فکر بازی با دوستانتان را در No Man’s Sky بهکلی فراموش کنید
No Man’s Sky اگر دنیای نامحدودی نداشته باشد، اما عمر محدود زمین برای زیرورو کردن آن کفاف نمیدهد؛ تخمین زده شده است ۲.۸ میلیارد سال دیگر که نابودی خورشید، تاریکی مطلق را بر صفحه آسمان منظومه شمسی حکمفرما و هستی را از آن ساقط کند، آن روز No Man’s Sky هنوز هم جاهایی دارد که افراد کاوش نکرده اند.
وسعت بازی را تصور کنید، این موضوع که بازی موقع شروع هر فرد را به صورت تصادفی در نقطهای رها میکند را هم در نظر بگیرید، و به این فکر کنید که اگر با دوستتان وارد بازی شوید، چقدر احتمال دارد بتوانید او را در مولتیپلیر بازی پیدا کرده و با هم بازی را ادامه دهید. Sean Murray رئیس Hello Games موضوع را جالب توضیح میدهد.
مردم مدام از مولتیپلیر بازی از ما سوال میکنند، و فکر میکنم مردم آنچه میخواهم بگویم را بدانند کاملا متوجه میشوند که دور بودن از یک بازیکنِ دیگر چه مفهومی میتواند داشته باشد. مردم مدام به ما میگویند قبول است، اما اگر ما بدانیم طرف دقیقا کجاست آن وقت چه؟ میتوانیم آن جا برویم؟ پاسخ به ظاهر مثبت است. اما اولا آنها باید مدت نسبتا زیادی سرجای خود بمانند، سپس هم وقتی به آنجا رسیدید روی آن سیاره فرود آماده و به خود میگویید: “من روی یک سیاره به بزرگی زمین هستم و روی یک کوه ایستادهام، تو کجا هستی؟” بله میدانم، قضیه عجیب و دلهرهآور است.
آقای Murray مولتیپلیر بازی را با مولتیپلیر سولز مقایسه کرده و بخش چندنفره را قلب بازی نمیداند، بلکه افزونهای میداند که هدف از آن جمع کردن ده ها هزار آدم دور هم نیست، در عوض برای این است که بازیکنان پرواز یکدیگر را به نظاره نشسته و به صورت تصادفی با هم برخورد کنند.
No Man’s Sky انحصاری زمانی PS4 است و ساخت نسخه PC نیز پیش از این تایید شده است. نسخه اولیهی این عنوان ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
هنوزم برام سخته درک کنم همچین بازی رو ده نفر می سازن
بدون شک یکی از بهترین بازی های عمرم می شه
بازی به این گونه که گفته می شه محیطی بسیار بزرگ داره ولی از این می ترسم داستان خوبی نداشته باشه (منظورم دلیل خوبی که همه ی این چیزها دور هم جمع میشه ).
به حق چیزای ندیده! ساخت و طراحی همچین چیزی چقدر زمان برده؟
یعنی نهایت لذته
تازه اگر برای مدتی طولانی ساکن نقطه ای باشد شاید
وسعت بازی از همون نمایش های ابتدایی مشخص بود
عظمت دنیای این بازی واقعاً غیر قابل توصیف هست
به به به
هر طور که شده باید نسخه اصلی این بازی رو بگیرم
تا هم از سازندگانش تشکر کنم
هم این من بی نهایت عاشق اینگونه بازی های وسیع
اونم در حالت انلاین هستم
سپاس
البته مانند هر سازنده ی دیگری که برای توصیف چیزی که خلق کردند کمی از چاشنی اغراق استفاده میکنند ایشون هم کاملا این حق رو دارند که درباره ساخته شان مبالغه کنند که اگر درست انجام بشه خیلی هم خوبه. در کل اینگونه صحبتها و توضیحات هیجان و لذت انتظار را بیشتر میکند .
البته صحبت های اغراق آمیز همیشه هست و دیگه ما عادت کردیم این حرف ها رو نادیده بگیریم و به واقعیت ها نگاه کنیم. این بازی هم واقعا بازی بزرگیه.
بله دوست عزیز قبول دارم حرفتون رو اما بازم عرض میکنم که این گونه صحبتها اگر درست انجام بشه میتونه تاثیر مثبتی روی مخاطب بزاره و خودم هم امید زیادی به این بازی دارم .
تو تمام تریلر ها توشون بی هدف بودن مشهوده .
سوار سفینه می شی می ری فضا بعد تو یه سیاره نامعلوم پیاده می شی دوباره راه میوفتیو بازم تکرار هیچ امیدی بهش نیست
___________
It will END where it Began
سبک خاصی هست به هر حال و برای کسایی که محیط خیلی بزرگ از بازی میخوان مناسبه. بله شاید برای بازیکن های داستان محور چندان جالب توجه نباشه.
براى بازیکن هاى گیم پلى محور هم چیز خاصى نمى تونه داشته باشه! مى تونه ؟ :۲۴:
باعظمت ترین بازی تاریخ
راست میگه این جوری بهتره نباید بهش گیر بدن چه عظمتی داره این No Man’s Sky
The bigest game EveR