Star Wars: Battlefront با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد
شب گذشته، استودیوی DICE، از عنوان در دست ساخت و پرطرفدار خود، Star Wars: Battlefront رونمایی کرد. این تریلر که نمایشی از گیمپلی بازی نداشت، اما تماماً با انجین بازی پردازش شده بود و با گرافیک چشمنواز خود همه را تحت تاثیر قرار داد.
تهیهکننده بازی، آقای Craig Mcleod، میگوید او و تیمش خود را متعهد کرده اند که بازی را بر روی تمامی پلتفرمها با نرخ ۶۰ فریم بر ثامیه اجرا کنند.
آقای Mcleod گفت: ما سخت در تلاشیم تا اول و مهمتر از همه، بازی را بر روی تمامی پلتفرمها با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ارائه دهیم؛ زیرا این گونه بهترین تجربهی گیمپلی را خواهیم داشت. هنگامی که ما استعدادی که اینجا در دفتر خودمان و با تکنولوژی ـمان داریم را با تواناییهای کنسولهای نسل جدید ادغام میکنیم، این گونه چنین محیطی و فرصتی را خلق میکنیم که تا پیش از این قادر به انجام آن نبودیم.
آقای Mcleod اما مشخص نکرد که بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد یا خیر.
Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر برای پلتفرمهای PS4, Xbox One و PC عرضه خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
این بازی برای ایکس باکس سیصد و شصت هم میاد :!:
اگه خوب بهینه شده باشه ۶۰ فریمم مشکلی نیست
اگه گرافیک بازی همونی باشه که نشون دادن و ۶۰ fps هم فریم بده دیگه واقعاً محشره گرافیکش و البته کار دایس! :*:
با این گرافیک اگه واقعا ۶۰ فریم برسونن بازی رو باید سر تعظیم فرود آورد!
اگه می خواد ۶۰ فریم اجرا بشه باید دید رزلوشن روی کنسول ها چقدر و چقدر این تریلر ریل تایم بوده
رزولوشن ۴ ک دیگه :))))
کلا بعد از انتشار اطلاعات ازین بازی فهمیدم که تو این مدت کار خوبی کردم که به این بازی امید نداشتم
اره منم همچنین
اگر گرافیکش همون باشه فکر نکنم بتونن رو کنسولها به ۶۰ فریم برسن .