واکنش Martin Sofiedal نسبت به نمایش خصوصی Uncharted 4: A Thief’s End | تا به حال چنین چیزی ندیدهام
Martin Sofiedal سازندهی فیلمی Fan Made از عنوان Uncharted است. از این رو، توانسته با یک تور سفری به استودیو Naughty Dog برود. در آنجا شاهد نمایشی از Uncharted 4: A Thief’s End بوده که با دیدن آن بسیار تحت تاثیر قرار گرفته است. وی درباره این نمایش که به صورت خصوصی پشت درهای بسته اجرا میشده گفت:
چیزهایی که دیدم جدید و عجیب بودند. برنامهریزی خاصی برای صحنههای اکشن در نظر گرفته شده بود. کارکترها و محیط، گرافیکی ورای تصور داشتند. من جداً از دیدن تغییرات Sully شگفتزده شدم. چندین ثانیه از محیط باز را نیز نظارهگر بودم که با وجود سپری شدن آن در مراحل اولیه باز هم فوقالعاده بود.
وی در توصیف جهش گرافیکی نسبت به قبل میگوید: “این جهش مانند جهش گرافیک یک بازی PS2 نسبت به یک فیلم Pixar است!” در ادامه نیز میگوید:
همچنین آنها به من یک تست نشان دادند که در آن Nathan Drake در بین علفها حرکت میکرد؛ در واقع، میخواستند واکنش فوقالعادهی گیاهان و هر بوته را نسبت به حرکات Drake در بین علفزارها را نشان دهند، در حالی که وزش باد نیز در آن موثر بود. واقعاً که چنین چیزی را قبلاً ندیده بودم!
عنوان Uncharted 4: A Thief’s End در سال ۲۰۱۵ انحصاراً برای کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
ایول :۲۱: :۱۲: :۱۵: :*:
Holy mother of mice!! Aman az lakposhtaye noob! Master chiefe master piece!!!:/ khodaya khodet tu hamin shabha shefaat kon!
بی صبرانه منتظر تجربه شاهکاری دیگر از ناتی داگ هستم، این صحبت ها… :۱۵:
———————————————————-
ReHe73 مرد باش، اگه ادعای منطق و فهم داری درست و با دلیل بحث کن، این قدر شلخته و شکمی بحث نکن، من به احترام PSYCHO MANTIS که با شخصیت بحث می کنه، کاری ندارم که بیام دامن بزنم به حرف ها ( خزعبلات ) دو سه نفری که مدام رژه میرن تو اخبار مختلف و با کامنت های بی ربطشون می خوان اظهار وجود کنن.
وگرنه اون قدر بی پایه و اساس و بی منطق بحث می کنی که به راحتی در چند کامنت عقب نشینی خواهی کرد اگه بخوام منطقت رو به چالش بکشم، ولی درست نیست چون این جا همه دارن سعی می کنن با حفظ شخصیت خودشون و دیگران کامنت بدن و تبادل نظر کنن.
لطف کن احترام گذاشتن و پایه و اساس بحث کردن رو رعایت کن.
———————————————————
” سانتا مونیکا هر بازیی بغییر از سبکی مثل گاد اف وار باشه بزنه بازی خوبی در نمیاد ، چون اکثر بازی ها رو تجربه های نسخه های شبیه به هم بازی رو میسازند ”
انسان ، آدم ، دوست ، عزیز خودت از این حرفت خندت نمی گیره، اگه نه به خودت شک کن.
نکنید این کارو
قلبمون ضعیفه
آنچارتد و دیگر هیچ :۱۵: :*:
خلاصه ناتی داگ کبیر هست و آنچارتد
باید شاهکار باشه
:*: :*: :*:
پنکه های ماکرو هم بخاطر سوزش حرفی نزنن که بدتر میسوزن
ولی حوصله بحث ندارم . کلن نمیخوام بحث کنم
تازه همه اینا ۶۰ فریم. یا خدای جنگ
یکم اون تیکه قیاسش با فیلمای پیکسار نچسب بود، انگار اینکاره نیست طرف
عزیزم
وقتی می خوای یه چیز ماورایی توصیف کنی از آرایه ی اغراق استفاده میشه.
که درکش راحت تر باشه!
همه ی ما اطلاع داریم که در اون حدی که ایشون میگن نیست( اختلاف کارتون های پیکسار و بازی های نسل ششم! )
د همین دیگه. اگه درکش براش سخت نبود (اینکاره بود) هم چین قیاسی نمیکرد.
من یه ماشین میبینم که سرعت زیادی داره اطلاعاتم در مورد خودرو کمه میگم مثل جت میرفت (قیاس ناشیانه)
حالا یکی که میدونه چی به چیه حرفم خیلی براش چرت و از مرحله پرته. امیدوارم گرفته باشی
تازه شاید این اختلاف هم باشه ولی طرف فیلم سازه معلومه دیدش به قضیه از چه زاویه ایه.
برای اینه که ما الان تصوری از گیمپلی یا جهان بازی نداریم!
حالا ایشون جلوتر از ما این چیزا رو دیده!
اینروز ها همه از واژه ی خوب و عالی استفاده میکنن!
تصور گرافیک انچارتد چهارم با این کلمات معمولیه….اما وقتی ایشون میگه پیکسار و نسل ششم می تونیم عمق پیشرفتو درک کنیم!
“این جهش مانند جهش گرافیک یک بازی PS2 نسبت به یک فیلم Pixar است!”
یعنی تصور این جهش تمامی موهای زائد بدن را میریزاند
اولین تریلر هم بسیار فک برانداز بود
یعنی چیزی فراتر از تلو در انتظارمان است؟
.
.
.
نمی دونم چی بگم! :۲۴: :۲۳:
تنم مور مور شد وقتی گفته هاشو خوندم!
خدا خودش بخیر بگذرونه…