واکنش Martin Sofiedal نسبت به نمایش خصوصی Uncharted 4: A Thief’s End | تا به حال چنین چیزی ندیده‌ام

John Doe توسط John Doe
در ۱۳۹۳/۰۸/۱۴ , 18:15:25
PlayStation Plus, PS VITA

 Martin Sofiedal سازنده‌ی فیلمی Fan Made از عنوان Uncharted است. از این رو، توانسته با یک تور سفری به استودیو Naughty Dog برود. در آنجا شاهد نمایشی از Uncharted 4: A Thief’s End بوده که با دیدن آن بسیار تحت‌ تاثیر قرار گرفته است. وی درباره این نمایش که به صورت خصوصی پشت درهای بسته اجرا می‌شده گفت:

چیزهایی که دیدم جدید و عجیب بودند. برنامه‌ریزی خاصی برای صحنه‌های اکشن در نظر گرفته شده بود. کارکترها و محیط، گرافیکی ورای تصور داشتند. من جداً از دیدن تغییرات Sully شگفت‌زده شدم. چندین ثانیه از محیط باز را نیز نظاره‌گر بودم که با وجود سپری شدن آن در مراحل اولیه باز هم فوق‌العاده بود.

وی در توصیف جهش گرافیکی نسبت به قبل می‌گوید: “این جهش مانند جهش گرافیک یک بازی PS2 نسبت به یک فیلم Pixar است!” در ادامه نیز می‌گوید:

همچنین آن‌ها به من یک تست نشان دادند که در آن Nathan Drake در بین علف‌ها حرکت می‌کرد؛ در واقع، می‌خواستند واکنش فوق‌العاده‌ی گیاهان و هر بوته را نسبت به حرکات Drake در بین علف‌زارها را نشان دهند، در حالی که وزش باد نیز در آن موثر بود. واقعاً که چنین چیزی را قبلاً ندیده بودم!

عنوان Uncharted 4: A Thief’s End در سال ۲۰۱۵ انحصاراً برای کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد.

منبع


82 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. گرافیک هیچ وقت برای من معیار خیلی مهمی به حساب نمیومده ولی پر واضحه که هر چه گرافیک زیبا تر باشه بازی هم پتانسیل بیشتری برای ارائه ی بهتره ایده های سازندگان خود خواهد داشت.
    در اصل چیزی که تو این خبر برای من جالب تر و مهم تر بود محیط باز یا حداقل نسبتا محیط بازشدن بود که به نظر میاد سطح پیشرفته تری از همون ایده های بزرگ شدن محیط ها و سطوح مراحله که در آخرین ما هم پیاده شده بود و البته خوب هم بود که مطمئنا بهترین نکته ی این تعریف و تمجید ها هست و خبری خوش حال کننده.

    ۰۰
    1. @ m.a 07
      دوست عزیز در مورد بحث اینکه گرافیک از نظر شما اهمیت نداره با شما مخالفم… اعجاز بازی های رایانه ای اینه که دنیای واقعی رو با دنیای مجازی تلفیق میکنه و بازیباز که تو دنیای واقعی نتونسته به بعضی از آرزوهاش دست پیدا کنه میتونه تو دنیای بازی های رایانه ای اونا رو تجربه کنه و این مسئله بدون وجود یک گرافیک خوب و واقع گرایانه امکان پذیر نخواهد بود

      ۱۰
    2. من اصلا نگفتم بی اهمیّته!من گفتم معیار اصلی نیست.هیچ موقع هم نبوده!
      اگر بود چرا الان رایز با شکست رو به رو شد؟چرا کسی نمیگه بتلفیلد بهتر از بایوشاک ئه؟
      و البته قطعا اجرای صحیح ایده توانایی هنری می خواهد و نه فنی!
      اگه نه چطور واکینگ دد و اسکایریم اینقدر تاثیر گذار هستند؟

      ۰۰
    1. سانتا مونیکا هر بازیی بغییر از سبکی مثل گاد اف وار باشه بزنه بازی خوبی در نمیاد ، چون اکثر بازی ها رو تجربه های نسخه های شبیه به هم بازی رو میسازند

      ۰۷
    2. بله…
      سانتا مونیکا به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین استدیو های سونی با حدود ۳۰۰ نفر کارمند و به عنوان یکی از مجهز ترین استدیو های دنیا (که بقیه استدیو های سونی برای استفاده از تجهیزات پیشرفته موشن کپچر به این استدیو مراجعه می کنن) که تجربه ساخت ۴۸ بازی با سبک های مختلف به صورت مستقیم و غیر مستقیم رو داشته اگه غیر از گاد آو وار بازی دیگه ای بسازه خوب در نمیاد…!

      ۲۰
    3. فکر کنم دنیای بازی یه قرار داد جذب مخاطب از کره های دیگه رو امضا کرده .
      ولی سانتا هر سال داره بازی مشترک با استودیو زیر مجموجه سونی می یازه کلی از ایده ها سانتا توی بقیه بازی های دیگه داره اجرا می شه .
      بعد نایتی داگه از جک ان دکستر به آنچارتد رسید بعد سانتا که کلی از سبک ها رو درو کرده نمی تونه ؟

      ۳۰
    1. Meraj Fathi@
      آنچارتد ۲ سال ۲۰۰۹ اومد و خدای جنگ ۳ سال ۲۰۱۰! با این حال گرافیک جفتشون کاملا در یک سطح بود
      ————–
      در ضمن محیط سندباکس آنچارتد از گستردگی و تنوع بیشتری نسبت به خدای جنگ برخوردار بود! خدای جنگ از ابتدای بازی چندین لوکیشن و مپ طراحی شده بود و تا انتهای بازی چندین بار در اون لوکیشن ها قرار میگرفتین با زاویه دوربین متفاوت! نمونش لبرینث و اون قسمتی که ۳ تا قاضی بودن و اون قسمت صندوقچه. اما آنچارتد از ابتدای بازی تا انتها تنها مرحله ی قطار دوبار تکرار شد و اونم تنها به خاطر براعت استهلال داستانی بود!! زاویه دوربین خدای جنگ هم قفل بود و اجازه تماشای دراو دیستنس محیط اطراف رو نمیداد
      —————–
      شماها تحت تاثیر این حرفا که گرافیک این بهتره گرافیک اون بهتره قرار نگیرید که همین الان دقیقا عین نسل هفت بهترین گرافیک ها در انحصار عناوین فرست پارتیه سونیه ;)

      ۱۰
    2. ای کاش حد اقل یکی از کنسولای نسل هشت رو از نزدیک دیده بودی تا بشه باهات بحث کرد! :۲۵:
      اونی که داری ازش اسم میبری اولا متاش ۵۰ نشد نوبی… ۷۳ شد! دوما دو تا عنوان رو امتحان نکردی لااقل برو تو یوتیوب فیلمای مقایسه ای رو ببین!! درایو کلاب هرچه قدرم از نظر گیم پلی ضعیف عمل کرده کرده باشه اما از نظر گرافیک فارتزا افق پشمشم نیست :lol:
      حوصله بحثم نداری اینقد از کامنتا ملت بالا نرو پسر جون!! اون پایین گفتی حوصله بحث نداری پس اینقد با این سخنان نوب وارانت به پر و پاچه این و اون نپیچ ;)

      ۲۱
    3. چه بکنیم که بعضی ها عقلشون به چشمشونه ،
      من نمیدونم ولی همون منتقد قبلش فورزا رو نقد کرده بود ، نمرات گیم اسپات همیشه منطقی بوده ، مثلا دیستینی داستان نداشت نمره ۸ از سایت ها دیگه گرفت و این ۶ بهش داده

      ۱۴
    4. داش رضا آنچارتد ۲ اواخر ۲۰۰۹ اومد و خدای جنگ ۳ اوایل ۲۰۱۰ :۲۴: یعنی فاصلشون حدود نیم سال بود نه یکسال بعدشم ما اصن به زاویه دوربین و سبک بازی کار نداریم خود منتقدین هم نیومدن قید کنن بگن مثلا چون gta v نسبت به open world بودنش گرافیکش خوبه پس بهترین گرافیک ماله همینه (مثلا میگم) و جایزه ی گرافیک رو به آخرین ما و بتل ۴ میدن بعدشم حرف منو قبول نداری حرف منتقدین رو که قبول داری معیار برتریه گرافیک از دید این افراد اینه که گرافیک بازی چقدر از نگاه بیننده چشم نوازتره

      ۲۰
    5. دوستان گلی که توجه نمی کنید!
      بحث سر گرافیکه! استاد هم گفت درایوکلاب با مشکلات گیم پلی که داره گرافیکش از هورایزون ۲ بهتره!
      خواهشا به موضوع بحث توجه کنید…
      نمی دونم چه سیستمی شده بحث سر هر موضوعی میشه اسم نحص متا میاد وسط!
      الان من در مورد مسائل فلسفی/سیاسی بایوشاک حرف بزنم دوستان متای هیلو میارن وسط!

      ۲۰
  2. بند بند حرفاش دهنمو س..یس کرد :'(
    خدایا خداوندا ینی میشه ماه دیگه یه تریلر گیم پلی ببینیم از این مسترپیس؟ :'(
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    واکنش مایکروسافتیون که بازیاشون کمتر از شاهکار نیست هم دیدنیست :lol: :25:

    ۲۰
    1. “واکنش مایکروسافتیون که بازیاشون کمتر از شاهکار نیست هم دیدنیست”
      خب همونطور که گفتی بازیهای مایکرو هم دست کمی از شاهکار نداره.
      من به جرئت میگم توی عمرم همچین هایپی رو در مورد هیچ بازیی ندیدم. هایپها هم فعلا فقط مختص گرافیک هست.
      منتظر نمایشهای بیشتر از خود بازی هستیم.

      ۱۷
    2. دروغ میگم ؟
      از نظر فروش متا و……
      تازه ۶۰ میلیون کپی هم ازش به فروش رفته! :lol:
      دوباره هم بگم؟
      بد بخت همین مستر چیف هست که کل انحصاری های سونی رو خورده :lol:

      ۱۵
    3. کاری به بقیه چرت و پرتایی که گفتی ندارم.در واقع اون چیز که ازش نام بردی مال بحث نیست!
      ولی استاد…(Masterpiece)کلمه ای انگلیسی به معنای شاهکار است.
      کلاس چندی عمو؟ :lol: :23:

      ۲۱

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر