روی توم ریدر تمرکز کرده‌ایم نه لارا کرافت

zarei توسط zarei
در ۱۳۹۰/۰۳/۲۲ , 17:53:28

کریستال‌داینامیک گفت قصد ساختن “لارا کرافت” دیگر ندارند و این بار بر روی “توم‌ ریدر” تمرکز کرده‌اند.

آقای Karl Stewart در مصاحبه‌اش با سایت جویستیک در E3 گفت تیم‌شان که پیش‌تر بازی “نگهبان روشنایی” را ساخته‌ بودند دیگر قصد ساخت چنین بازی‌ای را ندارند و بر روی بازی جدیدی که در E3 نمایش داده شد تمرکز کرده‌اند. ما وقتی نگهبان روشنایی را تمام کردیم می‌دانستیم که یک لارا کرافت دیگر نمی‌خواهیم و بر روی ورژن جدیدی از توم ریدر کار کردیم. توم ریدر جدید در تاریخی نامعلوم از سال ۲۰۱۲ برای ایکس‌باکس۳۶۰ و پلی‌استیشن۳ منتشر می‌شود.


86 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. با سلام!
    (با کمک گرفتن از مطالب قبلیم در جای دیگر با همین آی دی – در اینجا آنرا بسیار کاملتر ارائه دادم)
    نام لارا کرافت زینت بخش نام و بازی توم ریدر است.حالا که سازنده هاش به سراغش نمیرند خب ما می ریم.لارا با اون شخصیت جذابش با اون حرکات اکشن روان و زیباش با اون چشمها و جذابیتهای بصریش با اون نوع خاص راه رفتنش با اون ماجراجویی خاص خودش با اون موهای دم اسبی و قهوه ای رنگش با اون دو تا اسلحه معروفش و با اون گذشته رمز آلودش با اون اراده قویش برای رسیدن به هدفش ، دارای شخصیتی فراموش نشدنی و جذاب در دنیای بازیها است.لارا با المانهای بالا بخوبی شخصیت پردازی شده و مخاطبان را همراه خود می کند.مگر میشود شخصیت لارا از این بازیها منفک گردد همین طور که نمی توان از بازی سوپر ماریو گفت و یاد شکل و شمایل و حرکات ماریو نیفتاد.این شخصیتها و بازیها یکجور الگو و سرچشمه اند برای الهام گرفتن و سیراب شدن بازیهای دیگر.
    بعضی از بازیها و داستانها از شخصیت اصلی عقب ترند و شخصیت اصلی بسیار خوب طراحی و پرداخته شده (دویل مای کرای) اما بعضی از داستانها و بازیها از شخصیت اصلی قویتر بوده و بواسطه آن به شخصیت اصلی نزدیک می شویم و محبوب ما شده و در یاد می مانند (آلن ویک و رزیدنت اویل) اما در برخی از داستانها و بازیها ، شخصیت اصلی همپای آنها رشد کرده و محبوب شده و در یادها ماندگار میشوند.حال لارا کرافت جزو کدام از این دسته هاست؟
    “توبی گارد” از شرکت “کور دیزاین” کار طراحی این شخصیت رو در سال ۱۹۹۳ برعهده گرفت او بعد از پنج طراحی توانست به هدفش برسد او در ابتدا یک کاراکتر مرد را با یک شلاق و کلاه همانند ایندیانا جونز تصور کرد ولی “اسمیت” موسس شرکت از او خواست تا ابتکار بیشتری به خرج دهد بنابراین “گارد” تصمیم گرفت که کاراکتر را مونث طراحی کند زنی خارج از اصول و چارچوب زنان عادی ، بیشتر شبیه زنی مستبد و بی قید و بند. اما “اسمیت” کمی دودل بود اما در انتها به نظر “گارد” احترام گذاشت.او از شخصیت خواننده پاپ “نن ِ چری” و قهرمان کمیک بوک “دختر تانکی(Tank Girl)” الهام گرفت.او طرحهای دیگری هم از زنان عضلانی و یا ستیزه جو کشید.همچنین بر روی زنان زمخت آمریکای جنوبی و با نامی مثل “لورا کروز” تمرکز کرد ولی شرکت “ایدوز” درخواست نام دوستانه تری را کرد و نام “لارا کرافت” را مشابه همان نام و از دفترچه تلفن انگلیسی پیدا کرد با پیدا شدن نام مشخص شد که “لارا” اصل ونسبی انگلیسی داشته باشد.”گارد” شخصیت مونث بازی رو منطقی تر طراحی کرد و او را در حال حرکتی روان و نرم به تصویر کشید و حس همذات پنداری مخاطبان را هم در نظر گرفت.بعد از طراحی شروع به سه بعدی سازی آن کردند تعداد چندضلعی های مدل اولیه در حدود ۲۳۰ بود.”گارد” بطور اتفاقی ابعاد سینه مدل را ۱۵۰ درصد بیشتر کرد و بقیه با دیدن آن تصمیم گرفتند که این مدل و تغییرات آنرا در نظر بگیرند.صدای “شلبی بلوند” جان دیگری به مدل لارا داد و او پا به دنیای بازیها گذاشت.
    او متولد شهر ویمبلدون انگلیس و دختر لرد “هنشینگلی کرافت” است.او تحصیلات و آموزشهایش را در پانسیون شبانه روزی “گوردون استون” در اسکاتلند و “مدرسه نهایی سوییسی” انجام داد.در طی یک حادثه هواپیمایی در هیمالیا و گیرافتادن بمدت دو هفته باعث شد او مسیر زندگیش رو عوض کند و زندگی ماجراجویانه ای را آغاز کند.کرافت از ماجراجویی هاش کتابهایی رو به نگارش در آورد و خودش رو در آنها آدمی که برای انجام کارهای سخت پول دریافت می کند و یا شکارچی بزرگ و ریسس دزدان معرفی کرد.او مادرش را در سنین پایین وقتی از یک حادثه هواپیمایی جان سالم بدر بردند و در یک جای قدیمی و متروک پناه گرفته بودند و بعد از ناخنک زدن به شمشیر اسرار آمیز از دست داد.پدرش نیز در طی تحقیقاتش ناپدید شد.

    شرکت “ایدوز” از مدلهای انسانی و معروف برای جان دادن به لارا در دنیای عکس و تبلیغات استفاده کرده که اولین آنها “ناتالی کوک” و …. آخرین آنها “آلیسون کارول” است.”شلبی بلوند” اولین نفری بود که صدای خود را به لارا بخشید و آخرین آنها “کلی هاوز” .
    ببینید یک شخصیت برای اینکه شکل بگیرد و در یادها ماندگار شود و بدرستی شخصیت پردازی شود چه مسیری رو طی می کند.بی دلیل نیست بعضی از بازیها و شخصیت هایشان در دنیای بازیها جاودان می شوند.
    // دوستان گیمری ، اگر از این نوشته خوشتون اومده و کمی احساس بهتر و شادتری پیدا کردید از سردبیر سایت بخواهید که نوشته قبلی من را که در ارتباط با بازی فیفا ۱۲ بود را در سایت قرار دهد که فکر می کنم مورد پسند واقع شود البته شاید … \\ البته فکر می کنم بدانم علتش چه می تواند باشد این سایت خبری است ولی نوشته من خبری نبود.

    با تشکر از همه دوستان گیمری!

    ۰۰
  2. بچه ها همه ی شما والبته خودم رو به رعایت ادب و انصاف دعوت میکنم.
    و خواستار اینم که در نظراتمون عادل باشیم.
    خوشحال میشم با دوستان دیگه هم بحث و گفتگو کنم.
    تا فردا ساعت هفت صبح بای بای
    سید مهدی هاشمی

    ۰۰
    1. من هم کاملا با نظر شما موافقم اما به نظرم باید یه سری بازنگری در جهت پیشبرد اهداف خاص و تعریف شده شرکت سازنده انجام بشه…
      اساسینس از انجمن#پول لازمان# به یاد #J.F.K#
      :-x :-x :-x :-x :-x

      ۰۰
    1. چون شخصیت کریتوس برام عزیزه صحبت تندی با شما نمی کنم.
      خوب اگر بازی دیگری میشناسید معرفی کنید؟
      سید مهدی هاشمی

      ۰۰
    2. چون دلمون می خواد!!!!!!!!
      انگار اقای حکیمی عصبانی شدن میگن تامب رایدر رو درست تلفظ کنین و بنویسین!!! :lol:

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر