جزئیاتی خواندنی از بازی بعدی Ken Levine

در ۱۳۹۴/۰۱/۲۲ , 11:30:20
Ken Levine, بازی بایوشاک (BioShock), پی سی گیمینگ (PC Gaming)

Ken Levine، کسی که با خلق دو بازی System Shock و BioShock آوازه‌اش پیچید، در مصاحبه‌ای با Game Informer از ایده‌های خود برای بازی آینده‌اش خبر داد.

سال گذشته و پس از بسته شدن کامل استودیوی Irrational Games، آقای Levine و بخشی از تیمش، مشغول کار بر روی یک عنوان کوچکتر شدند. اکنون او در مورد این بازی می‌گوید قصد دارد در آن، چگونگی رابطه‌ی ششخصیت‌ها را تغییر دهد.

وی می‌گوید: هنگامی که به عقب بر می‌گردید و به BioShock و BioShock Infinite می‌نگرید، شما کمی رابطه‌ی مسئولانه نسبت به Little Sisterها داشتید. در بازی جدید، شما رابطه‌ی بسیار شناوری با شخصیت‌ها خواهید داشت. واکنش و حس آنها نسبت به شما بر اساس نوع رفتارتان و این که با آنها خواهید بود یا در مقابل آنها، تغییر خواهد کرد. این رفتار، به صورت پویا تغییر می کند و شما می‌توانید بازی را با شخصیتی که در ابتدا از او متنفر بودید و یا حتی در میانه‌ی راه به اتمام برسانید. مسیر رسیدن به آنجا، مانند روش‌های سنتی، دارای هفت یا هشت ایستگاه نخواهد بود. این مسیر هزاران ایستگاه و صدها هزار حالت مختلف وجود خواهد داشت که با شخصیت‌ها و چیزهایی که می‌خواهید می‌توانید در آن قرار بگیرید.

 

Levine می‌گوید بزرگترین چیزی که تیم او مشغول ساخت آن است، ساخت یک سیستم خلق شخصیت‌های جذاب است. برای این منظور، شخصیت‌ها به وسیله‌ی انگیزه‌ها، خواسته‌ها و نیازهایشان شکل می‌گیرند. وی می‌گوید: بازیکنان اکنون می‌توانند به کمک کسانی بروند که می‌خواهند یا نیاز دارند یا در مقابل کسانی قرار بگیرند که می‌خواهند یا نایز دارند یا کسانی که می‌خواهند یا نیاز دارند را نادیده‌ بگیرند! دلیلی که فکر میکنم این سیستم جواب دهد، روش ذاتی و بنیانی آن در برخورد با شخصیت‌های داستان است.

 

Levine اطلاعات بیشتری در مورد بازی نداد اما اوایل این هفته اعلام کرده‌بود که بازی با انجین Unreal Engine 4 و به سبک علمی تخیلی ساخته خواهد شد و دارندگان PC را هدف قرار داده است.

 

ساخت دنباله سری BioShock نیز به استودیوی کالیفرنیای ۲K Games سپرده شده‌ است. اگرچه این دنباله هنوز معرفی نشده‌است، اما ۲K پیش از گفته بود که این سری پتانسیل زیادی برای رشد کردن دارد.


31 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. برو عامو هر وقت با یوشیدا حرف زدی بیا پیش خودم :lol: :lol:
      حالا دل کی میسوزه؟ :lol: البته دل بهونستا بحث یه جای دیگست :lol:

      ۰۰
    2. یوشیدا واسه من مهم نیست! :lol: :lol: من با اسطوره ی زندگیم صحبت کردم عامو! :lol: :lol: با اون سوال و گرامری هم که تو داشتی آدم حرف نزنه سنگین تره! :lol: :lol: :lol: :lol:
      منم با لیک فرندم ولی یادم نمیاد حرف زده باشم باهاش.

      ۰۰
    3. اینم یه جورایی اسطوره ی زندگی من حساب میشه :lol:
      دهنت باو شب بود ندیدم باور کن چی مینویسم :lol: شانس اوردم خودشم انگلیسیش خیلی توپ نیست :lol:

      ۰۰
  1. بعد از کوجیما به این کن لیواین خیلی اعتقاد دارم
    __________________________________________
    بازیکنان اکنون می‌توانند به کمک کسانی بروند که می‌خواهند یا نیاز دارند یا در مقابل کسانی قرار بگیرند که می‌خواهند یا نایز دارند یا کسانی که می‌خواهند یا نیاز دارند را نادیده‌ بگیرند!
    اینجا اشتباه ویرایشی داره یا من سر صبحی نمیتونم درست تحلیل کنم :۲۴:

    ۲۰
  2. first of all

    خواهشا یکم بروز باشین

    این بار چندمیه ک تو پست های مربوط به لوین اینو میگم

    این خبر مال ۳۶ ساعت پیش هسش

    مدیر عامل فلان استدیو ی حرفی میزنه بعد ۱۰ دیقه میره رو سایت :۲۳: 

    خیلیا منتظر اخبار لوین هستن

    خواهش میکنم در مورد اخبارش یکم کوشا باشید

    دوم

    “این مسیر هزاران ایستگاه و صدها هزار حالت مختلف وجود خواهد داشت که با شخصیت‌ها و چیزهایی که می‌خواهید می‌توانید در آن قرار بگیرید.”

    خب بازم تاکید دنیا های موازی هسش

    از سیستم دیپلماسی ساخته سید میر ینی تمدن هم تعریف کرده

    هنون تعریفی ک از سیستم نمسیس شدو او موردور کرده بود

    دلم میگه احتمال داره لا همچین صحبت هایی احتمال داره mmo باشه.هم واس خاطر انحصاری شدنش هم سیستم تعامل با دیگران

    ببینیم چی میشه

    انریل انجین ۴ اکسکلوسیو پی سی

    واس کنسولا چرا نمیاد جای بسی تأمل داره

    کسایی رو میشناسم ک واس خاطر مولتی پلتفرم شدن بازی حاضرن ۱۲۰ دلار واس بازی بدن

    ولی به احتمال ۲۰۰ درصد کمپینی واس نسخه کنسولی به راه خواهط افتاد

    در مورد استدیو جدید

    هنو تصمیم گرفته نشده اسم استدیو رو چی بذارن

    ولی مث ایرشنل تو ماساچوست هسش

    واو 

    گرافیک رو تصور کنین

    تو بازی آزاد به انجام هرکاری هستین

    احتمال داره اوپن وورلد هم باشه با توجه به صحبت های اخیر

    لوین مث سم لیک هر پنج سال یبار بازی میسازه

    ک طوفان بپا میکنن

    منتظر تریلر به این زودیا نباشین

    فقط خدا کنه تا ۲۰۱۷ بیادش دیگ

    گل سرسبد نسل هشتم میشه

    بازم در مورد پلتفرم ها

    واس خاطر فروش بازی باید مولتی پلتفرم باشه

    هزینه بیکران تقریبا ۲۰۰ میلیون دلار بود

    ۱۰۰ میلیون دلار صرف ساخت بازی

    ۱۰۰ هم واس ادورتایزمنت

    فک کنم بیشتر از ۶ میلیون و خرده ای نسخه فروش رفت

    چیزی بیشتر از ۳۲۰ میلیون دلار 

    امیدوارم واس ساخت این بازی هم بودجه کافی رو داشته باشن

    از بازماندگان ایرشنل دو تا تیم جدا شدن

    یکیش تیم لوین

    یکیشون هم ک تو کیک استارتر کمپین راه انداختند

    the flame in the flood

    این یکی هم واس پی سی هسش

    منتظر هردو عناوین هستیم

    ۱۰۰
    1. من ۳ یا ۴ ساله که از سایت بازدید روزانه داشتم و یه ماهه عضو شدم (چون قبل ازین نمیتونستم (هفت جور اکانت ساختم نشده بود)) :lol:
      با بیشتر کاربراش اشنا هستم (چون بخش کامنتا رو هم میخوندم)
      با بیشترشون هم تو فیس بوق فرندم

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر