تازه ترین اطلاعات از گیم پلی The Evil Within

Rzht توسط Rzht
در ۱۳۹۳/۰۵/۰۱ , 11:16:27
The Evil Within

در تازه ترین نمایش از گیم پلی The Evil Within که توسط مفسر معروف سایت بوتیوب یعنی PewDiePie انجام شده، خصوصیات جالبی از بازی هم نشان داده شده است. در واقع ویدئو گیم پلی در دو قسمت ۱۵ دقیقه ای توسط او منتشر شده و حقیقتا اسپویل فراوانی را شامل است، اما اگر بخواهیم آن را اسپوبل زدایی کنیم حاصل کار بصورت زیر خواهد بود:

  • در بازی می توانید از بطری های شیشه ای برای پرت کردن حواس دشمنان استفاده کنید. (۱)
The Evil Within
۱
  • شما می توانید بصورت مخفیانه از پشت به دشمنانتان حمله کنید و آنها را از بین ببرید، در واقع مخفی کاری یکی از انتخاب های مهم شما در گیم پلی The Evil Within است. (۲)
The Evil Within
۲
  • لرزش دست هنگام نشانه گیری به بازی اضافه شده است. طبق معمول و مانند آثار گذشته میکامی هدشات کردن در بازی وجود دارد و تاکید زیادی بر روی آن می شود زیرا مهمات محدود است. (۳)
The Evil Within
۳
  •   سوزاندن دشمنان هم یکی از نکات مهم بازی است، زیرا این روش تنها راه نابود کردن ابدی آنهاست. برای سوزاندن آنها شما احتیاج به کبریت دارید که در طول بازی به تعداد محدودی وجود دارد. (۴)
The Evil Within
۴
  • در بازی اسلحه ای وجود دارد که بسیار شبیه به Mine thrower در Resident Evil 4است. (۵)
The Evil Within
۵
  •  همان اسلحه ای که در تصویر بالا گفته شد، در حالتی شبیه به اسلحه  IM-822 Handheld Ore Cutter Line Gun در سری Dead Space می شود و شلیک های الکتریکی می کند. (۶)
The Evil Within
۶
  • سیستم مدیریت آیتم و سلاح ها بصورت ۴ میانبر است که بر روی D-Pad قرار گرفته است و شما می توانید برای دسترسی سریع تر در این ۴ میانبر آیتم و سلاح های مورد نظرتان را قرار دهید. (۷)
The Evil Within
۷
  • در بازی تله های فراوانی وجود دارد و مین های دیواری یکی از آنها است که در بیشتر بخش های بازی برای شما دردسر ساز می شود. (۸)
The Evil Within
۸
  • در بازی مانند RE4 جعبه هایی در بازی وجود دارد که در آن ها آیتم قرار دارد و می توانید آنها را بشکنید. (۹)
The Evil Within
۹
  • در بازی سپاستین میتواند سریع بدود اما خط استقامت دارد که اگر به پایان برسد او به طور کامل می ایستد تا نفسی تازه کند. (۱۰)
The Evil Within
۱۰
  • در بازی معما هایی به سبک RE4 وجود دارد. به طور مثال در تصویر زیر دری وجود دارد که به ۳ آیتم احتیاج دارد و شما باید چالش هایی را پشت سر بگذارید تا در نهایت آن را قفل گشایی کنید. (۱۱)
The Evil Within
۱۱
  • در تصویر زیر آیتم “کبریت” و “ژل سبز” را می بینید. در واقع ژل سبز مانند پول در بازی عمل می کند و شما برای آپگرید سلاح ها و قابلیت هایتان باید از آن هزینه کنید. (۱۲)
The Evil Within
۱۲

 

بازی The Evil Within در ۱۴ اکتبر ۲۰۱۴ برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و PC عرضه خواهد شد.


84 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. ترس توی بازی بشدت خوب کار شده و موقعیت های خیلی خوبی برای ایجاد ترس درست شده. pewdiepie در چند جای بازی داشت زهر ترک می شد . مطمئنا تا چند سال دیگه شاهد بازی انقلابی مثل RE4 نخواهیم بود و تنها کسی که میتونه همیچین انقلابی رو ایجاد کنه خوده استاد میکامی هستش . نباید به کسی مثل کوجیما و بازی مثل سایلنت هیل امید داشت برای ایجاد انقلاب تو ژانر ترس و بقا.
    جالبه بعضی از دوستان میان میگن که TEW از TLOU کپی شده.باید به حال این دوستان واقعا تاسف خورد. خود بازی TLOU از RE4 الهام گرفته شده و سازنده RE4 خود استاد میکامی هستش.

    ۰۰
    1. چرا تاسف ؟
      درسته آخرین ما از RE4 الهام گرفته …
      اما حالا میکامی از آخرین ما یه چیزایی رو الهام گرفته مثه:
      بطری شیشه ای پرتاب کردن، مخفی کاری، استفاده از سلاح سرد مثه تبر و چاقو، نحوه انتخاب سلاح ها با D-Pad …
      حتی آستین های سپاستین هم شبیه به جوئل شده !
      چیزی که باعث دلخوری از میکامی میشه اینه که بیشترین الهام رو گرفته و کمترین خلاقیت رو به خرج داده .

      ۰۰
    2. نه دگ…شما خیلی جبهه گرفتی!!
      هممون که میکامی رو میشناسیم..از کجا معلوم؟؟ شاید داخل بازی سورپرایز هایی باشه..
      اون دی پد هم خیلی ها هستن که با همچین پلنی گذاشتنش تو بازی.فک کنم هم که فقط نسخه های نسل قبلی و وان از دیپد استفاده کنن و داخل فور از تاچ پد استفاده بشه..
      منم اصلا شباهتی بین سباستین و جول نمیبینم( حتی یادش هم نیفتادم ).
      ترس در بازی عالی کار شده!! یه تریلر مونتاژ شده از بازی دوماه پیش بیرون دادن مردم زهر ترک شده بودن!

      ۰۰
    3. جبهه نیست، واقعیته …
      مطمئنا بازی سورپرایز داره، اما بحث ما سر نوع طراحی بازیه که بعضی جاها خیلی شبیه شده به آخرین ما …
      در کل منظور اینه وزنه الهام سنگین تر از وزنه خلاقیت شده تو این بازی میکامی …

      ۰۰
  2. از اینکه بازیه خیلی خوبی از آب درمیاد هیچ شکی نیست فقط امیدوارم فروشش هم خیلی خوب باشه…..آدم وقتی میبینه عناوینی که اصن لیاقتشون نیست اینقدر فروش میکنند به عدالت شک میکنه. آقا از زحمات شما هم بسیار سپاسگزاریم

    ۰۰
  3. Resident Evil 4 2004
    Dead Space 2008
    The Last of Us 2013
    میکامی تمام این بازی ها رو هدف قرار داده و بشدت ازشون الهام گرفته!
    مخصوصا آخرین ما …
    از آستین های بالازده شده سپاستین گرفته تا بطری شیشه ای پرتاب کردن و مخفی کاری بازی !!!
    در واقع اسم بازی رو میشه گذاشت آخرین ما ژاپنی یا آخرین ما با باس فایت …
    یجورایی از سبک Survival Horror دارم کم کم نا امید میشم، تمام آرزوی فن های این ژانر به جای نوآوری شده بازگشت به ریشه !
    بنظرم دوران اسکی رفتن از RE4 دیگه تموم شده …
    به شدت به نوآوری و خلاقیت تو این ژانر احتیاج داریم، یک انقلاب …
    حالا ما به یک Resident Evil 4 جدید تو این عصر احتیاج داریم …
    شاید کوجیما و سایلنت هیل بتونند این انقلاب رو رقم بزنند !
    و شاید تویاما با یک ip جدید بتونه این نقلاب رو رقم بزنه !
    شاید هم به این زودی ها این انقلاب رقم نخوره .

    اما به شدت منتظر کوجیما هستم فقط …

    ۰۱
    1. بفرما رضا خان..
      از همون اولش گفتم توی تک تک پست های این اثر…
      در مورد ایول ویثین دگ باید تا انتشارش صبر کنیم.
      ولی شما اصلا منتظر ایلین نیستی؟؟

      ۰۰
    2. سایلنت هیل =;
      کوپنش به این مباحث نمیخوره
      —————————————–
      دوران بقا که استرس به همراه داشت تقریبا دو نسل پیش
      عصر پادشاهی PS2 و خاتمه این پادشاهی سبک بقا هم دفن شد باهاش
      کلا تاور ها – هانتینگ گرند – رزیدنت اویل ها ( CAPCOM )
      Rule of rose
      زمان PS2 این سبک رویایی بود
      ولی …………………………….

      ۰۰
    3. کدوم مباحث ؟ اگه منظورت انقلابه که اتفاقا سایلنت هیل ۱ که با PS1 و سایلنت هیل ۲ و ۳ و ۴ با PS2 در کنار رزدنت ایول ها تکمیل کننده دوران طلایی ژانر ترس بقا بودند !
      به علاوه Siren و Fatal Frame هم نقش مهمی رو ایفا کردند …
      و در چند سطح پایین تر کلاک تاور و هانتیک گروند و رول آف رُز و امثالش قرار میگیره …

      یه چیزی که سال ها است منو رو درگیر کرده، تلاش بازیساز ها برای ساخت یک عنوان مثه RE4 هست !
      آقا اویل ۴ انقلابی، عظیم، منحصر به فرد، هیچ شکی درش نیست، اما بنظرم اون رسالتی رو که داشته انجام داده (دوربین و رفلکس انقلابی) و دیگه احتیاجی نمیبینم که شبیهش رو بسازند !
      نسل پنجم یک RE انقلابی داشتیم !
      نسل ششم مجددا یک RE انقلابی داشتیم !
      اما نسل هفتم چی ؟ هیچی، فقط کپی !
      حالا هم میکامی در زور میزنه که بازی خودش رو “تکرار” کنه (که واقعا منو دلخور میکنه این مسئله!)

      بنظرم اگه سایلنت هیل به دست کوجیما بیفته، من شک ندارم کمک عظیمی به این ژانر میکنه و انقلابی خواهد بود!
      و فقط صبر همه چی رو نشون میده .

      ۰۰
    4. سایلنت هیل سایه رزیدنت اویل بوده و هست و خواهد بود
      سایلنت هیل اصلا قابل قیاس با رزیدنت اویل نیستش این بی تعصب میگم
      تحت هیچ شرایطی به رزیدنت اویل نمیرسه
      ——————————–
      اینم میکامی میکامی که میگفتی
      البته مشکلی نیست ! من به همین که فرمول رزیدنت اویل ۴ با المن های طلوع
      TLOU ترکیب شده باشه هم راضی هستم
      منتهی پس نشون میده میکامی به تنهای کاری نمی تونه بکنه
      بلکه اون تیمی که همراه داشته قبلا اون تیم وجود نداره
      ( چیزی که بارها گفتم میکامی هیچی نبوده بلکه تیمی که کپکام داشته
      تیم بوده است )
      کوجیما هم با سایلنت هیل هیچ غلطی نمی توانند بکند :lol:
      اصولا فرد در دنیای بازی سازی هیچ کارست
      بلکه تیم بازی سازی که پشت اون بازی هستند همه کاره هستند
      اگر CAPCOM ( معظم له ) بیدار شد پس از غیبت صغری که میشه
      امیدوار بود ( رولیشنز ) ولی اگر بیدار نشد این سبک از دست شرقی ها
      خارج شده است و روح این سبک از بین میره و فقط فرار برای بقا برای
      لحظه ها باقی می ماند و بدون روح میشود .
      نمونه دد اسپیس بازی که فقط برای دوره و تایمی خاص ظهور میکند
      بعد از تایم و دوره اش بی ارزش هستش
      ولی شما میرید میشینید پشت فرمون بازی ۴ نسل پیش مثل رزیدنت اویل ۳
      از رانندگی باهاش لذت میبرید چون بازی روح داره برای تایمی خاص درست نشده
      ————————————————
      البته اینم باید گفت که نسخه ۴ و ریمیک و TLOU ترکیب شده اند
      شده این معجون
      بازم البته درسته بازی شاید نوآوری خاصی نداشته باشه ولی بهش امید دارم
      تازه موفق بشه نمیدونم چقدر از تیم این بازی شرقی هستند
      اصلا تو دسته شرقی ها قرار میگیرد یا میکامی فقط به خاطر حضور در دنیا گیم
      روحش به غربی ها فروخته است .

      ۰۰
    5. اینو به یاد داشته باش اسمی که “همیشه” در کنار رزیدنت ایول به زبان میاد سایلنت هیل هست نه بازی دیگه ای (نه کلاک تاور، نه فاتال فریم و نه …)
      چرا ؟ چراش رو میزارم بمونه …

      اما در مورد میکامی، حالا هم اتفاق خاصی نیفتاده که من نا امید بشم، بازی میکامی هرچقدر هم کپی و الهام باشه باز بازی عالی در میاد و میشه تا سال ها بازیش کرد !
      منتها دلخوری من از اینه وزنه خلاقیت تو این بازی میکامی خیلی سبکه (بر خلاف آثار قبلیش)!
      البته یک دلیل واسه این کار میکامی وجود داره، اونم اینه که استدیوش تازه تاسیس شده و میکامی دلش نمیخواد ریسک زیادی بکنه و ور شکست بشه.
      تیم میکامی هم اکثرشون رو میشناسم ۹۵% تیمش شرقی هستند .
      اما گفتم میکامی داره باب میل و سلیقه غربی های بازیشو میسازه .

      من هم اعتقاد زیادی به فرد ندارم، اما میکامی خیلی از کهنه کار های کپکام تو استدیوش هستند.
      ولی معتقدم کپکام موتور و تیم ورک خوبی داره، اما یک رهبر فوق العاده مثه میکامی و کامیا و … نداره متاسفانه!
      ولی کوجیما الان تیم فوق العاده و وحشتناک قوی داره !

      ____
      کوجیما هم با سایلنت هیل هیچ غلطی نمی توانند بکند :lol:

      ۰۰
    6. امیدوارم زیاد تو بازی مخفی کاری نباشه چون اصلا از این سبک خوشم نمیاد مخصوصا اگه بخواد تو بازی استاد به کار کرفته بشه

      ۰۰
    1. اگر بدنش از هم متلاشی بشه شاید!
      در غیر اینصورت نه از بین نمیرن، فقط باید آتیششون بزنی ! -_-
      اسپویل زدایی رو حال کن :D

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر