Ready at Dawn استدیو جدیدی را تاسیس کرد

پارسا توسط پارسا
در ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ , 11:58:51
Ready At Dawn, پی سی گیمینگ (PC Gaming)

همان طور که میدانید استدیو نچندان تازه کار Ready at Dawn تا به امروز زیر نظر سونی و با بودجه ی این شرکت در حال گسترش بازی های خود بود اما این گونه که مشخص است دیگر قرار نیست شاهد بازی های انحصاری (حد اقل به جز سری بعد The Order) برای PS4 باشیم.

این استدیو با هدف تجارت و گسترش بازی های RAD تاسیس شده و اقای Paul Sams قرار است به عنوان مدیر عامل این استدیو جدید شروع به کار کند. این استدیو در آستون تاسیس شده و به گفته ی Ready at Dawn دارد بر روی دو پروژه ی جدید و مولتی پلتفرم کار میکنند.

اینگونه که بنظر میرسد موتور گرافیکی آن ها و جلوه های بصری تنها بر روی PS4 قابل اجرا نبوده و میتوان آن را برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت و PC نیز استفاده کرد.

 


65 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. خب با توجه به اینکه rad قبل از order عنوانی روی کنسولهای خانگی نساخته بود بیشتر توی این عنوان هدفش نشون دادن جلوه های بصری و قدرت کنسول بود و بیشتر تمرکزشون رو روی این بخش گذاشته بودن و کمی توی جزییات کم کاری کردند، امیدوارم توی عنوان جدیدشون هم موفق بشن

    ۲۰
  2. این که اومد گیرز او وار رو نابود کرد. موندم الان میخوان کیو نابود کنن.
    امیدوارم توی عنوان مولتی پلتفرمشون موفق باشن.
    کار روی شخصیت ها و خلق داستان خوب کار چندان سختی نیست.
    مترو مثلا نمونه خوبیه با اینکه هرگز شاهکار نخواهد بود ولی خوب تونسته بودن بین گرافیک و داستان تعادل برقرار کنن.

    ۶۰
    1. چرا شاهکار نخواهد بود ؟ :۲۳: مترو تقریبا توی تمامی بخش ها کامل و بدون ضعف عمل کرد و شایسته ی شاهکار بودنه، حالا نمیدونم چطوری میگی شاهکار نخواهد بود :۲۳:

      ۱۰
    1. اره عزیزم بازم اشغال میشه :lol: میدونی بیاند چه بازییه؟ اون متاش از این کمتره حالا دلیل بر اشغال بودنش هست؟ :lol: داداش میدونی اشغال چیه؟ اشغال اونع مغزیه که هر سال کالاف و بتلو اینا میده و همه میرن میخرن ,اشغال یوبیسافته که داره سالی ۵ تا اساسین میده , اشغال خیلی چیزای دیگه هم هست شما که بازی نکردی ترول نکن عزیزم شایدم توهم تو تویچ دیدی :lol:
      مشکل کل گیمر های عزیز ما اینه یه مشت نوب عین بعضیا سیستم میبندن بازی میکنن میرن کنسول و انحصاریاشونو مسخره میکنن همینا نام پی سی بازارو خراب کردن (عین شما منظورمه)

      حالا خود دانی نمیدونم مشکلت چیه فقط به متا یا گفته های دیگران بسنده میکنی نظر میدی اگه اردر اشغال بود چرا انقدر فروخت با اینکه مردم میدونستن تهش ۱۰ ساعته؟ الان دوباره میخوای با واچ داگز مقایسه کنی :lol: از همین الان میگم واچ داگز اپن ورلده و زیاده ولی این با این کمه کلی فروخته عجیبه نه؟ :!:
      مطمعنا حرف مفت زدن خیلی اسون تره وایسادن سره یه حرفه و چیزی که من میگمو یادت باشه حرف مفت نزن ;) تو میدونی اینده ی استدیو و بازیاش چی میشه؟ ااا نمیدونی؟ چه جالب . هنوز نیومده داری بهش نیگی اشغال.

      تو گاد او وار اسپاراتارو بازی کردی؟ :lol: اا اونم بازی نکردی؟ :lol:
      نمیدونم چقدر سخته وقتی چیزیو تجربه نکردی دربارش نظر بدی و بول شت بگی واقعا برام عجیبه مغز ادمایی عین تو از کجا در میاد که اینقد راحت میتونید یه چیزیرو نابود کنید در حالی که حتی از نزدیک ندیدینش :lol: حتما راز موفقیتتو بهم بگو خیلی دوست دارم بدونم ;) :lol:
      و کلام اخر اینکه حیف گیم که چند نفر عین تو توش باشن :-)

      ۲۰
    2. خوبه بابا کتیبه نوشتی :۲۴:
      من سیستم ببندم پشت پی بشینم تا حالا حتی طرف پی سی هم نرفتم اگه منظورت اوردر هست بازیو بازی کردم حدود ۴ ساعت هم طول کشید صلوات تنها نکته مثبتش گان پلیش بود بنده خودم سونی فنم برای ترول هم نیومدم وقتی یه بازی بدرد نخور و بی هدف هست از همون ابتدا معلومه لازم نیست بیای با یک کامنت قد هیکل فیل بیای هرچی دلت میخواد بگی به من دوست خوبم یکم این عادتو بزارید کنار بخدا هیچی توش نیست!
      بله گاد او وار گاست او اسپارتا رو بازی کردم روی پی اس پی خیلی وقت قبل مشکل اینجاست این استودیو فقط بدرد کنسولای دستی میخوره حدش تز این بیشتر نیست .
      اینتور که تو دفاع میگنی سانتا یا ناتی داگ که نیست یه استودیوی ضعیف فرست پارتی هست بازی اول aaa. شون هم که ماشالله بولشت :۲۴:
      واچ داگز واقعا به معنی واقعی کلمه افتضاح بود افتضاح :۱۲:
      بله حرفی از واچ داگز نزدم وگرنه همین اوردر از امسال اون هایپ تو خال خیلی بهتر بود ! البته این اوردر هم بزرگ جلوش دادن که مشکل همین بود این بازی نباید بزرگ جلوه میشد .
      و در اخر بگم بهت به هیچ وجه بی احترامی نمیکنم مغز منم خیلی هم سالمه وقتی یه بازی بدرد نمیخوره و هیچی تهش نیست منم نظرم همینه از اون غروبش بگیر تا صحنه فحشا خانه اون لورد هستینگ (اسمش فک کنم این بود!) بازی رو دنبال کردم هیچی تهش ندیدم پولمو ریختم دور .
      فاز روشن فکری هم ندارم!.
      فقط بهت میگم قبل اینکه حرفی بزنی طرف مقابله خودتو بشناس چند سالشه پلتفرمش چیه اصلا کی هست دوست من .
      در اخر احترام بزار .

      ۴۰
    3. “مشکل اینجاست این استودیو فقط بدرد کنسولای دستی میخوره حدش تز این بیشتر نیست .!”
      هه..!
      ناتی داگ یک زمانی( ۱۹۹۱ ) اثری ساخت به نام رینگز آو پاور!
      بعد از شکست بازی…
      اگر می خواست بر مبنای حرف شما عمل کنه
      شاید سونی به اینجا نمی رسید…

      ۰۰
    4. “مشکل اینجاست این استودیو فقط بدرد کنسولای دستی میخوره حدش تز این بیشتر نیست .!”
      هه..!
      ناتی داگ یک زمانی( ۱۹۹۱ ) اثری ساخت به نام رینگز آو پاور!
      بعد از شکست بازی…
      اگر می خواست بر مبنای حرف شما عمل کنه
      شاید سونی به اینجا نمی رسید…

      ۰۰
    5. Gk-232
      باشه برادر کامنتتم جوری بود اعصابمو خورد کرد :۲۴: مهم نیست در کل با یه سری دیگه از حرفاتم موافق نیستم ولی حس تومار نوشتن ندارم :lol:

      ۰۰
    6. خب مگه الان اون دوره هست مگه همه ناتی داگ میشن؟ بعضی استویدو ها از همون ابتداشون استارت میزنن تا اخر همچین بازی های تولید میکنن دلیل نمیشه چون ناتی داگ موفق شده این استودیو هم موفق بشه تقریبا هیچی توی بازیشون نبود نه داستان نه گیمپلی فقط گرافیکش خوب بود ! البته شاید حدس من درست نباشه

      ۰۰
  3. اوردر متشکل از چند Theory و ریسک های پر خطر بود!
    ریسکی که احتمال موفقیتش حداقل واسه خود سازندگان از پنجاه پنجاه هم کمتر بود.
    با این حال بخاطر همین شهامت و پایبندی به اون سی چهل درصد امید باید بهشون یک آفرین گفت!
    بازی بی اشکال نیست و این کاملا مشخصه.
    اما به اون شکل هم نیست که کاملا بازی رو بی ارزش و نابود شده خطاب کنی!
    ارزش یک دور رفتن رو داره.
    در بازی لذت هم هست!
    بعضیا دنبال بهونن! حالا اینکه این رفتار و تفکر واقعی خودشونه یا تیکه های باور پذیرمشخص نیست.
    اون کسی که دنبال واقعیته از همون اول می دونه که باید “خودش” فکر کنه ببینه اون چیزی که سازندگان میگن واقعا همون چیزیه که داری میبینی؟
    فقط دو بازی شناخته شده در کار نامه اون هم تنها بدلیل یک شبیه سازی بی نقص و فرمولی تکراری باعث میشه که تو فکر کنی این استدیو باز هم موفق میمونه؟
    تمام هایم هارو بریز دور و خودت فکر کن!
    از ته قلبت
    اگر به نمایش های بازی فکر کردی
    واقعا فهمیدی بازی درصد شکستش بیشتر از پیروزیه؟
    استدیویی که برای اولین بار میخواد روی پای خودش بایسته! برای اولین بار میخواد چیز جدیدی ارائه کنه! و میدونه ریسکش بالاست و با اینحال به هدفش حتی اگر به شکست منجر بشه ، پایبند میمونه باید اینطور باهاش برخورد بشه؟
    اولین تجربه و اینقدر قضاوت سریع و شکننده؟
    قطعا فکر می کنید این استدیو برای ، مثلا، اورد دوم باز همین ساختار رو ارائه میده؟
    خب مطمئنا بکل میزنه طرح بازی رو عوض می کنه!
    بازب مر از مشکله درست…
    کاتسین های تند و تند به همه نساخته درست…
    بازی کوتاهه درست…
    ولی خواهش می کنم
    طوری با بازی رفتار نکنید انگار دولوپر ید طولانی ای در ساخت تی پی اس داشته!
    همه لایق فرصت دوباره هستن…
    از اونجا که دو خدای جنگ عالی از زیر دست این استدیو بیرون اومده
    و از اونجا که اوردر درس خوبی واسه سازنده ها بوده
    من مطمئنم بازی بعدی این استدیو کاملا متفاوت خواهد بود.
    چون اینبار نه فقط پای ریسک
    بلکه پای حیات خودشون هم وسطه…
    تشکر از پارسای عزیز

    ۹۰
  4. این استودیو قبلا با نسخه های پی اس پی خدای جنگ استعداد فوق العاده ی خودش رو نشون داده بود، خیلی خوب میشه که واسه بقیه ی پلتفرم ها هم بازی بسازه تا خیلی ها از دست پخت های این استودیو استفاده کنن…اینکه اردر موفق ظاهر نشده دلیل بر ضعف استودیو نیست، خیلی از استودیو های بزرگ دنیا بازی ضعیف توی کارنامه اشون دارن پس مهم درس گرفتن از اشتباهات و برطرف کردن نقاط ضعف هستش

    ۱۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر