فال آوت۳ به کمک Skyrim می آید

Sorena توسط Sorena
در ۱۳۹۰/۰۸/۰۵ , 15:57:53
default image

بتسدا برای بسیاری از بازی‌ کننده‌ ها نام آشنایی است، چرا که یکی از خاطره انگیزترین بازی های نسل هفتم را ساخت: فال آوت۳. نوآوری های این بازی به هر چه بهتر شدن بازی کمک کرد و حالا که به عرضه شدن Skyrim نزدیک می‌ شویم، بتسدا اعلام کرد از فناوری های به کار رفته در فال آوت در این بازی نیز بهره خواهد گرفت.

تاد هوارد، کارگردان بازی در این باره به رسانه ها می گوید: «این بازی از دیدگاه های زیادی همانند فال آوت۳ خواهد بود؛ مانند این که با پیشرفت در بازی و به دست آوردن توانایی های تازه، با پیرامون سرسخت تری مواجه می شوید، اما کماکان کارهای آسانی برای انجام دادن وجود خواهند داشت.»

وی می افزاید: «چند گفت و گوی تصادفی کامل نیز در بازی وجود خواهد داشت. البته ما بیش تر فضای بازی را همانند فال آوت۳ به گونه ای طراحی کرده ایم که بتوان با یک شخص خاص، یک گفت و گوی ویژه درباره موضوع های گوناگونی داشت.»

هوارد درباره فضای بازی توضیح داد: «ما روش روایت داستان در فال آوت۳  را بررسی کردیم و دریافتیم داستان گویی با توجه به المان های پیرامون بازی کننده بسیار خوب پاسخ می دهد. بنابراین تصمیم گرفتیم تا آن را در Skyrim به شکل بهتری پیاده سازی کنیم.»


78 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. سیستمش به نظرم خوبه چون تو دد ایلند هرچی بالاتر می رفتی به همون نسبتم همه ی دشمنا در همه جای نقشه به یه نسبت قوی می شدن و من همش احساس میکردم برای کشتن زامبی ها باید یه مقدار ثابتی باید تلاش کنم و همین باعث یه کم یه نواخت شدن بازی می شد .
    توی این جور بازی ها هم همیشه باید دشمنای ضعیف باشه تا وقتی یه اسلحه قوی می گیری و می خوای لذتشو ببری یه همچین هدفای ضعیفی وجود داشته باشه. :)

    ۰۰
    1. Level Scaling افراطی خیلی اذیت می کنه. توی فال آوت ۳ اصلآً Level Scaling نبود و آخرای بازی نسبتاً آسون می شد (بدون کمک های Companion ها) اما توی آبلیوین به شدت وجود داشت. البته Level Scaling به خودی خود بد نیست و بازی رو سخت می کنه اما افراطی بودنش باعث سختی بیش از حد می شه و شاید حس ارتقاء رو از بین ببره.

      ۰۰
    2. توی آبلیویون باد آیتم های epic گیرت میومد و حتما با sigil stone ترکیب میکردی تا بتونی از پس دشمنا بر بیای…
      وگرنه لول آپ کردن خالی فایده ای نداشت…

      یادش بخیر…
      dark brotherhood و thieves guild مراحل فوق العاده ای داشتن…

      ۰۰
    1. به این سرعت :!: اینطوری که دیگه نمیشه از بازی لذت برد.(البته برای بتل زیاد مهم نیست چون میدونین دیگه گیم… …)
      به نظر من که بازی مثل غذا میمونه و باید مزه مزه کردش(البته این جمله از یکی از دوستان سایت بود).

      ۰۰
    2. دقیقا باید بازیو مزه مزه کرد وگرنه تموم کردن بازیا تو این دور و زمونه که کاری نداره هیچ لذتی بالاتر از طول دادن بازیا مخصوصا فال اوت نیست من نیووگاسو ۴۰ ساعت کش دادم در حالی که مبشد تو ۱۰ ساعت تمومش کرد :)

      ۰۰
    3. من که همون سه شنبه (۳ ابان )تموم کردمش البته یکی دو ساعت هم از چارشنبه خورد و لی خورشید در نیومده بود که تموم شد

      ۰۰
    4. من تحت فشار بازی می کنم !
      روزی ۲ ساعت بیشتر نمیشه! یعنی نمی تونم! به عبارت دیگه ، نمی زارن!

      ۰۰
    1. الان یه سوال برا من پیش اومد.شما از کجای این عکس فهمیدی کسل کننده هست؟نه جان من از کجا فهمیدی؟؟؟؟ :evil:

      ۰۰
    1. بازی های بتسدا از هر دو نمای اول شخص و سوم شخص استفاده می کنن ولی در اصل بازی حالت اول شخص ساخته شده و توی این حالت بازی کردن راحت تره. توی اکثر تریلر ها و اسکرین هایی هم که ازش دیدم بازی توی حالت اول شخص بوده با این حالت می تونین توی بازی، نمای دوربین رو تغییر بدین.

      ۰۰
    1. البته امسال رقیب سر سختی مثل ویچر ۲ رو داره. امیدوارم این بازی مثل یه نقش آفرینی واقعی ظاهر بشه (البته خیلی ها میگن این اتفاق نمی افته).

      ۰۰
    1. مگه فال آوت ۳ باگ داشت؟! البته داشت ولی خیلی کم بود. ۲-۳ بار یه جا هایی دیدم که مثلاً طرف یه گوشه گیر می کرد ولی واقعاً مشکل خاصی نبود که آدم رو اذیت بکنه.

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر