سازنده‌ی بازی Bloodborne درباره مواردی می‌گوید که بخاطر قدرت PS4 محقق شده‌اند

John Doe توسط John Doe
در ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ , 22:25:37
بازی بلادبورن (Bloodborne), بلادبورن

آقای Masaaki Yamagiva در مصاحبه‌ای درباره مواردی می‌گوید که فقط بخاطر قدرت PS4 در بازی Bloodborne محقق شده‌اند. وی در این رابطه اذعان دارد:

«مقدار زیادی از مواردی که ما قادر به انجامش شده‌ایم بخاطر PS4 بوده‌اند و قبل از آن نمی‌توانستیم آنها را خلق کنیم؛ به طور مثال، می‌شود به تبدیل و تغییر شکل دادن سلاح‌ها در وسطِ بازی اشاره داشت. آنها در راه‌های متفاوتی تغییر تبدیل می‌شوند و تغییر شکل می‌دهند و مشمول تعداد زیادی از عمل‌ها و حرکات می‌شوند، اما قدرت PS4 آنها را بسیار برازنده به تصویر می‌کشد. همگی آنها بخاطر قدرت PS4 هستند و بدون آن چنین چیزی غیر ممکن بود.»

«مورد بعدی به محیط‌ها مربوط می‌شود. آنها گاتیک‌اند. معماری ساختمان‌های دوران ویکتوریایی بسیار زیبا، متوحش‌کننده اما پیچیده است. طراحی آنها در نسل پیش اصلاً ممکن نبود. همه‌ی این محیط‌ها به‌نحوی مستقیماً به یک دیگر متصل‌اند و چنین مواردی تنها بخاطر PS4 هستند که محقق شده‌اند.»

بازی Bloodborne در تاریخ ۲۴ مارچ سال جاری به طور انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد. همچنین شما می‌توانید پیش‌نمایش این بازی را در اینجا بخوانید.


15 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. بله قطعا بی تاثیر از قدرت پلی استیشن ۴ ام نبوده که بتونن این شاهکار رو بسازن! تنها چند رو تا تجربه این ابر شاهکار مونده … :۱۵: :۱۵: :۱۵:

    ۱۰
  2. یه منبع موثق و انور ابى هم به من اطلاع داده که اخیرا جان کرى در پاره اى از موارد جهت پیشبرد مذاکرات هسته اى با ایران از قدرت PS4 استفاده کرده و اذعان داشته بدون PS4 این امر محقق نمیشد. این درحالى است که مذاکره کنندگان براى سفارش شام از xbox one کمک گرفته اند.

    ۲۲۰
    1. منظورشون اینه که همین کارها رو روی کنسول نسل قبلی سونی نمیتونستن عملی کنن و حالا با نسل جدید این کنسول ممکن شده. مقایسه قدرت اینجا بین نسل های مختلف کنسول های سونی هست نه پلتفرم های مختلف هم نسل.

      ۶۰
    2. فرشاد خان شما از کجا به این نتیجه رسیدین که مقایسه با نسل قبلی سونی هست؟ :20:
      گفته در نسل قبل امکان نداشت ولی اسم از کنسول خاصی نبرده پس همه ی کنسول های نسل قبل این امکان رو نداشتند .
      ــــ
      میلاد جان حالا فرض بگیریم بتونه اجرا کنه ولی ایا سونی هم مانند ماکرو سافت انحصاری هاش رو بعد از یک مدت به خاطر سود بیشتر از انحصار در میاره؟

      ۲۰
    3. به نظر منم منظورش نسبت به نسل قبل هست !
      وگرنه به طور کلی که خوب حرفش تبلیغاتی هست توش شکی نیست که ایکس باکس وان و PC هم توانایی اجرای بازی رو دارن !

      ۱۰
    4. معلومه که تبلیغاتیه. صد البته که تبلیغاتیه. الان هر سازنده اى که داره انحصار میزنه همچین حرفى میزنه. سم لیک هم همین رو گفته. پسفردا که کرایتک ورشکست شد و اومد واسه موبایل بازى ساخت هم همینو میگه.

      ۰۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر