جزئیاتی جدید درباره بخش گرافیک عنوان Assassin’s Creed: Unity در PS4 و Xbox One منتشر شد
عنوانِ Assassin’s Creed: Unity از جمله عناوین بسیار خوب امسال است و منحصر به نسل هشتم کنسولها و پلتفرم PC است. سازنده این بازی؛ یعنی استودیوی Ubisoft Montreal چندی پیش توضیحاتی درباره قدرت گرافیک AC: Unity داده بود که پیرامون نشان دادن قدرت کنسولهای نسل هشتمی بود. حال در این مورد یوبی سافت امرور اطلاعاتی جدید در این رابطه منتشر کرد که پیرامون Anti Aliasing موقتی و ۱۴۰۰۰ انیمیشن مختلف در این بازیست که در زیر میتوانید مشاهده کنید.
همانطور که میدانید یوبی سافت در زمینه ساخت انیمیشن برای بازیها از تبحر خاصی برخوردار است که این عامل کاملاً در حرکات شخصیتهای موجود در سری بازیهای AC و دیگر عناوین یوبی سافت مشهود است. تقریباً آخرین بازی AAA منتشر شده از یوبی سافت Watch Dogs بود که دارای ۱۳۰۰۰ انیمیشن مختلف بود، اما اینبار سازندگان پا را فراتر گذاشته و ۱۴۰۰۰ انیمیشن جدید برای بازی خلق کردهاند. Lead Animator این بازی آقای Steven Dickinson در این رابطه میگوید:
ما برای AC: Unity انیمیشنهای زیادی خلق کردیم. این اعداد اولین بار است که سر و کلهشان در این سری پیدا میشود! در ادامه میخوام به شما بگویم که چگونه ما برای هر بخش هزاران انیمیشن به کار بُردیم. ناوبری – حدوداً ۴۵۰۰ انیمیشن؛ NPCها / جمعیت / نگهبانان – حدود ۷۰۰۰ انیمیشن و تمامی این کارها حاصل تلاش تیمی کهنه کار است که به مدت ۱.۵ سال برروی آن وقت صرف کردند.
Assassin’s Creed IV: Black Flag از یک AA سفارشی برروی PS4 و Xbox One بهره میبرد، ولی AC: Unity در این زمینه پیشرفتهای بیشتری به خود دیده و دارای یک AA سفارشی و زمانی است. در همین مورد James Therrien توضیح میدهد:
ما با استفاده از یک فرم سفارشی برای Anti-Aliasing برروری هر دو پلتفرم یک ثبات تصویری فوقالعاده خلق کردیم!
AC: Unity ماه دیگر برای پلتفرمهای PS4, Xbox One و PC منتشر خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
یه حسی میگه این بار بازی شاهکار می شه :*:
به شدت منتظر شم!همیشه به سری اساسین خوش بین بودم و دوسش داشتم!انصافا هم همش خوب از اب درومده و متاهاش هم با اینکه هر سال یه قسمت از اساسین منتشر میشه وهمه از تکراری بودنش انتقاد میکنن ولی متاها همیشه بالا بوده!واقعا باید از این نظر یوبی رو تحسین کرد که تونسته هر سال یه بازیی رو ارائه بده که بتونه نظره منتقدارو جمع کن! ولی فک کنم این دفعه میخواد پارو فراتر بذاره و به دوران اوج خودش یعنی دوان اساسین ٢ برگرده!
:۱۵: :۱۵: :۱۵:
۱۴۰۰۰ انیمیشن؟!!
داستانی که با انیمیشن ها روایت میشه میتونه خیلی عالی باشه و البته مثل WD متوسط رو به پایین!
اگه بتونن یه داستان پیچیده با Unity خلق کنن بدونِ شک با تمام وجود به استقبالش میرم…
البته یه خرده هم تنوع گیمپلی چاشنیش کنن که آدم دلزده نشه از بازی :۱۲:
تریلرها و هایپ های یوبیسافت تاثیرش رو باز هم روی من گذاشته، همونطور که با WD گذاشت!! اما چی نصیبم شد؟ بول-شت :۲۳:
باو حرفای یوبی رو باور نکنین. البته بازی واقعا از لحاظ فنی عالیه و بهترینه. کلا بعضی حرفاش دروغه بعضیاش هم راسته.
دروغ نمیگه…گاها اغراق میکنه…البته بعضی وقتا هم میگه!
ولی خداوکیلی همه ی ناشرا کم و بیش این تبلیغاتو رو بازی هاشون انجام میدن…این یوبی بدبخت فقط سوژه شده…
باو اومد گفت ۲ ماه برای گردش در دوسانتوس کافی است! بعد از اون حرف بدجوری سوژه شد. الان هر چی راستم بگه ملت بهش شک میکنن! :۲۵:
خدا میدونه اینا کلا با این همه انیمیشن میخوان چیو اثبات کنن
اینا یه فکری بکنن تا این بازیرو رو کنسول ps4 حداکثر رو ۱۰۸۰p تنظیم کنن( xbox one حسابش جداست :۲۵: )
نه رو ۹۰۰p برا بلگ فلکم همین مشکل بود که با یک patch اصلاح شد ولی این گرافیکو باگ هاش سنگین تر است
:۲۱:
“ولی این گرافیکو باگ هاش سنگین تر است”
متوجه نشدم. میشه توضیح بدی؟! بازی هنوز نیومده چجوری باگهاش زیاده؟
دیگه به حرف های یوبی اطمینان ندارم….
سر سگ پاسبان حسابی از خجالتمان درآمد،این دیگر کافیست
یوبی هر چقد بد عمل کرده باشه اما تو یکی دیگه عالی فرقه اساسین جزو بهترین بازیهام بحساب میاد :۱۴:
بعد بازیسازای ایرانی ۱۵ تا کاراکتر برای یه بازی میزنن همچین بزرگش میکنن انگار دارن با Assassin رقابت میکنن :۱۲:
نمیشه یوبیسافت رو بازیسازای ایرانی مقایسه کرد. یوبی یه شرکت خارجیه با کلی بودجه، کارمند، سرمایه و زیرمجموعههای خیلی زیاد! اما یه بازیساز ایرانی با یه تیم انگشت شمار بدون پشتوانه و حمایت تو این وضعیت خراب میره بازی میسازه پس طبیعی هست وضعیت بازیها بد باشه! حالا کاری نداریم بعضیهاشون یکم زیادی هایپ کردن، ولی خوب انصاف نیست اونا رو با یوبیسافت مقایسه کرد :۲۴: همین پیشرفت انیمیشنها هم چیز عجیبی نیست که یوبی اضافه کرده و به هر حال باید بازیش رو یه پیشرفتی میداد! هرچند AC پس از BH یا بهتر بگم دو اُفتاده رو هایپهای الکی و تغییرات جزئی بازیهاش. این AC: Unity هم تقریباً بهش اُمیدی ندارم، ولی امیدوارم اشتباه کرده باشم
نکن یوبی نکن…با احساسات من بازی نکن… :۱۵:
۱۴۰۰۰انیمیشن!!!??از واچ داگز بیشتر??
پس کی منتشر میشه?!…
کشکه.همش کشکه!
یوبی نمیتونه هایپ نکنه!یعنی اصلا فقط بلده هایپ کنهوموقع عمل که میشه…
تروله!همش تروله!
بعضیا نمیتونن ترول نکنن…ینی اصلا فقط بلدن ترول کنن!! :lol:
چی کشکه برادر من؟انیمیشن های زیاد و جدید بازی کشکه؟والا من که بازی نکردم ولی با یه نگاه ساده به نمایش های بازی میشه فهمید که انیمیشن ها “متحول”شده…
همون واچ داگزی که زرت و زرت گفتید هایپ یکی از بهترین انیمیشن هایی رو داشت که من توی تاریخ گیم دیدم…
مجموعه اسسینز کریدم که همیشه دارای انیمیشن های روون و زیبایی بودن…
جان من یه مدت دس از ترول بردارید و یه نگاه واقعی به بازی های یوبی بندازید…
هر خبری که از یوبی منتشر میشه شصت نفر کامنت میدن هایپ! :۲۳: خو نکنه انتظار دارید بیاد نقاط ضعف بازیشو شرح بده؟؟؟در مورد یونیتیم من تا حالا حرف خلاف واقعیت ندیدم…از روی نمایشا…
خودمم منتظرم بازی بیاد ببینم چطور شده…هر حرفی هم میزنم از روی نمایشهاست…بر خلاف یه عده هم علاقه هامو نمیپرستم…اگه مشکلی داشته باشن خودم میگم و حاضرم سرش منطقی بحـث کنم ولی مشکل اینجاست که حرف منطقی ای وجود نداره…
همش تروله…”ترول”…
من همچین آنتی-یوبی نیستم اما تو بحث “نمایش” یوبی خالی بندیش اثبات شدس !
در مورد واچ داگز این قضیه صدق میکنه…بازی به هیچ وجه در سطح نمایش اول نبود…ینی اون ویدئو چنان تصویر غولی از بازی برامون ساخته بود که انصافا درآوردنش سخت بود! :۱۵:
اما میشه ده تا مثال آورد که بازی های شرکت در سطح نمایش ها و حتی بالاتر بودن…پس نمیشه در مورد تمام بازی های یوبی اینو گفت…
علاوه بر این از گذشته که نمیشه درباره آینده فکت صادر کرد…اگر واچ داگز یا چن مورد دیگه اینطور دراومدن(که دلایل خودشو داره)قرار نیست به هر بازیی که لوگوی یوبی روش بود همینو بگیم…
نکته جالب قضیه اینجاست که ما فرض میکنیم این نمایش ها و تحول انیمیشن های بازی کشکه!همش هایپ الکیه!بازی منتشر میشه و به دست ما میرسه…طبق این فرض الان باید بازی رو با چه انیمیشن هایی دنبال کنیم؟انیمیشن های اسسینز کرید برادر هود؟؟!خو نمیشه دیگه برادر من…
انیمیشن هارو طراحی کردن کد نوشتن “ساختن”! برای چی باید یه چیز دیگه جاش قالب کنن؟احمقانه نیست؟
تازه مردم اونو آب مثل هموطنای عزیزمون مقاوم که نیستن! :lol: بازی با نمایش ها یه همچین تناقض احمقانه ای داشته باشه یوبیو به آتیش میکشن!!…
بخاطر همینه که به نمایش ها استناد میکنم…بالاخره بازی تغییرات بشدت مثبت و قابل اعتنایی داشته که مورد توجه طرفداران و منتقدین هم قرار گرفته…منم به عنوان یه طرفدار سری از نمایش های قدرتمند بازی بسیار هیجان زدم!
بذارید بازی بیاد بعد بشینیم با هم تحلیل و بررسی کنیم!
هایپ کردن که شاخ و دم نداره