سازنده‌ی Divinity: Original Sin روی نقش‌آفرینی‌های جدیدی کار می‌کند

در ۱۳۹۳/۰۹/۲۷ , 21:30:10
Larian Studios, بازی Divinity: Original Sin

Divinity: Original Sin، عنوانی که سرمایه خود را با موفقیت از کیک استارتر بدست آورد، در پایان کار نیز عنوان موفقی از آب درآمد؛ تاجایی که گیم اسپات آن را به عنوان بهترین نقش‌آفرینی سال PC معرفی کرد. ما نیز در نظرسنجی نقش آفرینی برتر سال این عنوان را در لیست پنج‌تایی خود لحاظ کرده بودیم، که البته Dragon Age: Inquisition گوی سبقت را از این عنوان و سه بازی دیگر ربود.

آقای Swen Vincke، کارگردان این بازی و موسس لاریان، در مطلبی طولانی در وبسایت خود، ضمن تشکر از حامیان کیک استارتر، از انتخاب شدن بازی به عنوان نقش آفرینی سال PC از سوی گیم اسپات ابراز خوش حالی کرده و نوشته است:

“نه. در میلیون ها رویا تصور نمی کردم که بهترین نقش آفرینی سال PC را از گیم اسپات بگیریم. اما واقعا بخاطر آن به خودم می بالم. این که تلاش‌مان در پایان کار، پس از یک ۲۰۱۴ رویایی برای استودیو به ثمر نشست نتیجه‌ای عالی است. از مشقت کار در پایان مثل یک جسد متحرک شده بودم اما با توجه به حمایتی که از ما شد، به سرعت این تجربه را تکرار خواهم کرد.”

آقای Vincke راجع به برنامه شرکت برای دو سال آینده توضیح داده که نشان می دهد آن ها با تاسیس استودیوی جدیدی در کِبِک، در حال توسعه تیم خود بوده و نه فقط روی یک عنوان، روی چند نقش‌آفرینی جدید مشغول کار هستند.

“ما این همه آدم استخدام نمی کنیم که فقط  D: OS را به تجربه بهتری تبدیل کنیم، نه، مسلما داریم روی RPG های جدیدمان کار می‌ کنیم.”


3 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر