خانه » اخبار بازی نقش کلیدی گیمرها در ساخت بازیهای آیندهی مایکروسافت × توسط رضا عباسی در ۱۳۹۴/۰۱/۲۲ , 11:00:23 7 مایکروسافت قصد دارد در بازی های آیندهی خود روش ساخت و توسعهی محصولات خود را تغییر دهد و از بازخوردهای بازیکنان در همان مراحل اولیهی تولید برای شکل دادن به بازیها استفاده کند. در گفتگویی با Game Informer، نایب رییس استودیوهای مایکروسافت، آقای Kudo Tsunoda، گفت: یکی از چیزهای خوبی که می توانیم انجام دهیم این است که به مردم عادی این فرصت را دهیم تا در همان مراحل ابتدایی ساخت با نظرات خود به بازیها شکل دهند. فکر میکنم این یکی از بزرگترین تغییراتی است که در محصولات آیندهی ما خواهید دید. البته منظور آقای Tsunoda با چیزی همچون Early Access -که در آن نسخهی غیر نهایی بازی در اختیار تعدادی از مردم قرار میگیرد و از نظرات آنها برای آپدیت و اعمال تغییرات استفاده میشود- متفاوت است. وی در این باره افزود: تفاوتی وجود دارد میان این روش و روش Early Access، که در آن عدهای بازی را انجام میدهند و بر اساس چگونگی بازی کردن آنها تغییراتی برای کسانی که در آینده آن را بازی خواهند کرد انجام میشود. این تنها یک بخش از کار است. در این روش، یک گفتگویی میان تیم سازنده و طرفداران بازی انجام میشود و به طرفداران این حس القاء میشود که آنها به عنوان بخش مرکزی توسعهی بازی هستند. مردم بسیار مشتاق هستند و ایدههای بسیار خوبی در مورد محصولات مختلف دارند. آقای Tsunoda، پس از آن که بعنوان یکی از نقشهای کلیدی در پروژههای کینکت و HoloLens فعالیت کرد، ماه گذشته به عنوان نایب رییس استودیوهای مایکروسافت انتخاب شد و کار نظارت و سرپرستی استودیوهای مختلف اروپا و آمریکا از جمله Rare و Lionhead را بر عهده خواهد داشت. نویسنده رضا عباسی شرکت مایکروسافت (Microsoft)کنسول Xbox 360کنسول Xbox One 7 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. احسنت! ما که نفهمیدیم چی شده اینا کی بودن! :۲۴: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید micro ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید what? :19: ۱۰ برای مردم کشورایی که نظرشون خریدار داره خیلی خوبه ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید والا خریدار نداره شعر یه اهنگه ۰۰ عالی :pc: :ps: ۱۰ برای پاسخ، وارد شوید کار خوبیه کیفیت بازی ها را خیلی بالاتر می بره ۲۰ برای پاسخ، وارد شوید نمایش بیشتر