آزادی عمل در اتمام مراحل MGSV: TPP را مشاهده کنید

Rzht توسط Rzht
در ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ , 12:30:57
E3 2015, Hideo Kojima, Metal Gear

ویدئوی “آزادی عمل در اتمام مراحل” در MGSV: TPP که تیم کوجیما چند روز پیش وعده‌ی آن را داده بود امروز منتشر شد که توسط آقای شان آیستون روایت می‌شود. در این ویدئو شما همان مرحله‌ای که در E3 2015 به نمایش درآمد را می‌بینید که در آن اسنیک برای تکمیل کردن ماموریتش با ۴ شیوه‌ی متفاوت به هدف مورد نظرش نزدیک می‌شود.

[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/vVWxU/vt/frame[/aparat]

دانلود ۳۶۰p

در این ویدئو ۴ نوع استراتژی برای اتمام مرحله استفاده می‌شود:

  1. همکاری با شخصیت کوایت: نسخه MGSV: TPP سیستم جدیدی برای همکاری با ‘دوستان’ طراحی کرده است، که در آن می‌توان شخصیت های خاصی از پایگاه‌تان را برای همکاری در یک ماموریت به کار گرفت. کوایت هم یکی از شخصیت هایی است که قابلیت بالایی در تک تیراندازی دارد و می‌توان برای مشارکت در ماموریت از او استفاده کرد. در اولین نمایش ویدئو مشاهده می‌کنیم که بازیکن به کمک کوایت به پایگاه نزدیک می‌شود، و در کنار آن کوایت با مستقر شدن در محلی مناسب اسنیک را از راه دور برای تکمیل ماموریتش یاری می‌دهد.
  2. حمله‌ی هوایی: همچنین ماموریت را می‌توان با شیوه‌ای آشکارتر به اتمام رساند، و در دومین نمایش المان های اکشن محورتری به نمایش در می‌آید. در این نمایش اسنیک با پوششی زرهی مجهز شده و سوار بر بالگردی جنگنده به پایگاه دشمن حمله می‌کند و هدف مورد نظرش را از پایگاه استخراج می‌کند.
  3. ترور از راه دور: صبور بودن یکی از ملزومات در MGSV: TPP است و در این قسمت به شما نشان داده خواهد شد که چطور می شود از راه دور ماموریت را به پایان رساند و همینطور از قابلیت انفجاری دست مصنوعی اسنیک برای اولین بار رونمایی می‌شود. در این نمایش اسنیک توسط اسبش به پایگاه مورد نظر نزدیک می‌‍شود و تا تاریک شدن هوا صبر می‌کند. سپس توسط انفجار دست مصنوعی‌اش یک از نگهبانان را از پا درمی‌آورد. همچنین از یکی دیگر از ویژگی های جدید  و خلاقانه‌ی دست مصنوعی اسنیک در این ویدئو رونمایی می‌شود آن هم شلیک کردن خود دست مصنوعی است، اسنیک می‌تواند دست مصنوعی‌اش را شلیک کند و آن از راه دور به هر سمتی که می خواهد هدایت کند و زمانی که دست مصنوعی به هدف برخورد کند منفجر می‌شود، درست مانند سیستم شلیک اسلحه‌ی نیکیتا در نسخه های قبلی متال گیر.
  4. تفکر ‘خارج از جعبه’: سری متال گیر سالد بخاطر گیم پلی مخفی کاری‌اش شهرت دارد، و در قسمت آخر نمایش به شما نشان داده خواهد شد که چطور المان های قدیمی مورد علاقه‌ی شما با قابلیت‌های جدید ترکیب شده و باعث خلق اختیارات بیشتری برای مخقی کاری می‌شود. در این قسمت اسنیک نیروهای دشمن را بر روی جاده متوقف می‌کند و با استفاده از جعبه مقوایی معروف این سری بازی با شیوه ای خلافانه به دشمن نزدیک می‌شود و با کار گذاشتن مواد منفجره بر روی بدن یکی از نیروهای دشمن، و اندکی صبر ماموریت را تکمیل می‌کند، بدون اینکه خودش به پایگاه نفوذ کند.

عنوان MGSV: TPP در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های Xbox 360, PS3, PS4, Xbox One و PC منتشر خواهد شد.


54 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. یاد حرف یکی از کسایی که بازی و تجربه کرده افتادم که میگفت آسمون بازی عالی کار شده:تو روش اول هوا گرفته ست و نور پردازی واقعا عالیه،دومی که شب میشه نورماه ادمو دیونه میکنه…
    سوارکاریش تو این تریلر بینظیربود همچنین بالا رفتن از دیوارش بسیارواقعی و زیبا بود.
    مسلما خیلی روشهای دیگه هم هست باید خود بازیکن تجربه و از فکرش استفاده کنه واقعا همه چیزش بی نقص بود :۱۵: :۱۵: :۱۵:

    ۳۰
    1. یادمه mgs4هم همینطور بود از نظر خودم وقتی بازی اومد خیلی بیشتروزیباتر شده بودنسبت به تریلرااز نظرگرافیکی bruceجان ;)

      ۴۰
    2. داداش فکر کنم شماره یه چشت… :lol:
      دراینکه بازی متال گیر بزرگ و بی نقصه شکی نیس ولی دیگه همچین از اسنیکو و متال گیر صحبت میشه که انگار… زیادی بزرگش کردن… باور کنید
      راستی یه سوال!
      اگه روم به دیفار یه روز از عمرمبارکتون مونده بود :۲۴: وفقط میتونستید یه بازی رو تجربه کنید :11: کدومو انتخاب میکردید؟uncharted4یاphantom pain
      میخوام بگم به نظرم زیادی بزرگش کردن :-) راستی من ترجیح میدم uncharted4بزنم بعدشم که :( :'(

      ۵۰
    3. انچارتد!؟انچارتد چه ربطی به این بازی داره دقیقا؟الان زدیش به شقیقه دیگه ;)
      در ضمن متال گیر گنده بود الانم گنده نشده سریهای قبلی و حداقل نقداشوبخونید یا اینکه امتیازاتشو ببینید به بزرگیش پی میبرید بعدشم همین شخصیت که میگید(اسنیک) چهارمین شخصیت برتر بازیهای رایانه ای.

      ۸۰
    4. دوست عزیزمن که گفتم متال بازی بزرگیس ;) ولی دیگه بابا… :11: انچارتد هم بعنوان یه بازی شاخص مثال زدم ;) راستی شما کدومو انتخاب میکردید؟؟

      ۰۰
  2. ایده اکشن کردن بازی هم جالبه ها :lol:
    اکشن بازی حس میکنم خیلی آسونتره… البته شاید تو این ماموریت اینطوری بود
    همکاری با کوایت هم واقعا به آدم کمک میکنه… نمونش هم پاکسازی کردن راه
    ایده چسبوندن C4 هم عاااااالی بود…. خیلی خوب بود
    فقط اینجا یه نکته مسخره داشت اونم اون دست مکانیکی .. طرف دید نمیتونه با اسنایپ بزنه هدفو (البته بد جایی هم نشسته بود واسه زدن هدف) از این قابلیت استفاده کرد که واقعا هم مسخرست..
    یعنی کسی صدا دست مکانیکی رو نشنید؟؟؟
    این ایده راکت-دست مکانیکی و هدایت کردنش کپی Bulletstorm بود…
    این قابلیت اصلا به نظرم نیاز نبود

    ۰۰
    1. نه دادا اون از این کپی کرده این قابلیت حتی در اولین متال گیری که برای میکرو در ۲۵ سال پیش ساخته شده بود اسمشم نیکتا بود

      ۲۰
    2. حرفتون درسته.. ولی حتی نیکیتا هم بازخورد خوبی نداشت تو متال گیر سالید ۲
      به نظرم زیادی بازی رو آسون میکنه
      و کلا با گیمپلی متال گیر جور در نمیاد

      ۰۰
    1. شما رو ارجاع میدم به تریلر که ۲۰۱۴بودبا آهنگmike oldfield ببینید وقتی اسنیک اسلحه در میاره از سمت راست هست ولی داره باچشم چپ میبینه تو گیم پلی هم همینطوریه اگه دقت کنید اسحله روخیلی روی سینه ش جمع میکنه ;)

      ۵۰
    1. من هم گفتم.هر کس که مثل شما هم حرف می زده و سلیقه ی شما رو داشته (و حتی مسخره هم می کرده این سیستم رو) وقتی خودش بازی کرده کلا بقیه بازی رو کنار گذاشته و همش به این کار پرداخته تو بازی!
      تو نمایش ها جالب به نظر نمیاد
      ولی در عمل و موقعی که خودتون بازی کنید و امتحانش کنید بعد یه مدت بهش اعتیاد پیدا می کنید…
      حالا منتظر باشید بازی بیاد خودتون بازی کنید ببینید…

      ۵۰
    2. من از بالنش خیلی خیلی خوشم میاد :۱۵: و اون دست مصنوعی هم عالییییییییییییییییییییی بود کلن تریلر عالییییییییییییییی بود :۱۵: :۱۵: :۱۵: :۱۵:

      ۴۰
    3. اتفاقا فولتن (همون بالن)اصلا هم فانتزی نیست در واقع یک ابزار که نیروی دریایی آمریکا در قدیم ازش استفاده می کرده
      و البته به نظر خیلی هم جالبه و سرگرم کننده است

      ۶۰
  3. بازی خیلی قشنگی هست ولی من به شخصه از قسمت های فانش مثله بستن ادما به یه بالن و فرستادنشون به هوا خیلی خوشم نمیاد اگه بازی رئالیسم محض بود خیلی خیلی قشنگ میشد.ولی به هر حال باید دسپخت هیدو کوجیما را چشید و بعد نظر داد

    ۰۰
    1. همه ی کسایی که این حرف رو می زنن مطمئنا نسخه Peace Walker رو بازی نکردن
      این “بستن به بالن و فرستادنشون به هوا” در عمل اینقدر اعتیاد آور میشه که حد نداره
      شاید الان بخندی. ولی امکان نداره که یه نفر PW رو بازی کنه و معتاد این حرکت نشه
      به قدری که دلت می خواد همه چی رو بفرستی هوا!
      حالا این نسخه که open world هم شده و همه چی رو میشه فرستاد رفت مطمئنا بیچاره می کنه همه رو…

      ۴۰
    2. همونطور که آقا سجاد گفتن اگه نسخه ی pwرو بازی میکردید شدیدا عاشق فولتون ریکاوری میشدید که تو این نسخه فوق العاده و اعتیاد آور کارشده.

      ۳۰
  4. اونجا که دستشو شلیک کرد دیگه خیلی هندی بود :11: ولی اونجا که به سربازه مادر مرده ماده منفجره وصل کرد :۱۵: دست مکانیکی مشکیشمم :13: راستی خداروشکر لباس کوایتو میشه عوض کردو از اون فلاکت در اورد :-) فقط خدا کنه گزینه هاش نیکد و نیکترو نیکد مادرزاد نباشه :11:

    ۵۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر