موتورگرافیکی Street Fighter V آنریل انجین ۴ است

در ۱۳۹۳/۰۹/۲۸ , 11:13:08
Street Fighter V, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت کپکام (Capcom)

شرکت کپکام به تازگی اعلام کرده که عنوان Street Fighter V از موتورگرافیکی Unreal Engine 4 بهره می برد. کپکام ادعا کرده که به منظور ایجاد بهترین عنوان Street Fighter تا به امروز تیم سازنده از بهترین و بزرگترین تکنولوژی موجود که همان لایسنس موتورگرافیکی شرکت Epic است بهره می برد.

آقای Bochan Kim یکی از تهیه کنندگان شرکت کپکام گفته است :

هدف ما ارائه نسل بعدی Street Fighter که از فرنچایزهای گیمی مبارزه ای محبوب ما بوده و ساخت بهترین عنوان ممکن برای طرفدارانمان می باشد. به منظور اینکه در زمان موعد بازی کاملی ارائه دهیم باید به ترکیت آخرین و بزرگترین تکنولوژی موجود بپردازیم و به همین دلیل با شرکت Epic Games جهت استفاده از موتورگرافیکی Unreal Engine 4 در Street Fighter V همکاری کردیم.

آقای Taka Kawasaki از مدیران شرکت Epic Games ژاپن اضهار داشتند:

فرصت ایجاده شده برای کمک به تیم سازنده با استفاده از موتورگرافیکی Unreal Engine 4 برای عنوان جدید افتخار بزرگی برای شرکت Epic Games است.

Street Fighter V قرار است در سال آینده یا ۲۰۱۶ برای PC و PS4 عرضه شود.


22 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. دمشون گرم . از نظر گرافیک این بازی تضمین شدت (البته از هر نظر تضمین شدست :۲۴: )
    هنوزم درک نمیکنم چرا اد بون و رفقا برای ساخت نسخه جدید MK از UE 3 استفاده می کنن کاش یه بازی میان نسل نمی بود
    پ.ن:موتور نسخه IV چی بود ؟! (MT یا UE) :19:

    ۰۰
    1. وارنر با آنریل مثل اینکه قرار داد داره برا همین دو بازی دیگشون از UE3 استفاده می کنن یکی بتمن یکی هم مورتال…
      البته این موتور بشدت بهینه سازیش کردن و از نظر گرافیکی خیلی خوب عمل خواهند کرد بدون شک! :)

      ۰۰
  2. تکن ۷ هم با آنریل ۴ ساخته میشه
    اگه تو ۲۰۱۵ منتشر بشه خیلی با حال میشه چون مورتال کومبات جدید که ۲۰۱۵ میاد تکن ۷ هم احتمالا تا آخر ۲۰۱۵ آماده ی عرضه میشه بعد ۲۰۱۵ میشه سال فایتینگ ! :D
    Tekken 7 + Mortal Kombat X + Street Fighter V
    سه نسخه ی اصلی از بزرگترین سری فایتینگ های تاریخ در یک سال :10:

    ۲۰
  3. همه چیز برای ملاقات با یک اثر فوق العاده آماده شده. و اینجاست که به حرف خودم بیش از قبل ایمان می‌آرم: ” در تمامی بازیهای دنباله‌دار، قسمت پنجم (V) ماندگارترین و بهترین شماره از بازی خواهد بود”…
    چه بسیاری از عناوین این قانون نانوشته رو اثبات کردند…

    ________________________________________
    ( The HOBBIT: The Battle of the Five Armies )

    ۱۱
    1. البته بردیا جان در مورد رزیدنت اویل ۵ صدق نمیکنه ! چون با توجه زمان طولانیه ساختش بسیار بسیار پایینتر از حد انتظار بود

      ۱۰
    1. متاسفانه انتظاراتو از نظر فنی براورده نکرده!
      این انجین اوایل پر از مشکل بود که تا امروز درصد بسیاریش فیکس شده..

      ۱۰
    2. PSYCHO MANTIS@
      درود
      موافقم
      اما خب طی زمان داره عالی تر میشه (به قول شما فیکسش میکنن)
      نسخه سوم هم اینطور بود!

      ۱۰
  4. تو سری استریت فایتر به جرات میشه گفت اهمیتش به گیمپلی سخت و هاردکوری و طراحی کاراکترها و محیطشه
    همیشه از استایل گرافیکیش خوشم میومد و امیدوارم اون تم فانتزیشو حفظ کنه … البته کمی هم تم تاریک هم بزنه بد نیست
    به شدت منتظرم تا با چنگال های وگا حسابی از حریفا پذیرایی کنم :۱۴: :۲۴:

    ۳۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر