رزیدنت اویل ۶ به اصول باز می گردد
یکی از نمایندگان شرکت کپ کام در نمایشگاه E3 اذعان کرد که طرفداران این سری بازی از اکشن تر شدن این بازی در قسمت های گذشته ناراضی هستند و در قسمت جدید رزیدنت اویل ۶، مانند گذشته تمرکز بازی بر روی ترسناک بودن آن خواهد بود.
او در بخشی از این مصاحبه گفت “ما می دانیم که بسیاری از طرفداران خواهان صحنه های ترسناک تری در قسمت بعدی این بازی هستند و تیم طراحی هم این موضوع را به خوبی درک کرده است. ما نظرات بسیاری را بررسی کردیم و انتقادات بسیاری از گرایش رزیدنت اویل ۵ به سبک اکشن وجود داشت. من فکر می کنم که گرایش تیم طراحی رزیدنت اویل ۶ به ژانر ترسناک خالص، مورد قبول همه قرار خواهد گرفت.”
اگرچه این اظهارنظر به تنهایی چیزی را اثبات نمی کند، اما می توان گفت که رزیدنت اویل ۶ به اصول و پایه های رزیدنت اویل های قبلی باز می گردد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
دیگه هیچ وقت هیچ چی مثل رزیدنت۴ نمیشه
هیچوقت Resident Evil 1,2 and 3 رو فراموش نمیکنم… حسی که در دو عنوان بعد یه آدم در حین بازی دست میداد کاملا متفاوت بود…
امیدوارم این بازی به ریشه هاش برگرده…
با دیدگاه miladhero موافقم به نظرم اکشن شد بهتر شد ۴ بهتر از ۵ بود البته
ما که نمیتونیم هی حرف مجلات رو کپی پیست کنیم و از اتمسفر خفن سری ۱ تا ۳ بگیم
شده مثل دوک ناکم که الان هر بچه ای میبینی میگه ایول دوک ! یادش بخیر چه بازیه شاخی بود ولی بررسی که میکنی میبینی موقع انتشار نسخه قبلیه دوک یارو به دنیا هم نیومده بود !
بینم LEON کجاست :?: اتاق save چی میشه :!: :?: سبک معرکش چی :?: :?: :?: ۸)
عالی بود حمید خان با هر دو متن طولانیتون موافقم بخصوص بخش: باید با هر بازیی که ارائه می شود کنار آمد و آنرا در همان حالت پذیرفت و آنرا جداگانه و بدور از عناوین قبلی نقد کرد.
فقط معما بزارن تو بازی مثل اویل ۲
الان میخواستی بگی من اویل ۲ رو هم بازی کردم.آره
چه ربطی داره عزیز من.خواسته نظرشو بگه.بچه های اینجا عادت ندارن پژ بازیهایی رو که کردن به هم بدن.همه ما گیمریم و همه ما بازی میکنیم و به طبع یک سری عنوانها رو بازی کردیم و یکسری دیگه رو بازی نکردیم.
—————————————————————————————
شایان مادح خاکسار
من واقعا با این کارشون موافقم یادش به خیر اون اتاق saveکه وقتی از دست نمیسیس فرار میکردیم و میرفتیم تو اتاق saveاون اهنگ خاصش ارامش خاصی به بازی میداد یا حتی خود نمیسیس که واقعا به بازی هیجان زیادی میداد.به امید بازگشت نمیسیس و نابودی وسکر :roll:
چی چی به امید نابودی وسکر مگه اویل بدون وسکرم میشه :lol: من یکی اگه وسکر بمیره دیگه بازی نمیکنم. :mrgreen: به نظر من وسکر بهترین بدمنه ۸)
سعید جان تحویل بگیر!!
امیدوارم از اویل۵ بهتر باشه. البته نمیگم ۵ بد بود ولی اون قدرها هم خوب نبود. به قول اقای rising هرچی ترسناک تر بهتر :!: MW3 Fighter
امیدوارم از اویل۵ بهتر باشه. البته نمیگم ۵ بد بود ولی اون قدرها هم خوب نبود. به قول هقهی rising هرچی ترسناک تر بهتر :!: MW3 Fighter
یادمه چند وقت پیش (چند ماه پیش) توی سایت در رابطه با رزیدنت اویل یک نظری دادم. توی اون نظر گفتم میبینم روزی رو که رزیدنت اویل به روز های اوج خودش برمیگرده. حرف های این آقای نماینده باعث شد به حرفی که زدم امیدوارتر بشم. حرف از شماره های قبلی این سری شد. شاید حق با Hamedgh عزیز باشه. اما جناب Hamedgh واقعا به نظر شما این همه تغییر اساسی توی این سری صرفا به خاطر اهدافی که گفتید بود . تغییر و تحول اساسی تو بازی به هیچ وجه بد نیست. اما نباید این تغییر به تنه کلی بازی آسیب بزنه(کاری که کپ کام متاسفانه با RE کرد). به نظر من بیشتراین تغییر صرفا بابت این بود که بازی اکشن بیشتری داشته و در نتیجه فروش بیشتر و سود بیشتری رو نصیب این شرکت کنه اما افسوس که اشتباه کرد. RE5 درسته قربانی این اشتباه شد ولی حقیقتا بازی خوبی بود (به قبول یکی از دوستان رزیدنت رزیدنته حتی در بستر بیماری!) . با همه اینها امیدوارم Capcom از گذشته پند بگیره و دوباره این بازی رو برگردونه به جایی که لیاقتش رو داره… به اوج…
“زنده باد رزیدنت اویل”
(From Emperor Leon)
با سلام!
رزیدنت اویل همیشه رزیدنت (مقیم) خواهد ماند.پایه و اساس این بازی از عنوان اولش محکم شکل گرفته .
با اون داستان جذاب و نوع روایت ان و به تصویر کشیدن صحنه های سینمایی و اکشن جذاب و موسیقی و صدا و کاراکترها و معماها و ایجاد اضطراب و تعلیقش و همه و همه در جایگاه خوبی و بی نظیری قرار دارند و کاری کرده که مخاطبان زیادی منتظر عنوان بعدیش بمانند.
اما خود انسان هم یه هفته خوبه و هفته بعد ۱۸۰ درجه فرق می کنه از لحاظ روانی و جسمی و حتی ممکنه دیگه در دنیا نباشه شما چطوری جلوی یکسری از این تغییرات و دگرگونی ها رو میخواهی بگیری؟
بازیها از فرهنگ و روحیات و اخلاقیات و تمایلات و ذهنیات و تکنولوژی ما سرچشمه می گیرند و دائما با آنها وفق می یابند.یه کارگردان بزرگ و خلاق ، یه نویسنده بزرگ و خلاق پشت این بازی بوده چطوری می خواهی جلوی این آدمهای خلاق و دائم در حال رشد رو بگیری؟
اگر سازندگان بخواهند با تمامی نظرات مخاطبانشان پیش بروند باید صدها رزیدنت اویل مختلف برای همه سلایق ایجاد کنند.باید با هر بازیی که ارائه می شود کنار آمد و آنرا در همان حالت پذیرفت و آنرا جداگانه و بدور از عناوین قبلی نقد کرد.حال در آخر ممکن است بگوییم عنوان قبلی بهتر بود از لحاظ داستانی و یا هر المان دیگر. ولی نمی توان آن بازی را بکلی نفی کرد.باید دید آن بازی در آن چیزی که می خواهد ارائه دهد موفق بوده است یا خیر؟ رزیدنت اویل ۵ در بازه اکشن بسیار قویتر عمل کرده و بیشتر از این المان استفاده کرده بود ولی المانهای مطرح و معروف دیگر این سری بازیها در آن مشاهده میشد.شما نمی توانی از نزدیک شدن زامبی اره برقی بدست دچار اضطراب نشی مثل نمسیس خصوصا در درجه سختی بالا .
**بله من هم از عنوانهای قبلی خصوصا عنوان اول و دوم لذت بردم و به یاد آنها هستم ولی خودم رو محدود به آنها نمی کنم تا از عنوانهای جدید هم لذت ببرم.**
در ضمن رزیدنت اویل فقط بازیی در ژانر ترسناک نیست که فقط بازی کنی و بترسی.هنر بازیسازان بزرگ در همین نهفته که در بعضی از قسمتها به شما شوک وارد کنند تعلیق ایجاد کنند و میزان هیجان را در شما بالا ببرند.در عنوان اول یادت هست که در یه راهرو تنگ جلو می رفتیم و یکدفعه پنجره ها با صدای بلند میشکنه و سگها وارد میشوند یا صحنه مواجه با اولین زامبی که بر می گرده و دوربین یا شما رو نگاه میکنه و یا همین چند صحنه تعقیب نمسیس در عنوان سوم. اینجوری میشه که در یاد می ماند و الا کدوم اثر سینمایی رو دیدی که از اول تا آخر در تمامی صحنه ها شما رو بترساند؟
پیشنهاد من به دوست عزیزم اینست که هر بازی رو مجزا و در قالب خودش در نظر بگیر و ازش لذت ببر.
با تشکر از همه دوستان گیمری و رزیدنتی!