Obsidian: موتور یونیتی و سرمایهی ساخت Pillars of Eternity برای پشتیبانی از قابلیت نصب ماد سد راه است
عنوان نقش آفرینی old-school بعدی استودیوی پرسابقه Obsidian با نام Pillars of Eternity، از نصب ماد پشتیبانی خواهد کرد اما موانع جدی سر راه وجود دارد که برای آن محدودیت هایی ایجاد کرده است.
کارگردان بازی آقای جاش سایر طی گفت و گویی با GameWatcher بودجه ساخت و موتور یونیتی را موانع سد راه برای بکارگیری قابلیت پشتیبانی از ماد معرفی کرده است.
“یک جورایی کار سختی است چون ما از یونیتی به عنوان موتور بازی استفاده می کنیم و این یعنی مواردی وجود دارد که نمیتوانیم دسترسی به آن ها را در اختیار مادسازها قرار دهیم.
البته مطلع هستیم که پیش از این بازیکنانی حامی بتای بازی وجود دارند که در انجمن ها برای این بازی ماد میسازند، که عالی است. اگر آن ها می خواهند تعادل و بالانس بازی را تغییر دهند یا در رابط کاربری آن دستکاری کنند، ما چه مشکلی می توانیم با این قضیه داشته باشیم؟
تا جایی که پشتیبانی از آن راه داشته باشد، چیزی که با بودجه کیک استارتر و یک موتور میان افزاری کار ساده ای نیست، این کار را میکنیم. امیدوارم نه تنها مردم مادهای بزرگی برای Pillars بسازند، بلکه بتوانیم در این مسیر فضای بیشتری برای مادگذاری باز کنیم.”
Pillars of Eternity یک ماه دیگر برای ویندوز، لینوکس و او اس ده عرضه خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
به به یه نقش آفرینیه کلاسیک دیگر
من امیدوارم بازی به خاطر این مشکلات تاخیر نخوره .. حالا ماد سازی هم ممکن نباشه مهم نیست خود بازی به موقع برسه
او اس ۱۰ دیگه چیه؟
Mac OS X
Pillars of Eternity امیدوارم کار خوبی بشه و محدودیتاش اشکالی درست نکنه :pc: