یوبیسافت : Watch Dogs کامل نبود و Watch Dogs 2 دارای ریسک های بیشتری است

در ۱۳۹۳/۱۰/۲۶ , 19:00:39
شرکت یوبی سافت (Ubisoft), واچ داگز 2 - Watch Dogs 2

عنوان جهان باز و اکشن Watch Dogs 2 هنوز از سوی یوبیسافت رسما معرفی نشده اما به گفته کارگردان خلاق Watch Dogs این بازی بسیاری بهتر از نسخه اول خواهد بود.

اگرچه Watch Dogs 2 به طور رسمی معرفی نشد اما مطمئن هستیم که یوبیسافت در حال حاضر به توسعه اش می پردازد. حال به تازگی طی مصاحبه آقای Jonathan Morin با سایت GamesTM ایشان اظهار داشتند که  یوبیسافت روش متفاوتی در توسعه نسخه جدید به کار گرفته است. وی بیان کرد :

از چالش های ما در ساخت نسخه اول این بوده که عنوانی بسازیم تا مردم فکرش را اصلا نکرده باشند.

آقای Jonathan Morin در ادامه افزود که نسخه اول کامل نبوده و زمانی مردم این موضوع را متوجه می شوند که شروع به بازی می کنند. او گفته است:

با ساخت دنباله این فرنچایز فشار بیشتری برروی این برند خواهد آمد و ما در حال حاضر به رسیدگی درخواست طرفداران می پردازیم تا راه جدیدی پیش گیریم. شما باید همچنان با ریسک ها رو به رو شوید.

آقای Jonathan Morin اطلاعات بیشتری درمیان نگذاشت اما به نظر می رسد یوبیسافت قصد دارد در این نسخه از ایده بازیکنان در داستان بازی به کار گیرند.


48 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. ریسک! :۲۶: :۲۶: :lol: :lol: با اون همه هایپ مگه ریسکم داره ؟!! :lol: امیدوارم بیشتر روى به روز هاى اوج برگردوندن اساسینز کرید و انتشار بازى هاى کوچکتر مثل ولینت هارت و چالد آو لایت تمرکز کنه. البته ریمن هم فراموش نشود اما هر ۴,۵ سال بدن بهتره! :۲۴: فارکراى هم حداقل یه ٢ سال وقت بذارن! :(

    ۲۰
  2. آخه یکی بگه کیشمیش اگه کامل نبود واسه چی اون همه تریلر مدادی و تبلیغ میکردی ؟
    اگه کامل نبود واسه چی GTA رو به مبارزه دعوت کردی ؟؟؟
    قدم های برداشته شده توسط یوبی (واچ داگز) نتیجش تحقیر شدن شد …

    ۳۲
    1. اوبی تا زمانی که این مردم جیبشو پر پول کنن دست از این کارا بر نمیداره!
      همه ی اینا یه جورایی به اکتیویژن ربط داره!!!!!

      ۳۱
  3. قابل توجه گیمرهای گرامی!!! WD شاید قابل مقایسه با بازی بزرگی مثل gtav نباشه اما یکی از بهترین ip های خلق شده توسط ubi بوده و هست. تمام حرف سازندگان این هست که نسخه دوم کامل تر و صد البته زیباتر خواهد بود.Assassins creed را فراموش نکنید که نسخه دومش کامل تر و زیباتر از اولش بود.
    در ضمن watchdogs رو اگر قادرید حتما روی ps4 :ps: بازی کنید شاید نظرتان عوض شود.

    ۵۶
  4. “از چالش های ما در ساخت نسخه اول این بوده که عنوانی بسازیم تا مردم فکرش را اصلا نکرده باشند”
    بله فکر نمی کردیم با چنین بازی چرندی برخورد بکنیم انتظار چیز بهتری داشتیم!
    حتی اگه با جی تی ای مقایسه نمی کردن اینقدر طراحی مراحل بازی ضعیف و مزخرف بود که اصلا حد و اندازه نداره. یکی از ضعیف ترین بازی های کل عمرم بود.
    بعد متای یه آشغال مثل این باید بشه ۸۰ و خورده ای متای The Evil Within باید کمتر بشه
    اصلا هر سری یادم میوفته این قضیه رو آتیش میگیرم!
    یوبی سافت هم که معلوم بود می خواد ادامه بده سری رو. یکی دو تا بازی جدید می خواست که تا آخر نسل شیرشون رو بکشه بیرون. فقط امیدوارم مثل نسخه ی دوم اساسین این هم خوب بشه…

    ۵۳
    1. کسی که می خواد یک فرانچایز بسازه باد یه فاکتور رو در نظر بگیره:
      ایده/نوآوری
      AC در سال ۲۰۰۷ یک اثر صرفا نو آورانه بود.
      از اونجا که این ایده ها قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای داشتن اضافه کردن چیز های جدید بیشمار بود!
      ولی اوبی سافت چیکار کرد؟
      اومد اکثر اون نوآوری ها و ایده هاشو در نسخه ی دوم پیاده سازی کرد!
      و در نتیجه ی اون ACII متولد شد!
      طوفانی از نوآوری، ایده، تصحیح ایرادات بازی قبلی!
      دیگه چیز زیادی باقی نموند برای نسخ بعد از خودش!
      اوبی سافت یک چیز رو فدا کرد و اون کیفیت بود!
      برای همین که دیگه حس اتزیو وجود نداره!
      چون برای اولین بار شاهد چنین چیزی بودیم!
      بعد از اون دیگه ایده ای باقی نموند و دوران آشغالیت AC شروع شد!
      حالا از نگاه دیگه ای بررسی می کنیم!
      اگر اوبی در ACII تمام دستشو رو نکرده بود شاهد تنها بازی خوبی میشدیم.
      و این ایده ها کم کم به نسخ آینده اضافه میشد…
      اما به شکل سالیانه ! پس کار اول تا آخر خراب میشد!!!!
      اینجا با خودمون میگیم پ چیشد؟
      معمولا روش دوم به عنوان راه حل ارائه میشد که! :۲۴:
      نتیجه گیری:
      برای داشتان یک فرانچایز خوب و کامل فقط یک راه هست!
      انتشار غیر سالیانه!

      ۴۰
    2. البته درمورد AC اینو در نظر بگیر که بعد شماره دوم خالقش با یوبی سافت به مشکل خورد و زد بیرون ! برای یه مدت خیلی کوتاهی برگشت روی برادرهود نظارت کرد و بعد دوباره رفت ! برای همین برادرهود عنوان نسبتا موفقی بود !
      یوبی سافت اتفاقا کمیت رو فدای کیفیت کرد ! اگه سیاست عرضه سالانه رو پیش نمیگرفت و کارگردان با آرامش کامل مینشست بازیش رو میساخت الان اساسینز هنوزم جزو IP های بزرگ و موفق بود !
      بعد شماره دوم هم کارگردان های دیگه اومدن ، کارگردان هرچقدر هم خوب باشه وقتی وظیفه ساخت چیزی که خلقش نکرده رو به عهده بگیره هیچ وقت نمیتونه به موفقیت های قبلی دست پیدا کنه ! چون اون آشناییته که خالق اصلیش از بطن بازی داشته رو نمیتونه درک کنه ! اون نقشه هایی که برای آینده این سری کشیده رو نمیتونه بفهمه و گند میزنه به مسیر رشد بازی !
      لامصب یه کارگردان هم نداشته ! شصت تا کارگردان هی اومدن روی کار ! کارگردان دوم اهداف کارگردان اول رو تشخیص نمیده یه راه جدید میزنه ، کارگردان سوم راه کارگردان دومیه رو نمیفهمه یه راه دیگه میزنه ! کارگردان چهارم و پنجم هم به همین صورت ! این شد که اساسین شد این !

      ۰۰
    3. “دوران آشغالیت AC شروع شد!”…
      میدونی این بحثی که اینجا شکل گرفته بشدت با این جمله بالایی سنخیت داره!این که چطور میشه تمام نسخ بعد از نسخه دوم یکی از قدرتمند ترین اکشن ادونچر های تاریخ بازی های ویدئویی رو به راحتی “آشغال”خطاب کرد!…
      خب چیزی که واضحه اینه که من نیومدم اینجا دفاع کنم که:”اسسینز کرید آشغال نیست!” :۲۵:
      میخوام از بزرگترین نقطه ضعف فعلی فرنچاینز محبوبم صحبت کنم که اتفاقا هیچ ربطی به ساختار بازی نداره:
      “عرضه سالانه”که بالاتر اشاره شد!بله!
      گیم پلی سری آسونه؟
      مهم نیست…
      داستان کشش قبلو نداره؟
      مهم نیست…
      بازی باگ داره؟
      مهم نیست…
      موسیقی به زیبایی شاهکار های معروف سری نیست؟
      اینم مهم نیست!
      مهم ترین عامل ضعف اسسینز کرید در دوران پس از نسخه دوم عرضه سالیانست!
      حاضرم قسم بخورم بیش از پنجاه درصد فرنچاینز های گیمی جهان به عطش طرفداران برای تجربشون زندن!عرضه سالانه این عطشو سلاخی میکنه!کلاس بازی رو پایین میاره!بازی رو چیپ و دم دستی میکنه!نقاط ضعف بازی رو نمایان میکنه!مردمو از بازی خسته میکنه!حتی اگه بازیو بخرن و لذت هم ببرن باز هم اون جذابیت لازم و شایسته بازی به مخاطب منتقل نمیشه!و خلاصه عرضه سالانه گند میزنه به هرچی معادلات سالم و طبیعی که برای عرضه یک ویدئو گیم موجوده…
      تازه بگذریم از فشار و استرسی که برای تیم سازنده اثر بزرگی مثل اسسینز کرید میتونه داشته باشه…
      و بله آقا مبین!اینطوری میشه که همین سیاست اشتباه باعث میشه که شما در یک جمله ساده تعدادی از بهترین اکشن ادونچر های نسل قبل رو”آشغال”خطاب کنی!نه!مشکل اسسینز کرید اتمام ایده هاش نیست!مشکل اسسینز کرید عرضه سالیانست!

      ۳۱
    4. تو از کجا اومدی :11:
      اون آشغال رو با یونیتی بودم.
      یونیتی آشغال خالص بود :۲۳:
      ———-
      ممد رضا@
      الان من منظورم این بود که پول رو ترجیح داد!
      دیگه از عرضه ی سالیانه مشخصه.
      حالا من چندان پی گیر این روند ساخت AC نبودم ولی اینطور که تو گفتی مشکل از ریشه است!
      بنظرم اگر کارگردان اصلی بود شاید اسپین آف ها و نسخ اصلی به کل با این چیزی که الان داریم میبینیم فرق می کرد!
      ولی وقتی این چرت و پرتای اوبی سافت رو می شنویم-از عهد چپق در حال ساخت بوده :۲۳: – آدم شک می میکنه:/

      ۰۱
    5. خب مرد حسابی یکم درست تر منظورتو توضیح بده یه ساعته دارم خودمو جر میدم :11:
      یونیتی هم فک کنم خودت قبول داری منهای مشکلات فنیش اونقدر ها هم بد نبود…
      بله داستان خیلی ضعیفه…گیم پلیم تماما به بار ننشسته و…ولی فاقد نکته مثبتم نیست دیگه…

      ۱۰
  5. قسمت اولش که یه ip تازه بود با متای ۸۲ که کارشو با همه ی انتقادها و فروش خوبش , خوب شروع کرد ولی امیدوارم مشکلاتی که تو نسخه اول بود تو نسخه دوم نباشه و شاهد این باشم که یه واچ داگز زیبا و جذاب رو بازی کنیم :۱۵:
    فقط لازمه اساسینز ۱ رو بخاطر بیارید که با تمام مشکلاتی که داشت تقریبا بازی خوبی بود و نسخه دومش با رفع مشکلات نسخه قبل اون رو به شاهکار تبدیل کرد :۱۵:

    ۵۱
    1. قضیه ی اساسینز اول با واچ داگز خیلی فرق میکنه. AC موقعی که اومده بود واقعا عنوان نو آورانه ای بود( هر چند بی شباهت به PoP نبود ولی چیز های جدید زیادی داشت) و همین باعث شد که خیلی ها از جمله من عاشق بازی بشن و مشتاقانه منتظر نسخه ی دوم باشن.اما واچ داگز شاید بتونیم بگیم تنها نو آوریش همون هک بود که انصافا اون هم اون طور که می تونست خوب پیاده نشده بود. شاید بزرگترین مزیت AC همون تک بودنش بود در صورتی که واچ داگز با وجود غولی مثل GTA اصلا به چشم نیومد!
      منم دوست دارم شماره ی دوم موفق شه ولی واقعا بعید میدونم…

      ۵۰
    2. اتقاقا پارسا نتنها هک بازی بد نبود بلکه به بهترین نحو ممکن پیاده شده بود!
      از نقاط قوت بازی همین Hacking بسیار خوش ساختش هست!

      ۵۲
    3. انصافا این این ایده اون طور که می تونست پیاده نشده بود مبین و خیلی از قسمت های بازی رو حتی خراب کرده بود!
      مثلا یه لحظه به تعقیب و گریز GTA فکر بکن، چقدر سریع و هیجان انگیزه! حالا تو واچ داگز هر ده ثانیه یک بار بازی صحنه اهسته میشه میگه مثلا مربع رو نگه دار! خب شاید برای دفعات اول که طرف می بینه این شکلی ماشین پلیس رو می ترکونه حال کنه ولی انصافا برای همون چند دفعه ی اوله. بعدش دیگه این صحنه اهسته شدن های پیاپی رو اعصاب آدم رژه میره! حد اقل من همچین حسی داشتم! :۲۴:

      ۵۲

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر