خانه » اخبار بازی یوبی سافت توضیح می دهد که چرا Assassin’s Creed: Unity برای کنسول های نسل هفتم عرضه نمی شود × توسط میلاد جهاندار در ۱۳۹۳/۰۷/۲۹ , 22:30:16 16 بسیاری از طرفداران Assassin’s Creed: Unity در حال حاضر متعجب هستند که چرا این عنوان برای PS3,XBOX 360 منتشر نمی شود. حال آقای Alex Amancio کارگردان خلاق بازی دلیل را غیرممکن بودن اعلام نمود. طی مصاحبه اخیر سایت Examiner آقای Alex Amancio گفته ، عنوان Assassin’s Creed: Unity برای PS3,XBOX 360 بسیار بزرگ است و اگر تیم سازنده به توسعه آن می پرداخت یوبیسافت به هدفش نمی رسید. Alex ابتدا می گوید: این غیرممکن است و ما نمی توانیم بازی را برای نسل قبل منتشر کنیم. من به شما توضیح می دهم که چرا: جمعیت. این عنصر زیبا شناسی نیست بلکه یک عنصر گیم پلی است. آنها نسبت به شما واکنش نشان می دهند و شما می توانید در میانشان پنهان شده یا کارهای دیگری انجام دهید. ما نمی توانیم این بازی را بدون جمعیت بسازیم و اگر بازی برروی کنسول های نسل قبل ساخته شود جمعیت که تصور می کنیم نخواهد شد. شهر بازی بسیار بزرگ بوده که یک به یک به صورت مقیاسی ساخته شده است. در بازی همه چیز به مقیاس ساخته شده و این به معنای آن است که ما می توانیم فضای داخلی ساختمان را با کیفیت بسازیم . ما در حال حاضر با قدرت به انجام این کار می پردازیم. او ادامه می دهد: Assassin’s Creed: Unityدر نسل قبل ممکن نیست ، از آنجا که هدف اصلی ما ساخت یک چرخه جدید در سری Assassin’s Creed از پایه بود. ما در این زمینه نمی توانیم به توافقی برسیم. به همین جهت یوبیسافت برای صاحبان کنسول های نسل قبلی عنوانی دیگر به نام Assassin’s Creed: Rogue را ساخته تا امسال این کاربران از نسخه جدید Assassin’s Creed بی نصیب نمانند. منبع نویسنده میلاد جهاندار بازی Assassin's Creed Unityپی سی گیمینگ (PC Gaming)شرکت یوبی سافت (Ubisoft)کنسول Xbox One 16 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. کلا حرفش منطقیه X360 یا ps3 عمرا نمی تونن اون جمعیت رو رندر کنن ۱۲ برای پاسخ، وارد شوید چرا نقل قول ها رو برای من مربع نشون میده؟ :۲۱: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید مهم نیست داداش ، چیز خاصی نگفته ۰۰ درود بر الکس جان ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید و بزرگنمایی نسل جدید کنسول ها رو هم باید به لیستش اضافه کنن. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید بهونش قابل قبوله ولی درهرحال کلا زیاد بهونه میاره!به توضیح علاقه ی خاصی داره! :lol: :24: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید بهونه بیش نیست الان همین The Crew با اون نقشه های بزرگش راحت برای x360 پورت شده نسخه x360 کلا شبیه نسخه کامیپوتر هست و پورتش خیلی خیلی راحته ، ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید شما بازی ریسینگ رو با بازی مثل اساسینس یکی میدونی؟ ۰۰ چه جالب! کارگردان خلاق بازم هست! :lol: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اینجا هم باز منبع نوشته :lol: According to game’s “Creative” Director Alex Amancio, ۰۰ خخخخخخخخخ :۲۵: ۰۰ یکی از معدود دفعاتی که یوبی حرف راست گفته! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید من خودم به شخصه حرفاشو منطقی دیدم چون نسل قبل از نظر سخت افزاری خیلی پیش پا افتاده شده الان دیگه باعث بسته شدن دست سازندگان در گرافیک و محیط بازی میشه…و از اون طرف هم که این بنده خداها که بهشون وعده ی ۴سال ساپورت تمام بازیهای نسل جدید داده شده بود…. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید کاملا درسته! به نمایش گذاشتن انقلاب فرانسه و شهر پاریس بدون سخت افزار نسل هشتم غیر ممکن بود… عرضه بازی روی نسل هفت اونو بشدت از هدف و ماهیت اصلیش دور میکرد… و همچنین یه تجربه ناقص از بازی رو ارائه میداد… تصمیم درستی است! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید نمایش بیشتر
بهونش قابل قبوله ولی درهرحال کلا زیاد بهونه میاره!به توضیح علاقه ی خاصی داره! :lol: :24: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
بهونه بیش نیست الان همین The Crew با اون نقشه های بزرگش راحت برای x360 پورت شده نسخه x360 کلا شبیه نسخه کامیپوتر هست و پورتش خیلی خیلی راحته ، ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
من خودم به شخصه حرفاشو منطقی دیدم چون نسل قبل از نظر سخت افزاری خیلی پیش پا افتاده شده الان دیگه باعث بسته شدن دست سازندگان در گرافیک و محیط بازی میشه…و از اون طرف هم که این بنده خداها که بهشون وعده ی ۴سال ساپورت تمام بازیهای نسل جدید داده شده بود…. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
کاملا درسته! به نمایش گذاشتن انقلاب فرانسه و شهر پاریس بدون سخت افزار نسل هشتم غیر ممکن بود… عرضه بازی روی نسل هفت اونو بشدت از هدف و ماهیت اصلیش دور میکرد… و همچنین یه تجربه ناقص از بازی رو ارائه میداد… تصمیم درستی است! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید