خانه » مقالات بازی امتیاز آخرین بازی انجام شده توسط شما × توسط Pandora7 در ۱۳۹۳/۰۷/۰۴ , 20:38:13 187 با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سایت دنیای بازی نبرد دو کهنه کار مثل همیشه از شما می خواهیم بازی هایی را که در این هفته بازی کرده اید همراه با اسم ناشر و سازنده عنوان کنید. نقد هم یادتان نرود! نویسنده Pandora7 شاید نتونی مثل یک سامورایی بجنگی ولی حداقل می تونی مثل یک سامورایی بمیری 187 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. با سلام از این عکس های زیبا دارید بازم بزارید نبرد دو کهنه کار ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید ۰۰ این هفته دوباره تصمیم گرفتم یادی کنم از دوران قدیمو چند تا بازی فوق العادرو بازی کنم: heavy rain ps3 یعنی هر چند بار که این بازی تموم کنم بازم کمه :۱۵: :۱۵: واقعا جزو بهترین بازی های زندگیم بوده و هست از داستان بگیر تا گیم پلی بسیار فوق العادست حتی بعد از ۵ سال ساخت هنوزم گرافیک خیلی خوفه :۱۵: ۱۰۰۰۰۰۰/۱۰ gt5 ps3 یعنی ریسینگ بالاتر از این بازی نیست :۱۵: :۱۵: :۱۵: حتی درایور کلابی که داره میاد به پای این بازی نمیرسه :۱۵: :۱۵: یک عمر خاطره چیز کمی نیست :۲۴: skyrim ps3 اقا من هرچی سعی میکنم با این بازی درست ارتباط بگیرم نمیشه :۲۳: کلا انگار یه جوریه نه اینکه بدم بیاد ازش ولی خیلی هم خوشم نمیاد ۹/۱۰ volvo city ps4 :lol: بازی بدی نیست خیلی عالیه از گرافیک بگیرید تا موزیک…اما! داستان اصلا درست جذبم نکرد نمیدونم چرا صدا گذاری یه ایرادات خاصی داره مثل قطع شدن یهویی صدا :۲۳: چند تا از دوستام هم همین مشکلو داشتن با اپدیتم نرفت کسی راه حلی داشت دریغ نکنه ۸/۱۰ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید این Volvo city توی گرفتنش خیلی شک داشتم ! ولی یه نگاه به نقد ها انداختم خدایی ترکونده به عنوان یک آرکید ! حالا امشب دانلود میشه کامل ! ظاهرا انحصاری هم هست ! ۰۰ شک نکن تو گرفتنش یعنی بازیش واقعا عالیه از همه لحاظ جنبه ی شاهکار شدنو داره ۰۰ تشکر بابت گذاشتن پست. The Walking Dead S02 Ep05 TellTale Games PC متن حاوی اسپویل زیاد هست دوستان نخونن. ***اسپویل*** . . . همون چیزی که از بازی انتظار داشتم. تل تیل به خوبی تونست بودن تو آخرالزمان رو از دید یه دختر کم سن و سال که باید بشینه تو خونه با عروسکهاش بازی کنه، با دوستانش بره تفریح و مدرسه بره ولی متاسفانه روزگار این اجازه رو بهش نداده، به تصویر بکشه. پایان بازی گرچه به اندازه مرگ لی ناراحت کننده نبود اما به همون اندازه تاثیرگذار بود. شخصیتها با پیچش هایشخصیتی به کمال خودشون رسیدن تو این قسمت. کِلِم، کِنی، جین و … همه و همه ، امروزه آدمکهای بسیاری رو میبینیم که مثل اونا رفتار میکنند اونم نه توی آخرالزمان. هر کرکتر بار سنگینی به دوش داشت اما با اقتدار اونو به سرمنزل مقصود رسوند، هر کرکتر تو مواقع مختلف کاری رو میکرد که هر کس دیگه این انجام میداد. همه اینا به کنار، قسمتی که کلم تیر میخوره و تو تصوراتش تو آغوش امن لی بیدار میشه… همین صحنه کافیه که نمره ده از ده واسه این اپیزود واجب بشه. همون صحنه با دیالوگهای زیبایی که بین این دو رد و بدل میشد. اون قسمت یه لحظه فکر کردم همه اینا تصورات کلم بوده و فصل دوم تو ذهن و رویای اون جریان داشته. کارگردانی خارق العاده… ==================== ۱۰/۱۰ Red Dead Redemption Rockstar Games Xbox 360 واژه شاهکار نمیتونه بازیو وصف کنه، اصلاً کلمات قاصر هستن از توصیف شاهکار فراموش نشدنیه راکستار. کرکتر پردازی بسیار عالی، صداگذاری عالی تر. شخصاً موقع غروب میرفتم روی یه صخره با اسب و به موزیک مسحور کننده بازی گوش میدادم و به دشتهای زیر پام نگاه میکردم، از دراو دیستنس فوق العاده لذت میبردم و حس میکردم یکی از فیلمهای کلینت ایستوود رو میبینم. داستان بازی عالی و پختست، برترین بازی وسترنی که تو تمام عمرم دیدم، البته با احترام به ماجراهای غرب وحشی، همین بازیه. بیشتر نمیتونم بازیو وصف کنم خودتون بازی کنید، اگه بازی نکردید به هیچ وجه اسم گیمر رو خودتون نذارید. ۱۰/۱۰ ======================= Castlevania Mirror of Fate HD MercurySteam Konami PC همه کسلوانیا ها به نوعی واسم مقدس هستند. این بازی هم همینطور، طراحی زیبای محیط و اتمسفر با سری وفادار، گیم پلی واسه یه بازی دو بعدی بسیار خوبه. داستان هم که حرف نداره. آلوکارد. :۱۵: ۱۰/۱۰ ====================== Silent Hill Homecoming Helix Games Konami PC بازی خوبیه، قبلاً گفتم من همه سایلنت هیل ها رو دوست دارم ولی اگه بخوام اینو بررسی کنم جای بحث زیاد هست. نکات مثبت: اتمسفر زیبا و وفادار به سری، معما، داستان پرکشش مثل همه SHها، گرافیک خوب نکات منفی: گیم پلی نچسب، برخی معماهای ضعیف و بیش از حد آسون، شخصیت پردازی ضعیف، داستان با تقلید زیاد از فیلم SH و مبهم بودن برخی نقاط داستان نمیدونم چرا باید متای بازگشت به خانه ۷۱ باشه و رگبار ۶۸؟ رگبار شاهکار بود، مظلوم ترین بازی دنیا! ۸/۱۰ ===================== Runaway a twisted of fate PC اسم سازنده ها رو دقت نکردم. ۸/۱۰ Hidden Runaway PC ۷.۵/۱۰ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید بله . ممنون. البته به نظر من خیلی خیلی از فصل قیل تاثیر گذار تر بود و من که تو قسمت آخر فصل ۱ یه بار به صورت کاملا نورمال و مثل آدمیزاد گریه کردم اینجا ۳ یا ۴ بار بود که به شکل هق هق بود!اون صحنه ی ***اسپویل***توی ماشین با لی که رسما بگم زجه درست گفتم! در قسمت درگیری جین و کنی هم به شدت احساس ترس کردم.هم تو ماشین هم در دعوا!واقعا احساس کردم یکی این چنین وحشیانه به خودم حمله کرده و باید با چنگ دندون خودمو نجات بدم!(خودم در نقش جین و کنی باهم بودم.هر طرفی که کتک می خورد احساس میکردم منم! :۲۴: کلا دیوونه شدم! :۲۴: ) ۰۰ Mafia اوووووووف بعد این همه مدت اومدم دوباره بازیش کنم تو همون مرحله ی اول به شکر خوری افتادم :/ راستش بازی هایی حال حاضر زیادی بهمون باج دادن دیگه نمی شه بازی های قدیمی رو راحت انجام داد . نفر اولو رسوندم . نفر دوم ماشین ترکید … نفر دوم پلیس منو گرفت .. نفر دوم به خاطر سرعت زیاد پرید بیرون :/ نفر دومو رسوندم نفر سوم بد قلق بود باید از بالای پل می رفتم از بالای پل رفتم از تونل هم رد شدم . لحظه ی آخر باز پلیس منو گرفت و باز از اول :/ خلاصه مارو بد بار آوردن بازی های جدید یادمه ی دورانی از شدت عصبانیت -و سختی بازی-دسته گاز می زدیم . بچه بودیم هنوز به این درجه ی والا از فـ.ش نرسیده بودیم ، خودزنی فقط می کردیم . الان فقط باید دیالوگ انتخاب کنیم و صحنه ها رو اسکیپ کنیم :/ ۱۰/۱۰ Dishonored واقعا ی بازی چقد می تونه عمق داشته باشه باور کنین بعد از شیش بار تموم کردن بازی هنوزم جاهایی از دانوال هست ک ی رمزی تو چنته داشته باشه . یا ی خانواده ای ک نیازمند کمک باشه . یا گاو صندوقی ک رمزش هنوز پیدا نشده باشه . حتی همون مرحله ی اول . توی فاضلابا یه نامه بود . “ویسکی ها فهمیدی ؟ اگه نه خودم به زودی میام و نشونت می دم ” هر چی اون دورو برا دنبال ی بطری ویسکی ک روش رمز گاو صندوق باشه نتیجه ای نگرفتم اما وقتی رمز رو پیدا کردم هزار بار به طراح بازی آفرین گفتم . واقعا ک عمق این بازی تموم نشدنیه اصن نمی شه چیزی دربارش گفت/۱۰ ___________ It will END where it Began ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید رمزش چیه خدا خیرت بده :۲۴: ۰۰ Dishonored حرف نداره. یه بازی مگه چقدر میتونه ویژگی های مختلف داشته باشه؟؟؟ بعد از بازی کردن دیشانرد : …………..خیلی ……………. :۱۵: :۱۵: :۱۵: بیصبرانه منتظر دوشم . …. اقا کجا بود این ویسکیه؟؟؟؟؟؟ منم خیلی دنبالش گشتم،اصلا یه وعضی،ولی چه فایده…،پیدا نشد که نشد … ۰۰ آقا دیشانرد چیه :lol: ___________ اون ویسکی هم نمی گم تا بسوزی رو بروی نامه کنج دیوار ی قفسه ی ویسکی هست روی دیوار (پشت قفسه ) رمز رو نوشته ولی خیلی سخت می شه دیدش Darkness of Tyvia :15: :15: :15: :15: :15: :15: ۰۰ راست میگه دیشانرد چه صیقه ایه دیگه :۲۴: ۰۰ ن خطا ی تایپی بود . کوتهی از من بود ۰۰ درسته لامصب همون رسوندن مسافر ها در قالب راننده تاکسی ادم رو میبره تو عمق بازی ۰۰ بابا دمت گرم. قشنگ پیداست سره پیدا کردن این یه چند سالی پیر شدی . ممنون بایت راهنمایی ۰۰ علی@ توی همون منطقه ی امن که نامه ی جلی هست یکم دوروبرش یه قفسه یا bookshelf می بینی که پر از ویسکیه…اونجا یکم ور برو با شیشه ها عددو میبینی… فک کنم ۴۱۵ بود… ۰۰ واقعا مافیا چیست ؟! من هنوزم نفهمیدم چه جوری همچین بازی با این جزئیات ساختن؟! :۲۳: توالی و به هم پیوستگی داستان تو دنیای گیم کم نظیر بود . گیم پلی و تنوع ماموریت ها تو حلق یوبی و “سگای پاسبون”ش (خیلی وقت بود یوبی را ترول نکرده بودم دیگه نتونستم خودم کنترل کنم :lol: ) از همه اینا بگذریم بخش رانندگی بازی چقدر دقیق و با جزئیات بالا طراحی شده هندلینگ ماشین ها فوق العاده عالی و در عین حال سخت طراحی شدن . و از این مهم تر اون حس سرعت رانندگی که تو این بازی منتقل میشه را تو کمتر بازی OW میشه دید . لامصب از ۴۰ مایل میگذشتی (اونم با اون پلیس هاس سختگیر ) یه حس لذت بخش را منتقل میکرد یه حس واقعی (مخصوصا اون سراشیبی پل بروکلین که ماشین دور میگرفت و میخواست پرواز کنه ) کلا این بازی یکی از واقع گرایانه ترین بازی هایی بود که تجربه کردم یه شبیه سازی کامل از دنیای مافیایی … سخترین مرحله بازی اون بخش مسابقه بود یعنی قشنگ ۱ ماه تو این بخش گیر کرده بودم آخرم به شکل عجیبی در حالی که اصلا امیدی نداشتم تو مسابقه اول شد. بعد از اول شدن اشک شوق سرازیر شد :۲۵: ۰۰ از مافیا حیرت انگیز تر،قسمت اول شنمو که برای کنسول فقید،دریم کست اومد(اولین کنسول خودم :۱۵: :۱۵: ) لا مصب چیزی بود.حالا اونموقعا حالیم نبود نمیفهمیدم.العان که عکساشو میبینم یا ته مونده های خاطره های اون روزا رو زیرورو میکنم میفهمم عجب شاهکاری بوده. :۱۵: ۰۰ راستش من که خودم چیز زیادی از این بازی یادم نیست (جون زباد نتونستم بازی کنم) اما بازی یه شباهت های به SLEEPING DOGS داشت … یادش بخیر اون زمان یکی از اقوام ما دریم کست خریده بود و صبح تا شب CRAZY TAXI و SHENMUNE و یه بازی فایتیگ (اگه اشتباه نکنم SOUL CALIBUR بود :۱۹: ) را بازی میکرد. چه گیم پد هایی داشت , عالی و خوش دست و به نظرم مایکرو از گیم پد دریم کست الگو برداری کرده ۰۰ Crazy Taxi , Soul Calibure , Snk VS Street Fighter , Shenmune , Sonic Adventures , Sonic Adventures 2 , House of the dead 2 و کلی کلی بازیه پر ارزش دیگه برای این کنسول ماندگار که برخلاف عمر کوتاش،بازی های بزرگی داشت. یجورایی شروع کننده صنعت گیم مدرن بود :۱۵: :۱۵: اره،ماکرو یه برداشت ازاد از دسته های دریم کست انجام داد(البته بنظره خودم).میشه گفت این دیگه تنها باقیمونده ی اون کنسول خاطره انگیره. ۰۰ یعنی این معما انقدر سخت بود؟؟؟؟ همه تو ویسکیه موندن؟؟؟؟ دقیقا روبروی گاوصندق کلی شیشه ویسکیه خالی هست که پشتشون رو دیوار زده رمزو!!!!!! البته فکر کنم من هم شانسی متوجه ویسکی ها شدم :۲۴: ۰۰ :۲۴: ۰۰ gears of war3 دیگه نیاز به توضیح نداره فقط میتونم بگم عالی. بعد مدت ها دوباره خواستم تمومش کنم چون خاطره انگیزه و آنلاینش هم که حرف نداره اگه تاحالا تجربه نکردید و امکانش براتون فراهمه حتما امتاحانش کنید فکر نکنم پشیمون بشید. درضمن باید بگم این نسخه از نسخه ی gears of war judgment در آنلاین بهتر عمل کرده و از نظر کیفیت بصری هم هردوشون فوق العاده هستن ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید Gears Of War: Judgment به رهبری Damon Baird و Cole Train است و دیگر خبری از مارکوس فنیکس شخصیت محبوب سه سری اول Gears of War نیست. داستان این بازی این بار با دستان Cole و Baird رقم خواهد خورد. اعلام شده است که استودیوی سازنده ی Bullet Storm به اپیک در ساخت این بازی کمک می کند.(با تشکر از کاربر Nil Dόvses چون این مقاله ی ایشونه و من اینجا کپی کردم برای علاقه مندان) ۰۰ یه لحظه فک کردم دو درصد تلاشامون اثر کرده ولی خط احرو خوندم اصن سه بار سکته زدم ۰۰ :۲۶: :lol: :25: :24: :23: ۰۰ خخخخخ… خیلی باحال بود بخوریدش ۰۰ :۲۳: :۲۳: :۲۵: خدا ش.ف.ا :۲۵: :lol: ۰۰ کاربر عزیز knight artorias متأسفانه برای شما از دست خدا هم کمکی بر نمیاد و حتی اون هم قادر به شفای شما نیست اگه خودت رو بکشی بهتره. موفق باشی ؛-) ۰۰ چرا ; اون تریلر مرغس دی: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اون تصویر اولی Fable 3 نیست؟!:lol: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید سایکو عزیز به نظرم نباید با کل سری مقایسه کنی.۱ تا ۶ با هم،۷ تا ۱۱ باهم،۱۲ تا ۱۳ باهم و شماره های جدیدم باهم. چون هر سری یه اصولی داره.منم مثل شما عاشق سری ۷ تا ۱۰ هستم.ولی اگه تغییر نباشه بکلی سری نابود میشه.و تغییر همیشه به مذاق کهنه کارا خوش نمیاد. ۰۰ حرف قشنگی زدی ……؟نامتان؟!! :۲۴: من عاشق هفت و دهم. دوازده رو هم خیلی دوست دارم(به غیر از داستان فراتر از مضخرفش)،سیزده هارو هم خیلی دوست دارم. حالا هم این ۱۵ . اگ به فاینال باشه،که این اصلا فاینال نیست.کینگدوم هارتسه.سیستم مبارزات.ولی کسی گیر نمیده. چون تغییر نیازه،برا روی پا نگه داشتن نیازه و اگرم خوب باشه اون تغییر صورت گرفته تا چند سال تامین میکنه. ۱۳ بازی خوبی بود،یه سری ایرادا داشت که در دو نسخه ی بعدش برطرف شد. ۰۰ Lighting Returns Final Fanttasy XIII در یک کلام ، خیلی خیلی بیشتر از سطح توقم ظاهر شد.خیلی بیشتر. قبل از شروع بازی توقع یه بازیه صرفا خوب،و نه عالیرو،داشتم.یه بازی که تمام کننده ی داستان سه گانست.ولی وقتی بازیرو گذاشتم و بعد از گذشت ۴ ساعت و ۲ روز بازی،چنان بازی من رو اسیر خودش کرد که خیلی وقت بود اینجوری پای یه بازی نشسته بودم(خیلی وقت منظورم ۴ ماهه !!!).انقدر بشینم تا سرم از درد بترکه،چشام از حدقه در بیاد،کمرم از وسط نصف شده باشه و سرم روی گردنم سنگینی کنه و باپ!بیوفته پایین !. از تک تک عنصر های بازی خوشم اومد.از طراحی محشر شهراش.چه luxerian و چه yussnan که مردمش مدام اهنگ های قدیمی فاینال رو میزنن!یا چه طراحی های سرسبز Wild lands یا شن های روان dead dunes .همه و همه به بهترین شکل ممکن صورت گرفته.در کل گرافیک هنزی بازی محشره.ولی برعکس،گرافیک فنی برای یه بازی منتشر یافته در تاریخ ۲۰۱۳ پایینه. پایینه؟باشه.کی براش گرافیک فنی مهمه.پایین باشه. گیم پلی هم که چیزی نگم بهتره.عاشق این ساعتم که گوشه ی تصویره.عاشق این که هر چند ثانیه نگاش کنم و ببینم چقدر گذشته.چه قدر دیگه وقت دارم.چه قدر مونده.واقعا یه حسه متفاوتی داره. حس تازه ایه.استرس ایجاد میکنه،ولی از نوع لذت بخشش. سیستم مبارزات بازی هم …،نه بینظیره و نه بد.خیلی سرعتیه که این برای یه بازیه نوبتی خیلی هم خوبه،ولی فکر خیلی کمتری احتیاج داره و دیگه اونقدر وقتی برای نقشه ریختن نداری.ولی بجاش برای اولین بار دفاع و جاخالی رو اضافه کردن که واقعا هم جواب داده.لعنتی با غول اخرا این دفاع کردن بموقع یه استرسی داره که با هر بار فشردن دکمه بیشتر و بیشتر میشه. یه نگاه میکنی به حمله دشمن،یه نگاه میکنی به میزان استامینات و سریع دکمه ی دفاع رو میزنی،استامینای کافی نداری،سریع میری به یه فرم دیگه و دوباره دفاع رو میزنی و بوووم.استرگر شد. سیستم مبارزاتش همونجور که گفتم بی اشکال نیست،ولی اصلا هم بد نیست.حتی برعکس،خیلی هم موقع مبارزه ها بهت خوش میگذره. گشت و گذار هم در مناطق مختلف ازش چیزی نگم بهتره.بسکی خوبه .تک تک گوشه ی نقشه وسیع بازی چیزی انتظارت رو میکشه.مامورتی،ایتمی.مبارزه ای . میرسیم به نقطه قوت بازی.قوتی به نام side missions :15: جدی میگم،میزان تنوع و فکری که پشت این ماموریت های پرتعداد فرعی بازی قرار داره واقعا مثال زدنیه.در یک کلام،عالیه،محشره،حرف نداره. چیزی که خیلی در بازی به چشم میاد اینه که کلیت داستان(اینکه گادس مرده و زمان متوقف شده و نه کسی بزرگ میشه و و کسی هم بدنیا نمیاد)قشنگ در تاروپود تک تک ماموریت های بازی فرو رفته.هر ماموریت فرعیی کهه انجام میدید،تک تکشون خاصن،ویژن و یه حسه نابی درشونه.حسی که فقط با انجام دادنشون بهش میرسی.یعنی واقعا میرزه بازیرو ۲ بار از اول شروع کنی ولی سره فرصت تک تک میشن های فرعیرو بری. داستان اصلی هم که دنباله ی ۲ نسخه ی قبلیه.محتوا زیاد داره،ولی میشه بعضی جاها کم کاریرو هم مشاهده کرد.مثل بخش noel که میشد خیلی بهتر اجراش کرد.یا در عوض بخش فنگ یا اسنو که الحق عالی کار شده بودند.داستان هم هرچی نباشه قراره پایان یه سه گانه ی بزرگ باشه و مسلما درست کردن پایانی برای همچین بازی،حتی برای نویسنده ای مثل Daiuske Watanabe که نویسنده ی ۱۳ و ۱۳-۲ هم بود(واااای که چقدر داستان این ۱۳-۲ خوبه)باز هم کاری بس سخته.فقط مشکل اینجاست که من نمیدونم این کار رو خوب انجام داده یا نه.چون گیم اور شدم و پایان رو ندیدم و فعلا هم وقت ندارم یبار دیگه از اول برمش.به امید خدا چند ماه بعد این بخش خالی موندرو پر خواهم کرد. موسیقی و صدا گذاری هم که بیخیال.محشرن،مثل همیشه.کاره Masashi Hamauzu و ۳ فرد همراهش عالی بوده.دقیقتر بگم،کارشون در هر سه نسخه عالی بوده. …………… بعنوان کلام اخر: سگانه ی XIII فاینال هم تموم شد و بر خلاف خیلیا،خیلی از این سگانه خوشم اومد.از تک تک لحظاتش. از شروع گنگ ۱۳ تا علف ها و چمن ها گرن پالس،از یول های پر تعداد و کایوس که هر دفعه نکبت قویتر بر میگشت،یا اون قسمت لعنتی اخر دنیا…با اون موزیکش که همه چیرو در تو صورتت میکوبوند.از تک تک لحظاتی که پای این سری سپری کردم :۱۵: Final Fantasy XIII Trilogy بازیه خیلی خوبی بود.خیلی.و اگه کسی از این سری بدش میاد یا باعث خفت فانیال میدونه،بدونه .من که عاشقشم :۱۵: :۱۵: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید FFXIII TRILOGY یک سه گانه ی بی ارزش است کهتمام مایه ی ننگ این سریه. نسخه ی اول از این سه گانه شروور تمامه از اون Gameplay افتضاح بگیر تا Side Misson های مسخره و NPC های افتضاح که همش رو مخ آدم در حال Pissing بودن :۲۳: فقط داستان و خود Lightning تونست نجات بده این سری رو…Gameplay هیچی ازش نگم بهتره… اصلا بازی Ow نبود هیچ…بلکه اونقدر Linear محور بود که بزور خدا و فقط داستان تصمیم گرفتم تمومش کنم. باز خوبه Hope یکم در حد شخصیت های این Franchise ظاهر شد! واقعا شخصیت پردازی خوبی داشت…خیلی خیلی زیبا. ولی از وانیل و فنگ و اون اسنوو رو اعصاب چی بگم؟؟ حالا ساژ بمونه… باز این GunBlade یکم خوب بود حداقل ابهت داشت… ولی درکل بخوام بگم سیزده واقعا بد بود.البته گیم پلی فقط. راستی اصلا در مورد اون آشغال بازگشت Lightning حرف نزن. —————– نمیدونی چه مقاله ی بلند بالا و چند هزار کلمه ای ای درمورد FFXV دارم مینویسم!! به محض افتتحا انجمن میزارمش. ۰۰ مبین یعنی قشنگ میخوام پاشم بیام بزنمت چی میگی؟؟؟؟؟ سیزده در حد هایپ ها نبود،ولی اصلا بازیه بدی که نبود هیچ،بلکه یکی از خوبای فاینال بود. اشغال؟؟بازگشت بانو؟؟؟؟ پس اصلا درکش نکردی. من اصلا نفهمیدم کی ۲۵ ساعت شد،کی ۳۵ ساعت شد …،همینجور زمان میرفت و من بیشتر و بیشتر غرق بازی میشدم. گیم پلی سیزده بد بود؟؟؟؟؟اصلا و ابدا … خیلی هم گیم پلی قشنگی داشت. کلاس های مختلف کاراکترا،ترکیبشون باهم. commando,ravager,syengrist,sabateur.medic کنار هم چیدنشون،نظم دادنشون،چینج کردنشون سریع وسط مبارزات.من که تا لحظه ی اخر بازی یه ذره هم از گیم پلی خسته یا ضده نشدم.اتفاقا کامل ترش رو برا۳۵ ساعت در XIII-2 بازی کردم که گیم پلیش از ۱۳ هم بهتر بود. داستان ۱۳ بده ؟؟؟؟؟جدی؟؟؟؟ داستان ۱۳ عالی نیست،ولی بشدت داستان خوبیه.شخصیت های خوبی داره،نسبتا خوب پردازش میشن.ایراداییم هست،ولی اصلا مهم نیست. داستان ۱۳-۲ هم اخرت داستانه.محشر،ماه :۱۵: :۱۵: بازگشت لایتینگ هم با اینکه توقعی نداشتم ولی عالی بود :۱۵: حالا تو دقیقا داری با چه فاکتوری اینارو میسنجی،من نمیدونم. همونجور که گفتم،بشدت با XIII Trilogy حال کردم :۱۵: :۱۵: :۱۵: ۰۰ باوو من غلط بکنم به بانو بی احترامی کنم.. من اصلا کی گفتم داستان بازی بده؟ :۲۳: ————— باوو از تو انتظار نداشتم :۲۳: Gameplay FFXIII واقعا مزخرفه :۲۳: دقت کن من BATTLE SYSTEM رو نمیگم خود گیمپلی رو کار دارم… در حد HYPE ها که ابدا نبود… در ضمن سیستم مبارزات مشکل هم داشت که توی ادامه ی این بازی رفع شد و بهتر شد. ولی از هر فن فاینالی بپرسی اصلا از شماره ی سیزده راضی نیست. حالا بحث فروم ها تو ۲۰۰۹ بمونه که چه بلایی سر Square اوردن! Square کف خون قاطی کرده بود…یعنی کم مونده بود دست رو قرآن بزاره بگه بخدا XIII-2 کاملا بهتره! :۲۴: ——– در مورد LR حرف نزنیم بهتره… ۰۰ اها گرفتم.من فکر کردم منظورت بتل سیستمه.در اون مورد که تا حدودی اره،سیستم گیم پلیش در مقایسه با ۱۲ یا ۱۰ واقعا پایین تره. اون فروم هارو هم میدونم.تقصیر خوده اسکوعر هم بود.هایپ هاش وحشی بود،بازی خوب تا حدودی کمتر از انتظار ظاهر شد. بازگشت بانو رو هم قبول دارم،بینظیر نیست.ولی بیخیال.از بازی لذت ببر.برا کی مهمه؟ من که بشدت باهاش کیف کردم. ۰۰ خیلی خوب نوشتی ولی مشکلاتش زیاد بود.گرافیکش بد بود و اینکه محیط خیلی کوچیک بودش.خیلی. گیم پلی واقعا عالی بودش و به نظرم مشکل خاصی نداشت.نول رو خوب اومدی خیلی بد کار شده بود.جزو ۱۰ شخصیت برتر کل فاینال فانتزی به نظرم. من این بازیو تا آخر روز ۵ تموم کردم و بقیه روزارو فارمینگ کردم ۰۰ بهراد هستم دوست عزیز و شما؟با اینکه ۴۳ ساله اینجام ولی زیاد چون کامنت نمی دم … آره.تغییر نباشه سری محکوم به فناست ۰۰ اره گرافیکش پایین بود. خداییش محیطاش کوچیک نبود.بزرگی هم نبود. نول من تو ۱۳-۲ عاشقش بودم.واقعا عالی پرداخته شده بود.ذهنش،ماجراهاش با یول.همه چیزش.ولی تو این یکی… سرسری اوردنش،سرسری هم بردنش.فقط صرفا بیارنش و بگن این هم بود.ولی باز هم نول نوله :۱۵: ۵ روز؟؟؟ایول من که طاقت نیاوردم و گیر دادم به میشن های فرعی.خداییش هم side mission هاش عالی کار شده بودن.واقعا محشر بودن. راستی یچیزی؟؟؟؟خوب داستان رو تموم میکنن؟؟؟خوب جمع و جور میشه؟؟؟ … بنده علی هستم.مخلص شما. مثل خودمی دیگه.میبینم هرازگاهی کامنت میدی.یروز حسش هست،یروز نیست.یروز حسش هست،وقت نیست. ۰۰ جاتون خالی شماره ۴ دارم رو پی اس پی بازی می کنم.اصلا شاهکاره.این ریمیک،یه ریمیک دیگه اومده برا اینم که برا موبایله. یه مکان هست تو بازی به عنوان پشت صحنه که کارگردان و نویسنده و … نشتسن اصلا آدم دهنش باز میمونه.فعلا ۲۰ ساعت بازی کردمش ۰۰ چه قدر دوست دارم وقتی میشینی پای یکی از این jrpg ها بعد از یه مدت زمان بازی کردنتو میبینی اینجوری میشی :۲۱: :۲۱: کی انقدر رفت؟؟؟؟ :!: :!: عاشق این حسم.هیچوقت تکراری نمیشه :۱۵: :۱۵: ۰۰ یک هفته ی کاملا مسخره از هر نظر کلا باز هم مثل هفته ی قبل فقط TORIBASHزدم کمربند ابی گرفتم با یک ایرانی هم اشنا شدم در مقابل حمله ی نوب ها هم به شدت شکست خوردیم :۲۳: علی مجروح شد مبین شهید شد منم مفقودالاثر _____________________________________________ خداوند از مولتی اکانت ها نگذرد بر انها لعنت ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید آقو یکم در باره ی این توریبش صبت بزن . چن بار تبلیغ کردی خیلی ب چشم نیومد ۰۰ صبت=صحبت عایا؟ :lol: الان حوصله ندارم فردا میام قشنگ صبت میکنم ولی یک ایرانی دیروز پیدا کردم باورش نمیشد که من ایرانی هستم ۰۰ من بازیو دارم ولی اصلا بلد نیستم بازی کنم. ۰۰ یکم مبارزات دیگران رو نگاه کنی یاد میگیری منم اولش بلد نبودم اسمت تو بازی چیه؟ ۰۰ یادم نیست. :lol: ۰۰ من اسمم MSGGOL ه. ولی هنوز هم میزنن میترکوننم!!! :۲۳: :۲۳: هنوز کمربند سفید هم نگرفتم :۲۳: :۲۳: ۰۰ کهنه کار؟ :lol: Snake سال ۱۹۸۷ به جهانیان معرفی شد! اصلا زشته اسم سم فیشر رو جلودی دیوید یا گرت بیاریم! :lol: ————— CoD: MW2 ۹۲ CoD:MD3 ۸۰ Watch Dogs ۷۳ Ninja gaiden sigma 2 ۱۰۰ Ni no kuni ۱۰۰ FF XIII ۷ FFXIII-2 ۸۶ LR:FFXIII ۲۵ YAKUZA 4 ۸۰ YAKUZA 5 ۹۲ Persona 4/Arena ۱۰۰ Dissidia FF ۹۰ ——– اصلا حس نقد نیست :۲۴: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید مبین؟ این همه بازی تو یه هفته ؟ خوش بحالت منکه وقت دوتا۲ بازی کردن رو هم ندارم چه برسه به اینا شاید نتونی مثل یک سامورائی بجنگی . ولی میتونی مثل یک نینجا , سامورائی ها رو بکشی :۲۴: :۲۴: :۲۴: ۱۰ نه باوو اینا رو تموم نکردم که!! ققط چندتا رو تمامیدم. ۰۰ با این حرفت موافقم دانته من نینجا هارو ترجیه میدم :۲۴: در ضمن عمو سم هم جزو کهنه کارها حساب میشه زیاد سخت نگیرید .من خودم تو این نبرد(بیشتر میشه گفت دعوا ) طرفدارشم :۲۴: ۰۰ دانته جان اون جمله که گفتی از کیه؟ :۲۴: آخه من فک کنم تو اپیزود هفتمه کیلز ایز دد شنیدمش. نمیدونم شایدم یه جای دیگه بود. :lol: ۰۰ باو بکش کنار بینم :lol: چی داری با خودت میگی؟ همین مونده بود سم فیشر رو ترول کنی. کلا فاز شما چیه؟ توی هر پستی باید ترول کنی :۲۳: ۰۱ من ؟؟؟؟ من که ترول نکردم . من گفتم طرفدارشم :۲۳: ۰۰ نباوو ترول نکردم :۲۳: دارم میگم اصلا در حدی نیست که بخواد جلوی اون دو بزرگوار گذاشته بشه :۲۳: الان چیزیشو خورد کردم یا بهش توهین کردم؟ درضمن بازی ای که کل المان هاشو از متال گیر گرفته واقعا قابل دفاعه؟ البته همون تقلید هاشم به شکل خیلی عالی ای در بازی جا داد که واقعا مورد تحسین واقع شد. نه کلا یکم زیاده روی کردم :۲۴: SC خیلی Franchise سطح بالاییه.. قبول دارم یکم فن بازی قاطیش کردم… ۰۰ “قرار نبود ک بی احترامی کنیم ” بلههههه ۰۰ شما برین تو جعبه هاتون قایم شید باو یاد تام و جری میفتم (شوخی کردم لطفا جنبه داشته باشید نزنید :۲۴: ) ۰۰ @ snake forever دیالوگ از خودم بود . تو لحظه ساختمش . البته قبلن تو یه پست شبیه به همین گذاشته بودم @ pandora7 دقیقن قصد و نیت و منظور من هم همین بود :۲۴: :۲۴: :۲۴: اصلن هم ربطی به تقابل تاریخی سامورائی و نینجا و تفاوت ایده هاشون نداره ۰۰ دانته، بی شوخی اینو شنیدم :۲۴: تو همون اپیزود ۷ کیلر ایز دد، رئیس یاکوزا جمله مشابه همین جمله رو به ماندو میگه. ۰۰ lr 25 ?!!! موسیقی؟داستان؟؟هیچی نداشت؟ :۱۲: ۰۰ همون ۲۵ هم زیادیشه… ۰۰ noble genius یُخ نداره … داستان که دیگه حرفشو نزن , خندم میگیره. لکه ی ننگ ف ف همین ۱۳ و یاراشه !! ۰۰ قربون انگشتات روزبه!!! ۰۰ اواتار جدید تو حلقم ! ۰۰ عشق استNoctis Lucis Caelum :15: یعنی چیزی که تتسویا نومورا پشتش باشه باید پرستیدش… :۱۵: ۰۰ اخه من برام جالب بود. چون من طرفدار هر دو هستم ولی نمیدونم چرا باهاش حال نمیکنی. ۳ چراغ سم فیشر خودش نمادی از بازیهای رایانه ایه. صدای خونسرد سم فیشر توی ماموریت ها.(تک تک ماموریتها و اتفاقاشون بعد از این همه سال یادمه) ۰۰ با توجه به ۷ آره هیچی نداره ولی از سری جدید که ۱۲ هم شاملش میشه خیلی بهتر بود بابا ۱۳ ۲ داستانش خیلی قشنگ بود بی انصافا! فامیتسو ۴۰ داده بهش ۰۰ شما تصویر کاربرتو عوض کن .حیف final fantasy ها که دست تو افتاده .برو همون wolfstein رو بازی کن. ۰۰ نمایش بیشتر
این هفته دوباره تصمیم گرفتم یادی کنم از دوران قدیمو چند تا بازی فوق العادرو بازی کنم: heavy rain ps3 یعنی هر چند بار که این بازی تموم کنم بازم کمه :۱۵: :۱۵: واقعا جزو بهترین بازی های زندگیم بوده و هست از داستان بگیر تا گیم پلی بسیار فوق العادست حتی بعد از ۵ سال ساخت هنوزم گرافیک خیلی خوفه :۱۵: ۱۰۰۰۰۰۰/۱۰ gt5 ps3 یعنی ریسینگ بالاتر از این بازی نیست :۱۵: :۱۵: :۱۵: حتی درایور کلابی که داره میاد به پای این بازی نمیرسه :۱۵: :۱۵: یک عمر خاطره چیز کمی نیست :۲۴: skyrim ps3 اقا من هرچی سعی میکنم با این بازی درست ارتباط بگیرم نمیشه :۲۳: کلا انگار یه جوریه نه اینکه بدم بیاد ازش ولی خیلی هم خوشم نمیاد ۹/۱۰ volvo city ps4 :lol: بازی بدی نیست خیلی عالیه از گرافیک بگیرید تا موزیک…اما! داستان اصلا درست جذبم نکرد نمیدونم چرا صدا گذاری یه ایرادات خاصی داره مثل قطع شدن یهویی صدا :۲۳: چند تا از دوستام هم همین مشکلو داشتن با اپدیتم نرفت کسی راه حلی داشت دریغ نکنه ۸/۱۰ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
این Volvo city توی گرفتنش خیلی شک داشتم ! ولی یه نگاه به نقد ها انداختم خدایی ترکونده به عنوان یک آرکید ! حالا امشب دانلود میشه کامل ! ظاهرا انحصاری هم هست ! ۰۰
تشکر بابت گذاشتن پست. The Walking Dead S02 Ep05 TellTale Games PC متن حاوی اسپویل زیاد هست دوستان نخونن. ***اسپویل*** . . . همون چیزی که از بازی انتظار داشتم. تل تیل به خوبی تونست بودن تو آخرالزمان رو از دید یه دختر کم سن و سال که باید بشینه تو خونه با عروسکهاش بازی کنه، با دوستانش بره تفریح و مدرسه بره ولی متاسفانه روزگار این اجازه رو بهش نداده، به تصویر بکشه. پایان بازی گرچه به اندازه مرگ لی ناراحت کننده نبود اما به همون اندازه تاثیرگذار بود. شخصیتها با پیچش هایشخصیتی به کمال خودشون رسیدن تو این قسمت. کِلِم، کِنی، جین و … همه و همه ، امروزه آدمکهای بسیاری رو میبینیم که مثل اونا رفتار میکنند اونم نه توی آخرالزمان. هر کرکتر بار سنگینی به دوش داشت اما با اقتدار اونو به سرمنزل مقصود رسوند، هر کرکتر تو مواقع مختلف کاری رو میکرد که هر کس دیگه این انجام میداد. همه اینا به کنار، قسمتی که کلم تیر میخوره و تو تصوراتش تو آغوش امن لی بیدار میشه… همین صحنه کافیه که نمره ده از ده واسه این اپیزود واجب بشه. همون صحنه با دیالوگهای زیبایی که بین این دو رد و بدل میشد. اون قسمت یه لحظه فکر کردم همه اینا تصورات کلم بوده و فصل دوم تو ذهن و رویای اون جریان داشته. کارگردانی خارق العاده… ==================== ۱۰/۱۰ Red Dead Redemption Rockstar Games Xbox 360 واژه شاهکار نمیتونه بازیو وصف کنه، اصلاً کلمات قاصر هستن از توصیف شاهکار فراموش نشدنیه راکستار. کرکتر پردازی بسیار عالی، صداگذاری عالی تر. شخصاً موقع غروب میرفتم روی یه صخره با اسب و به موزیک مسحور کننده بازی گوش میدادم و به دشتهای زیر پام نگاه میکردم، از دراو دیستنس فوق العاده لذت میبردم و حس میکردم یکی از فیلمهای کلینت ایستوود رو میبینم. داستان بازی عالی و پختست، برترین بازی وسترنی که تو تمام عمرم دیدم، البته با احترام به ماجراهای غرب وحشی، همین بازیه. بیشتر نمیتونم بازیو وصف کنم خودتون بازی کنید، اگه بازی نکردید به هیچ وجه اسم گیمر رو خودتون نذارید. ۱۰/۱۰ ======================= Castlevania Mirror of Fate HD MercurySteam Konami PC همه کسلوانیا ها به نوعی واسم مقدس هستند. این بازی هم همینطور، طراحی زیبای محیط و اتمسفر با سری وفادار، گیم پلی واسه یه بازی دو بعدی بسیار خوبه. داستان هم که حرف نداره. آلوکارد. :۱۵: ۱۰/۱۰ ====================== Silent Hill Homecoming Helix Games Konami PC بازی خوبیه، قبلاً گفتم من همه سایلنت هیل ها رو دوست دارم ولی اگه بخوام اینو بررسی کنم جای بحث زیاد هست. نکات مثبت: اتمسفر زیبا و وفادار به سری، معما، داستان پرکشش مثل همه SHها، گرافیک خوب نکات منفی: گیم پلی نچسب، برخی معماهای ضعیف و بیش از حد آسون، شخصیت پردازی ضعیف، داستان با تقلید زیاد از فیلم SH و مبهم بودن برخی نقاط داستان نمیدونم چرا باید متای بازگشت به خانه ۷۱ باشه و رگبار ۶۸؟ رگبار شاهکار بود، مظلوم ترین بازی دنیا! ۸/۱۰ ===================== Runaway a twisted of fate PC اسم سازنده ها رو دقت نکردم. ۸/۱۰ Hidden Runaway PC ۷.۵/۱۰ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
بله . ممنون. البته به نظر من خیلی خیلی از فصل قیل تاثیر گذار تر بود و من که تو قسمت آخر فصل ۱ یه بار به صورت کاملا نورمال و مثل آدمیزاد گریه کردم اینجا ۳ یا ۴ بار بود که به شکل هق هق بود!اون صحنه ی ***اسپویل***توی ماشین با لی که رسما بگم زجه درست گفتم! در قسمت درگیری جین و کنی هم به شدت احساس ترس کردم.هم تو ماشین هم در دعوا!واقعا احساس کردم یکی این چنین وحشیانه به خودم حمله کرده و باید با چنگ دندون خودمو نجات بدم!(خودم در نقش جین و کنی باهم بودم.هر طرفی که کتک می خورد احساس میکردم منم! :۲۴: کلا دیوونه شدم! :۲۴: ) ۰۰
Mafia اوووووووف بعد این همه مدت اومدم دوباره بازیش کنم تو همون مرحله ی اول به شکر خوری افتادم :/ راستش بازی هایی حال حاضر زیادی بهمون باج دادن دیگه نمی شه بازی های قدیمی رو راحت انجام داد . نفر اولو رسوندم . نفر دوم ماشین ترکید … نفر دوم پلیس منو گرفت .. نفر دوم به خاطر سرعت زیاد پرید بیرون :/ نفر دومو رسوندم نفر سوم بد قلق بود باید از بالای پل می رفتم از بالای پل رفتم از تونل هم رد شدم . لحظه ی آخر باز پلیس منو گرفت و باز از اول :/ خلاصه مارو بد بار آوردن بازی های جدید یادمه ی دورانی از شدت عصبانیت -و سختی بازی-دسته گاز می زدیم . بچه بودیم هنوز به این درجه ی والا از فـ.ش نرسیده بودیم ، خودزنی فقط می کردیم . الان فقط باید دیالوگ انتخاب کنیم و صحنه ها رو اسکیپ کنیم :/ ۱۰/۱۰ Dishonored واقعا ی بازی چقد می تونه عمق داشته باشه باور کنین بعد از شیش بار تموم کردن بازی هنوزم جاهایی از دانوال هست ک ی رمزی تو چنته داشته باشه . یا ی خانواده ای ک نیازمند کمک باشه . یا گاو صندوقی ک رمزش هنوز پیدا نشده باشه . حتی همون مرحله ی اول . توی فاضلابا یه نامه بود . “ویسکی ها فهمیدی ؟ اگه نه خودم به زودی میام و نشونت می دم ” هر چی اون دورو برا دنبال ی بطری ویسکی ک روش رمز گاو صندوق باشه نتیجه ای نگرفتم اما وقتی رمز رو پیدا کردم هزار بار به طراح بازی آفرین گفتم . واقعا ک عمق این بازی تموم نشدنیه اصن نمی شه چیزی دربارش گفت/۱۰ ___________ It will END where it Began ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
Dishonored حرف نداره. یه بازی مگه چقدر میتونه ویژگی های مختلف داشته باشه؟؟؟ بعد از بازی کردن دیشانرد : …………..خیلی ……………. :۱۵: :۱۵: :۱۵: بیصبرانه منتظر دوشم . …. اقا کجا بود این ویسکیه؟؟؟؟؟؟ منم خیلی دنبالش گشتم،اصلا یه وعضی،ولی چه فایده…،پیدا نشد که نشد … ۰۰
آقا دیشانرد چیه :lol: ___________ اون ویسکی هم نمی گم تا بسوزی رو بروی نامه کنج دیوار ی قفسه ی ویسکی هست روی دیوار (پشت قفسه ) رمز رو نوشته ولی خیلی سخت می شه دیدش Darkness of Tyvia :15: :15: :15: :15: :15: :15: ۰۰
علی@ توی همون منطقه ی امن که نامه ی جلی هست یکم دوروبرش یه قفسه یا bookshelf می بینی که پر از ویسکیه…اونجا یکم ور برو با شیشه ها عددو میبینی… فک کنم ۴۱۵ بود… ۰۰
واقعا مافیا چیست ؟! من هنوزم نفهمیدم چه جوری همچین بازی با این جزئیات ساختن؟! :۲۳: توالی و به هم پیوستگی داستان تو دنیای گیم کم نظیر بود . گیم پلی و تنوع ماموریت ها تو حلق یوبی و “سگای پاسبون”ش (خیلی وقت بود یوبی را ترول نکرده بودم دیگه نتونستم خودم کنترل کنم :lol: ) از همه اینا بگذریم بخش رانندگی بازی چقدر دقیق و با جزئیات بالا طراحی شده هندلینگ ماشین ها فوق العاده عالی و در عین حال سخت طراحی شدن . و از این مهم تر اون حس سرعت رانندگی که تو این بازی منتقل میشه را تو کمتر بازی OW میشه دید . لامصب از ۴۰ مایل میگذشتی (اونم با اون پلیس هاس سختگیر ) یه حس لذت بخش را منتقل میکرد یه حس واقعی (مخصوصا اون سراشیبی پل بروکلین که ماشین دور میگرفت و میخواست پرواز کنه ) کلا این بازی یکی از واقع گرایانه ترین بازی هایی بود که تجربه کردم یه شبیه سازی کامل از دنیای مافیایی … سخترین مرحله بازی اون بخش مسابقه بود یعنی قشنگ ۱ ماه تو این بخش گیر کرده بودم آخرم به شکل عجیبی در حالی که اصلا امیدی نداشتم تو مسابقه اول شد. بعد از اول شدن اشک شوق سرازیر شد :۲۵: ۰۰
از مافیا حیرت انگیز تر،قسمت اول شنمو که برای کنسول فقید،دریم کست اومد(اولین کنسول خودم :۱۵: :۱۵: ) لا مصب چیزی بود.حالا اونموقعا حالیم نبود نمیفهمیدم.العان که عکساشو میبینم یا ته مونده های خاطره های اون روزا رو زیرورو میکنم میفهمم عجب شاهکاری بوده. :۱۵: ۰۰
راستش من که خودم چیز زیادی از این بازی یادم نیست (جون زباد نتونستم بازی کنم) اما بازی یه شباهت های به SLEEPING DOGS داشت … یادش بخیر اون زمان یکی از اقوام ما دریم کست خریده بود و صبح تا شب CRAZY TAXI و SHENMUNE و یه بازی فایتیگ (اگه اشتباه نکنم SOUL CALIBUR بود :۱۹: ) را بازی میکرد. چه گیم پد هایی داشت , عالی و خوش دست و به نظرم مایکرو از گیم پد دریم کست الگو برداری کرده ۰۰
Crazy Taxi , Soul Calibure , Snk VS Street Fighter , Shenmune , Sonic Adventures , Sonic Adventures 2 , House of the dead 2 و کلی کلی بازیه پر ارزش دیگه برای این کنسول ماندگار که برخلاف عمر کوتاش،بازی های بزرگی داشت. یجورایی شروع کننده صنعت گیم مدرن بود :۱۵: :۱۵: اره،ماکرو یه برداشت ازاد از دسته های دریم کست انجام داد(البته بنظره خودم).میشه گفت این دیگه تنها باقیمونده ی اون کنسول خاطره انگیره. ۰۰
یعنی این معما انقدر سخت بود؟؟؟؟ همه تو ویسکیه موندن؟؟؟؟ دقیقا روبروی گاوصندق کلی شیشه ویسکیه خالی هست که پشتشون رو دیوار زده رمزو!!!!!! البته فکر کنم من هم شانسی متوجه ویسکی ها شدم :۲۴: ۰۰
gears of war3 دیگه نیاز به توضیح نداره فقط میتونم بگم عالی. بعد مدت ها دوباره خواستم تمومش کنم چون خاطره انگیزه و آنلاینش هم که حرف نداره اگه تاحالا تجربه نکردید و امکانش براتون فراهمه حتما امتاحانش کنید فکر نکنم پشیمون بشید. درضمن باید بگم این نسخه از نسخه ی gears of war judgment در آنلاین بهتر عمل کرده و از نظر کیفیت بصری هم هردوشون فوق العاده هستن ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
Gears Of War: Judgment به رهبری Damon Baird و Cole Train است و دیگر خبری از مارکوس فنیکس شخصیت محبوب سه سری اول Gears of War نیست. داستان این بازی این بار با دستان Cole و Baird رقم خواهد خورد. اعلام شده است که استودیوی سازنده ی Bullet Storm به اپیک در ساخت این بازی کمک می کند.(با تشکر از کاربر Nil Dόvses چون این مقاله ی ایشونه و من اینجا کپی کردم برای علاقه مندان) ۰۰
کاربر عزیز knight artorias متأسفانه برای شما از دست خدا هم کمکی بر نمیاد و حتی اون هم قادر به شفای شما نیست اگه خودت رو بکشی بهتره. موفق باشی ؛-) ۰۰
سایکو عزیز به نظرم نباید با کل سری مقایسه کنی.۱ تا ۶ با هم،۷ تا ۱۱ باهم،۱۲ تا ۱۳ باهم و شماره های جدیدم باهم. چون هر سری یه اصولی داره.منم مثل شما عاشق سری ۷ تا ۱۰ هستم.ولی اگه تغییر نباشه بکلی سری نابود میشه.و تغییر همیشه به مذاق کهنه کارا خوش نمیاد. ۰۰
حرف قشنگی زدی ……؟نامتان؟!! :۲۴: من عاشق هفت و دهم. دوازده رو هم خیلی دوست دارم(به غیر از داستان فراتر از مضخرفش)،سیزده هارو هم خیلی دوست دارم. حالا هم این ۱۵ . اگ به فاینال باشه،که این اصلا فاینال نیست.کینگدوم هارتسه.سیستم مبارزات.ولی کسی گیر نمیده. چون تغییر نیازه،برا روی پا نگه داشتن نیازه و اگرم خوب باشه اون تغییر صورت گرفته تا چند سال تامین میکنه. ۱۳ بازی خوبی بود،یه سری ایرادا داشت که در دو نسخه ی بعدش برطرف شد. ۰۰
Lighting Returns Final Fanttasy XIII در یک کلام ، خیلی خیلی بیشتر از سطح توقم ظاهر شد.خیلی بیشتر. قبل از شروع بازی توقع یه بازیه صرفا خوب،و نه عالیرو،داشتم.یه بازی که تمام کننده ی داستان سه گانست.ولی وقتی بازیرو گذاشتم و بعد از گذشت ۴ ساعت و ۲ روز بازی،چنان بازی من رو اسیر خودش کرد که خیلی وقت بود اینجوری پای یه بازی نشسته بودم(خیلی وقت منظورم ۴ ماهه !!!).انقدر بشینم تا سرم از درد بترکه،چشام از حدقه در بیاد،کمرم از وسط نصف شده باشه و سرم روی گردنم سنگینی کنه و باپ!بیوفته پایین !. از تک تک عنصر های بازی خوشم اومد.از طراحی محشر شهراش.چه luxerian و چه yussnan که مردمش مدام اهنگ های قدیمی فاینال رو میزنن!یا چه طراحی های سرسبز Wild lands یا شن های روان dead dunes .همه و همه به بهترین شکل ممکن صورت گرفته.در کل گرافیک هنزی بازی محشره.ولی برعکس،گرافیک فنی برای یه بازی منتشر یافته در تاریخ ۲۰۱۳ پایینه. پایینه؟باشه.کی براش گرافیک فنی مهمه.پایین باشه. گیم پلی هم که چیزی نگم بهتره.عاشق این ساعتم که گوشه ی تصویره.عاشق این که هر چند ثانیه نگاش کنم و ببینم چقدر گذشته.چه قدر دیگه وقت دارم.چه قدر مونده.واقعا یه حسه متفاوتی داره. حس تازه ایه.استرس ایجاد میکنه،ولی از نوع لذت بخشش. سیستم مبارزات بازی هم …،نه بینظیره و نه بد.خیلی سرعتیه که این برای یه بازیه نوبتی خیلی هم خوبه،ولی فکر خیلی کمتری احتیاج داره و دیگه اونقدر وقتی برای نقشه ریختن نداری.ولی بجاش برای اولین بار دفاع و جاخالی رو اضافه کردن که واقعا هم جواب داده.لعنتی با غول اخرا این دفاع کردن بموقع یه استرسی داره که با هر بار فشردن دکمه بیشتر و بیشتر میشه. یه نگاه میکنی به حمله دشمن،یه نگاه میکنی به میزان استامینات و سریع دکمه ی دفاع رو میزنی،استامینای کافی نداری،سریع میری به یه فرم دیگه و دوباره دفاع رو میزنی و بوووم.استرگر شد. سیستم مبارزاتش همونجور که گفتم بی اشکال نیست،ولی اصلا هم بد نیست.حتی برعکس،خیلی هم موقع مبارزه ها بهت خوش میگذره. گشت و گذار هم در مناطق مختلف ازش چیزی نگم بهتره.بسکی خوبه .تک تک گوشه ی نقشه وسیع بازی چیزی انتظارت رو میکشه.مامورتی،ایتمی.مبارزه ای . میرسیم به نقطه قوت بازی.قوتی به نام side missions :15: جدی میگم،میزان تنوع و فکری که پشت این ماموریت های پرتعداد فرعی بازی قرار داره واقعا مثال زدنیه.در یک کلام،عالیه،محشره،حرف نداره. چیزی که خیلی در بازی به چشم میاد اینه که کلیت داستان(اینکه گادس مرده و زمان متوقف شده و نه کسی بزرگ میشه و و کسی هم بدنیا نمیاد)قشنگ در تاروپود تک تک ماموریت های بازی فرو رفته.هر ماموریت فرعیی کهه انجام میدید،تک تکشون خاصن،ویژن و یه حسه نابی درشونه.حسی که فقط با انجام دادنشون بهش میرسی.یعنی واقعا میرزه بازیرو ۲ بار از اول شروع کنی ولی سره فرصت تک تک میشن های فرعیرو بری. داستان اصلی هم که دنباله ی ۲ نسخه ی قبلیه.محتوا زیاد داره،ولی میشه بعضی جاها کم کاریرو هم مشاهده کرد.مثل بخش noel که میشد خیلی بهتر اجراش کرد.یا در عوض بخش فنگ یا اسنو که الحق عالی کار شده بودند.داستان هم هرچی نباشه قراره پایان یه سه گانه ی بزرگ باشه و مسلما درست کردن پایانی برای همچین بازی،حتی برای نویسنده ای مثل Daiuske Watanabe که نویسنده ی ۱۳ و ۱۳-۲ هم بود(واااای که چقدر داستان این ۱۳-۲ خوبه)باز هم کاری بس سخته.فقط مشکل اینجاست که من نمیدونم این کار رو خوب انجام داده یا نه.چون گیم اور شدم و پایان رو ندیدم و فعلا هم وقت ندارم یبار دیگه از اول برمش.به امید خدا چند ماه بعد این بخش خالی موندرو پر خواهم کرد. موسیقی و صدا گذاری هم که بیخیال.محشرن،مثل همیشه.کاره Masashi Hamauzu و ۳ فرد همراهش عالی بوده.دقیقتر بگم،کارشون در هر سه نسخه عالی بوده. …………… بعنوان کلام اخر: سگانه ی XIII فاینال هم تموم شد و بر خلاف خیلیا،خیلی از این سگانه خوشم اومد.از تک تک لحظاتش. از شروع گنگ ۱۳ تا علف ها و چمن ها گرن پالس،از یول های پر تعداد و کایوس که هر دفعه نکبت قویتر بر میگشت،یا اون قسمت لعنتی اخر دنیا…با اون موزیکش که همه چیرو در تو صورتت میکوبوند.از تک تک لحظاتی که پای این سری سپری کردم :۱۵: Final Fantasy XIII Trilogy بازیه خیلی خوبی بود.خیلی.و اگه کسی از این سری بدش میاد یا باعث خفت فانیال میدونه،بدونه .من که عاشقشم :۱۵: :۱۵: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
FFXIII TRILOGY یک سه گانه ی بی ارزش است کهتمام مایه ی ننگ این سریه. نسخه ی اول از این سه گانه شروور تمامه از اون Gameplay افتضاح بگیر تا Side Misson های مسخره و NPC های افتضاح که همش رو مخ آدم در حال Pissing بودن :۲۳: فقط داستان و خود Lightning تونست نجات بده این سری رو…Gameplay هیچی ازش نگم بهتره… اصلا بازی Ow نبود هیچ…بلکه اونقدر Linear محور بود که بزور خدا و فقط داستان تصمیم گرفتم تمومش کنم. باز خوبه Hope یکم در حد شخصیت های این Franchise ظاهر شد! واقعا شخصیت پردازی خوبی داشت…خیلی خیلی زیبا. ولی از وانیل و فنگ و اون اسنوو رو اعصاب چی بگم؟؟ حالا ساژ بمونه… باز این GunBlade یکم خوب بود حداقل ابهت داشت… ولی درکل بخوام بگم سیزده واقعا بد بود.البته گیم پلی فقط. راستی اصلا در مورد اون آشغال بازگشت Lightning حرف نزن. —————– نمیدونی چه مقاله ی بلند بالا و چند هزار کلمه ای ای درمورد FFXV دارم مینویسم!! به محض افتتحا انجمن میزارمش. ۰۰
مبین یعنی قشنگ میخوام پاشم بیام بزنمت چی میگی؟؟؟؟؟ سیزده در حد هایپ ها نبود،ولی اصلا بازیه بدی که نبود هیچ،بلکه یکی از خوبای فاینال بود. اشغال؟؟بازگشت بانو؟؟؟؟ پس اصلا درکش نکردی. من اصلا نفهمیدم کی ۲۵ ساعت شد،کی ۳۵ ساعت شد …،همینجور زمان میرفت و من بیشتر و بیشتر غرق بازی میشدم. گیم پلی سیزده بد بود؟؟؟؟؟اصلا و ابدا … خیلی هم گیم پلی قشنگی داشت. کلاس های مختلف کاراکترا،ترکیبشون باهم. commando,ravager,syengrist,sabateur.medic کنار هم چیدنشون،نظم دادنشون،چینج کردنشون سریع وسط مبارزات.من که تا لحظه ی اخر بازی یه ذره هم از گیم پلی خسته یا ضده نشدم.اتفاقا کامل ترش رو برا۳۵ ساعت در XIII-2 بازی کردم که گیم پلیش از ۱۳ هم بهتر بود. داستان ۱۳ بده ؟؟؟؟؟جدی؟؟؟؟ داستان ۱۳ عالی نیست،ولی بشدت داستان خوبیه.شخصیت های خوبی داره،نسبتا خوب پردازش میشن.ایراداییم هست،ولی اصلا مهم نیست. داستان ۱۳-۲ هم اخرت داستانه.محشر،ماه :۱۵: :۱۵: بازگشت لایتینگ هم با اینکه توقعی نداشتم ولی عالی بود :۱۵: حالا تو دقیقا داری با چه فاکتوری اینارو میسنجی،من نمیدونم. همونجور که گفتم،بشدت با XIII Trilogy حال کردم :۱۵: :۱۵: :۱۵: ۰۰
باوو من غلط بکنم به بانو بی احترامی کنم.. من اصلا کی گفتم داستان بازی بده؟ :۲۳: ————— باوو از تو انتظار نداشتم :۲۳: Gameplay FFXIII واقعا مزخرفه :۲۳: دقت کن من BATTLE SYSTEM رو نمیگم خود گیمپلی رو کار دارم… در حد HYPE ها که ابدا نبود… در ضمن سیستم مبارزات مشکل هم داشت که توی ادامه ی این بازی رفع شد و بهتر شد. ولی از هر فن فاینالی بپرسی اصلا از شماره ی سیزده راضی نیست. حالا بحث فروم ها تو ۲۰۰۹ بمونه که چه بلایی سر Square اوردن! Square کف خون قاطی کرده بود…یعنی کم مونده بود دست رو قرآن بزاره بگه بخدا XIII-2 کاملا بهتره! :۲۴: ——– در مورد LR حرف نزنیم بهتره… ۰۰
اها گرفتم.من فکر کردم منظورت بتل سیستمه.در اون مورد که تا حدودی اره،سیستم گیم پلیش در مقایسه با ۱۲ یا ۱۰ واقعا پایین تره. اون فروم هارو هم میدونم.تقصیر خوده اسکوعر هم بود.هایپ هاش وحشی بود،بازی خوب تا حدودی کمتر از انتظار ظاهر شد. بازگشت بانو رو هم قبول دارم،بینظیر نیست.ولی بیخیال.از بازی لذت ببر.برا کی مهمه؟ من که بشدت باهاش کیف کردم. ۰۰
خیلی خوب نوشتی ولی مشکلاتش زیاد بود.گرافیکش بد بود و اینکه محیط خیلی کوچیک بودش.خیلی. گیم پلی واقعا عالی بودش و به نظرم مشکل خاصی نداشت.نول رو خوب اومدی خیلی بد کار شده بود.جزو ۱۰ شخصیت برتر کل فاینال فانتزی به نظرم. من این بازیو تا آخر روز ۵ تموم کردم و بقیه روزارو فارمینگ کردم ۰۰
بهراد هستم دوست عزیز و شما؟با اینکه ۴۳ ساله اینجام ولی زیاد چون کامنت نمی دم … آره.تغییر نباشه سری محکوم به فناست ۰۰
اره گرافیکش پایین بود. خداییش محیطاش کوچیک نبود.بزرگی هم نبود. نول من تو ۱۳-۲ عاشقش بودم.واقعا عالی پرداخته شده بود.ذهنش،ماجراهاش با یول.همه چیزش.ولی تو این یکی… سرسری اوردنش،سرسری هم بردنش.فقط صرفا بیارنش و بگن این هم بود.ولی باز هم نول نوله :۱۵: ۵ روز؟؟؟ایول من که طاقت نیاوردم و گیر دادم به میشن های فرعی.خداییش هم side mission هاش عالی کار شده بودن.واقعا محشر بودن. راستی یچیزی؟؟؟؟خوب داستان رو تموم میکنن؟؟؟خوب جمع و جور میشه؟؟؟ … بنده علی هستم.مخلص شما. مثل خودمی دیگه.میبینم هرازگاهی کامنت میدی.یروز حسش هست،یروز نیست.یروز حسش هست،وقت نیست. ۰۰
جاتون خالی شماره ۴ دارم رو پی اس پی بازی می کنم.اصلا شاهکاره.این ریمیک،یه ریمیک دیگه اومده برا اینم که برا موبایله. یه مکان هست تو بازی به عنوان پشت صحنه که کارگردان و نویسنده و … نشتسن اصلا آدم دهنش باز میمونه.فعلا ۲۰ ساعت بازی کردمش ۰۰
چه قدر دوست دارم وقتی میشینی پای یکی از این jrpg ها بعد از یه مدت زمان بازی کردنتو میبینی اینجوری میشی :۲۱: :۲۱: کی انقدر رفت؟؟؟؟ :!: :!: عاشق این حسم.هیچوقت تکراری نمیشه :۱۵: :۱۵: ۰۰
یک هفته ی کاملا مسخره از هر نظر کلا باز هم مثل هفته ی قبل فقط TORIBASHزدم کمربند ابی گرفتم با یک ایرانی هم اشنا شدم در مقابل حمله ی نوب ها هم به شدت شکست خوردیم :۲۳: علی مجروح شد مبین شهید شد منم مفقودالاثر _____________________________________________ خداوند از مولتی اکانت ها نگذرد بر انها لعنت ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
صبت=صحبت عایا؟ :lol: الان حوصله ندارم فردا میام قشنگ صبت میکنم ولی یک ایرانی دیروز پیدا کردم باورش نمیشد که من ایرانی هستم ۰۰
کهنه کار؟ :lol: Snake سال ۱۹۸۷ به جهانیان معرفی شد! اصلا زشته اسم سم فیشر رو جلودی دیوید یا گرت بیاریم! :lol: ————— CoD: MW2 ۹۲ CoD:MD3 ۸۰ Watch Dogs ۷۳ Ninja gaiden sigma 2 ۱۰۰ Ni no kuni ۱۰۰ FF XIII ۷ FFXIII-2 ۸۶ LR:FFXIII ۲۵ YAKUZA 4 ۸۰ YAKUZA 5 ۹۲ Persona 4/Arena ۱۰۰ Dissidia FF ۹۰ ——– اصلا حس نقد نیست :۲۴: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
مبین؟ این همه بازی تو یه هفته ؟ خوش بحالت منکه وقت دوتا۲ بازی کردن رو هم ندارم چه برسه به اینا شاید نتونی مثل یک سامورائی بجنگی . ولی میتونی مثل یک نینجا , سامورائی ها رو بکشی :۲۴: :۲۴: :۲۴: ۱۰
با این حرفت موافقم دانته من نینجا هارو ترجیه میدم :۲۴: در ضمن عمو سم هم جزو کهنه کارها حساب میشه زیاد سخت نگیرید .من خودم تو این نبرد(بیشتر میشه گفت دعوا ) طرفدارشم :۲۴: ۰۰
دانته جان اون جمله که گفتی از کیه؟ :۲۴: آخه من فک کنم تو اپیزود هفتمه کیلز ایز دد شنیدمش. نمیدونم شایدم یه جای دیگه بود. :lol: ۰۰
باو بکش کنار بینم :lol: چی داری با خودت میگی؟ همین مونده بود سم فیشر رو ترول کنی. کلا فاز شما چیه؟ توی هر پستی باید ترول کنی :۲۳: ۰۱
نباوو ترول نکردم :۲۳: دارم میگم اصلا در حدی نیست که بخواد جلوی اون دو بزرگوار گذاشته بشه :۲۳: الان چیزیشو خورد کردم یا بهش توهین کردم؟ درضمن بازی ای که کل المان هاشو از متال گیر گرفته واقعا قابل دفاعه؟ البته همون تقلید هاشم به شکل خیلی عالی ای در بازی جا داد که واقعا مورد تحسین واقع شد. نه کلا یکم زیاده روی کردم :۲۴: SC خیلی Franchise سطح بالاییه.. قبول دارم یکم فن بازی قاطیش کردم… ۰۰
شما برین تو جعبه هاتون قایم شید باو یاد تام و جری میفتم (شوخی کردم لطفا جنبه داشته باشید نزنید :۲۴: ) ۰۰
@ snake forever دیالوگ از خودم بود . تو لحظه ساختمش . البته قبلن تو یه پست شبیه به همین گذاشته بودم @ pandora7 دقیقن قصد و نیت و منظور من هم همین بود :۲۴: :۲۴: :۲۴: اصلن هم ربطی به تقابل تاریخی سامورائی و نینجا و تفاوت ایده هاشون نداره ۰۰
دانته، بی شوخی اینو شنیدم :۲۴: تو همون اپیزود ۷ کیلر ایز دد، رئیس یاکوزا جمله مشابه همین جمله رو به ماندو میگه. ۰۰
noble genius یُخ نداره … داستان که دیگه حرفشو نزن , خندم میگیره. لکه ی ننگ ف ف همین ۱۳ و یاراشه !! ۰۰
اخه من برام جالب بود. چون من طرفدار هر دو هستم ولی نمیدونم چرا باهاش حال نمیکنی. ۳ چراغ سم فیشر خودش نمادی از بازیهای رایانه ایه. صدای خونسرد سم فیشر توی ماموریت ها.(تک تک ماموریتها و اتفاقاشون بعد از این همه سال یادمه) ۰۰
با توجه به ۷ آره هیچی نداره ولی از سری جدید که ۱۲ هم شاملش میشه خیلی بهتر بود بابا ۱۳ ۲ داستانش خیلی قشنگ بود بی انصافا! فامیتسو ۴۰ داده بهش ۰۰