فیل اسپنسر برنامه های مهمی برای بازی های پلتفرم ویندوز در سر دارد

در ۱۳۹۳/۰۸/۱۱ , 21:36:56
Phil Spencer, windows, اکس باکس (Xbox), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت مایکروسافت (Microsoft)

آقای فیل اسپنسر مدیر بخش اکس باکس، میگوید که این شرکت برنامه هایی برای PC gaming دارد، اما تا سال ۲۰۱۵ چیزی رونمایی نخواهد شد.

در بخشی از آخرین قسمت پادکست Major Nelson، این موضوع که ۲۰۱۵ قرار است سال مهمی برای ویندوز باشد مطرح شد، با توجه به اینکه ویندوز ۱۰ در سال در این سال عرضه خواهد شد.

اسپنسر گفت که در کنار وظایفش در بخش اکس باکس، هنوز در بخش کلی گیمینگ این شرکت مسئولیت هایی را برعهده دارد. و اشاره کرد:

“البته ما پیش از این به شما کاملا نگفته بودیم که جریان گیمینگ در ویندوز از چه قرار است.”

همچنین گفت که گیمینگ در اکس باکس و کامپیوتر را “در کنار یک دیگر” میخواهد.

“ما سال ۲۰۱۵ اطلاعات بیشتری در اختیارتان خواهیم گذاشت. من فکر میکنم این به نفع گیمر هاست. در حقیقت مایکروسافت  حضور پر قدرتی چه در کامپیوتر های شخصی و چه در تلویزیون ها خواهد داشت.”

این بسیار ناراحت کننده است که ما باید زمان زیادی صبر کنیم تا متوجه شویم مایکروسافت چه برنامه ای برای بازی ها در کامپیوتر های شخصی در سر دارد،  احتمالا مایکروسافت تا زمان اعلام برنامه های خود برای Windows 10 چیزی را فاش نکند. همچنین این موضوع را به خاطر داشته باشید که مایکروسافت در کنار وینروز ۱۰، دایرکت اکس ۱۲ را هم عرضه خواهد کرد.

منبع: WindowsCentral


22 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. خوش تیپ و جذاب! :۱۵:
    عملکردش هم بسیار خوب بوده. ویندوز ۱۰ یک رویداد خیلی مهمی هست چون قراره کاربران ویندوز ۷ رو به خودش جذب کنه. همچنین همه دستگاه های مایکروسافت از جمله اکس باکس و اسمارت فونها هم بهش اپدیت میشن.
    این تحولات هم با اومدن ویندوز۱۰ و DX12 صورت خواهد گرفت.

    ۱۱۱
  2. حالا ما یه چیزی بگیم دعوا میشه !
    اما به صورت خیلی منطقی میگم !
    دوستان هم نمیتونن منطقی بحث کنن جواب ندن لطفا !
    این فیل عزیز که الحق وضع اسفناک وان رو بکلی تغییر داد و الان در جایگاه بسیار بهتری اوردتش اما یه مشکلی داره !
    این بشر هیچ کار رو به جلویی انجام نداده !
    فقط یا مشکلات رو برطرف کرده یا فرمول های استفاده شده رو بکار گرفته !
    هیچ نوآوری ای توی کارش نبوده !
    برای مثال الان نمیدونم برای چی رفته Mojang رو خریده :۲۳:
    البته نمیدونم کار این باشه یا نه !
    اما خرید این استدیو با این قیمت سوپر فضایی (۲.۵ بیلیون دلار) یه خریت محضه !
    استدیویی که بعد خرید مغز متفکرش رفت :۲۳:
    استدیویی که آیندش معلوم نیس !
    حالا چون شاهکاری به اسم ماینکرفت ساخته آیا در ادامه هم میتونه این روند رو ادامه بده؟
    مگه RIO نبود؟ بعد پرندگان خشمگین آیا تونست بازم مثل قبل عمل کنه؟ بازی های جدیدش همه سطح پایین بودن یا داشته شیر پرندگان رو میدوشیده !
    اینم آینده ای مثل همون در انتظارشه به احتمال زیاد ! حالا نمیدونم اسپنسر چجوری ریسکی به این سنگینی رو به جون خریده !
    با اون ۲.۵ بیلیون دلار میتونست دو تا استدیو فول شاخ بسازه براش انحصاری بسازن !
    یا میتونست بره باهاش یه IP اکشن ادونچر بسازه بیاد با آنچارتد رقابت کنه نه اینکه بره یه IP اکشن ادونچر بخره (فرمول استفاده شده)
    که اگرم حتی موفق بشه اما جدا از اون فحش هایی که برای خودش و اسکوئر خرید، قراره برای پلتفرم های دیگه هم بیاد :۲۳: چه کاریه آخه !
    رفت زد استدیو اینترتیمنت رو هم بقا داد ! با اون همه کارمند خلاق ! یعنی عملا تمام قول های لانچ رو هم از بین برد ! بزرگ ترینش هم سریال هیلو بود که اسپیلبرگ قرار بود بسازه !
    همونطور که اون بالا گفتم اسپنسر تا الان فقط نواقص رو برطرف کرده یا فرمول های استفاده شده رو بکار برده !
    بقیه کاراش همگی اشتباه و پر ریسک بودن !
    حرکتی که واقعا بتونه وان رو به جلو هل بده نکرده !

    ۱۱۴
    1. اینکه گفتی منطقی جواب بدین جواب میدم
      اول اینکه گفتی مسائل اشتباه رو مثل بر طرف کرده مثل کینکت سره کنسول این موارد که همه موافق هستیم
      دوم اینکه درباره بوجنگ یک سوال میپرسی وقتی Ea هم با یک فیمت فضایی رفتش cop com (اسمش همینه اگه اشتباه نکنم) همه همین حرف ها رو میزدن ولی نتیجه این شد که از هر بازی و استدیو دیگه ی Ea pvz سود اور تر شدش و با توجه سیر فروش ماینکرافت هزینه متقبل شده تا سال مالی اینده مایکروسافت (سال مالیش فرق میکنه با بقیه کمپانی ها) یر به یر میشه و اینکه مایکروسافت بوجنگ رو نخریده مایکروسافت در واقع ماینکرافت رو خریده اولین حرکتش هم این بودش که این بازی رو برای windows phone دادش و اینده اش قراره بشه یک چیزی مثل برند لگو که برای وارنر از هر بازیه دیگه اش سود اور تره
      درباره حرکت هایی که فیل اسپنسر زده ببین عزیز صنعت گیم طوری نیستش شما یک حرکت بزنی فردا نتیجه اش رو ببینی برای ساخت یک بازی اینده ال خداقل ۳ سال زمان لازم هستش باید زمان خیلی بیشتری صبر کنیم نه اینکه هنوز یکسال هم نگذشته .تو همی کوتاه مدت هم حرکت های خیلی زیادی زده که جواب داده مثل دادن بازی های بیشتر برای Xbox 360 به نوعی این کمبود بازی های دو سال اخیر رو داره جبران میکنه . پله پله
      در نهایت اینو بگم که فیل اسپنسر قبل اینکه مدیر کل Xbox بشه مدیر بخش محتوا و بازی های Xbox بوده و میبینیم الان چقد از لحاظ انحصاری ها xbox چقد غنی هست. در کل هر کار میخواد بکنه همینطوری ادامه بده عالی هستش نادلا مدیر کل مایکروسافت هم تو هر مصاحبه و بیاینه اش بیشتر از هر بخش از xbox حمایت میکنه خودش خیلی نوید بخش هستش

      ۶۱۳
    2. یادمه گفتن بخش سرگرمى که تعطیل بشه سریال هیلو رو ول نمیکنیم و البته همین سریال بازى سم لیک که اسمش پریده از ذهنم یادم نیست چى بود!

      ۳۰
    3. “برای مثال الان نمیدونم برای چی رفته Mojang رو خریده”
      خوب این کاره ساتیا نادلا هستش. در واقع نادلا میگه میخوایم با این بازی به کودکانمون مسائل مختلف اموزش بدیم!
      با گذشت زمان میشه متوجه شد.
      در مورد عملکرد فیل اسپنسر همین بس که اوضاع رو بسیار بهتر کرده. این حرکت رو به جلو محسوب میشه و با گذشت زمان میشه تفاوتها رو بیشتر حس کرد.
      سریال Halo: Nightfall هم لغو نشده بلکه همراه هیلو کالکشن میاد. اگه اشتباه نکنم کارگردان ریدلی اسکات بود. مطمئن نیستم.

      ۱۵
    4. رئیس های قبلی مایکروسافت منگول بودند یکیش دان متریک بود ، که دو تا اشتباه بزرگ کرد ، و اگر نمیکرد همون نسل قبلی شکست سونی ۱۰۰ درصد بود ، مشکل مایکروسافت یکم انحصاری بود ، ولی اگر BioWare که اولین بازیش مست افکت بود رو میخرید ، این بازی بزرگ انحصاری میشد ، و همینطور استودیو سازنده بیوشاک ، این بیوشاک آخری انحصاری میشد ، و رقیقی برای the last of us بود ، و فن های سونی دیگه حرفی برای گفتن نداشتن
      ایشون هارد کور بازه اخیرا موردور شادو رو تموم کرده ، تو زمینه انحصاری هم تا الان از نظر امار برتر بوده

      ۰۹
    5. جناب نینجا EA و T2 هم میشستن بیکار دو آی پی که از مهمترین عنواوینشون هستن رو دودستی تقدیم مایکرو میکردن لابد؟! :۱۲:

      ۸۰
    6. علی جان
      کلا منظورشون این هستش
      که سایر ناشرین و سازندگان باید برای مایکروسافت انحصاری بزنند
      بهترین عناوینشون انحصاری مایکرو بکنند :۲۶:
      یعنی مایکروسافت از چیز سایر ناشرین بالا بره برای بازی انحصاری و بعد با
      همین بازی سایر ناشرین به جنگ انحصاری های و استودیو های انحصاری ساز سونی بیاد :۲۶:
      ——————————————————
      ReHe73
      عزیزم
      از GTA بزرگتر که نداشتیم یک عنوان دهن پر کن
      تو زمانی که نسخه پنجم GTA حضور داشت
      TLOU این عنوان دهن پر کن و بزرگ با خاک یکسان کرد و به نوع آسفالتش کرد رفت
      با چندتا ۱۰ هووووووم تعدادش از موغزم خارجه
      با چندتا دریافت گوتی از سایت های مختلف و مراسم های مختلف
      اونم تعدادش از موغزم در رفته
      بایوشاک هم حضور داشت
      دیگه چی
      فرض بگیر کل عناوین نام برده انحصاری مایکروسافت میشد
      بازم کیلومتری و فرسنگی با TLOU و انحصاری های سونی فاصله داشنید و دارید و خواهید داشت
      با تشکر

      ۶۱
    7. بازی های مثل مس افکت بایوشاک خوده مایکروسافت کمکشون کرد تا بیان بالا و ساخته بشن مثل تایتان فال الان دقیقا و وقتی به سازنده های اینده رو تضیمن کنی براشون بازی هاشون رو میفروش دیگه خریدی مثل ماینکرافت فکر کنم دهن ها رو بستش
      و این نکته رو هم اضافه کنم مایکروسافت توان بالایی تو استدیو سازی داره یکی از کارهایی که فیل اسپنسر در دو سال اخیر انجام داده تاسیس استدیو های فرست پارتی سطح بالا هستش

      ۱۷
  3. امیدوارم مایکروسافت یک حرکتی بزنی و شبکه انلاین گیمینگ pc و xbox رو یکی کنه یعنی لایو برای pc بیاد و بشه کراس پتلفرم بازی کردش.اینطوری در حالی که صنعت گیمینگ به سمت کلود و استریم هست pc باز ها خیالشون از باب راحت هستش که ساپورت میشن

    ۰۱۳

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر