فال آوت۳ به کمک Skyrim می آید

Sorena توسط Sorena
در ۱۳۹۰/۰۸/۰۵ , 15:57:53
default image

بتسدا برای بسیاری از بازی‌ کننده‌ ها نام آشنایی است، چرا که یکی از خاطره انگیزترین بازی های نسل هفتم را ساخت: فال آوت۳. نوآوری های این بازی به هر چه بهتر شدن بازی کمک کرد و حالا که به عرضه شدن Skyrim نزدیک می‌ شویم، بتسدا اعلام کرد از فناوری های به کار رفته در فال آوت در این بازی نیز بهره خواهد گرفت.

تاد هوارد، کارگردان بازی در این باره به رسانه ها می گوید: «این بازی از دیدگاه های زیادی همانند فال آوت۳ خواهد بود؛ مانند این که با پیشرفت در بازی و به دست آوردن توانایی های تازه، با پیرامون سرسخت تری مواجه می شوید، اما کماکان کارهای آسانی برای انجام دادن وجود خواهند داشت.»

وی می افزاید: «چند گفت و گوی تصادفی کامل نیز در بازی وجود خواهد داشت. البته ما بیش تر فضای بازی را همانند فال آوت۳ به گونه ای طراحی کرده ایم که بتوان با یک شخص خاص، یک گفت و گوی ویژه درباره موضوع های گوناگونی داشت.»

هوارد درباره فضای بازی توضیح داد: «ما روش روایت داستان در فال آوت۳  را بررسی کردیم و دریافتیم داستان گویی با توجه به المان های پیرامون بازی کننده بسیار خوب پاسخ می دهد. بنابراین تصمیم گرفتیم تا آن را در Skyrim به شکل بهتری پیاده سازی کنیم.»


78 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. سلام خدمت بروبچه های دنیای بازی
    اول راجع به بازی بگم که خیلی بهش امیدوارم البته اینکه نمایی فال اوتی داره شاید برای اونایی طرفدار این سری بازی ها نیستن زیاد خوش نیاد ولی درکل حرکت قشنگی بود
    سیستم امتیاز دهی کامنت ها هم یکم نقص داره
    بنظر من بهتره علاوه بر لایک و دیسلایک یه سیستم گزارش دهی قرار بگیره که کامنت های مشمل دار از نظر قوانین رو گزارش رد کنه
    فقط مسئولی میخواد که آنلاینی زیادی داشته باشه
    چون با این سیستم خیلی از کامنت ها ممکنه براساس اختلاف عقیده Hide بشه
    بازی اسمشو نبر که مطمئنا میدونین منتشر شده چند روزی هست سوای مشکلاتش رقابت رو با رقیبش داغ نگه داشته
    قدیمیای سایت هم داره کم و کم تر میشه طوری که خیلیا که از همون اوایل راه اندازی سایت قبلی بودن دیگه سر نمیزنن
    موفق باشین

    ۰۰
  2. ایشون گفتن تو این بازی مثل فال اوت با قویتر شدن محیط هم خشنتر میشه؟
    والا تا جایی که من یادمه اولی باری که تو فال اوت از پناهگاه اومدم تو ساعت اول بازی پیچیدم تو یه کوچه یه غولایی افتادن دنبالم که نگو
    نقشه هم واقعا گیجم میکرد
    ولی یادش بخیر

    ۰۰
    1. اول بازی کاملاً مشخص بود. بازی خودش دقیقاً مگاتون رو جلوی چشتون می ذاره که اول اونجا برید. مشخصه که اگه توی یه بازی غیر خطی و دنیای باز بخواین با Level پایین به هر چایی که می خواین، برین ممکنه به دشمنایی قوی تر از خودتون بر خورد بکنید. نقشه هم خیلی کارآمد بود و مشکلی نداشت، خود بازی می گفت باید برید کجا.

      ۰۰
    2. نمونش دنیای وارکرفته .یادمه تو بازیش پیشرفت کرده بودمو فکر می کردم قوی ام رفتم جلو جلو ها تو یه کوه اتشفشانی دو سه تا اژدها ریختن رو سرم با ۲ ضربه کارمو ساختن :)

      ۰۰
    3. منظورت از غول ها همون ( ددکلاوا) بوده اووووه . لول ۳۰ باشی فقط با اسنایپ انتی متریال اونم گلوله های مخصوص راحت میمیرن (البته بازم به انتخاب پرک ها بستگی داره)اگر لول ۲۰ یادت باشه یک عدد پرک مخصوص مربوط به نقشه میده کل نقشه با جاهای مخفیش باز و نمایان میشه

      ۰۰
    1. توی آبلیویون حسابی میتونستی از خجالت ملت با تیر کمون در بیای…
      واقعاً عالی بود این بازی…
      ۱ ماه پیش دوباره ریختم روی سیستم… :wink:

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر