Assassin’s Creed های بعدی تمرکز بیش‌تری روی زمان حال خواهد داشت

در ۱۳۹۳/۱۲/۰۸ , 16:24:41
بازی Assassin's Creed

Assassin’s Creed هایی که در آینده منتشر خواهد شد، زمان بیش تری را روی دنیای مدرن و واقعی بازی نسبت به AC: Unity خواهد داشت.

قسمت های مختلف سری یکی پس از دیگری، با حرکت به جلو از دنیای واقعی بازی کم کم فاصله گرفته و شاهد مبهم شدن و گم شدن این قسمت در بازی بوده ایم، تا این که در AC: Unity تعامل در دنیای واقعی حذف گردید و این بخش بازی به تعدادی میان پرده محدود شد.

اما یوبی سافت قصد دارد دنیای مدرن بازی را احیا کند و گشت و گذار، تعامل و بخش های قابل بازی را به آن برگرداند.

نویسنده ارشد داستان بازی آقای Darby McDevitt در برنامه ای در توییچ گفته است بخش مورد علاقه‌ی او در دنیای مدرن بازی، شهرک Monteriggioni در Brotherhood، احتمالا برای کم و کیف دنیای حال بازی در قسمت های آینده سری الهام بخش باشد. وی معتقد است بخش مدرن بازی در Brotherhood به این دلیل خوب از آب درآمد که توانستند از Monteriggioni در AC2 مجددا استفاده کنند، و برای آینده سری هم هدف این است “که از گذشته سری با دقت و زیرکی استفاده کرده و دنیای مدرن سازمان یافته تری داشته باشند.”

آقای McDevitt کار سنگین تیم سازنده برای ساخت یک بازی در آغاز یک نسل و نداشتن وقت کافی را عامل مهمی قلمداد کرده است که باعث شد بخش دنیای مدرن در Unity حرفی برای گفتن نداشته باشد.

“شرایط Unity این طور بود که یک بازی کاملا تازه و کاملا نسل جدید بود. بنابرین تقاضای خلق هرگونه دنیای مدرن در بازی تقاضای زیادی بود. مثلا خلق یک شهر یا بخشی از یک شهر، شش ماه کار بیشتر توسط تعداد خیلی زیادی طراح، مدل ساز و هنرمند را می طلبید. تازه بعد از آن هم نیاز به گیم پلی متفاوتی بود تا اینطور به نظر نرسد که فقط می خواهیم هرطور شده پشتیبانی از دنیای مدرن را داشته باشیم.”

نزدیک ترین عنوان از سری Assassin’s Creed به ما Victory است که در فضای لندن ویکتوریایی اتفاق افتاده و به نظر نمی رسد از برنامه انتشار سالانه یوبی سافت جا بماند.


25 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. همون طوری زمان حال بازی مسخره بی معنی هست کسی بهش فکر نکنه! بهتره فکری به بهینه سازی بازی بکنن ! زمان حال همیشه تو این سری خیلی خشک بوده ! بهتر نیست بازی تو همون گذشته اتفاق بیفته؟ نمیشه دگ زمان حال حذف بشه؟ :۱۲:

    ۱۱
  2. به نظر من هم اگه مانند نسخه های پیشین زمان بازی در بازه ی زمانی حال به سوم شخص برگرده و بتونند شخصیت پردازی خوبی برای شخصیت ایجاد کنند، واقعا میتونه موفق بشه :۱۵:
    من خیلی دوست دارم کارگردان نسخه ی قبل Alexandre Amancio که تجربه ی کارگردانی نسخه ی رولیشن رو داشت رو نسخه ی جدید کار کنه، چون واقعا در نسخه های که Alexandre Amancio وجود داشت دارای داستان و شخصیت پردازی خوبی بود ;)

    ۱۰
  3. شورشو در اوردن با این اساسین کریید هر سال چند نسخه از این بازی رو میبینم دیگه حالم داره از بازیش بهم میخوره یادمه یه زمانی یکش اومد اونو تا اخر رفتم مخصوصا که رو زمان حال بخان کار کن خیلی تخلیلو چرتو پرت میشه بازیش

    ۱۴

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر