خانه » اخبار بازی کارگردان خلاق Assassin’s Creed استودیوی جدیدی تاسیس کرد × توسط میلاد جهاندار در ۱۳۹۳/۰۸/۲۲ , 17:54:08 15 آقای Patrice Désilets کارگردان خلاق Assassin’s Creed استودیو جدیدی براساس استودیو یوبیسافت مونترال تاسیس کرد. وی کارگردان دو بازی نخست Assassin’s Creed بوده اما متاسفانه می ۲۰۱۳ از یوبیسافت اخراج شد و سپس به تاسیس این استودیو پرداخت. نام استودیو جدید Panache Digital Games بوده و شما اگر می خواهید از اطلاعات جدید آن باخبر شوید به وب سایت رسمی استودیو در اینجا مراجعه کنید. جالب اینجاست که استودیو Panache Digital Games در شهر مونترال کانادا واقع بوده و احتمالا برخی از همکارانش را به این استودیو خواهد آورد. ما نیز برای ایشان آرزوی موفقیت می کنیم. منبع نویسنده میلاد جهاندار بازی Assassin's Creedشرکت یوبی سافت (Ubisoft) 15 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. این آقای Patrice Désilets لزوما آدم خلاقی نیست، بلکه سمت اجرایی Creative director رو به عهده داشته. creative director یا کارگردان خلاقیت یا ایده پرداز که بعضا در صنعت بازیها نقش کارگردان اصلی رو هم به عهده داره، کسیه که گروهی زیر دستش و تحت نظارتش طراحی بصری (اعم از طراحی های کاراکتر و محیط، موشن کپچر، انیمیشن ها) رو انجام میدن و نظارت اصلی رو بر این بخش از بازیها داره. در مورد اسمهای گنده تر مثل تیم شفر خود کارگردان بازی، نقش کارگردان خلاقیت رو هم ایفا میکنه. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید الان که فکر میکنم مدیر پروژه ترجمه مناسب تری باید باشه! ۰۰ مودیر پروجه :lol: :ps: :ps: :ps: ۰۰ امیدوارم یه بازی توی همین سبک خلق کنه و بزنه این AC رو له کنه تا بلکه یوبی کمی به راه راست هدایت بشه و بکشه بیرون از این IP و بذاره یه نفسی بکشه! :۲۳: ۱۰ برای پاسخ، وارد شوید داخل تیتر خبر احتمالا منظورتون خالق نبوده؟ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید خلاق بوده که اون عناوین رو کارگردانی کرده دیگه! :۲۳: هنوزم که هنوزه بهترین های AC همون شماره ۱ و ۲ هست که ایشون کارگردانشون بوده! ۰۱ خداوند به راه راست هدایت کنه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید اگه این مسئول ساخته شدن این اساسین اخری هاس, پس “خلاق” چیه اون بالا نوشتید :۱۲: اگه هم که این مسئولش نبوده هم که ایشالا موفق باشه ۰۱ برای پاسخ، وارد شوید نه عزیز ! ایشون مسئول AC I و یکی از شاهکار های نسل قبل یعنی AC II هست ! بعدش اخراج شد ! ۰۰ دوستان کسی نمیدونه واقعا دلیل اخراجش چی بوده؟؟ اخه میخوام ماهایی که تو کار بازی سازی هستیم یه وقت این اشتباهارو نکنیم اخراج بشیم!!! ۲۰ برای پاسخ، وارد شوید اونم مثل تو طرفدار رمزی اسنو بوده :ps: :ps: :ps: ۰۰ این یارو خیلی خره ! کلا دلیل موفقیت نسبی برادرهود هم همین بود باز ! فکر کنم یه مدتی روی پروژه نظارت داشت ! به شدت منتظر بازی جدیدش هستم ! دلیل اخراجش هم فکر میکنم همین باشه که نمیخواست با عرضه هر ساله گند بخوره تو این سری ! کلا این جدایی ها و مشکلات با سازنده یه بازی دو سر باخته ! هم ناشر ضربه میخوره هم سازنده ! البته یوبی سافت چند سال بخاطر پایه محکمی که ایشون ساخته بود خوب سود کرد ولی الان میبینم که همین اساسین باعث افت سهامش شد ! باخت دیگر هم برای سازنده بود که چندین سال از عرصه بازی سازی دور موند و کلی بازی خوب از دستمون در رفت ! نمونه دیگر این مسئله هم میتونه کپکام باشه ! ۲۲ برای پاسخ، وارد شوید شماهستی منم هستم اگه اینده اساسین مثل رزدنت نشد رفتنPatrice Désilets مثل رفتن شینجی می کامی می باشد البته میکامی کجا این کجا ولی خوب … ۰۰ امیدوارم بازی های این استودیو هم به خوبی سر AC باشه :۱۵: ۳۱ برای پاسخ، وارد شوید امید وارم موفق باشه. تو این دو سه سال اخیر از زمین و زمان ضرر دید! ۱۱ برای پاسخ، وارد شوید نمایش بیشتر
این آقای Patrice Désilets لزوما آدم خلاقی نیست، بلکه سمت اجرایی Creative director رو به عهده داشته. creative director یا کارگردان خلاقیت یا ایده پرداز که بعضا در صنعت بازیها نقش کارگردان اصلی رو هم به عهده داره، کسیه که گروهی زیر دستش و تحت نظارتش طراحی بصری (اعم از طراحی های کاراکتر و محیط، موشن کپچر، انیمیشن ها) رو انجام میدن و نظارت اصلی رو بر این بخش از بازیها داره. در مورد اسمهای گنده تر مثل تیم شفر خود کارگردان بازی، نقش کارگردان خلاقیت رو هم ایفا میکنه. ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
امیدوارم یه بازی توی همین سبک خلق کنه و بزنه این AC رو له کنه تا بلکه یوبی کمی به راه راست هدایت بشه و بکشه بیرون از این IP و بذاره یه نفسی بکشه! :۲۳: ۱۰ برای پاسخ، وارد شوید
خلاق بوده که اون عناوین رو کارگردانی کرده دیگه! :۲۳: هنوزم که هنوزه بهترین های AC همون شماره ۱ و ۲ هست که ایشون کارگردانشون بوده! ۰۱
اگه این مسئول ساخته شدن این اساسین اخری هاس, پس “خلاق” چیه اون بالا نوشتید :۱۲: اگه هم که این مسئولش نبوده هم که ایشالا موفق باشه ۰۱ برای پاسخ، وارد شوید
دوستان کسی نمیدونه واقعا دلیل اخراجش چی بوده؟؟ اخه میخوام ماهایی که تو کار بازی سازی هستیم یه وقت این اشتباهارو نکنیم اخراج بشیم!!! ۲۰ برای پاسخ، وارد شوید
این یارو خیلی خره ! کلا دلیل موفقیت نسبی برادرهود هم همین بود باز ! فکر کنم یه مدتی روی پروژه نظارت داشت ! به شدت منتظر بازی جدیدش هستم ! دلیل اخراجش هم فکر میکنم همین باشه که نمیخواست با عرضه هر ساله گند بخوره تو این سری ! کلا این جدایی ها و مشکلات با سازنده یه بازی دو سر باخته ! هم ناشر ضربه میخوره هم سازنده ! البته یوبی سافت چند سال بخاطر پایه محکمی که ایشون ساخته بود خوب سود کرد ولی الان میبینم که همین اساسین باعث افت سهامش شد ! باخت دیگر هم برای سازنده بود که چندین سال از عرصه بازی سازی دور موند و کلی بازی خوب از دستمون در رفت ! نمونه دیگر این مسئله هم میتونه کپکام باشه ! ۲۲ برای پاسخ، وارد شوید
شماهستی منم هستم اگه اینده اساسین مثل رزدنت نشد رفتنPatrice Désilets مثل رفتن شینجی می کامی می باشد البته میکامی کجا این کجا ولی خوب … ۰۰