قدرت تخریب پذیری Star Wars: Battlefront به قدرت Battlefield نخواهد بود
همان طور که میدانید چند روز پیش بازی جدید dice با نام Star Wars: Battlefront معرفی شد و توانست نظر خیلی هارا به گرافیک زیبا و بسیار خوش ساخت خود جلب کند.
امروز مدیر استدیو دایس یعنی اقای پاتریک باخ در حساب تویتر شخصی خود اطلاعات جالبی درباره ی قدرت تخریب پذیری در بازی جدیدشان در اختیار گیمر ها قرار داد. این گونه که پیداست قرار نیست شاهد قدرت تخریب پذیری بالایی به اندازه سری Battlefield باشیم.
Star Wars: Battlefront بازی است که خیلی ها روی آن سرمایه گذاری بلند مدت انجام داده اند و من نمیخواهم تنها به دلیل اینکه ما میتوانیم قدرت تخریب پذیری را گسترش دهیم بازی را از واقعیت های فانتزی خود دور کنیم. بازی وابسته به ۳ گانه ی اصلی است و ما بیشتر میخواهیم بیشتر از همین ۳ گانه چه در داستان و چه در بخش گرافیک استفاده کنیم.
همچنین قابل ذکر است که بازی قابلیت تنظیم دوربین از اول شخص به سوم شخص را نیز داراست که همین موضوع علاوه بر اینکه بازی را بسیار لذت بخش تر میکند کار دایس را نیز کمی سخت تر میکند.
این بازی در ۲۶ آبان برای دو کنسول نسل هشتمی و PC منتشر خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
البته کار درستی میکنه چون اونقدر تخریب پذیری که توی BF بود اصلا تو این عنوان لازم نبود، منتظر تجربه ی لذت بخش هستیم :۱۵:
سلام ببخشید من یه سئوال داشتم . چجوری میشه با یک نفر مسئول این سایت ارتباط برقرار کرد؟
آخه تو قسمت تماس با ما -تیم ما- فقط یه سری اسم نوشته و هیچ گزینه ای برای زدن و ارتباط برقرار کردن نداره.
از بقیه به خاطر اینکه اینجا کامنت گذاشتم عذرخواهی میکنم .مجبور شدم.منتظر جواب هستم در غیر این صورت
سئوال رو همین جا مطرح میکنم.
سوالاتتونو میتونید تو پیام خصوصی به مسئول سایت بگین!
dbazi.com/users/fakhar
شاهکاری دیگری از DICE :15: :15: :15:
این نشون میده که برنامه ی مشخصی برای بازی دارن. همین باعث میشه خیال طرفدارا راحت باشه.
هرچند برای کسی که فن استاروارز باشه نتیجه ی نهایی ۱۰۰% لذت بخشه :۱۵:
بازی بی تخریب پذیری مثل زنبور بی عسله :۱۹: :۱۹:
البته خودم فن cod هستم
الان cod تخریب پذیری یا به قول شما عسل داره اونوقت؟! :۱۲: :۱۲:
منظورم اینه طرفداره cod هستم ولی از بازی های با تخریب پذیری بالا خوشم میاد یعنی cod تخریب پذیریش پایینه
امید وارم منظورمو اینبار درست رسونده باشم
گرافیکش تو کودوم کنسول بیشتره :!: :!:
گرافیک ک چ عرض کنم
شاید(اونم شاید)رزولوشن PS4 بالاتر باشه طبق معمول
اما مث اینکه با ماکرو قراردادی چیزی بستن
نمام سعیشونو میکنن ک با PS4 برابر باشه
فریم ریت هم باید ۶۰ باشه
۳۰ کلا میریزه بهم
ps4
ولی از همه بهتر سیستم خدا با گرافیک اولترا بزرگ بزرگا پلتفرم :pc: (چه قافیه ای گرفت)
ما که فقط ۴k میزنیم. :lol:
آقا من از همین تریبون
اعتراف میکنم
به عظمت بازی
اصلا بش حسی نداشتم
ولی الان خیلی فرق کرده نظرم
عالیه عالی
بیگ شو فقط دعا کن ک نظرم عوض شه نوت بوک بخرم
اونموقع هس ک من و تو. بتل فرانت یهویی :۱۵: :۱۵:
DICE کارشو خوب بلده :۱۵:
گویا جدی با یه بتلفیلد با تم جنگ ستارگان طرف نیستیم!
من که به دایس ایمان دارم! :۱۵: :۱۵:
در سری battlefield هم فقط bad company 1-2 تخریب پذیری فوق العاده ای داشتن هر چند چنین انتظاری هم از بازی نداریم که هر چیزی قابل تخریب باشد ولی باید قابل قبول باشه
مطمئنی فقط اونا تخریب پذیری بالایی داشتن؟! :۱۲: :۱۲:
خب این یعنی چی الان؟! بتلفیلد ۳ و ۴ پشمن؟!مگر منظورت فقط کمپینشون بوده باشه!
تو مولتی ۳و ۴ قدرت تخریب پذیری از هر بازیی که تو عمرت دیدی بیشتر بود :۲۳: بد کمپانی ها جلوشون کم می آوردن :۱۲:
مولتی بتل ۳ تخریب پذیری داشت ولی کیفیت تخریب پذیری بالا نیست.
این بازی هم نیازی به تخریب پذیری زیاد نداره.
جناب پارسا ی عزیز
من حرفی از مولتی زدم؟! بعدشم من که نمیگم بتلفیلد ۳ و ۴ تخریب پذیری محیط نداشتن دارم میگم اوج تخریب پذیری توی bad company بود و تمام!
خب همین حرفت اشتباه عزیز من!
عزیز من برو بخواب گیر دادیا!
REZA cage
جان ؟
اوج تخریب پذیری توی BC 2 ?
تخریب پذیری خوبی داشت ولی نسخه های ۳ و ۴ توی تخریب پذیری محیط کاملا برتری داشتند
گیر ندادم عزیز حرف اشتباهی زدی پافشاری هم میکنی!وقتی مولتی پلیر نسخه های ۳ و ۴ رو بازی نکردی لج نکن چون اصل بتلفیلد قسمت آنلاینشه!کجای بدکمپانی ۲ یک آسمان خراش یا یک سد فرومیریختن؟!
من مولتیش رو بازی کردم و هیچ اشاره ای نکردم که مولتی بتلفیلد ۳ و ۴ تخریب پذیری کمتری داشته من بحثم مربوط به کمپین بازیه الان شما میگی کمپین بتلفیلد ۴ از بد کمپانی تخریب پذیری محیطش بیشتر بوده؟
میتونی بری تو یوتیوب مشاهده کنی ( بازم میگم من کاری به مولتی ندارم این صد بار! )با این وضعیت نت ایران تا چند وقت دیگه مولتیش رو هم نمیشه بازی کرد.
ما تو کامنت شما کلمه ی در “کمپین” سری بتلفیلد ندیدیم! :۲۳: :۲۳: کمپین و مولتی بازی دو چیز جدا که نیستن وقتی شما میگی سری بتلفیلد یعنی کل بازی چه کمپین چه بخش آنلاین! :۱۲: :۱۲: اینقدر درک این موضوع سخته؟!آقا یه چیز اشتباهی گفتی بپذیر دیگه این همه بحثت سر چیه؟! :۱۲: :۱۲:
من فکر میکردم شما درکتون در این حد هست که بفهمی من دارم در مورد کمپین حرف میزنم یا مولتی،” کمپین و مولتی دو چیز جدا نیستن” :۲۳:
من چیز اشتباهی نگفتم شما منظور منو بد متوجه شدی و اگرم باعث شدم منظورمو بد متوجه شین عذرخواهی میکنم
“در سری battlefield هم فقط bad company 1-2 تخریب پذیری فوق العاده ای داشتن هر چند چنین انتظاری هم از بازی نداریم که هر چیزی قابل تخریب باشد ولی باید قابل قبول باشه”
الان از کجای این جملتون دقیقا باید درک میکردیم؟!راهنمایی بفرمایید درکمون بالا بره مثل شما!
“کمپین و مولتی دو چیز جدا نیستن” یعنی الان واقعا نمیفهمی معنی این حرف رو که مثلا پوکرفیس شدی؟!وقتی بحث تخریب پذیری وسط میاد در مورد کل بازی صحبت میکنیم!تخریب پذیری بخشی از فیزیک و گرافیک بازیه!شما وقتی از گرافیک یک بازی حرف میزنی مولتی و کمپینش جدا جدان و واست فرقی میکنن؟!گرافیک کمپین با گرافیک مولتی مقوله ی جدا از همن و با هم فرق دارن؟! :۲۳: :۲۳:
REZA cage
شاید چون بد کمپانی بهترین کیفیت تخریب پذیری رو برای اولین بار توی این سری ایجاد کرد در ذهن شما اینچنین نقش بسته ولی درواقع اجسام تخریب پذیر و کیفیت تخریب پذیری نسخه ی ۴ صد ها برابر بد کمپانی ۲ هست
منظور ایشون میدونم چیه!تو کمپین بدکمپانی ۲ همه چی رو میشد زد خراب کرد!اما فیزیک بازی ها رو تو همه چیش میسنجن نمیشه کمپین و مولتی پلیر بازی رو جدا کرد و حکم صادر کرد که!
درسته علی عزیز حرف منم اینه که میگم زمان آغاز این تخریب پذیری های عالی از بد کمپانی بوده و همینطور پیشرفت کرده تا بتل ۴.
حالا من معذرت میخوام اگر موجب ناراحتی شما شدم
کلا بدکمپانی ها مخصوصا ۲ تو خیلی چیزا انقلابی بودن.