Project CARS از هستهی هفتم Xbox One استفاده خواهد کرد
Digital Foundry که مرجع تخصصی آنالیز فنی است، اخیراً آنالیزی از نسخهی اولیهی Project CARS منتشر کرد؛ اما از آنجایی که این ویدئو مخصوص آنالیز نبود، استودیوی Slightly Mad در مورد این مقاله نکاتی جالبی را بیان نمود.
نکتهی اول این که بازی از فیلترینگ ۸X Anisotropic بر روی هر دو کنسول PS4 و Xbox One که باعث افزایش کیفیت تصور خواهد شد. بازی همچنین از motion blur بهره خواهد برد؛ اگرچه نسخهی کنسولی قابل مقایسه با نسخهی PC در تنظیمات متوسط (Medium) خواهد بود. Slightly Mad همچنین اعلام کرد که نسخهی نهایی بازی تغییر چشمگیری در نرخ فریم و روانبودن بازی مخصوصاً در سر پیچها خواهد داشت.
نسخهی Xbox One بازی از Enhanced Quality Anti Aliasing ـه AMD با ۸ فرگمنت و ۴ نمونه بهره میبرد که معادل MSAA 4x بر روی PC میباشد.
مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد که یک هستهی دیگر را نیز برای استفادهی سازندگان آزاد کرده است. قبل از آن سازندگان تنها میتوانستند از ۶ هسته از ۸ هستهی Xbox One استفاده کنند. Slightly Mad اعلام کرد که از هستهی هفتم برای کارهایی مانند میکس صدا، سنتز صدای موتور و جزئیات چمنها استفاده میکند.
Project CARS ماه آینده بر روی PS4, Xbox One و PC عرضه خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
کجا گفته شده رو مدیوم ؟!! خوده سازندگان اعلام کردند نسخه ی PS4 در حده high هست و ۱۰۸۰p 60 فریم
همینه که هست
همین هم انتظار میره
همیشه هم همینطور بوده و کیفیت نسخه کنسولی بازیها در بهترین حالت به اندازه کیفیت متوسط در :pc: بوده و هست