Darksiders II: تصاویر مقایسهای از نسخه Deathinitive Edition
تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید، تفاوت های گرافیکی میان نسخه معمولی بازی Darksiders 2 و ریمستر این عنوان را که در آینده تحت عنوان Deathinitive Edition برای کنسول های جدید منتشر خواهد شد نشان می دهد. در ردیف اول تصاویری از ریمستر بازی و زیر آن همان محیط را در بازی اورجینال مشاهده می کنید.
John Pearl کارگردان طراحی های Darksiders II می گوید در نسخه ریمستر، طبیعتا قصد داشته اند رزولوشن بافت ها را افزایش داده و خروجی ۱۰۸۰p از بازی بدست آورند. اما تصمیم گرفتند رندِرر (renderer) بازی را هم مانند بسیاری از بازی های نسل جدید، از نو و برپایه فیزیک بازنویسی کنند تا سطوح مختلف مانند سنگ و پوست نسبت به نور واکنش نشان داده و طبیعی به نظر برسند. از این جهت مجبور شده اند روی تمام بافت ها نیز دوباره کار کنند تا آن ها را با رندرر جدید مطابقت دهند.
نسخه Deathinitive Edition تمام DLC های منتشرشده برای Darksiders II را دربرخواهد گرفت و مجموعا نردیک به ۳۰ ساعت گیم پلی خواهد داشت. علاوه بر بهبودهای گرافیکی، تلاش هایی برای افزایش توازن در looting بازی نیز صورت گرفته است.
داستان Darksiders II در جریان داستان قسمت اول اتفاق می افتد و موضوعاتی را از جانب Death، برادر War قهرمان قسمت اول، به تصویر می کشد. در قالب یک ماجراجویی جهان باز با المان های نقش آفرینی، Death در تلاش است تا بی گناهی برادرش War را به شورای سوخته ثابت کرده و نظم تحمیلی آن ها را به حکومت های سه گانه بهشت، جهنم و زمین برگرداند.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
به جای عرضه نسخه Definitive قسمت سوم رو معرفی کنن
دوباره darksiders :15: :15: :15: یاد مخفی کاریهای فوق العاده ی darksiders 2 افتادم یهو. یادمه این chapter های book of the dead رو کامل میکردی vulgurim یه کلید بهت میداد برای یه در خفن تو یه جایی از نقشه که توش پر item بود. این ایده که تو darksiders2 خودت itemهارو equip میکردی هم خیلی خوب بود.آیتم هایی که خودت جمع کنی و بعد ازشون استفاده کنی خیلی حال میده.crucible هم خیلی حال داد تا تهش رفتم به زور و شانسی.
وای چی میشه اگه یه خبر هم از darksiders 3 بهمون بدن و اینبار شاید با fury شاید با nephilim شاید با death و یا شایدم با war که تو نسخه اول فوق العاده بود داستانو ادامه بدیم.
خلاصه اینکه یه دنیا خاطره با این darksiders دارم
من یه ربع بازی کردم شیفت دیلیت شد :lol:
دوستان واقعا بازی خوبی بود یا مشکل از منه؟ اصلا در حد بزرگان این سبک مثل دویل می کرای و خدای جنگ نبود.
داستانش هم بنظرم کلیشه ای بود. نسخه اولو تا اواخرش رفتم اونم بیخیال شدم.
دلیل این ریمستر رو هم نمیدونم.
اخه من نمیدونم چرا اینو با دویل می کرای مقایسه میکنن. این بازی اوپن ورده پر از معمای خفنه کلی المان های ار پی جی توشه. دویل می کرای یه HnS خالصه .دارک سایدر میکس چند تا سبکه که نتیجشم خیلی خوب از اب درومده. مقایسه نکنید خواهشا
فرق خاصی نکرده بود گرافیکش
من که تفاوت خاصی بین نسخه ریمستر و ارجینال نمیبینم :۲۳:
نمیدونم چرا بعضی بازیها اینجورین
نسخه definitive بازی sleeping dogs هم هیچ پیشرفت گرافیکی نداشت .
بازی خاطره انگیزی بود و منو یاد خدا بیامرز THQ میندازه.نسخه ی ۲ بسیار خوشم اومد ازش :۱۵:
یادخاطره THQ و Darksiders بخیر
امیدوارم یه خبرای کوچولویی هم از Darksiders III بشه .
همیشه دلم میخاست نسخه ی دوم این سری رو بخرم بازی کنم ولی هر دفعه یه اتفاقی میفتاد یه مشکلی همون لحظه پیش میومد که نمیخریدمش حالا عصر میرم مغازه ها دنبالش میگردم میخرمش،فقط شما ماشینی چیزی رومون رد نشه بمیریم واسه یه دارک سایدری :۱۴:
دعا کنید باز اتفاقی نیفته
خدایا به حق این شبای عزیز نگهدار این ممد ما باش ماشین از روش رد نشه بتونه بازیشو بگیره! خدایا این بچه هوشو حواس درست حسابی نداره یوهو بازیو هم که بگیره سرشو میندازه پایین از خیابون رد بشه ک ۱۸ چرخ میره روش میشه پوستر رو کاور بازی بجای شخصیت دِث :lol: :24:
ممد مدیونی اگر چیزی بگی، خودت گفتی ۲آ کنید :۲۳: :۲۴:
من واقعا با طراحی هنری این دو تا بازی عشق کردم، بی نهایت دوست داشتنی و خوب بودن..
کراکتر Death هم نسبت به War جذابیت بیشتری داشت؛ البته نظر شخصی منه..
چشم انتظار رویای محال عملی شدن شماره III این بازی هستم، Fury و Strife خیلی پتانسیل خوبی دارن..
واقعا بازیه نابی بود … هم شماره ۱ هم شماره ۲ ، ولی حیف که THQ ……
خداکنه همین ریمستر نسخه دوم پیش زمینه ای باشه برای ساخت و معرفی دارک سایدرز ۳ :۱۵: :۱۵: