با نمرات کامل The Order: 1886 همراه باشید| شکستی غیرقابل پیش بینی
در روزهای اخیر بود دو نمره نخست عنوان مورد انتظار کنسول PS4 یعنی The Order: 1886 منتشر شد که جنجال آفرین بود و حال نمرات کامل این بازی انتشار پیدا کرده است. برای مشاهده ادامه خبر با دنیای بازی همراه باشید.
بسیاری از طرفداران The Order: 1886 منتظر بودند تا روز انتشار نمرات منتقدین فرا رسد و مشاهده کنند استودیو موفق Ready at Dawn چگونه عنوانی را برایشان تدارک دیده است.
حال به تازگی نمرات کامل این بازی منتشر شدند که خبر از عنوانی شکست خورده می دهند. شما می توانید در ادامه نمرات را شاهد باشید:
- GamingTrend – 9.5
- PlayUK – 8.1
- Level7.nu – 8
- VandalOnline – 7
- ۳DJuegos – 6
- DigitalTrends – 2
- Videogamer – ۶
- Gamespot – ۵
- Eurogamer – No score
- Polygon – ۵.۵
- Destructoid – ۶
- IGN – ۶.۵
- DualShockers – ۸.۵
- Shack News – ۸
- Game Informer – ۷.۷۵
- Kotaku – No score
- Giant Bomb – ۲/۵
- Play Mag – ۸۱%
- USGamer – ۳/۵
- Digital Spy – ۳/۵
- EGM – ۴.۵
- InTheGame [Dutch] – ۶
- God is a Geek – ۷.۵
- ShopTo – No score
- Jeux Video [French] – ۱۵/۲۰
- Metro – ۴
- Games.it [Italian] – ۸.۱
- The Jimquisition – ۶.۵
- Post Arcade – ۷.۵
- TheSixthAxis – ۷
- GamesRadar – ۲.۵/۵
متا : ۶۶
The Order: 1886فردا جمعه ۲۰ فوریه برای PS4 عرضه خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
خیلی حیف شد، چن سالی بود با تریلرهای یه بازی انقد حال نکرده بودم. انتظارم اما دیگه ۷۰-۷۵ بود، حالا شایدم رسید، نمیدونم چن تا سایت مونده.
یه توضیح راجع به این داستان که بحثش زیاده که بازی امتیاز ۹ و بالا هم داره پس همه چی ok و سلیقست و غرض ورزیو این داستانا.
باید بگم که خیر. بازی ryse هم نمرات ۷۰ و ۸۰ داره آیا سلیقست و پس ایرادی به کرایتک وارد نیست؟ خیر.
بازی مشخصاً عنوان ضعیف و به درد نخوری نیست، اما شکست چرا هست، کمتر از حدا انتظار چرا هست.
جالبه میگفتن گیرز در مقابل این هیچی نیست و این حرفا!!!
پس این فکت که سونی توی انحصاریها خیلی بهتر از مایکرو هست نمیتونه درست باشه.
دیگه زیاد از حدش نکن
آخه من نمیدونم درد شماها چیه
تو از یک استودیو ی کم تجربه که فقط روی کنسول دستی بازی ساخته ، چه انتظاری داری آخه
خب همه استودیو هایی که الان میشناسیمشون زمانی کم تجربه بودن ولی بازی اولشون ترکوند.
کی گفته ، برای مثال همین راک استدی اولین بازیش متاش ۷۰ و خورده ایی بود
کلا بهونه نیارید و کمی واقع بین باشید :۲۳:
راک استدی اولین بازیش رو ارکام حساب میکنیم. اونی که ساخته بوده عنوان متفرقه بود.
در کل اولین بازیش بوده دیگه، که متاش هفتاد و خورده ایی شده
دوستان لطفا منطقو فدای فن بازی نکنید…
این متا شکسته!شکست محض!نه تنها برای این بازی بلکه واسه هر بازی دیگه ای باشه…انحصاری سونی و مایکروسافتم نداره…
در مورد هایپ فکر نمیکنم بازی هایپ زیادی شده باشه…تقریبا از همون اولم تیم سازنده بازیشو همینی که هست معرفی کرد.یه تجربه سینمایی خوش گرافیک با اتمسفر فوقالعاده که خودمم از نمایش اول جذبش شدم…همین!از همون نمایشا ضعف های بازی هویدا بود بچه ها هم همون موقع میگفتن…تا این که این جریان معروف تو سایت پیش اومدو همه یهویی به این باور رسیدن که با یه فراشاهکار طرفیم!!حالا کاری ندارم…
در مورد ربط این بازی به جریان انحصاری های سونی هم که فک نمیکنم چیز خاصی باشه…سونی همین الان تعداد زیادی بازی درجه یک تو راه داره که بر خلاف این بازی سرنوشتشون کاملا مشخصه و میشه از همین الان متا و بازخورد منتقدین رو پیش بینی کرد…پس از دوستانی که اینو علم کردن که سونی گند زده و فلان خواهش میکنم که این قضیه رو زیادی کشش ندن!
در نهایتم امیدوارم دوستانی که عاشقانه انتظار این اثرو میکشیدن توی تجربه بازی به اون چیزی که میخواستن برسن و حسابی کیف کنن!موضوعی که اثاثا هیچ ربطی به متا و نمرات بازی نداره…
یا حق!
به هر حال
یه موقعه یه بازیمون دویست چندتا ۱۰ میگیره
یه بازیمون ضعیف ظاهر میشه
قبول کردن هم چیز سختی نیست بازی ضعیفه
——————————————————-
من نظرم همون روز اول راجب این بازی گفتم :۲۴:
منظور نمرات بازی هستش که ضعیفه
جالبه نمرات تو بازه ی بین ۹ تا ۴ هستن!
همه جور نقدی داره بازی!
یکی کلا تعریف کرده یه کم از گیم پلی ایراد گرفته مثل دوال شاکرز
یکی دیگه کلا کوبونده بازی رو مثل Metro Game Central
حالا من هم یکی دو روز دیگه بازی رو می گیرم ببینم چی میشه
سر نمراتی که به The Evil Within و Ground Zeroes دادن هنوز که هنوزه شاکی ام!
امیدوارم دیگه بیشتر از این شاکی مون نکنن!
========================
بعضی ها هستن که واقعا نمی دونم اسمشون رو چی بزارم! ولی قشنگ معلومه منتظر این پست بودن تا بیان برای شعر سرودن! یعنی قشنگ بشمارید از اون بالا تا پایین ۳ برابر میانگین کامنت های بقیه کامنت داده! :lol:
کاملا با تمام حرفات موافقم مخصوصا قسمت آخر :lol:
the Evil Within قبلا توضیح دادم کپی the last of us بود ، گرند زون هم زمانش کم بود ، هر استودیوی میتونه ۱ ساعت گیم پلی شاهکار ارائه بده
دقیقا زیر کامنت من هم اومد کامنت داد! :lol:
قشنگ کمربند بسته رتبه شو بیاره بالا ها :lol:
حالا انگار مثلا ما به توضیحاتش نیازمند بودیم. الان دیگه حل شد مشکلاتمون…
رتبه کاربری چیه ، که بخوام بابت زحمت بکشم ،
حرف زور میزنی دیگه ، تو the last of us بازی کردی ؟ تمامی کسایی که این بازی کردن قبول دارند بعضی از علمانت هاش کپی هست
در مورد GZ بگم خیلی ها از سازنده ها میتونند بازی رو توی ۱ ساعت خلاصه کنند و جاهای هیچانی گیمپلی رو فقط توی یک سال ببرد ، ولی بعدش چی مطمئنی بازی ۱۰ سال بشه بازیش تکراری نمیشه؟ منتقدین که رو اسم کارگردان کی باشه یا نباشه نمره نمیدون بگن حالا که طرف سازندش کوجیما هست یا شینچی میکامی یا انحصاری سونی هست بیان نمره بالا بهش بدن
کلا سه تا نمره بالای ۸۵ داره که این برای همه بازی ها طبیعی هست با اینکه متاشون افتضاح پایین هست. باید تعجب کرد چرا فقط یک دونه نمره بالای ۹۰ داره !
ای قربون توضیحت بره گالاهاد
پدر توضیح رو مفتخر کردی تو عمویی
علمانت :۲۶:
منظورت المان هس دیگ :۲۶:
جک اسپارو
ما The Last Of Us رو جویدیم. هم رو PS3 هم رو PS4 و DLC ی بازی رو هم خوردیم رفت.
می خوای عکس هم بگیرم از جعبه بازی برات بزارم؟
الهام گرفتن از یه بازی فوق موفق از نظرت ایراد به حساب میاد؟
یه بار Resident Evil 4 سبک اکشن سوم شخص رو تغییر داد و Gears Of War هم اون رو تکمیل کرد و کمبود هاش رو رفع کرد. هنوز که هنوزه اکثر شوتر های سوم شخص از استاندارد های همون بازی استفاده می کنن. ایرادی داره؟
آنچارتد تو نسخه اولش مکانیزم کنترل و دوربینی که توم رایدر داشت رو ارتقا داد و تو نسخه دوم اون رو به اوج رسوند. به طوری که آنچارتد های بعدی و اکثر اکشن/ادونچر ها هنوز دارن عینا از همون کنترل و دوربین استفاده می کنن. ایرادی داره؟
آخرین ما هم کمبود های سبک سوروایول/هارور رو رفع کرد. ارتقا داد و استاندارد های جدیدی تعریف کرد. شیطان درون اولیش بود. از این به بعد همه ی سوروایول هارور ها از این سیستم ها پیروی خواهند کرد…
شیطان درون اتمسفر و فضا سازی بی رقیب داشت. تنوع مراحل و دشمنان فوق العاده عالی داشت. اسلحه ها و آپگرید های عالی داشت. همینا کافیه تا بازی رو موندگار بکنه.
در مورد گراوند زیروز هم انتظار نداریم همه متوجه عمق گیم پلی این بازی بشن. مطمئن باش هیچ سازنده ای نمی تونه به سطح گیم پلی متال گیر جدید برسه. هر کدوم رو می خوای نام ببر. کنترل کاراکتر، هوش مصنوعی (مخصوصا هوش مصنوعی بازی فوق العاده بالاست) و طراحی کاملا دقیق تمام مپ بازی.میلیمتر به میلیمتر بازی رو با دقت و فکر طراحی کرده بودن. این ادعایی که هر سازنده ای می تونه تو ۱ ساعت شاهکار بسازه حرف چرند محضه. عمرا نمی تونن رقیب متال گیر بشن…
خوب اگر حرف شما درست باشه ، الان دیگه سازنده ها بفهمند کپی کند یا از بازی قبلشون کپی کنند نمره بالا گیرشون ، دیگه هر همش باید بازی تکراری کنیم بره
آقا جان استاندارد و اصول گیم پلی برای چی باید تغییر بکنه؟
مثل این میمونه که بری به دانشمند های فیزیک بگی شما ها برای چی دارید با استفاده از اصول نیوتون و انیشتین کار علمی می کنید! باید اصول از خودتون در بیارید!
الان مثلا اصول بازی های RTS بعد از شونصد سال هنوز همون اصول ثابته یعنی بازی های RTS تکراری شدن؟
Tomb Raider تو کنترل و دوربین کپی پیست آنچارتد ۱ بود بازی تکراری به حساب میومد؟
اصول COD و Battlefield و Farcry و Assassin’s Creed و خیلی بازی های دیگه سالهاست هموناست. و خیلی مثال های دیگه. بازی های دیگه هم از استاندارد هایی که بزرگ های هر سبک تعریف می کنن استفاده می کنن
وقتی یه اصولی داره درست کار می کنه و ایرادی برای چی باید تغییرش داد ؟
اینها بازی های خودشون رو ادامه دادن ،
توی tlou می شد بطری ها و آچر ها روی جمع کرد ، و باهاش حواص دشمن رو جمع پرت کرد ، توی شیطان درون دقیقا همین ها بود
توی آخرین باز مانده سلاح سرد محدود به کشتن بودن دقیقا توی شیطان درون همینطور بود
توی the last of us میشود وسایل رو جمع کرد سلاح ساخت و توی شیطان درون هم همینطور بود
توی the last of us تله های انفجاری بود ولی خیلی کم ازش استفاده شد ، ولی توی شیطان درون دقیقا همین ها بودن ولی زیاد ازش استفاده شده ، کلا محتوای که توی گیمپلی بود شبیه به هم بودن ، انتظار داری بازم بیان نمره ۹ بهش بدن خارج از داستان پیچیده و گرافیک پایین با بازی های هم سطح ، RE4 رو نمیدونم دقیقا این چیزا توش بوده یا نه
متاش شده ۷۵ که فکر کنم عادلانه بود ،
منم قبلش The last of us رو بازی نکرده بودم نمیدونستم اینچیزا قبلا توی آخرین بازیمانده بوده یا نه ،بخاطر همین میگفتم بازیش حرف نداره ،
کاری به انحصاری بودن یا نبودن ندارم ، مثلا همین Order چیز خاصی جدیدی نداره یه داستان خطی ، یه محیط ، و یه گیمپلی که قبلا توی بازی های دیگه مشابه همین رو دقیقا دیده بودیم مثل بازی های Space Ops ، Army of two ، Gears of war در مورد این بازی ها میشه سلیقه قضاوت کرد یعنی اگر نمره رو بخاطر گمپلی تکراری کم کردن ، پس بازم بازی ارزش داره
کلا متا اگر بخاطر تکراری بود یا باگ کم شده نباید به متا توجه کرد
آقا چرا حرف من رو نمی گیری؟
مگه من میگم استفاده از ویژگی های گیم پلی یه بازی دیگه بده که همش داری تقلید هاش رو نام می بری؟
من دارم میگم تقلید از بزرگای سبک خوب که هیچی واجبه!
شیطان درون هم اکثر نمراتش ۷ و ۸ بود فقط یه چند تا سایت مثل این پولیگانی های کم عقل (که به آخرین ما هم ۷.۵ داده بود) به این بازی ۶.۵ دادن
می دونی یعنی چی؟ پولیگان به آخرین ما داده ۷.۵
اصلا همین یه نمره شعور هر آدمی که اونجا هست رو زیر سوال می بره. حالا نمره ی پایین شیطان درون و نمره ی پایینی که به این بازی داده به کنار…
سجاد داداش شاکی نباش برو افتخار کن که این زیر کامنت شما کامنت گذاشته
اصلا این زیر کامنت هرکی نظر بده اون شخص بلافاصله رستگار میشه :۲۶:
جالب اینجاست که از رو هم نمیره این بشر … هر چی بیشتر ترول میشه بیشتر حرف میزنه
والا من بودم کلا از سایت قهر میکردم خودم میرفتم دیگه برنمیگشتم
از دیدن امتیازات شوکه شدم ، باور کردنی نیس . من بخاطر این بازی رفتم Ps4 خریدم :۱۲:
Kevin VanOrd (گیم اسپات) تو نقدش اشاره کرده گیم پلی بازی بشدت کسل کننده و یکنواخته.
گفته داستان این بازی با وجود اینکه مقدمه ی خیلی خوبی داشته اما روایت داستان در ادامه خیلی خسته کننده شده .
خیلی حالم گرفته شد
ناراحت نباش به انچارتد فکر کن
بلاد بورن و انچارتد هنوز هستن.
نمیدونم درست متوجه شدم یا نه !؟ یه جایی تو نقد گفته شده بود که در قسمتهایی از بازی “راه رفتن ” یا “دویدن” قفل میشه . چیزی شبیه RE6 :!:
با اینکه اصلا انتظار نداشتم ولی خب متای beyond هم همین حدودا شد. ولی به نظرم یکی از شاهکارای انحصاری ps3 بود. البته تا وقتی که خود بازیو تجربه نکنم نمیتونم قضاوت کنم که این هم مثه بیونده یا نه؟! حالا گیم پلی و qte ها خراب.
واقعا اینی که بهش درحد ۲۰ داده :!: واقعا چجوری همچین نمره ای داده؟؟ واقعا دلم میخواد نقد این منتقدو بخونم. آخه داستان و گرافیک و موسیقی بازی به خودی خود ۵۰ به بالا میشه
درکل متا فقط برای شناخت بعضی از بازی ها به کار میره. نه برای آیپی های جدیدی مثه این بازی. مثلا وقتی یه بازی مثل اساسین یا cod متاش پایین میشه معلوم میشه بازی ضعیفه. ولی نمره های این بازی کاملا نشون میده که برای هرکسی ممکنه یه تجربه متفاوت باشه. یعنی سلیقه ایه.
عجب
میگم جنگ و دعوا بس نیس دیگه ؟؟؟ خجالت بکشید
استدیو تازه کاره توقع شاهکار ازش نداشته باشین
اون فنای ماکرو هم پست نمرات Uncharted 4 بیان حرف(مودبانه گفتم) بزنن
دوستانی که میگن نمره و متا مهم نیست ، یه سوالی داشتم ازشون چرا این خبر رو باز کردین ؟ شما که میگید مهم نیست چرا امدین نظر دادین
جوابت سادست:
۱- انحصاری مونه چه بخوایم چه نخوایم این متا تو کارنامه ی سونی رفت ! اومدیم ببینیم چند شده نه برای خودمون-
۲- من نمیدونم شما هدفت از این کامنت چی بوده؟ :۲۳:
هدف اینکه کاری کنم ، اینطور بازی ها رو هایپ نکن ، که بعد بازی گند بزنه ،
تو میتونی
هدف مقدسی داری
ادامه بده
موفقی
دمت گرم :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶: :۲۶:
چن روزه دارم تو دیبازی پستای اوردر رو دنبال میکنم.و کامننارو میخونم.
به جان همین دی بازی قسم،اگه ایم جک اسپارو خفه شه و کامنت نده خیلی از گردوخاکا میخوابه. :۱۲:
_____
:pc:
کاملا مشخصه که قبلا به سوزش بسیار بدی دچار شده که یه تنه اومده وسط میدون اما به جای اینکه سوزششو بر طرف کنه بیشتر داره آبروی نداشتشو میبره
اگه واقعا بازی بد از آب در اومده به همه اونایی که بهش امید داشتن تسلیت میگم
اگرم نه که مبارکشون باشه