Dying Light در حال رفتن برای تغییر در سبک FPS است

در ۱۳۹۳/۰۷/۲۷ , 10:40:51
Techland, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت برادران وارنر (Warner Bros), کنسول Xbox 360, کنسول Xbox One

به تازگی سایت gamereactor به مصاحبه ای با آقای Maciej Binkowski یکی از اعضای استودیو تکلند پرداخته و ایشان درباره اینکه Dying Light چگونه به تغییر سبکه FPS  خواهد پرداخت صحبت کرده است. ایشان گفته اند:

چیزی که موجب شده به این بازی افتخار کنیم آزادی بی سابقه ای در حرکت است. همه چیز در بازی بسیار زیباست و ما واقعا امیدواریم کاریهایی که انجام می دهیم و آزادی که به بازیکنان می دهیم ، موجب تغییر در سبک FPS شود.

وی می گوید:

شاید این صحبت جسورانه باشد اما به عقب نگاه کنیم. شما در بازی Wolfenstein هیچ پرشی نمی بینید و تنها به طی کردن و تیراندازی می پردازید. حال یکی دو سال بعد اگر در بازی شما نتوان پرید شما و بازیتان را خوب فرض نمی کنند.

ایشان ادامه می دهند:

ما مشاهده می کنیم بازیکنان بازی ما را چندساعت اجرا می کنند و سپس به ما می گویند:(هی می دانید من بازی Dying Light را چند ساعت اجرا کردم و احساس بازگشت به یک عنوان FPS و محدودیت داشتم. این احساس مسخره ایست و من نمی توانم به انجام چنین مسائلی بپردازم.)

آقای Maciej Binkowski در نتیجه بیان کردند:

بنابراین من امیدوارم گام بعدی را در سیر تکاملی سپری کنیم و در سال های آتی به چنین سطح از آزادی دست یابیم. این چیزی است  که اساسا از یک بازی FPS انتظار می رود.

عنوان زامبی محور Dying Light قرار است ۳۰ ژانویه سال ۲۰۱۵ برای PC,PS4,XBOX ONE,XBOX 360,PS3 منتشر شود.

منبع


12 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. منظور ایشون از آزادی چیه؟!
    پریدن؟لیز خوردن؟آفتاب بالانس زدن؟از در و دیوار بالا رفتن؟تله پورت کردن؟
    تمام این موارد قبلا تست شده و نمیشه گفت قراره به خاطر این موارد سبک اول شخص عوض بشه!
    اگر هم منظورش سند باکس بودنه که دیگه حرفی نمیمونه… :۱۲:

    ۰۰
  2. خوب بعد از انجام دادن بازیشان می شود نتیجه نهایی
    گرفت.
    و امیدوارم اگر قرار شد بیگانه ای دیگر آن هم از نوع شوتر درست شد از ایده های این بازی هم کپی شود
    درونش perdiator, alien’s بسیار مستعد هستند
    که شبیه هانتر شوند

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر