ساخت Deep Down زمانبر است زیرا “باید بتواند ۱۵ سال در میدان رقابت بماند”
مدتی می گذرد که از Deep Down، عنوان نقش آفرینی کپکام که قرار است مکانیسم چندنفرهای شبیه به آنچه در سری سولز دیده ایم ارائه کند، خبری نیست و برای افراد سوال شده بود توسعه این بازی در چه مرحلهای به سر می برد. حالا کارگردان بازی، آقای Yoshinori Ono، در گفت و گو با فامیتسو توضیح داده است که چرا پروسه ساخت بازی کمی طول کشیده است.
“ما هم اکنون با جدیت داریم روی Deep Down کار می کنیم پس لطفا کمی فرصت بیشتری به ما دهید. امسال ممکن است بتوانیم بخشی از رشد چشمگیری را که بازی داشته است به شما نشان دهیم.”
جملات آقای اونو نشان می دهد که به احتمال قوی، این بازی قرار نیست امسال هم منتشر شود. به هرحال تهیه کننده بازی، جناب آقای Kazunori Sugiura، نقشه کپکام برای این عنوان اختصاصی PS4 را با جزئیات بیشتری شرح داده است که نشان می دهد، سونی و کپکام بیش از همه روی گرافیک بازی حساسیت به خرج می دهند تا آنجا که می خواهند این بازی بتواند از زمان انتشار برای ۱۵ سال آینده سر زبان ها باقی بماند.
“Deep Down عنوانی است که باید بتواند تا ۱۵ سال یا همچین چیزی در میدان رقابت بماند. به همین خاطر از منظر گرافیک نمی توانیم حالا آن را عرضه کنیم، بعد برگردیم به مردم بگوییم این بهترین چیزی است که گیرتان می آید.”