تماشا کنید: تغییر بزرگ در رنگ‌بندی و گرافیک The Witcher 3: Wild Hunt

در ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ , 21:00:50
The Witcher 3, The Witcher 3: Wild Hunt, پی سی گیمینگ (PC Gaming), کنسول Xbox One

از زمانی که The Witcher 3: Wild Hunt در سال ۲۰۱۳ معرفی شد، شاهد یکی از طبیعی‌ترین و واقع‌گرایانه‌ترین بازیهای موجود در بازار بودیم. اما چیزی که از اولین نمایش‌های بازی تا الان مشهود است، جهش عظیم بازی در زمنیه جلوه‌های بصری است. به جای تاکید بر تم واقع‌گرایانه و جدی، گرافیک بازی اکنون نسبت به ابتدای کار بسیار طبیعی‌تر، رنگی‌تر و پرطراوت‌تر شده است.

در بسیاری از بازی‌های این نسل، شاهد افت گرافیکی یا اصطلاحاً Downgardeشدن آنها از اولین نمایش تا زمان عرضه بوده‌ایم. اما همانطور که در تصاویر زیر که از آخرین تریلر از گیم‌پلی بازی گرفته شده اند، مشاهده می‌کنید، در مورد Witcher 3 نمی‌توان گفت که شاهد Downgarde هستیم؛ بلکه حتی می‌توان گفت از گرافیک نمایش‌های اولیه بهتر نیز شده است؛ اما تغییر رنگ‌بندی و تم آن کاملاً محسوس است و به راحتی می‌توان دید که از تم تاریک و جدی به حالت رنگین‌تر و طبیعی‌تر تغییر داشته است.

 

The Witcher 3: Wild Hunt نوزدهم می برای پلتفرم‌های Xbox One, PlayStation 4, and PC عرضه می‌شود.

 

تصاویر مربوط به سال ۲۰۱۳ : 

The-Witcher-3-Wild-Hunt-3 The-Witcher-3-Wild-Hunt-12 The-Witcher-3-Wild-Hunt-11 The-Witcher-3-Wild-Hunt-10 The-Witcher-3-Wild-Hunt-5 The-Witcher-3-Wild-Hunt-8 The-Witcher-3-Wild-Hunt-7 The-Witcher-3-Wild-Hunt-6 The-Witcher-3-Wild-Hunt-4 The-Witcher-3-Wild-Hunt-3 (1) The-Witcher-3-Wild-Hunt-1The-Witcher-3-Wild-Hunt-2

 

 

 

تصاویر آخرین تریلر:

witcher-3_directX11 DyVdk4 9148ql 3kYjOz 8c4J8Q 2AxjpN xAgD6r LMnd7w


26 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

    1. شما یه نگاهی بنداز به نورپردازیه تصاویر سال ۲۰۱۳ و مقایشه کن با مردگی وکدورت عکسهای جدید

      مردگی کاملا تو تصاویر جدید موج میزنه .. شما از چیه این عکسای جدید خوشت اومده من موندم :!:

      ۳۰
  1. “The Witcher 3: Wild Hunt نوزدهم می برای پلتفرم‌های The Witcher 3: Wild Hunt عرضه می‌شود.” => چه پلتفرمهایی که این روزا درست نمیکنن! :lol:

    یکی از بهترین بازیهای ۲۰۱۵ بدون شک همینه! از نظر گرافیک و وسعت واقعاً عالیه! :*:

    ۴۰
  2. کاری به کار Downgarde نداشتم :۱۲: ……………….اما این جو و فضای باز رو از جدی و تاریک بودن در اوردن وبه جاش عین نقاشی بچه کردن غیر قابل گذشته………….. :11:
    تصاویر مربوط به سال ۲۰۱۳ رو با اخرین تریلر مقایسه کنین تا به عمق فاجعه دست پیدا کنین :11:

    ۵۰
    1. اصلا نیمیدونم مردم چرا به فضای شاداب و بچگونه تو این جور بازها که باید فضای تاریک و جدی داشته باشه علاقه دارن………….
      اون موقع هم مردم اعتراض کردن به اساسین اف کینگ که چرا تم بازی اینطوریه :| بعد تغیر تو رنگ بندی انجامدادن بازی به گ…. تبدیل کردن :11:

      ۷۰
    2. این طرز تفکر که هر جو سنگینی نیاز به کم رنگ بودن و خاکستری بودن داره بچه گانه تر هست
      اینقدر داشتیم تو سینما و گیم نمونه هایی که در عین پر رنگ و لعاب بودن
      آخر خشونت و سنگینی رو به خورد مخاطب دادن
      هنر کارگردانه که چه جوری استفاده بکنه از این رنگ و لعاب

      ۹۰
    3. بهرام چوبین
      با نظرت کاملا موافقم واقعا اون فضاسازی و تم رو به این رنگ و لعابه کذایی الانش ترجیح میدم
      اون تریلر اولی بازی که منتشر شده بود واقعا آدم رو به وجد میاورد . . .
      ولی این تریلرهای امروزیش شدیدا یکنواخت به نظر میرسه و به عقیده من فضا سازی شهرهای مختلفش با هم خیلی فرقی نداره حتی مکانهایی رو هم که برف پوشونده . . .
      گیمپلی اش هم که واقعا به نظر من فرقی نکرده فقط اون فینیشر هایی رو که توی نسخه ۲ به صورت از پیش رندر شده بود رو الان ریل تایم نشون میده .، با یکی دو جین
      جادو و اسپله جدید. . .
      درکل این بازی رو فقط در صورتی بازی میکنم که مجانی به دستم برسه :۱۸:

      ۳۰
    4. اقا سجاد منظور بنده اون جو تاریک بازی تو تریلر ۲۰۱۳بود….اگه توجه کنی جو بازی خیلی خوبه و گیرا بخاطرر این که به تم بازی و داستان تاریکش میاد….
      اگه تم بلاد بورن پررنگ ولعاب بود جو وفضای بازی این همه گیرا و درگیر کننده بود :۱۹:
      اگه به تریلر جدید بازی یکم دقت کنی میبینی که جو واتمسفر شاد و پررنگ باعث میشه بازی اون حس ناامیدی ترس و بقا رو نده واسه همین واسه امثال من که عاشق فضای تاریکن و امید داشتن به این بازی…… در یک کلام فاجعه است :| .

      ۳۰
    5. تریلر رو ول کن هنوز خود بازی رو ندیدی که
      موقع رونمایی و تریلر های Hotline Miami کی فکرش رو می کرد با همچین اتمسفری طرف باشیم
      ولی دیدی که نتیجه چی شد
      باید صبر کنی ببینی داستان ویچر چه جوری کارگردانی شده. با دیالوگ و موسیقی تو همین تصویر رنگ و وارنگ چنان اتمسفر سنگینی میشه خلق کرد که نگو
      فقط باید صبر کرد و دید…

      ۰۰
    6. عزیز هر چی محیط تاریک تر کلا رنگ بندی تیره تری داشته باشین دلیل بر این نمیشه جو سنگین باشه . به قول دوستمون همین hotline miami رنگارنگ سر تا سر بازی ولی چه خشونتی درونش وجود داره یا تو عرصه سینما فیلم inherent vice فیلم کلا مثل مداد رنگی میمیونه ولی تو ذاتش خشونت و امتسفری خیلی سنگینی داره

      ۰۰
    7. بازی اپن ورد هست! با تم تاریک و… که میگین چجوری میتونن زیبایی و شادابی طبیعت به رخ بکشه بازی؟ غروب و طلوع افتاب، دریا، جنگل، حیوون ها… مثلا فکر کن با گرالت داری توی جنگل قدم میزنی صدای پرنده ها و نور افتاب و دم صبح با تم تاریک! خب ر.یده میشه به ورد بازی!این سبک اتفاقا بازی باید جوری باشه که وقتی نگاه به محیط میندازی لذت ببری… آخه کدوم طبیعت تمش تاریک و سنگینه؟؟ حالا مثلا بعضی قسمت های خاص بشه ولی نه دیگه کل بازی! هرجایی به شکل خاص خودش طراحی میشه! حرف جالبی نیست

      ۳۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر