Troy Baker در رابطه با بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain می‌گوید: «فکر می‌کنم این بزرگ‌ترین بازی‌ای باشد که دیده‌ام»

John Doe توسط John Doe
در ۱۳۹۳/۱۰/۲۵ , 16:53:33
Metal Gear Solid V, Metal Gear Solid V The Phantom Pain, MGS

در قسمتی تازه از برنامه “KindaFunnyGames” که در تاریخ ۱۳ ژوئن با میزبانی “Colin Moriarty” و “Greg Miller” برگزار شد، آقای «تروی بیکر» (صداپیشه کارکترهایی نظیر Joel در The Last of Us و Booker Dewitt در Bioshock Infinite) کمی درباره عنوان جدید «هیدئو کوجیما» بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain  و درگیری‌های‌اش پیرامون صداپیشگی کارکتر «آسلات» در بازی صحبت می‌کند.

Metal Gear Solid V, Metal Gear Solid V The Phantom Pain, MGS

از اینکه مردم به «متال‌گیر» جدید چگونه نگاه می‌کنند مضطرب هستم. چون این به معنای واقعی متفاوت است مرد! این کاملاً با دیگر نُسَخِ این فرانچایز تناسب دارد. از بعضی جهاتِ دیگر که نگاه می‌کنم… آه… این واقعاً بازی فوق‌العاده‌ای خواهد شد. اما باز هم خیلی کنجکاو هستم تا عکس‌العمل مردم را نسبت به این بازی نظاره‌گر باشم.

در ادامه نیز بحث به سمت مقیاس نقشه‌ی بازی کشیده می‌شود. تروی بیکر در این مورد اذعان دارد:

فکر می‌کنم این بزرگ‌ترین بازی‌ای باشد که دیده‌ام. در اصطلاح شما کارهای بسیاری می‌توانید انجام دهید؛ چیزی شبیه به بازی The Elder Scrolls V: Skyrim! البته اسکایریم در مقابلِ این بازی مثل گهواره بچه می‌ماند. این بازی به طور جدی چیز عظیمی است. واقعاً در انجام کارهای مختلف در طی بازی بزرگ و عظیم عمل کرده است.

سپس ادامه‌ی بحث به سمت تغییر صداپیشه‌ی «بیگ‌باس» از «دیوید هیتر» به «کیفر ساترلند» پیش می‌رود. تروی بیکر واقعاً می‌خواست به هواداران التماس کند اول بازی را انجام دهند و بعد در این باره قضاوت نمایند. او گفت:

آنها عمل «موشن‌کپچر» را در سرتاسر ژاپن انجام دادند. ما هر چیزی که مربوط به صورت بود را اینجا انجام دادیم. این برای‌مان عملی بسیار تا بسیار طافت‌فرسا بود. اما من کیفر ساترلند را بخاطر کارش تحسین می‌کنم. به این دلیل که او به “The Game Awards” آمد و… اگر به سخنرانی‌اش در TGA توجه می‌کردید، من می‌خواستم بلند شوم و برای کیفر دست بزنم! به این خاطر که او با قلبی توبه‌پذیر و بسیار رئوف در مقابل طرفداران این سری آماده شد. احساس می‌کنم شما متوجه شده باشید که انگار کیفر در زیر لب خود می‌خواست چیزی به طرفداران ارائه دهد؛ یعنی بگوید: «ببینید، من متوجه شدم؛ شما نمی‌خواهید من در نقش «اسنیک» باشم. باشد، این خوب است چون من هم نمی‌خواستم، ولی بگذارید تا بگویم چگونه در عشق این کار و سرگرمی سقوط کردم و همیشه با ذوق و شوق در کنار دوستان‌ام تعریف‌اش می‌کنم!» و در این صورت من هم می‌خواستم بگویم: «آفرین، کار خوبی انجام دادی، چون مردم فکر می‌کنند تو یه خون‌آشام لعنتی هستی!»

Metal Gear Solid V, Metal Gear Solid V The Phantom Pain, MGS

به نظر میرسد که بیکر با انتقاداتی که نسبت به کوجیما وارد است موافق نیست. چون عقیده دارد که این موضوع به خالق اثر مربوط است. البته باز هم او در ستایش کارگردان بازی؛ یعنی هیدئو کوجیما، می‌گوید:

او هر کاری که بخواهد قادر است تا انجام دهد.

این بدین معنا نیست که شما نمی‌توانید انتقاد کنید، اما تروی بیکر باز هم اشاره می‌کند که مردم اول باید بازی را انجام دهند و سپس مجاز به فضاوت هستند.

قضاوت‌های‌تان را زمانی که شما واقعاً بازی را انجام داده‌اید در رزرو نگه دارید، در آن زمان هر چه قدر بخواهید می‌توانید تنفر خود را ابراز کنید.

در پایان تروی بیکر در رابطه با کار روی پروژه می‌گوید:

بسیار. به نظر من اگر یک طرفدار از متال‌گیر وارد پشت‌پرده‌ی کار شود می‌گوید: «واو (Wow)، چیزی که شما انجام می‌دهید بسیار عظیم و برجسته است.


27 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. منی که فکر میکردم خوب میدونم Ground Zeroes چطور بازییه،وقتی بازیش کردم و بعد از ۲۰ ساعت وقت سرش صرف کردن،یه نگاه تو اینه به خودم انداختم و گفتم :((تو واقعا فکر میکردی میدونی با چطور بازیی طرفی؟فکر میکردی میدونی سطح بازی چطوره؟خوب باید عرض کنم که اشتباه میکردی!))
    همین اقا.بازی منو شوکه کرد.خیلی هم شوکه کرد.
    فکرشم نمیکردم دیگه تا این حد خوب باشه،یعنی انقدر :۱۵:
    برای همین درمورد The Phantom Pain هیچ نظری نمیدم.چون میدونم هرچی بگم،چه تعریف چه انتقاد،مصلما ۱۰ برابر از اون حرف من بهتر ظاهر میشه.پس تا زمان انتشار جدیدترین ساخته استاد صبر میکنم و هرموقع بعد از ۵۰ ساعت بازی کردن و جویدن تک تک مراحل و گوشه و کنار نقشه،اونموقع خیلی قشنگ شروع میکنم درموردش نظر دادن.البته تعریف کردن خیلی بهتره!شما تا حالا از بازی ایرادای دیدید؟اگرم دیدید ۱۰ برابر بهترش کنید،اونموقع ایرادی میمونه؟!نه :۱۵:
    Metal Gear Solid V
    The Phantom Pain
    :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵:

    ۸۰
    1. دوست خوبم شما از کجا می دانید که ایشون تنها هایپ می کنند؟
      صحبت از یک IP جدید نیست.
      بحث مربوطه به یکی از بزرگترین Franchise های تاریخ است!
      البته شما کمی بد متوجه شدید.
      در اصل Troy Baker می خواهد بزرگی این بازی را نشان دهد و چون TES در واقع به اصطلاحی در دنیای بازی تبدیل شده اثر بیشتری بر فهم بزرگی ( از لحاظ مقیاس ) این بازی دارد.
      تشکر از شما :)

      ۱۱

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر