Assassin’s Creed Syndicate بخش مالتیپلیر نخواهد داشت
استودیوی Ubisoft Quebec اعلام کرد که Assassin’s Creed Syndicate بخش مالتیپلیر نخواهد داشت.
به گفتهی کارگردان بازی، Marc-Alexis Cote، دلیل این کار این بوده است که سازندگان میخواستند که این بازی را به ریشههای سری و تمرکز بر روی تجربهی سینگلپلیر برگردانند. Assassin’s Creed Syndicate عنوانی داستان-محور خواهد بود و دارای ویژگیهای جدید مختلفی خواهد بود که سازندگان آن ترجیح دادند به جای تمرکز بر روی بخش مالتیپلیر و یا co-op، به پولیش و بهبود این ویژگیها بپردازند.
Cote در این باره گفت: دلیلی اصلی این کار ما، تمرکز بر روی ریشههای این فرنچایز است. به همین دلیل ۹ استودیو در حال تلاشند تا این تجربه سینگلپلیر را به سرانجام برسانند.
Francois Pelland، تهیهکننده اجرایی بازی، نیز اظهار داشت که یوبیسافت خواستار بازگشت به ریشههای Assassin’s Creed شده بود و به همین دلیل تمام نیرو و منابع ما صرف بخش سینگلپلیر شد. وی افزود: ما احساس کردیم که مخصوصاً با نوع نبردی که در این بازی داریم، نبردهای تن به تن و بسیار نزدیک، نیاز به یک پاسخدهی بالا در این سیستم داریم. این یکی از موارد است. هنگامی که ما دو سال و نیم پیش تصمیم گرفتیم به لندن ۱۸۶۸ برویم، نمیتوانید وسایل نقلیهای داشته باشید که تنها جنبهی تزئینی دارند. نمیتوانید واسیل نقلیهای داشته باشید که تنها در شهر هستند تا خوب به نظر برسند. بازیکنان میگویند ما میخواهیم آنها را برانیم. و این به پیچیدگی این سیستم میافزاید و به همین دلیل، کنارگذاشتن بخش مالتیپلیر، بیشتر جنبهی فنی داشت.
Assassin’s Creed Syndicate در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ برای PC, Xbox One, و PlayStation 4 عرضه خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
اندکی امیدوار شدم :۱۲:
به هر حال AC II یکی از شاهکارهای زندگی من بوده و اینکه ببینم ذرهای به اون ریشههای عمیق و بی نظیرش هم برگرده برام کافیه !
فقط امیدوارم یوبی سافت ریشه یابیش مث کپ کام نباشه :۱۲:
“فقط امیدوارم یوبی سافت ریشه یابیش مث کپ کام نباشه” :۲۶:
خیلیم خوب اینجوری بخشه افلاین خیلی بهتر میشه :۱۵:
بعدشم اگه انلاینم داشت خیلی بد میشد میریم تو بازی بخشه انلاین یا گیم پلیاشو میبینیم دلمون اب میشه با این وعضیت ایران پلاس یا ایکس باکس لایو گرونه بخواهیم بخریم
ولی خداروشکر نداره انلاین خیلیم عالی :۱۵:
بهتر. این طوری تمام وقتشون رو روی بخش تک نفره بازی میزارن
هِى میگن میخوایم برش گردونیم به ریشه هاش آخرشم هیچى. کى میشه به جاى بازگشت به ریشه ، ریشه این بازى رو کُلَن بزنن قطعش کنن :lol:
شاید چیز خوبی باشه…. شاید
این اولین امیدواری برای من بود!
امید زیادی به موفقیت اش دارم :۲۴:
خدارو شکر
بهتر از اول هم با این بخش حال نمیکردم . چون اصلا شخصیت های این بخش قیافه اساسین نداشتند و کلا خوشم نمیومد . بنظرم اصلا باید از اول این بخش رو خیلی جالب تر طراحی کنن . برای نسخه های بعد
با هر دو دلیل حذف مالتی پلیر موافقم.
اسسینز کرید از ابتدا یک بازی سینگل پلیر داستان محور بوده و هست…
بودن بخش مالتی پلیر به هیچ وجه بد نیست ولی نبودن اون در ازای یک سینگل پلیر قدرتمندتر،بهتره!
دلیل دوم هم که بحث فنی و وسایل نقلیه هست که خودم با دیدن نمایش های بازی بهش فکر کرده بودم و بازهم هرچقدر تیم سازنده بیشتر روی جزئیات این بخش کار بکنه به نفع بازیه…
یه دلیل سوم هم وجود داره که کاملا با دو دلیل بالا در هم تنیده هست و اونم اینه که در جهنم عرضه سالانه سری،ارائه دو بخش سینگل و مالتی پلیر در وضعیت ایده آل بدون اینکه هیچ یک از دو بخش آسیبی ببینن تقریبا غیر ممکنه!…
بنابراین کاملا از این تصمیم استقبال میکنم!
در جهنم ؟
الان ترولت کردم :۱۸: