Bloodborne با فریم ریت کمتر از ۶۰ اجرا خواهد شد

در ۱۳۹۳/۰۹/۱۷ , 13:00:00
بازی بلادبورن (Bloodborne), شرکت سونی (Sony), شرکت فرام سافتور (From Software)

عنوان Bloodborne در E3 امسال توسط استودیو From software سازنده دو بازی محبوب نقش آفرینی Demon’s Souls و Dark Souls برای PS4 معرفی شد. این بازی دارای گیم پلی جذاب و داستانی گیرا بود که طرفداران PS4 را شیفته خود کرده است.

به خصوص این که استودیو موفق From software در حال توسعه این بازی مورد انتظار است. اما به نظر می رسد این بازی مورد انتظار با تمام ویژگی های خوبی که دارد فریم ریتش کمتر از ۶۰fps است.

زیرا به تازگی آقای Hidetaka Miyazaki کارگردان بازی تایید کرد این عنوان به دلیل محدودیت های فنی با فریم ریت کمتر از ۶۰fps اجرا می شود. ایشان چنین گفتند:

این دشوار است. من فقط می توانم بگویم به دلیل محدودیت های فنی متاسفانه تصمیم گرفتیم برنامه ای برای فریم ریت ۶۰fps نداشته باشیم. من واقعا امیدوارم که مردم درباره آن با من صحبت نکنند.

Bloodborne ابتدا برای انتشار در ۶ فوریه ۲۰۱۵ برنامه ریزی شده بود که در نهایت به ۲۴ مارس موکول شد.


66 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. عده ای مثل شایان عزیز تمرکزشون رو داستان سرایی و گیمپلی عالی هست وزیاد به این مسائل اهمیت نمیدن..
    این دیدگاه نسبتا درسته.. ولی باید قبول کرد با پیشرفت تو این حرفه نخوایم انتظاراتمون رو بالا ببریم عملا صنعت گیم کسل کننده میشه
    تو این زمونه حتی کوچیک ترین اختلاف چه تو فریم ریت و چه تو رزولوشن میتونه حیاتی باشه.. هر چند برای سبکی مثل هک ان اسلش و هک اسلش/آر پی جی این پایداری بازیه که مهمه…
    گرچه انتظارم ۶۰ فریم بود.. ولی امیدوارم این فریم ثابت باشه چون تو این سبک بازی به شدت مهمه
    هر چند داستان بازی هنوز کلیشه ایه و باید دید چطوری با پیچ و خم دادنش بازیبازو نگه میدارن

    ۲۰
  2. در مورد داستان پردازی ds کاملا اشتباه می کنی تک تک باس های بازی شخصیت پردازی خیلی خوب و سرگذشت مخصوص به خودشون رو دارن که از روی دیالوگ های بین کارکتر ها و یا ایتم هایی که از اون ها دراپ میشه مثل باس سول ها می تونی متوجه بشی . پیشنهاد می کنم ویدیو هایی که در مورد داستان دارک سولز هست رو ببینی (یادمه ۳ تا فیلم ۲۰ دقیقه ای کاملا داستان بازی رو تحلیل می کنه. ;)

    ۱۰
  3. اوایل نسل هفتم رو به یاد خودتون بیارید یه بار دیگه و اونو با اواخرش مقایسه کنید.رسیستنس فال اف من و ان اف اس موست وانتد رو با بتلفیلد۴ و موست وانتد جدید مقایسه بکنید.صدرصد این نسل هم شاهد بازی های فوق العاده زیبایی خواهیم بود و هرچه جلوتر میریم شاهد انجین های بهتر و بهینه تری خواهیم بود.بایوشاک اول رو با بیکران مقایسه بکنید،با اینکه هردو از یه موتور بهره گرفتن ولی انقدر تکنیک جدید به موتور اضافه شده که تقریبا میشه گفت به یه موتور costumeتبدیل شده.فقط باید صبر کرد…

    ۰۰
  4. بزرگترین مشکل این نسل برای هر دوکنسول AMD هستش
    و تکنولوژی داغون APU که فقط گول زننده هستش :11:
    ————————————————————————-
    هر دوکنسول باید
    تائید میکنم
    باید ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم به راحتی برای گیمر در دسترس قرار بدهند
    پس چرا کنسول های نسل پیش ترک کردیم و آمدیم سروقت نسل جدید
    ————————————————————————
    مشکل بعدی انتخاب تراشه گرافیکی ضعیف PS4 و ضعیف تر XBone هستش
    بنظرم پردازشگر مرکزی کمی ضعیف تر با هسته کمتر انتخاب میکردند
    ولی تراشه گرافیکی حداقل گزینه بهتر و قویتر که تغییر هزینه نداشته باشد
    و در حوالی همین ۴۰۰ دلار میشد عرضه کرد ایده آل تر بودش
    ۸ تا هسته داری و ۸ گیگ رم ولی تراشه گرافیکیت ضعیف باشه به چه دردی میخوره
    :pc: گیمر ها شاید حرف منو درک کنند
    موقع اجرای بازی ها چقدر پردازشگر مرکزی درگیر هستش و چندتا هسته و آنگاه تراشه گرافیکی
    بدبخت و بینوا چقدر درگیر هستش :11:
    دیگه سیستم فول ست AMD هستش که با :pc: چندان فرقی نداره

    ۳۰
    1. جالبش اینجاست که CPU نسل قبل PS3 به مراتب قویتر از PS4 تشریف دارن و فرکانس بالاتر اخه ۱.۶ گیگاهرتز شد سرعت حالا بهونه بیارن چون ۸ هسته هستش همین APU اواخری AMD A10-7850K Kaveri فرکانش ۴ گیگاهرتز هستش! تازه APU های AMD اصلا در حد CPU های سری حرفه ای مثل FX-8350 هم نیستن حالا تو بخش GPU هم که به نظرم تو این بخش مشکل خاصی حداقل PS4 نداره از نظر رزولوشن فول ولی خب مشکل فریم ۶۰ دقیقا تو این بخش خودشو نشون میده علتش هم تعداد کم واحد استریم هستش که ۱۱۵۲ تا هستش اگه این واحد ۱۵۳۶ واحد بود شک نکنید رو ۶۰ فریم اجرا میشد حتی بالاتر!!! اما خب XONE مشکل اساسی تو این بخش داره و به همین خاطر هم داره والار میزنه قسمت رزولوشن و در حقیقت توانایی ساپورت کردن فول رو با جزئیات بالا نداره باید رزلوشن پایین بیارن تا جزئیات بالا ببرن اگه بازی رو فول ساپورت کرد یا جزئیات پایین اوردن یا بازی خیلی سبک هستش!! و یا سازندهایی مثل یوبی سافت سعی میکنن مردم گول بزنن که به اون روز میفتن و بازیشون نمیتونن خوب بهینه بکنن چون از سخت افزار ضعیف میخواستن پورت کنن به سخت افزار قوی تر که باید برعکسشو انجام میدادن مثل اکتی و اون تکنیک جالب به کار میبردن در مورد رم هم که PS4 یه جورایی از زمان خودش جلوتر و همین به نجات سیستمش تو سالهای پایانی عمرش تو خیلی از ضمینه ها خواهد اومد.

      ۰۰
    2. دوستان اومدن ساختار نسل قبل رو با الان مقایسه میکنند
      راجع به پردازنده ی گرافیکی عرض کنم که به واقع شما apu رو که نمی پسندین تنها سیستمی هست که میشه به طور کامل اورکلاکش کرد
      شما کارایی ۱.۸۴tflp رو کم چیزی میدونین که بهش خرده میگیرین؟
      بله من خودم قبول دارم nvidia نسبت به amd همیشه یک قدم جلوتر بوده اما طراحی کنسولی کلا با pc فرق داره! pc نصف قدرت پردازشیش فقط صرف نرم افزارها و خود سیستم عامله ولی کنسول فقط و فقط برای بازی طراحی شده! در ضمن قیمت همیشه باید مد نظر باشه! انتظار نداشته باشین با ۴۰۰ دلار از یه high end pc جلوتر بزنین! به نظر من یک گیمر واقعی به فریم ریت و رزولوشن دل نمی بنده بلکه تجربه و اون سرگرمی بازی باید برای یه گیمر مهم باشه!

      ۱۱

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر