صحبت های فیل اسپنسر درمورد DirectX 12

Leon S.K توسط Leon S.K
در ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ , 18:00:07
پی سی گیمینگ (PC Gaming)

امروز فیل اسپنسر، رئیس بخش اکس باکس، درحال جذب مخاطب است و به تک تک سوالات کاربران در تویتر پاسخ داده و اطلاعات بیشتری راجع به ویندوز ۱۰ و متعلقات آن در اختیار مردم قرار می دهد. اول از همه ایشان توضیح دادند که اثر و بهره وری DirectX 12 بر روی هر بازی با دیگری تفاوت خواهد داشت، لذا صحبت کردن درمورد آثار کلی آن کمی مشکل است.

بله، تفاوت آن بستگی به پایه و اساس هر بازی دارد، بخاطر همین اعلام یک بیانیه کلی درموردش کمی سخت است. بستگی به تنگناهای هر بازی دارد.

او همچنین قول داد که اطلاعات بیشتری درمورد اینکه آیا ایکس باکس وان از همه ویژگی های دایرکت ایکس ۱۲ پشتیبانی میکند یا خیر در اختیار مردم قرار دهد.

ما اطلاعات بیشتری در این مورد خواهیم داد تا مردم بیشتر با جزئیات آشنا شوند.

اسپنسر همچنین اشاراتی درمورد قابلیت استریم بازی های ایکس باکس وان به PC کرد و گفت که یکی از اهداف این قابلیت این است که به ما اجازه دهد تا بازی هایمان را بر روی PC اجرا کنیم، درحالی که یک نفر دیگر شبکه های کابلیِ دستگاه را تماشا میکند. اما هنوز هیچ قولی نمی دهد چرا که این ویژگی هنوز مراحل ساختش نهایی نشده است.

یکی از اهداف ما این است، اما ما هنوز به صورت کامل این ویژگی را اجرا نکرده ایم پس نمی توانم قولی بدهم.

در پایان نیز یکی از کاربران درمود ایجاد قابلیت استریم بازی ها از ویندوز به Xbox One پرسید اما اسپنسر مشخص کرد که فعلا آنها قابلیت استریم از Xbox به ویندوز را معرفی کرده اند.

در حال حاضر ما فقط قابلیت استریم XOne به Win10 را معرفی کرده ایم.


15 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. نه دیگه در حد دو برابر هرگز نمیشه . البته فک کنم بستگی به سخت افزار هم داره. کارتهای جدیدتر بهتر عمل میکنن.

      ۰۰
    1. مهم اینه که فشار فشار مثبتی بوده و با زحمتایی که کشید الان :xbox: اگه بهتر از :ps: عمل نکرده باشه بدتر هم عمل نکرده ;)

      ۲۰
    2. منظور شما رو از فشار مثبت متوجه نمیشم،،، فشار فشاره دیگه،،، مهم اینه که فشار رو کی وارد میکنه،،،،افتاد? :11: :11:

      ۰۱
    3. خب این یه چیز مشخصه اول نسل سونی فشار زیادی به مایکرو آورد تعصب الکی چرا…ولی الان مهمه…شما مشکلی داری با این قضیه دیگه به خودته :/

      ۲۰
  1. با این جمله واقعا حال کردم ” اول از همه ایشان توضیح دادند که اثر و بهره وری DirectX 12 بر روی هر بازی با دیگری تفاوت خواهد داشت ”
    بدون شک دایرت ایکس ۱۲ جهش بزرگی از نظر گرافیکی در عناوین این نسل خواهد بود :۱۵:
    با تشکر از اسکات کندی عزیز :۱۵:

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر