سونی اکنون به رقم ۱۸.۵ میلیون PS4 فروخته شده دست یافته است

در ۱۳۹۳/۱۰/۱۶ , 09:55:00
PS Plus

در پستی توسط سونی در ژاپن که بدست Gematsu ترجمه شده است، این شرکت اعلام کرده است که تاکنون، ۱۸.۵ میلیون دستگاه PlayStation 4 را در سطح جهانی فروخته است.

سونی در حالی به مرز ۲۰ میلیون برای این کنسول بازی نزدیک می شود که در فصل تعطیلات کریسمس، که در آن اغلب فروشگاه های خرده فروشی به اوج فروش خود در سال دست پیدا می کنند، ۴.۱ میلیون دستگاه PS4 دیگر فروخته و تا چهارم ژانویه، مجموعا به رقم ۱۸.۵ میلیون فروش رسیده است. تعداد عضویت در سرویس PlayStation Plus نیز اکنون رقم ۱۰.۹ میلیون را نشان می دهد.

این در شرایطی است که اخیرا یکی از مسئولین سونی اظهار داشته بود که ۲۰۱۵، سال واقعی نمایش کنسول ها خواهد بود و باتوجه به سال پررونقی که صنعت گیم با عناوینی چون Batman: Arkham Knight و The Witcher 3: Wild Huntپیش رو دارد، و عناوین اختصاصی متعددی که شرکت امسال برای پلتفرم خود درنظر گرفته است، همچون The Order: 1886 و Uncharted 4: A Thief’s End، انتظار می رود کنسول سونی روند فروش مناسب خود را در ۲۰۱۵ نیز حفظ کند.


125 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. واقعا که سونی قدرت برتر در صنعت گیم هستش،امیدوارم خیلی بیشتر از اینا بفروشه…..
    :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵:
    :ps: :ps: :ps: :ps: :ps: :ps: :ps: :ps: :ps: :ps: :ps: :ps: :ps: :ps: :ps:
    :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵:

    ۱۰۱
    1. رقابت در آینده سخت تر میشه ، مشکلات رم xbox one کامل حل شده ، چیزی نصف فضای رم خالی شده ، که حتی گفتن DX12 هم دیگه ساپورت میکنه

      ۳۲۹
    2. شما باز با سواد دبستانی انگلیسیت رفتی سایت های خارجی؟ :۲۴:
      عزیزم رمش ضغیف تره ، سخت افزارش ضعیف تره ! معجزه که نمیخواد بکنه :lol: :26:
      مشکل نداشته که بیاد مشکلش رو حل کنه !
      فقط به ضرب و زور خراب کردن دستگاه میاد اینکارا رو میکنه !
      از فضای رمی که برای OS در نظر گرفته شده میگیره میاد میده به بازی که مطمئنا باعث میشه قابلیت های مولتی تسکینگش بدجوری در حین بازی افت کنه !
      یا میاد از قدرت CPU مربوط به کار های غیر از بازی میگیره میزاره در اختیار سازنده که بازم باعث میشه خیلی از قابلیت های ایکس باکس وان مثل فرمان صوتی ، کینکت یا پردازش های بک گراند سرعتش بیاد پایین !

      ۱۵۲
    3. محمدرضا
      نمیدونی که
      مایکروسافت به این عظمت مگه میشه بیاد با یه شرکت زپتری مثه سونی کل بندازه بعدشم کم بیاره ؟؟؟ :lol: :lol: :lol:
      XBOX ONE:HIDDEN POWER EDITION :18: :18: :18:

      ۶۶
    4. محمدرضا کاشفی چرا داری وقت باارزشترو واسه اینا صرف میکنی اخه :(
      اینا خودشونو زدن به کوچه ای علی چپ اینا نمیخوان هدایت شن ولشون کن تو دنیای خودشون شاد باشن :11:

      ۱۳۰
    5. به ضرب و زور و خراب کردن کنسول :|
      اولا خراب کردتی در کار نیست ( یاد قضیه مال کشی مایکروسافت افتادم ) :۲۶:
      دوما به قابلیت های مولتی تسکینگ هیچ ضربه ای وارد نمیشه سازنده ای که قرار نیست از کینکت استفاده کنه بهتره از توانایی کنسول برای ساخت بازیش استفاده کنه

      ۱۴۵
    6. @نیمار
      یه سری کلمات رو که خودتم معنیش رو نمیدونی گذاشتی کنار هم بعد با شقیقه پیوندش دادی !
      یعنی من بخوام جواب تو رو بدم باید سه صفحه فقط برات هر قطعه رو توضیح بدم و بگم کارش چیه :lol: :26: و مطمئنا همچین خریتی نمیکنم !
      @هیراد
      عزیزم شما بفرما مقاله دیجیتال فاندری رو بخون !
      جدیدن مایکرو اجازه استفاده ۵۰ تا ۸۰ درصد یکی دیگه از هسته های CPU دستگاه رو به سازنده داده ، حالا از این بگذریم که پردازش و کار اصلی بر عهده GPU هست ( برتری ۴۰ درصدی سونی در این زمینه ) و اینم نگیم که جفت CPU ها مثل هم هستن !
      اما همچین کاری اولا فرمان های صوتی رو بلا استفاده میکنه ، قابلیت های بک گراند رو کند میکنه ، و عمق دوربین کینکت رو ضعیف میکنه !
      خوب این هیچ کاری جز خراب کردن کنسول نداره عزیزم :-)
      مثلا شما بازی رو که میزاری تو دستگاه همون اولش که همش نصب نمیشه ، یه مقداریش نصب میشه ! بقیش میره تو بک گراند ! حالا شما بخوای هم بازی کنی هم این نصب بشه با اون سرعتی که سر هسته اضافه از دستگاه گرفته شده رسما تر میزنه تو پردازش بازی :۲۴: :lol:
      حالا این قضیه رم هم نمیدونم درست باشه یا نه آما ، حدود فکر کنم ۲ گیگ از رم هر دو دستگاه فقط برای OS اختصاص داده شده اگه مایکرو مثلا بخواد حتی ۵۱۲ تا هم بده به بازی بدجور OS ضعیف میشه و مولتی تسکینگ کند !

      ۸۴
    7. این حرفا مثل کند شدن مالتی تسکینگ و فلان در صورت فلان شدن :۲۵: ،روی کاغذ مطرحه. در عمل کسی هنگ کردن موقع مالتی تسکینگ یا بازی کردن مشاهده نکرده.

      ۳۱۳
    8. هنوز که اینکار رو نکرده :|
      بعدشم روی هر بازی ای نیست !
      استفاده از هسته اضافه اختیاره !
      قضیه رم رو هم من تازه اینجا شنیدم و گفتم اگه اینکار رو کرده باشه مطمئنا اینجوری میشه !

      ۸۳
    9. مایکروسافت بهتر از هر کسی خصوصیات کنسول خودش می دونه و بهش آشنایی داره و کاری نمیکنه که از قدرت کنسول کاسته بشه
      اما همچین کاری اولا فرمان های صوتی رو بلا استفاده میکنه ، قابلیت های بک گراند رو کند میکنه ، و عمق دوربین کینکت رو ضعیف میکنه !
      وقتی سازنده قرار نیست از کینکت استفاده کنه چیزهایی که شما نام بردین دیگه هیچ اهمیتی ندارن
      در مورد سرعت نصب بازی ها هم مایکروسافت قراره با راه کارهایی سرعت رو بالاتر هم ببره

      ۷۵
    10. DX12 بر روی PS4 عرضه میشه؟
      کینکت دیگه تموم شد رفت ، مقاله چیه ، ما یه عمر برنامه نویسی کار کردیم ،
      اصلا کلمه بهینه به گوشت خورده ؟ اگر شما راست میگی چرا ناتی داگ همون زمان عرضه ps3 نتونست بازی هایی به گرافیک the last of us بزنه؟
      تو از کجا میدونه این بهینه سازی بدر نمیخوره ، طراح یک از بازی ها مستقیم گفت با این بهینه قدرت تو کنسول برابر شده ، قبلا یه ابزار های در اختیارمون نبوده و حالا در اختیار گزاشته ، یعنی شما از مایکروسافت بیشتر میدونی چطور بهینه کنی

      ۱۱۵
    11. هر کس بتونه این چند سطر از سخنان دوست عزیزمون رو ترجمه کنه من به شخصه یک جایزه نفیس بهش عرضه می کنم نیمار عزیز از شما به شخصه خواهشمند هستم حد اقل کاری که می کنی زبان پارسی رو زیر سوال نبر دوست عزیز حالا فینگلیش رو هر جور می خوای بنویس بعد از نوشتن متن هم چند بار بخونش الان این تیکه کلامت که ۲۴ ساعت میگی ما یه عمر برنامه نویسی کار کردیم هم اگر یه عمر برنامه نویسی کار کرده بودی اینقدر سوتی نمی دادی ما گوشامون دراز نیست رو پیشونیمون هم چیزی ننوشته :| تو نوشتتم در مورد بهینه سازی کنسول ps3 صحبت کردی و ناتی داگ بعد ربطش دادی به مایکروسافت میشه بگی اینا چه ربطی به هم داشت؟شاید ضریب هوشی من پایینه و درک نکردم اگر انجوریه من به شخصه عذر میخوام ولی فکر کنم الان همه این مشکل رو با شما دارن پس یه نتیجه میشه گرفت ما همه ضریب هوشیمون پایینه و خل و دیوونه پس شما لطف کن به زبان ساده تر صحبت کن حرفاتو درک کنیم اخه ما که یه عمر برنامه نویسی کار نکردیم بفهمیم :|

      ۱۰۱
    12. NeyMAR@
      iOS از API های بهینه تری استفاده میکنه، API های ساده تر و سطح پایین تری نسبت به اندروید که چون در کنارش یک دستگاه بیشتر نیست، نه مثل اندروید هزاران دستگاه و صدها چیپست، مسلما با منابع کمتری بازی ها رو اجرا خواهد کرد. درواقع بهینه سازی از طرف سازنده + رابط پیشرفته تر.
      پردازنده هایی که اپل استفاده میکنه رو با اون چیپ هایی مدیاتکی که هواوی استفاده میکنه مقایسه نکنید. کافیه به تست های بنچمارک نگاهی بیندازید که ببینید اون پردازنده ها قوی ترین های اکسینوس و کوالکام رو به زانو درمیاره. صرف هشت هسته ای بودن که دلیل نمیشه یه سی پی یو خیلی قوی باشه این فقط یک فاکتور از ده ها فاکتور هستش.
      اما بین PC و X360 در مورد Call of Duty و رم مورد نیاز PC و این مباحث به شدت اشتباه کردین. اگر بحث اجرا شدن باشه که میشه همین AW رو برا PSone هم ساخت. اما با همون گرافیک PSone نه چیزی بیشتر. گرافیک نسل هفتم و به طبع اون منابع سخت افزاری نیاز چندساله که با PC قابل مقایسه نیست. اصلا PC پلتفرمی نیست که توش بحث سخت افزار مطرح باشه. کسی که به PC برای گیم نظر داره باید قبول کنه که سخت افزار قوی هم باید داشته باشه. سازنده هم هیچ دلیلی نمیبینه که گرافیک رو پایین بیاره، بشینه بایت به بایت مموری رو براش برنامه چینی کنه که با ۵۱۲ مگابایت رم اجرا بشه! چون اصلا کاربراش اینطوری نیستن. این بحثا توی کنسول مطرحه نه PC. چون مشتریش متفاوته. سال هاست که ۴ گیگ رم حداقل رمی هستش که برای هر PC پیشنهاد میشه و اسنتاندارد کار شده. حالا برای گیم بماند.
      PS4 هم که به دایرکت ۱۲ احتیاجی نخواهد داشت، چون اصلا مبتنی بر دایرکت اکس نیست که احتیاج داشته باشه. از رابط برنامه نویسی GNM استفاده میکنه.

      ۶۰
  2. واقعیتش این آمار ها میاد ، ما رو بدجور دو دل میکنه ، از یه طرف PS4 راحت میشه بازی ها معامله کرد ، از یه طرف Xbox One احتمال کپی خور بودنش زیاده ، کار به قدرتاشون ندارم ،
    اون موقعه که رسید به ۱.۴ نگرفتیم الان هم ۱.۶ شده ، امیدوارم تا قبل از عید ارزون تر بشه

    ۹۳۲
    1. تو هم یه بار نشد نیایی اینجا این حرف رو نزنی ، ۹۰ درصد ایرانی همچین منطقی دارن ، میشه بگی کجا حرفم چرت پرته ؟
      این نظرتون شخصیت خودتون رو نشون داد، که میخوای جو سازی بیخودی کنی

      ۱۳۲۱
    2. جو سازی نمیکنم ولی همه میدونن کنسولا به این زودی هک نمیشن بعد شما میگی ” از یه طرف Xbox One احتمال کپی خور بودنش زیاده ” متاسفم :11:

      ۱۶۳
    3. حتما من یه چیز های میدونم که میام نظر میدم ، مین یک ماه پیش c4eva گفته به جاهای خوبش رسیده ، اگر قصد جو سازی نداری نمیای زیر نظرات بگی چرا چرت میگی ، این کلمه چرت پرت دقیقا اصل جو سازی هست ، که داری به یه شخصی توهین میکنی

      ۵۲۲
    4. خب دقیقا چرت و پرت میگی و توهین نیست در واقع عملی هست که داری انجام میدی دوست عزیز شما الان داری جو سازی میکنی اگر این گروه هکر به جایی رسیده بودش خبر هاش رسانه ها رو منفجر می کرد جو سازی نکن لطفا

      ۲۱۲
    5. برعکس اظهارات پر فضل شما ، نسل قبل تا دستگاه ها اومد خبر و شایعه هکش همون اول همه جا رو برداشته بود ، ولی توی این نسل اصلا خبری نیست !
      البته من فکر میکنم PS4 سیستم امنیتی ضعیف تری داشته باشه و راحت هک بشه ، وگرنه سونی انقدر اضافه کردن قابلیت هارد اکسترنال رو طول نمیداد !

      ۱۱۰
    6. :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶:
      :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶:
      عزیزم SDK رو که جفتشون هر یه مدت یه بار میدن !!!!!
      :۲۶: :۲۶: :۲۶: :lol: :lol: :lol: :26: :26:
      ای خدا :۲۶: :۲۶:
      یعنی الان مایکرو SDK داده سونی شکست خورد؟ سونی بلد نیست SDK بده؟ :۲۶: :۲۶:
      اتفاقا خیلی قبل تر از مایکرو ، سونی SDK 2.0 رو داده بود که بدجور قابلیت های دستگاه و مخصوصا پردازنده ، پردازش و استفاده مناسبت تر از چند ضلعی ها رو به دستگاه میداد !
      به خدا ما راضی نیستیم اینجوری ما رو از اطلاعات وسیعت بهره مند کنی :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶:

      ۱۸۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر