موتور گرافیکی Panta-Rhei کپکام از تکنولوژی Mantle شرکت AMD پشتیبانی می کند

در ۱۳۹۳/۰۹/۰۱ , 19:00:17
پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت AMD, کنسول Xbox One

دو شرکت AMD و کپکام از طریق یک اطلاعیه ای اعلام کردند تکنولوژی Mantle شرکت AMD از این پس از موتورگرافیکی Panta-Rhei کپکام جهت افزایش عملکرد بازی ها و کیفیت بصری عناوین آینده کپکام پشتیبانی خواهد کرد. آقای Masaru Ijuin مدیر فنی در شرکت کپکام گفته است:

این موضوع موجب بهبود عملکرد موتورگرافیکی Panta-Rhei که برای کنسول توسعه یافته خواهد شد. شرکت کپکام در حال ارزیابی تکنولوژی Mantle شرکت AMD برای بهبود کیفیت گرافیکی و ادغام آن با موتورگرافیکی Panta-Rhei است تا مزایای فوق العاده و عملکرد قابل توجه ای به علاقه مندان به بازی و توسعه دهندگان ارائه گردد.

این عمل کپکام به معنای انتشار Deep Down برای PC نیست و کپکام قصد دارد از موتورگرافیکی Panta-Rhei برای عناوین آینده خود بکار گیرد.


23 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. اینجا ما فقط به پلتفرم اصلی بازی که ps2 باشه کار داریممم که اونم خودت میدونی متاشو :-) . بعدشم آدم که بازیه مورد علاقشو به خاطر اینکه خوب نتونستن روی پی سی پورتش کنن مسخره نمیکنه که! :11:

      ۰۰
    1. اتفاقا پایین ترین نمره تو سریه اونیموشا رو همین گرفته که. متاکریتیک یه سر بزن. نمره خودش داره میگه که این شماره نسبت به قبلیا افت داشته. بازیه با سبک خاصی هم نیس که بشه گفت سلیقه یی بهش نمره دادن , متاش کمتر از بقیه شده. البته یه وقت فکر نکنی که به خاطر متاش من میگم از شماره های قبلیش پایینتره! اتفاقن خودم تمومش کردم و خوبم بود. ولی وقتی میخاستی به بقیه وصلش کنی همچین وصله خوبی نبود. اگه دقت کنی منم نگفتم که محیطش عوض شده. به موزیک و شخصیت بازیش اشاره کردم. گفتم که , مثل کاری که تو شماره ۳ کردن. فضای ژاپنیشو نگه داشتن ولی چاشنی غربی هم بهش اضافه کردن. البته من از دید خودم که خیلی به اصالت بازی معتقدم این انتقادو دارم. در نهایت وقتی شما ازین بازی لذت میبری که نمیشه گفت چرا. خب دوست داری دیگه :-)

      ۱۰
  1. کاملا با حرفت مخالفم بازی کاملا تم ژاپنی خودش رو حفظ کرده .حتی کلیه لوکیشن ها مال روستا های ژاپنه کاملا حالت انیمه ای داره و از همه مهم تر دارای پایان بسیار خوبیه(یه جنگ جو که کاملا تنها به جنگ میره و برای نجات مملکت جون خودش رو فدا می کن)
    این قسمت دارای بیش ترین ساعت گیم پلی که باعث میشه با کارکتر ها کاملا خو بگیری. :۱۵:

    ۲۰
    1. ای بابا! واقعن میگی؟! اتفاقن کاملن یادم بود ولی من برعکس نظرت چون این شماره از اصالت سامورایی فاصله گرقته بود اصلن به عنوان اونیموشا قبولش ندارم. شماره هم نداره پس بنابراین جزو سری اصلی به حساب نمیاد. اگه یادت باشه موزیکش گیتار الکترونیک داشت که اونم معلومه چه بازاری هدفشون بوده که همچین کاری کردن. اصلن به نظرم اگه اونیموشا سراسر با موزیک شرقی و اون فلوت رمزآلود ژاپنی همراهی نشه فضاش عوض میشه. کاراکترشم که دیدی چجور شده بود. یه پسر غربی که لباس سامورایی تنش کرده بود. اصلن سامونوسکه و جوبی کجا و این کجا! این یه افسانه ژاپنیه دوست گرامی. هیچ وقت نمیشه لباس تجدد به تن افسانه کرد جون دیگه گیراییه خودشو از دست میده. البته اکشن خوبیه ها ولی اونیموشا نیست. تازه من میخواستم بگم چرا رفتی عکس اینو برا اواتارت انتخاب کردی؟!! :۱۲: اینم نظر من بود :-)

      ۰۱
    1. همش به خاطر سلیقه مصرف کننده غربی ازین عناوینشون فاصله گرفتن. رزیدنتو که اونجور اکشنش کردن , اونیموشا رو هم چون کاملا یه داستان ژاپنیه , چون نمیشد حال و هواشو عوض کرد دیگه گذاشتنش کنار. شماره سومشم تقریبن همینکارو کردن. یه بخش داستانو بردن تو پاریس ولی خب دنیای اونیموشا رو هم جداگونه بهش پرداختن که کاملن از حال و هوای ژاپنی در نیاد. من نمیدونم چرا اون سلیقه هاییرو که باعث شدن ۳شماره ازین بازی ساخته بشه رو در نظر نمیگیرن! یعنی تا این حد جمعیت ماها کم شده که براشون نمیصرفه؟! آخ که عاااشق ساموراییها و اون شمشیر بی مثالشونم. پسر فک کن یه اونیموشای نسل جدید با حضور هر دوتا قهرمان , سامونوسکه و جوبی میساختن و ما دوتا رو مسافر جهان آخرت میکردن. :۲۴: اصلن همون نسخه های قدیمی رو هم بازسازی کنن میکنیم تو حلقمون :۱۵:

      ۵۰
    1. سایت چقد amd فن داره خبر نداشنیم
      یا حضرت دیسلایک

      اتفاقا فکر کنم بو از جانب کارت گرافیک تو داره میاد علی :۲۶:

      ۵۱
    2. اره واقعا جای سوختن داره
      یک کارت گرافیک خریدی
      داری روش غذا میپزی میفروشی به مردم کلی پول در میاری
      من یک کارت خریدم روش بستنی درست میکنم ولی تو این هوا مشتری نداره :۲۶:

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر