سرتاسر بازی Deus Ex: Mankind Divided را می توان مخفیانه طی کرد

در ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ , 16:41:53
بازی Deus Ex: Mankind Divided, شرکت Eidos Montreal

حتی مبارزه غولآخر ها را

بازی Deus Ex: Mankind Divided را می توان به طور کامل به صورت مخفیانه پشت سر گذاشت و در تمام طول بازی حتی یک بار هم توسط دشمنان شناسایی نشد. این موضوع شامل مبارزات رئسا و غولآخرهای بازی هم می شود.

کارگردان بازی آقای Jean-François Dugas در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در توییتر تایید کرده است این امکان که شخصی بازی را بدون حتی یک درگیری به پایان برساند وجود خواهد داشت.

گفتنی است سازنده کانادایی Eidos Montreal که یکی از استدیو های زیرمجموعه اسکوئر است، در عنوان Deus Ex: Human Revolution انتشار ۲۰۱۱ به دلیل باس فایت های بازی مورد انتقاد قرار گرفت، زیرا اغلب افراد وجود مبارزات مهلک با غولآخرها را غیر متجانس با این بازی مخفی کارانه دانسته بودند.

آقای Dugas همچنین وجود وضعیت Give Me Deus Ex را که نوعی حالت مخفیانه هاردکور است در بازی تایید کرده است. سازندگان قصد دارند وضعیت New Game Plus نیز برای این بازی در نظر بگیرند.

Deus Ex: Mankind Divided هفته گذشته به طور رسمی به عنوان دنباله ای برای Human Revolution معرفی شد و در آن قهرمان بازی، Adam Jensen، در همکاری با پلیس بین الملل به شکار تروریست های سازمان نیافته در دنیایی که از انسان های سایبرنتیک هراس دارد خواهد پرداخت.


12 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. سلام دوستان دو تا سئوال دارم . لطفا راهنمایی کنید
    ۱-چه جوری عکس کاربری خودمو عوض کنم آخه گزینه مربوطه رو تو پرو فایلم پیدانکردم(منظورم پروفایل دنیای بازی هستش ها)
    ۲-این بازی حدودا چه موقعی میاد
    خدا کنه گرافیکش از یکی قبلی بهتر باشه و خدا کنه سبک سوم شخص باشه مثل بازی اساسین و خدا کنه open world باشه و بازی تموم نشه. اگه گرافیکش مثل تریلر باشه معرکه میشه. ولی حیف که اکثر بازی با تریلرشون فرق دارن این یکی هم حتما حمین جوری هست. این بازی تا خفن شدن راه زیادی در پیش داره چون تا حالا تنها نقطه قوت این بازی شخصیت پردازی و داستان اون بوده.

    ۱۰
  2. البته چیز جدیدی نیست، بعد از انتقادهایی که از Boss Fight های نسخه قبلی شد، خود سازنده ها هم توی نسخه Director’s Cut روند Boss Fight ها رو کمی تغییر دادن. توی DLC بازی هم میشد تماماً از اول تا آخر Boss Fight رو مخفیانه رفت و درگیر نشد. عالیه که از اشتباه نسخه قبل درس گرفتن و توجه بیشتری به مخاطبانشون دارن.

    ۴۰
  3. خوب خدا رو شکر،
    ترسم این بود که مثل تریلر رونمایی بازی اکشن شده باشه !
    کارگردانشم بعدش اومد گفت میخوایم بخش اکشن هم به خوب مخفی کاری باشه دیگه داشتم امیدم رو از دست میدادم !
    البته امیدوارم درست حسابی این رد کردن باس ها با مخفی کاری پیاده بشه !

    ۱۰
  4. اینم جوابی محکم به افرادی که این فراینچز رو متهم به اکشن شدن میکردن :lol:
    خب اینکه به بخشه مخفی کاریش در این حد توجه داشتن واقعا قابله ستایشه و لی دیگه در این حد :۲۱:
    یعنی چی ؟باس فایت هارو هم میشه مثلا از پشت خفه کرد خدا کنه تو این بخش اصلا شبیهه dishonored نباشه . . .

    ۵۰
    1. روند بازی طوری هست که فرد میتونه با سلیقه ی خودش بازی رو مخفیانه و یا به صورت اکشن پیش ببره.
      این روش توی دیس آنرد هم خیلی خوب گنجونده شده بود و اگه میخواستی باس فایت رو از پشت بکشی باید موانع و افراد زیادی رو پشت سر میذاشتی… و اصلا کار راحتی نبود

      ۲۰
  5. مطمئن بودم…!
    ولی نه در مورد باس فایت ها.اصلا فکرشو نمیکردم!
    این حرکت روی DisHonored جواب داد…ولی اونا”هدف” بودن…فرق زیادی با “باس فایت” دارن!
    واقعا مشتاقم بدونم چطوری میخوان این ایده شونو پیاده کنن؟!
    به شدت منتظر E3 هستم…خیلی اتفاقای بزرگی میوفته امسال!
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    The North Remembers

    ۳۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر