گزارش : سونی و مایکروسافت سازندگان را تحت فشار قرار می دهند تا فریم ریت بازیهای PC برروی ۳۰fps قفل باشد
بحث درباره فریم ریت و رزولوشن بازیها بین طرفداران پلتفرم ها بسیار دیده می شود و هر پلتفرمی که بتواند بالاترین فریم ریت را اجرا کند از نظر طرفدارش بهترین است. اینکه چگونه می توان در پلتفرم PC به بهترین فریم و رزولوشن رسید بستگی به کارت گرافیک و سیستم سخت افزاری شما دارد. در این بین طی یک کلاس سخنرانی که توسط یوبیسافت برگزار شد صحبت جنجال برانگیزی در آن گفته شد . در این سخنرانی گفته شد سازندگان کنسول ها توسعه دهندگان بازی را تحت فشار قرار می دهند تا فریم ریت نسخه PC عناوینشان برروی ۳۰Fps قفل باشد. این کار سازندگان کنسول به این دلیل است که PC از قدرت سخت افزاری بی نهایتی بهره می برد و بسیار قدرتمند تر از کنسول هاست. آنها با این کارشان می خواهند کنسول های ساخته خود را قدرتمند جلوه دهند تا با شکست مالی در بازار بزرگ جهانی رو به رو نشوند. این خیلی ترسناک است که سونی و مایکروسافت تلاش می کنند تا پلتفرم PC را در بین گیمرها ناتوان جلوه دهند. علاوه بر این طی گزارشی که توسط سایت Guru 3D منتشر شده بود ، این سایت می نویسد:
یک طراح بازی گفته است آنها در ساخت عناوین اخیرشان فریم ریت ۶۰Fps را هدف گرفته بودند اما به دلیل محدودیت به ۳۰fps راضی شدند. سپس کنسول سازان آنها را تحت فشار قرار داده تا فریم ریت نسخه PC را برروی ۳۰fps قفل کنند.
واقعا این موضوع ناراحت کننده است که شرکت های بزرگ کنسول سازی دست به کار ناپسندی میزنند تا بازار خود همچنان گرم نگه دارند. این بازار دروغ آنها مشخص نیست تا کی ادامه دارد و امیدواریم خود چاره ای بیاندیشند و دست از این کارهای ناپسند بردارند. شما می توانید در ادامه تصویری از کلاس سخنرانی یوبیسافت را مشاهده کنید:
منبع
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
مرگ به نیرنگشان! :۲۳:
خیلی بی شرمیه
:۲۳: :۲۳: :۲۳:
بله!حالا خودتونو سر فن بازی واسه این دوتا شرکت جربدید! :۲۳:
درود بر یوبیسافت بابت این افشاگری! :۱۵:
لعنت به آدم دروغگو …
یعنی انقدر بی شعور هسنتد؟