توی سبک Open-World یا اپیک گیمز توی سبک اکشن سوم شخص تونستن استاندارد ها رو بالا ببرن.
    اما ناتی داگ ۲ تا سبک مختلف رو متحول کرده
    مطمئنا این بازی در کنار Read Dead Redemption و Arkham City جزو بازی های برتر این نسل هستن.چون این بازی ها توی همه زمینه ها کامل بودن.گیم پلی , داستان , گرافیک و موسیقی توی همه ی این بازی ها کامل و برتر هست…
    به دوستانی که می گن این بازی گیم پلی نداره هم میگم که اشتباه نکنید.
    این بازی یکی از کامل ترین و لذت بخش ترین گیم پلی های تاریخ رو داره
    مطمئنا این بازی تا به این لحظه برترین بازی Survival/Horror تاریخ هست…
    نمرات :
    داستان : ۱۰
    گیم پلی : ۱۰
    گرافیک : ۱۰
    موسیقی : خیلی ۱۰!
    کل : ۱۰

    ۰۰
    1. ناتی داگ خیلی خیلی تو این نسل به سونی کمک کرد.
      ولی تو بازی های برتر نسل RD و AC تنها شاهکارهای نسل نبودن. GTA IV و Call of Duty 4 و Little Big Planet واقعا بازی های غولی بودن.

      ۰۰
    2. در این که ناتی داگ کار بزرگی کرده حرفی نیست. ولی راک استار رو زیر سوال بردی. راک استار سبک شوتر سوم شخص- اپن ورلد – معمایی رو پیشرفت داد و استاندارد جدیدی رو برای انیمیشن صورت تعریف کرد. حتی بهترین بازی وسترن تاریخ رو ساخته. خواهشا برای بالا بردن ناتی داگ (تاکید میکنم خودش از بهترین استویو های نسله و شکی درش نیست) استودیو های بزرگی مثل راک استار رو زیر سوال نبرین.

      ۰۰
    1. اره میلاد جان ولی شاید ایشون زمان انتشار بازی رو در نظر نگرفتن. بیش از سه سال از انتشار الن ویک میگذره. نورپردازیش با چراغ قوه رو به خاطر بیار چه قدر با حال بود.

      ۰۰
    2. خوب دیگه وقتی یه بازی که اون موقع اومده رو بازی می کنید باید با توجه به شرایط اون موقع بهش نمره بدید !

      ۰۰
    3. Meraj Fathi@
      معراج جان این بازی برای الان هم خیلی گرافیکش خوبه! حقیقت رو باید گفت : :D
      اون زمانی که انچارتد۲ اومد با اون گرافیک فک انداز امید طرفدار های ۳۶۰ به گرافیک این بازی بود شاید هیچ وقت به حد شاهکار گرافیکی ناتی داگ نرسید ولی حداقل کم هم نیاورد و حرف های زیادی برای ۳۶۰ باز ها داشت! :D

      ۰۰
    4. فکر کنم با پی سی باز رو انجام دادی؟! که برای الان هم خیلی خوبه گرافیکش!
      حالا بگزریم که این بازی اولین بار سال ۲۰۱۰ منتشر شد و باید این رو در نظر گرفت!

      ۰۰
    5. انصافا آلن ویک اصلا ترسناک نبود…

      ———————————
      دوستان کسی میدونه قیمت هارد ۱ ترابایت وسترن چنده؟؟

      ۰۰
    6. اصولا آلن ویک قرارم نبود ترسناک باشه ! بلکه روی ژانر خود بازی هم نوشته “هیجان انگیز” ! اصولا وقتی باد شدتش بیشتر میشد اون حس “هیجان انگیز” شیرین به بازیکن به بهترین شکل ممکن منتقل میشد ! کمتر بازی پیدا میشه که بتونه همچین حس فوق العاده ای رو بوجود بیاره !
      هاردم من همون مدل خریدم ۲۷۵ !

      ۰۰
    7. اولا که منم میدونم نظر شخصیشه و منم نظر خودم رو گفتم…
      دوما به شما اصلا ربطی نداره که من چه نظری میدم…

      ۰۰
    8. Marlon Brando@
      اول مشخص کن روی صحبتت با چه شخصیه که این داستانا درست نشه!
      بعد به شما چه ارتباطی داره که که نمره دادن اون به من ارتباط داره یانه؟!
      بحث دیگه بالاخره باید دید دلیل اینکه به گرافیک بازی ۶ داده چیه که مشخص شد

      ۰۰
    9. اولا که براندو جان یه نفر شر و ور بگه بعد بگه نظر شخصیه نمیشه! شما هم کاره ای نیستی بگی به کسی ارتباط داره یا نه! هر کسی نظر خودشو می گه! اون «پاسخ دادن» برای این که بحث کنن با همدیگه, وگرنه هر کسی نظر خودشو می داد و هیچ بحثی نبود که نمی شد!

      ۰۰
    10. من می‌تونم ساعت‌ها بگم که چقدر گیم‌پلی و گرافیکه این شاهکار عالیه.. بعضی دوستان عقیده دارن گیم‌پلی خسته‌کننده و یکنواخته که هرگز اینطور نیست.. یک ریتمه ظریفه رو به بالایی داره که به‌شدت با قصه درهم آمیخته و اگه این دوتا رو همزمان درنظر بگیریم آلن ویک لذتی رو به همراه میاره که واقعا کم نظیره..
      متاسفانه هرچی فکر می‌کنم دلیل ۶ گرافیک رو متوجه نمی‌شم.. فقط کافیه بری توی جنگل درحالی که شب هست و باد هم لابه‌لای درختای کاج حرکت می‌کنه.. چراغ‌قوه‌ات رو بگیری به سمته شاخ و برگه درختا ببینی چه افکته نور و چه ساپه‌پردازی‌ای نشونت می‌ده.. نمی‌دونم دلیلت چی بوده به هرحال..

      ۰۰
    11. جناب رستم خانی دلیلش رو گفتم
      چون اینقدر بازی گرافیک بالا انجام دادم که گرافیک این به چشمم نیومد
      من تقریبا همه بازی ها رو های اِند بازی میکنم

      ۰۰
    1. با اینکه خیلی با هم بحث و دعوا دایم ولی به عنوان یه هموطن برای ارزوی صبر دارم. خودمم فعلا یه ۶ ماهی مهلت دارم حالا یا ارشد یا سربازی

      ۰۰
    2. قابل توجه تمامی دوستان آش خور :دی هرچی زود تر برین به سربازیتون برسید! چون الان مملکت برشکسته شده و نمیتونه خرج سربازا رو دربیاره به همین خاطر همتون برای خدمت میفتید تو شهر خودتون و از همه مهمتر اینکه شب ها سربازا رو میفرسته خونه هاشون!!!! اگه الان برید خیلی به نفعتونه! ما که دو سال تو منطقه ۰۵ دهنمون سرویس شد… برای شماها حداقل بهتره

      ۰۰
    3. دقیقا درست اشاره کردی .کفگیر به ته دیگ خورده
      الان دیگه تو دوره آموزشی هم مثل نقل نبات مرخصی میدن

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر