سازندگان Sunset Overdrive توضیح میدهند که چرا رزولوشن ۹۰۰p را برای این بازی در نظر گرفته اند
در ماه سپتامبر، اینسامنیاک تایید کرد که Sunset Overdrive انحصاری مورد انتظار Xbox One با رزولوشن ۹۰۰p و ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. حال، استدیو سازنده عنوان کرد که در مراحل ساخت، بازی ۱۰۸۰p اجرا میشد اما آن ها رزولوشن ۹۰۰p را انتخاب کردند. زیرا رزولوشن کمتر دست آن ها را برای بکار بردن زد و خورد های بیشتر باز میگذارد.
نتیجه نهایی با توجه به گفته کارگردان خلاق، Marcus Smith یک بازی سرشار از اکشن است که Michael Bay سازنده Transformers به آن افتخار خواهد کرد.
آقای Smith در جواب به پرسشی که IGN از آن ها در مورد دلیل انتخاب رزولوشن ۹۰۰p مطرح کرده بود پاسخ داد:
“چرا اکشن کمتری میخواهید؟ این دیوانگیست،”
“رزولوشن ۹۰۰p برای ما بخوبی پاسخگو است. ما زمان زیادی را صرف مقایسه و برسی تفاوت ها کردیم. ما آن را بر روی رزولوشن ۱۰۸۰p اجرا، و حتی بازی کردیم. همچنین بر روی رزولوشن ۹۰۰p اما تفاوت مهمی در آن ندیدیم. ولی چیزهایی که میشد به تصویر کشید بسیار بیشتر بودند، و ما دوست داشتیم چیز های بیشتری را در آن پدید آوریم. هر چه اکشن بیشتر، بهتر. Michael Bay هم از آن خرسند خواهد شد.”
در مصاحبه، آقای Smith اشاره کرد که سانست اوردرایو در روز عرضه از co-op آزاد پشتیبانی نخواهد کرد. میتوان آن را در افزونه های بعدی به بازی اضافه کرد اما اگر این اتفاق رخ نداد، نهایتا شاهد آن خواهید بود. سپس گفت: “هرگز نگویید هرگز.”
سانست اوردرایو به عنوان یک بازی انحصاری مخصوص اکس باکس وان ۲۸ اکتبر در آمریکا منتشر خواهد شد. این بازی توسط مایکروسافت منتشر میشود، همچنین میتوان آن را در یک باندل ۴۰۰ دلاری همراه با اکس باکس وان سفید (به همراه کنترلر سفید) تهیه کرد. لازم به ذکر است، این نخستین بار است که مایکروسافت Xbox One را در نسخه ای غیر از رنگ مشکی به بازار عرضه میکند.
منبع: GameSpot
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
چی بگم والا؟! :۱۲:
من نفهمیدم این مشکلی که توی سخت افزار وان هست چه سدی برای پورت ۱۰۸۰ ایجاد میکنه! ضربه هایی که این کنسول با این رزولوشن میخوره قطعا جبران ناپذیر هست!
با آوردن اسم عمو مایکل فک کنم کلی از اونایی که میخواستن بازیو بگیرن الان پشیمون بشن
۹۰۰ با ۳۰ فریم
دیگه نگید بخاطر سینمایی که با این گرافیکش لفظ سینمایی باطل میکنه
:lol:
فریم ریت بازی ۳۰ فریم بود به اشتباه ۶۰ فریم نوشته بودم. بابت این اشتباه از تمامی شما عذر خواهی میکنم…
بخشیدم بار آخرت باشه! :lol:
:lol:
بازی شلوغی هست و اگه قرار بود بره روی رزولوشن ۱۰۸۰ و فریم بالا باید از قید خیلی چیزا میزدن! البته مشکلات سخت افزاری xb1 هم دخیل بودن!
یکی جواب بده
آیا سازندهی سابوتر ورشکست شده ؟
حاجی آخه این پست چه ربطی به سوالت داره؟! :۲۳:
جواب سوالت هم اینه که Pandemic Studios تعطیل شده!
تشکر.
نمیدانم چه برداشتی داشته باشم!
اینکه بدلیل Weak Point این کنسول بوده است یا خواست Developer ها؟
خب..با توجه به صحبت های آقای Smith می شود گفت که مشکلات سخت افزاری احتمالا سبب خوب Run نشدن در رزولوشن ۱۰۸۰p شده است.
اینکه ۹۰۰p دارای Result های بهتری نسبت به Full High Definition است مطمئنا ارتباطاتی با Hardware دارد.
با اینحال مبحث Resolution دارای اهمیت خاصی نیست چرا که تنها چند درصد مردم در Super TV ها بازی می کنند.
با اینحال خوش حالم که اثر نهایی از ۶۰Frames- Per Second بودن پشتیبانی می کند.
من نمیدونم چه اصراریه واژه “کارگردان خلاق”جلو اسم هر کارگردانی باشه!
همچین میگه مایکل بی افتخار خواهد کرد که آدم فکر میکنی فیلم قبلی این کارگردان کلی امتیاز بالا گرفت!
The end result, according to “creative” director Marcus Smith, is a game so stuffed with action that Transformers director Michael Bay would be proud.
این واژه رو خود منبع به کار برده. من هیچی به متن اضافه یا کم نکردم…
از نظر شما خلاق نیست؟
اثری به این تمیزی و نوآورانه در حال ساخت دارد.
از نظر بنده لفظ Creative برازنده ی این فرد می باشد.
یونس میرزایی
والا من نگفتم شما اضافه کردی که!میگم از وقتی یادم میاد جلو اسم همه کارگردانها واژه خلاق بوده و هست! :۲۴:
NOCTIS LUCIS CAELUM
اثری به این تمیزی و نوآورانه باید اول بیاد بازی کنیم نقدهاش رو بخونیم بعد تصمیم بگیریم که این چیزایی که شما گفتی هست یا نه!
حرف شما کاملا متین. فکر کردم با من بودی :۲۴:
متینی از خودتونه! :۲۴:
فقط سونی
خدایی مایکرو اگه تا ده نسل دیگه هم کنسول بده به tlou نمیرسه
…….
ببخشید بابت اسپم : سازنده ی بازی the saboteur (سابوتر) ورشکست شده ؟
TLOU مگه کنسوله؟ :۲۵:
دیگه مثال متقابل نمیارم :۲۵:
داداش منظورم تو سخت افزار و متا هست.
حتی عنوان انحصاری هم ۱۰۸۰ نشد.پس یحتمل نمیشه اون رو تقصیر سازندگان بازی ها انداخت دیگه…
بعله
دیگه این بهانه هم براشون کارساز نیس!
خب همین هورایزن۲ که اپن ورلد بود ۱۰۸۰ هم بود. همین هیلو کالکشن هم ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم هست. با توجه به اینکه گرافیکشون هم بازسازی شده.
خودش میگه روی ۱۰۸۰ هم اجرا میشد ولی ما خودمون خواستیم که تعداد اکشنها و انفجارها بینهایت زیاد باشه. من فک کنم این بازی از اکشن ترین و پر زد و خرد ترین بازیها باشه.
باشه میلاد جان!قبول.خیلی بازی شیک و پرزدو خورد و پر زرق و برق هست!به همین خاطر رزولوشن ۹۰۰!اما ۳۰ فریم بودنش چ دلیلی داره؟نکنه برا سینمای بودنه؟