سازنده هیلو ۵ میگوید این بازی مشکلات Halo: MCC را نخواهد داشت
Frank O’Connor مدیر تولید فرنچایز هیلو، پیچیدگی های ساخت Halo: The Master Chief Collection را به طرفداران گوشزد کرده و می گوید شرایط برای Halo 5: Guardians متفاوت خواهد بود.
وی در Xbox Achievements نوشت: «The Master Chief Collection به اعتبار ما ضربه وارد کرد.» همان طور که می دانید، سرورهای آنلاین این بازی تا مدت ها پس از انتشار دچار مشکل بود. آقای O’Connor ادامه می دهد: «قرار نیست به خاطر آن چه تاکنون بدست آورده ایم به خود افتخار یا از اشتباهاتی که مرتکب شده ایم فرار کنیم. اما این را هم بگویم که ساختار The Master Chief Collection – از این جهت که پنج موتور بازی مختلف وجود داشت، پنج استدیوی مختلف روی آن کار می کردند و ۳۴۳i برای ترکیب و تلفیق آن ها تلاش می کرد – حجم و پیچیدگی فراوانی داشت.»
آقای O’Connor می گوید بسیاری از مشکلاتی که در روز اول انتشار برای MCC به وجود آمد، در طول تست های بازی کشف نشده بود و سازندگان را متعجب کرد. اما همین مشکلات گریبان گیر Halo 5 نخواهد شد.
«هیلو ۵ توسط تیم کاملا متفاوتی ساخته شده است. یک محصول یکتاست. به جای این که یک بازی ساخت ۲۰۰۱ را به زور در یک کنسول ۲۰۱۴ جا کند، از ابتدا برای این تکنولوژی جدید ساخته شده است. پس اگرچه فضاهای مشکل ساز همچنان بسیار چالش برانگیز هستند، اما تفاوت های فراوانی با Halo: MCC دارند. فکر می کنم بتای بازی قدم اول بزرگی است، در محیط فروش و بهره برداری، نشان می دهد ما مشکلات سابق را نداریم.»
Halo 5: Guardian بیست و هفتم اکتبر منتشر خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
مرسی.
با توجه به اینکه مولتی هیلو همیشه بهترین بوده همچین انتظاری هم میره.